quote:Op zondag 21 maart 2004 22:02 schreef NathaN het volgende:
2x scheepsrecht
Had je alleen een titel ingegeven, of ook "inhoud";)quote:Op zondag 21 maart 2004 22:03 schreef blublub het volgende:
kan ik niet helpen.... ik kan er niet eens in
hey, aanstaandequote:Op zondag 21 maart 2004 22:04 schreef wizarddragon het volgende:![]()
![]()
Eindelijk
![]()
![]()
ik heb werkelijkwaar geeeeen idee... hij had een titel en een inhoud, en toen ik m wilde plaatsten kreeg ik een database error, en toen zag ik dat ie er toch stond......quote:Op zondag 21 maart 2004 22:04 schreef Andyvie het volgende:
wat een raar topicm, die eerste poging? Hoe heb je die gemaakt?
Dienstvraagje.. Ik zie je eerste topic nog steeds staan.. nul views en een rare foutmelding bij het openen.. wat gebeurde er precies? (ivm bugs bijhouen enzo)quote:Op zondag 21 maart 2004 22:03 schreef blublub het volgende:
[..]
kan ik niet helpen.... ik kan er niet eens in
en hij liep nog vast enzo ook, waardoor die klaarstaande verloren ging
Heterovrouw die een homo-topic opent, ik denk dat het daar mis gingquote:Op zondag 21 maart 2004 22:05 schreef blublub het volgende:
ik heb werkelijkwaar geeeeen idee... hij had een titel en een inhoud, en toen ik m wilde plaatsten kreeg ik een database error, en toen zag ik dat ie er toch stond......
sorry heb t niet helemaal gelezen, maar er stond dat er een database fout was opgetreden en dat ik later nog eens moest proberen. en toen stond ie er ineens toch, en idd zonder views of mogelijkheid om er te posten.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dienstvraagje.. Ik zie je eerste topic nog steeds staan.. nul views en een rare foutmelding bij het openen.. wat gebeurde er precies? (ivm bugs bijhouen enzo)
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Heterovrouw die een homo-topic opent, ik denk dat het daar mis ging![]()
Heel raar..Ik kon hem dus niet sluiten, sterker nog, kon hem helemaal niet openen, maar nadat jij erin gepost had kon ie opeens wel geopend worden..quote:Op zondag 21 maart 2004 22:08 schreef blublub het volgende:
[..]
sorry heb t niet helemaal gelezen, maar er stond dat er een database fout was opgetreden en dat ik later nog eens moest proberen. en toen stond ie er ineens toch, en idd zonder views of mogelijkheid om er te posten.
maar kan ie misschien weg? (niet deze dus)
was maar een grapjequote:Op zondag 21 maart 2004 22:10 schreef blublub het volgende:
ik laat t volgende keer wel weer
Neehee!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:10 schreef blublub het volgende:
[..]
ik laat t volgende keer wel weer
heel vaag idd.....quote:Op zondag 21 maart 2004 22:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heel raar..Ik kon hem dus niet sluiten, sterker nog, kon hem helemaal niet openen, maar nadat jij erin gepost had kon ie opeens wel geopend worden..Enniewees, topic is dicht en bug gemeld aan de devvers.
ik kan dingen die zelfs modjes niet kunnenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Neehee!
Je deed het heel goed!
*trots is op Blubje*
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:12 schreef blublub het volgende:
[..]
ik kan dingen die zelfs modjes niet kunnen
quote:*trots is dat beavje trots is![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:17 schreef Idril-2 het volgende:
Goeienavond allemaal
Terug van een weekeindje weg. Is er nog wat leuks gebeurd hier?
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zoals hierboven beschreven?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:18 schreef blublub het volgende:
[..]
er gebeuren mysterieuze dingen op fok.....![]()
ik zie geen kruisje hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 22:22 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm ff mierneukerij. In het H-tje waarom heeft diegene naast Blublub een kruisje?? (of zie ik spoken?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |