ow sry, wist ik nietquote:Op zondag 21 maart 2004 16:05 schreef tech het volgende:
Reminder: als je de 302de post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
Dat vermoedde ik al. Ik heb het al opgelost... Volgende keer beter...quote:Op zondag 21 maart 2004 16:12 schreef WAik het volgende:
ow sry, wist ik niet![]()
![]()
![]()
me n00bquote:Op zondag 21 maart 2004 16:16 schreef tech het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Ik heb het al opgelost... Volgende keer beter...
Als je een nieuwe wilt openen, dan moet je even de eerst post van het zojuist gesloten topic kopiëren en aanpassen.
Nelly rulezz....quote:Op zondag 21 maart 2004 16:15 schreef Markie-Mark het volgende:
Wizard Dragon je Nelly Furtado Icon![]()
Heee D-Kquote:Op zondag 21 maart 2004 16:29 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey PS, Hoe gaat die
Goed idee. Als iemand mij der ff mee kan helpen wil ik dat best doen..quote:Op zondag 21 maart 2004 16:14 schreef WAik het volgende:
d'r moet maar een homoreeks-faq komen![]()
Het gaat zo ze gangetje, weer een lekkere saaie zondagmiddag. Maare, jij wou toch een permban, en je had hem gekregen. Of was dat -SL-quote:Op zondag 21 maart 2004 16:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heee D-K
Lekker hoor en met jou?
F1 liep ook al niet zoals ik hoopte, dus de zondag is weer erg vervelendquote:Op zondag 21 maart 2004 16:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Het gaat zo ze gangetje, weer een lekkere saaie zondagmiddag. Maare, jij wou toch een permban, en je had hem gekregen. Of was dat -SL-
Ik vind het feit dat mensen fouten mogen maken bij [HOMO] eigenlijk wel veel charmanter. Als je een FAQ hebt komt dat zo over van: stel ons geen domme vragen, lees eerst de Fok! FAQ, de ONZ FAQ en de [HOMO] FAQ... Ik heb liever dat mensen wèl vragen stellen. Wij zijn niet te beroerd om het 100 keer uit te leggen.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:14 schreef WAik het volgende:
d'r moet maar een homoreeks-faq komen![]()
Ging het niet zo lekker, Ang3l?quote:Op zondag 21 maart 2004 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Daar ben ik weer
O o wat was het toch een leuk stel optredens.... *LOL*
Eigenlijk heb je best wel heel erg gelijk, maar ik vind de OP nog een beetje leeg. Is er niet iets waarmee we hem kunnen opfleuren ?quote:Op zondag 21 maart 2004 16:38 schreef tech het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat mensen fouten mogen maken bij [HOMO] eigenlijk wel veel charmanter. Als je een FAQ hebt komt dat zo over van: stel ons geen domme vragen, lees eerst de Fok! FAQ, de ONZ FAQ en de [HOMO] FAQ... Ik heb liever dat mensen wèl vragen stellen. Wij zijn niet te beroerd om het 100 keer uit te leggen.
Hoiquote:Op zondag 21 maart 2004 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Daar ben ik weer
O o wat was het toch een leuk stel optredens.... *LOL*
Ik ben niets afgeleerd, heb alweer genoeg zitten rellen hier maar ik wordt nu aardig gevonden.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Hmmz. En je hebt het gelijk afgeleerd. Ik vond het wel grappig toen, je wou een ban. Maar je kreeg hoogstens een slotje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |