quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bij deze.
Wordt sowieso een mp3 ceedee... En lykt me dan inderdaad zo fatsoenlyk om klassiek apart te houdenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben benieuwd hoe je het met de volgorde gaat doen; om direkt na een diep dramatisch en verscheurend gothic nummer meteen een vrolijk housenummer te laten komen zorgt er natuurlijk voor dat het glazuur van je tanden springt.
Q!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:01 deed qu63 in de muzieksticky het volgende:
Een heldendaad! 0+++
oei!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:30 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Q!
?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:38 schreef qu63 het volgende:
oei!
![]()
![]()
![]()
dat allemaal?? of tellen de wittebroodsweken ook mee??quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:45 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
We weten in ieder geval welke muziek er gedraaid gaat worden op onzedag
t zal wel een mp3cd worden met ieder genre een eigen map ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben benieuwd hoe je het met de volgorde gaat doen; om direkt na een diep dramatisch en verscheurend gothic nummer meteen een vrolijk housenummer te laten komen zorgt er natuurlijk voor dat het glazuur van je tanden springt.
i kkwam ToT al wel vaak tegen ja.. overheen gekeken dus..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:31 schreef ToT het volgende:
Is goed, logisch!
Theatre Of Tragedy - Venus en Theatre Of Tragedy - Lorelei staan er trouwens dubbel in bij jouw lijssie.
'k Heb 'm er uit ge-edit. Hij wou nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:53 schreef ToT het volgende:
Typisch gevalletje van?
geen dank RCquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:25 schreef ReCreative het volgende:
Je hebt van die dagen, dan kun je de hele middag niet internetten omdat je op een symposium zit, en dan kom je terug èn:een sticky muziektopic Barb & qu gaan trouwen qu heeft een lijst gemaakt met alle muziek die genoemd is in het muziektopic ![]()
En dat allemaal op deze mooie dag. Wat ben ik blij
.
dank u!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:38 schreef sweetgirly het volgende:
Haa wat leuk en handig zo'n muzieksticky! En cool qu, mooi en netjes gedaan. petje af
zo en nu huppel ik weer even terug naar het andere topic..huppel huppel
Alleine zu Zweit.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:18 schreef ToT het volgende:
Jah, Schakal, Ruin, Kyrie, Halt mich (!!!) , ich bin der brennende komet, fassade III, dich zu töten viel mir schwer etc etc etc.![]()
Welke was dat ook al weer met "Tanz mit mir"? (Of heet die gewoon zo?)
Bedankt voor de link, qu63!!! Ik hem even een beetje doorgekeken en er staat veel info op.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:53 schreef qu63 het volgende:
nog ff voor de carmina burana fans: een duidelijk site in t Nederlands over de carmina burana
ik kon me ook niks over Egypte herinneren, vandaar dat ik de link ff had opgezocht en gepost had. t gaat ook over drank!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, qu63!!! Ik hem even een beetje doorgekeken en er staat veel info op.
Ik snap alleen niet hoe ik erbij kom dat "O, Fortuna" iets met het oude Egypte te maken heeftMisschien dat ik ooit eens een film of documentaire heb gezien waar ze dat muziekstuk in gebruikten? Wat ik zo van die site begrijp wordt dit stuk voor heel veel dingen gebruikt.
Het is en blijft een mooi stuk muziek in ieder geval![]()
Naar Huis, heet hetquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:58 schreef Josmaestro het volgende:
Ik weet zo gauw even niet hoe het nr heet, maar acda en de munnik hebben een liedje waarvan de songtekst een aantal regels bevat die ik afgelopen zomer op het strand van salou meemaakte...
" tiz 20 over 11, ik sta op het strand sigaretten weg te werken"
en dan de rest..
heel herkenbaar, doet me terugdenken aan afgelopen vakantie...:D
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Naar Huis, heet het.
"Daar sta je dan
's Avonds twintig over elf
Op een strand
Sigaretten weg te werken..."
Sting - Russians jaaaquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:37 schreef ToT het volgende:
Russians van Sting me ook echt!![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:50 schreef ReCreative het volgende:Barry Manilow - Mandy (een "ow wat heb ik een spijt"-nummer )
Oooowwww, idd.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:43 schreef sweetgirly het volgende:
Dan mag Julee Cruise - Falling ook niet ontbreken hier!
mail maar psiii, weet wel wat voor je..quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:47 schreef psiii het volgende:
Wat ik een heel mooi nummer vind is:
DHT - listen to your heart (edmees unplugged vocal edit)
Die zal wel niet zo makkelijk te downloaden zijn misschien kan ik um ergens uppen...
Als je de hardcore versie wil die is wel te vinden op kazaa:
DHT - listen to your heart
Vind ik ook heel mooi maar de unplugged raakt de ziel pas echt
En ook vind ik deze wel mooi:
Do - Heaven (candelight version)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |