Ja, die dinge he. Ramangana dingesquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:19 schreef SunChaser het volgende:
Ja, Marlies moet Mangananananana gaan zingen![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Je bent te vroeg
NEE Tom_Tom NEEquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice moet eruit. Maar toch zou ik niet schrikken als Boris....
nee, zeker gaat Boris er niet uit.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice en Eric kunnen allebei niet zingen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarop??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Schatje, geef nou antwoord
Ja als je zoals Alice meeplaybackt met je achtergrondkoor dan kan het niet foutgaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef scanman01 het volgende:
To nu toe was Eric nog steeds de slechtste, op de hielen gezeten door Maud
Boris blijft. Boris heeft talent, Boris kan met kritiek omgaan. En Alice zong nog slechter dan vorige week.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud was toch wel goed!!!?!?!?!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Henk_Glimlach het volgende:
We moeten het van de heren hebben vanavond. Boris, JK en Ron deden het nog aardig. De dames en Eric...tsja.
Maud vond ik wel goed hoor..en Irma was ook niet verschrikkelijk slechtquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Henk_Glimlach het volgende:
We moeten het van de heren hebben vanavond. Boris, JK en Ron deden het nog aardig. De dames en Eric...tsja.
En vond ook Boris zwaar niets!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:19 schreef miendobbelsteen het volgende:
O ja, Henk Jan was cool, die heeft t duidelijk gehad met Alice huppelkutje [/sub]
Ik zeg niet dat het mijn mening is, integendeel. Eerst Alice, JK en Eric eruit.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef flugeltje het volgende:
NEE Tom_Tom NEE
Had ik dus ook. Het liedje opzich was erg ruk, maar Boris heeft het beter gemaakt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Qarinx het volgende:
Huh?
Wat gaven ze Boris slecht commentaar?
Ik vond hem juist best wel goed.. namelijk dat hij zo'n kut nummer nog goed wist te brengen, want het klonk naar mijn idee wel super.
Alleen Marlies nogquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:21 schreef Copycat het volgende:
Wie komt zo?
ach, dan kijk je nergens van op.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het mijn mening is, integendeel. Eerst Alice, JK en Eric eruit.
Maar toch, het zou met niet verbazen.
Alice moet weg. Ik kan zoiets niet nog een keer aanhoren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het mijn mening is, integendeel. Eerst Alice, JK en Eric eruit.
Maar toch, het zou met niet verbazen.
Alice was echt helemaal kut ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
Alice moet weg. Ik kan zoiets niet nog een keer aanhoren.
Ziet er best wel geil uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef SpleeffY het volgende:
Whehehehehe, Marlies!
Duitsers zijn lelijk, daar gaat het per definitie om zangkwaliteitenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Raar dat zowel vorig jaar als dit jaar het zangnivo bij DSDS veel en veel hoger was.
Neuh Ik vind Eric heel wat lekkerder dan Alivequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Alice en Eric kunnen allebei niet zingen.
Alice is lekkerder dan Eric.
-> Eric moet eruit.
A-B-C'tje toch?
is niet de eerste keerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Alice was echt helemaal kut ja.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ziet er best wel geil uit eigenlijk..
ja, dat nummer wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Don't speak is indd echt
life nog wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:24 schreef SunChaser het volgende:
It's my live, durf het niet te verkrachten he slet
Niet dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:24 schreef toska het volgende:
[quote]Op zaterdag 20 maart 2004 22:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ziet er best wel geil uit eigenlijk..
[/quote
Nou zeg
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, dat nummer wel.
Niet echt, heel wat valse noten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:25 schreef schatje het volgende:
Heel goed.
ze strijdt idd aardig met alice om die 'eer'quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:26 schreef scanman01 het volgende:
We hebben een nieuwe "slechtste'!!!!!!!!!!!
Nee meneertje.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:26 schreef marky het volgende:
Zo Marlies begint lekker vals dat scheelt. Die kan vandaag ook op de kruk.
Niemand kan jou verwijten dat je objectief bentquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:25 schreef schatje het volgende:
Heel goed.
wat dat betreft doet ze 't nummer goed, want dat is ook kut.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:26 schreef toska het volgende:
Vreselijk kut
Haal die dopjes eens uit je oren! Als je dit goed vindt ben je echt doofquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Met jouw verstand ja.
Waarom is 'ie eigenlijk blauw.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
en optiefen met die blue room
Mijn vraag ook dus. Komen er nog goeie?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:28 schreef toska het volgende:
Hebben we nog iemand?
Nee.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:29 schreef Georges het volgende:
[..]
Mijn vraag ook dus. Komen er nog goeie?
omdat ze zingen als smurfen...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:28 schreef Plantenbak het volgende:
[..]
Waarom is 'ie eigenlijk blauw.
Raymond van Barneveld welquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:29 schreef Scope het volgende:
JA precies de Airco. Zegt Marco Borsato dat ook als ie een optreden verneukt? 'Lag aan de Airco?"
Nee, ze was een van de beste van vanavond.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:29 schreef scanman01 het volgende:
En nog flauwe uitvluchten ook. Kan Marlies er uit please???
kunnen er vanavond 3 mensen uit? alsjeblieft?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:29 schreef scanman01 het volgende:
En nog flauwe uitvluchten ook. Kan Marlies er uit please???
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:29 schreef scanman01 het volgende:
1 - Boris
2 - Ron
3 - JK
4 - Irma
5 - Alice
6 - Maud
7 - Eric
8 - Marlies
Tuurlijk johquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, ze was een van de beste van vanavond.
heb je dezelfde aflevering gezien?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, ze was een van de beste van vanavond.
Nee, die zegt gewoon dat het aan het publiek lag, maar dat kan niet met dat SMS stemmen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:29 schreef Scope het volgende:
JA precies de Airco. Zegt Marco Borsato dat ook als ie een optreden verneukt? 'Lag aan de Airco?"
En ik vond trouwens Jee Kaa en Borus het tofst.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:30 schreef Solinski het volgende:
[..]
omdat ze zingen als smurfen...
Wake up pleasequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:30 schreef Georges het volgende:
Boris en Ron, die moeten sowieso door. Alice ook
Boris en Ron waren de enige die nog enigzins goed waren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:30 schreef Georges het volgende:
Boris en Ron, die moeten sowieso door. Alice ook
Ik wil wel stemmen, maar ik wil niet meer betalen, even Tele2 bellen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:31 schreef toska het volgende:
Ik wil wel stemmen maar geen scooter
en de Beegeesquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Volgende week The Village People
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef JohnDDD het volgende:
1. Boris
2. Ron
3. JK
4. Irma
5. Maud
6. Eric
7. Alice
ja? dus?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:30 schreef Insomaniac het volgende:
Arme Marlies.. Je kon aan haar koppie al zien tijdens het optreden dat ze zelf ook helemaal niet tevreden was.
crime scene investigationquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef Visie het volgende:
wat is CSI?
Word je onder schot gehouden ofzo??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:31 schreef funmaster het volgende:
01: JK
02: Ron
03: Alice
04: Maud
05: Eric
06: Boris
07: Marlies
08: Irma
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
heb je dezelfde aflevering gezien?
tenzij je alle kandidaten 'de besten' noemt. dan is ze idd één van de beste.
Ja, maar toegeven doe ik liever niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ai, dat viel me toch wel erg tegen van Marlies.
Nee joh het was de aircoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja? dus?
ze verkloot het zelf hoor.
trustenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef toska het volgende:
Ik lees het morgen wel , ik moet om 5 uur op , toedeledokie
Maud zong de refreinen bijzonder vals.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Maud was toch hartstikke goed?
Ik vond haar t beste zingen vanavond en daarna op de gedeelde 2e plaats Boris en Ron
Ze doet het idd zelf, maar het was gewoon pijnlijk om naar te kijken, vooral omdat zij het wél kan. Kijk, naar Alice luisteren doet ook pijn, maar dat komt doordat zij niet kan zingen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja? dus?
ze verkloot het zelf hoor.
Zie 2e regeltje van mijn sigquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Word je onder schot gehouden ofzo??
Ja, droom verder.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud zong de refreinen bijzonder vals.
Jij bent m'n Idols steun en toeverlaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef schatje het volgende:
Ja, maar toegeven doe ik liever niet.
doorposten na een slotje is okayquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef schatje het volgende:
Nieuwe mod voor schatje graag, ze is niet objectief.
Maar Alice is dan weer errug lekker... dus dat maakt het meer dan goed. Aan zang is wel te sleutelen (zie Britneyquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze doet het idd zelf, maar het was gewoon pijnlijk om naar te kijken, vooral omdat zij het wél kan. Kijk, naar Alice luisteren doet ook pijn, maar dat komt doordat zij niet kan zingen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent m'n Idols steun en toeverlaat.
Zal ik stemmen op Irma?
Was een grapje, laat gewoon open johquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef schatje het volgende:
Bewust afgekraaktquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef ranja het volgende:
Tja, ik snap er dus niks van... heeft de jury nou echt zo'n andere smaak of hebben ze een spelletje gespeeld door de toppers van de afgelopen weken nu bewust af te kraken?
Vanavond is dit mijn lijst:
1 Marlies
2. Boris
3. Ron
4. Alice
5. Eric
6. Irma (wat schreeuwerig!)
7. Maud (mist alles wat een ballad goed kan maken)
8. JK (op zich wel goed maar erg fout nummer)
Ik denk nu dat Irma er uit gaat...
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het eerder is dat jij totaal geen smaak hebt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef ranja het volgende:
Tja, ik snap er dus niks van... heeft de jury nou echt zo'n andere smaak of hebben ze een spelletje gespeeld door de toppers van de afgelopen weken nu bewust af te kraken?
Vanavond is dit mijn lijst:
1 Marlies
2. Boris
3. Ron
4. Alice
5. Eric
6. Irma (wat schreeuwerig!)
7. Maud (mist alles wat een ballad goed kan maken)
8. JK (op zich wel goed maar erg fout nummer)
Ik denk nu dat Irma er uit gaat...
ook zo'n zielige medelijden-knuffelquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
![]()
Doe maar in Ovjl!.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was een grapje, laat gewoon open joh
Om Alice zo goed te maken als Madonna moeten ze wel uren en uren en uren en dagen en weken en maanden en jaren sleutelen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Maar Alice is dan weer errug lekker... dus dat maakt het meer dan goed. Aan zang is wel te sleutelen (zie Britneyen ook bv Madonna
)
Ik vindr niet lekker. Maar over smaak valt niet te twisten. Imo heeft ze 0 uitstraling én ze kan gewoon niet zingen. Weg ermee dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Alice is dan weer errug lekker... dus dat maakt het meer dan goed. Aan zang is wel te sleutelen (zie Britneyen ook bv Madonna
)
Lol, je bent wel eerlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar toegeven doe ik liever niet.
ik geloof dat ik 't normaal wel met je eens ben, maar nu sla je de plank helemaal misquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
)
Daar kan jij over mee praten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef SunChaser het volgende:
Tom_Tom, columnisten zijn NOOIT objectief
Qua uiterlijk ligt ze al kilometers voor iig.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Om Alice zo goed te maken als Madonna moeten ze wel uren en uren en uren en dagen en weken en maanden en jaren sleutelen.
Iemand?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:33 schreef Georges het volgende:
Ik snap de opzet niet helemaal, als iemand het wil uitleggen, graag.
Wordt uit deze ronde nu een aantal kandidaten gekozen door het publiek of zo, die dan doorgaan naar de volgende ronde?
Hoeveel kandidaten zijn er nog eigenlijk?
Nee, daar is het offtopic. Laat iedereen reageren en sluit het laterquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Doe maar in Ovjl!.
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk ligt ze al kilometers voor iig.
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, daar is het offtopic. Laat iedereen reageren en sluit het later
Ik ben idd niet objectief, dat is mijn functie ook, subjectieve stukjes schrijvenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar kan jij over mee praten.
Ze was constant off. Misschien leefde ze zich iets te veel in?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:36 schreef Lamb het volgende:
Wat was er met marlies?
een dipje ? Ze zat er compleet naast, bedoel jequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marlies is gewoon wel goed, maar vanavond had ze een dipje. Net als Boris. Dat kan gebeuren.
Boris had gewoon met meer lef moeten zingen. Het laatste stukje was goed, maar de rest bijzonder futloos.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marlies is gewoon wel goed, maar vanavond had ze een dipje. Net als Boris. Dat kan gebeuren.
Het nummer was te soft, te weinig explosief voor haar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:38 schreef Copycat het volgende:
Ze was constant off. Misschien leefde ze zich iets te veel in?
Vind jij!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik geloof dat ik 't normaal wel met je eens ben, maar nu sla je de plank helemaal mis.
Maar niet als je Neerlands Idol bent!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, een dipje.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
een dipje ? Ze zat er compleet naast, bedoel je
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:40 schreef Ludacriss het volgende:
Jk was vanavond absoluut de beste!
als iedereen zo denkt, kan ik me inderdaad voorstellen dat de uitslag steeds zo kut is.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het nummer was te soft, te weinig explosief voor haar
Ach, Madonna was ooit ook wel lekker. Met sinds ze met dat Sex boek begon en die Erotica albums is het niks meer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Eens.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:40 schreef Ludacriss het volgende:
Jk was vanavond absoluut de beste!
]quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk ligt ze al kilometers voor iig.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef funmaster het volgende:
Oom van Alice, ik stem op uw favoriet hoor
Nou, dan kan de hele finale gecancelled worden. Want ze hebben allemaal een dipje gehad.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:40 schreef Copycat het volgende:
Maar niet als je Neerlands Idol bent!
Dat ben je 24/7
Part of the job...![]()
BLUBBBBquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
Ik denk dat Boris wel door is
WEL!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
. OMFG! Écht niet!
Wie was beter dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
. OMFG! Écht niet!
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
als iedereen zo denkt, kan ik me inderdaad voorstellen dat de uitslag steeds zo kut is.
Die periode was juist het hoogtepunt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, Madonna was ooit ook wel lekker. Met sinds ze met dat Sex boek begon en die Erotica albums is het niks meer.
ze waren allemaal slechtquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:42 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Wie was beter dan?
Edit: Behalve Boris.
Hey ga even ergens anders heen joh. met dit soort banale tekstenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:40 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien voelde Marlies tijdens haar optreden het "pakketje" dat ze voor het optreden van Reinout had gekregen tussen haar benen naar beneden stromen en moest ze wat knijpen af en toe
nou, als iedereen die stemt steeds naar excuses zoekt waarom iemand die week niet zo goed zingt, schieten we ook niet echt op. stem eens op basis van datgene wat je die uitzending hebt gehoord.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Je bedoelt minder slecht. En ook al zong Boris futloos, hij was echt beter dan JK. En ik luister zelfs liever naar een bang kijkende Marlies met een trillende stem, dan die lispelende JK.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:42 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Wie was beter dan?
Edit: Behalve Boris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |