Speel jezelf ook bij Emmen of voetbal je niet ?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:08 schreef pekel het volgende:
Emmen av zondag 1ste Klasse F
Als het goed gaat: Mwah, ze kunnen niet meer degraderen, misschien nog een periodetitel..
Ja, ik speel zelf ook bij Emmen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Speel jezelf ook bij Emmen of voetbal je niet ?
Emmen lijkt me een erg grote club.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja, ik speel zelf ook bij Emmen.![]()
Alleen kom ik er niet aan toe door blessures..
Not A Chancequote:Op zondag 21 maart 2004 21:17 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen, derde in de derde klasse A..
Hopen op een periodetitel overname...
HBS is een oude vereniging, net zoals mijn club Concordia; spelen 2e klasse en gaan voor een periodetitelquote:Op zondag 21 maart 2004 00:58 schreef tong80 het volgende:
HBC is toch ook al een oude vereniging ?
van 29 oktober 1902.......best wel dusquote:Op zondag 21 maart 2004 00:58 schreef tong80 het volgende:
HBC is toch ook al een oude vereniging ?
Ben v Leeuwen was daar toch trainer ???quote:Op maandag 22 maart 2004 10:43 schreef BZ het volgende:
SJC uit Noordwijk
Met vijf nieuwe spelers uit de zaterdag hoofdklasse A (Ter Leede en ARC geloof ik) werd er aan het begin van het seizoen gesroken over een kampioenschap. Nu staan ze 10e in de tweede klasse op zondag en het voetbal is echt huilen met de pet op.
![]()
Ebbeling is even als v Leeuwen oud RCH-er !quote:Op maandag 22 maart 2004 11:03 schreef BZ het volgende:
Ja. nu is Ronald Ebbeling er trainer en vanaf volgend seizoen wordt Ruud de Groot er trainer.
BVV uit Blaricum?quote:Op maandag 22 maart 2004 16:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Heb geen club, maar volg BVV en Emplina via de krant.
Den Bosch. Ooit landskampioen bij de profs. Eind jaren 40 dacht ik.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:37 schreef Doekes het volgende:
[..]
BVV uit Blaricum?
1948.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Den Bosch. Ooit landskampioen bij de profs. Eind jaren 40 dacht ik.
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Emmen lijkt me een erg grote club.
Klopt dat.
Zit Sportclub Erica bij jullie in de buurt. Scheen een paar jaar geleden de grootste club van Nederland te zijn.
Als ik nog goed in vorm kom dit jaar en volgend jaar, zit ik misschien over 2 a 3 seizoenen in het eerste.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:41 schreef Vom het volgende:
SV Houten
3e klasse zondag
(speel zelf niet in het 1e)
Netjes, voor mij is een plaats weggelegd in het eerste of tweede van zaterdagquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Als ik nog goed in vorm kom dit jaar en volgend jaar, zit ik misschien over 2 a 3 seizoenen in het eerste.!
.
Bierteams zijn okay.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Netjes, voor mij is een plaats weggelegd in het eerste of tweede van zaterdag
(volgend seizoen met het hele team over) Fijn bierteam
derby verlorenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:31 schreef Bjoro het volgende:
Mijn cluppie is HBC in Heemstede, speel zelf in het eerste op zaterdag in de 4e klasse, staan 7e of 8e maar zijn zo goed als veilig.
Het 1e op zondag (3e klasse) staat bovenaan en als ze morgen DE derby winnen van RCH (u weet wel, alg amateur kampioen 1986) pakken ze de 2e periode !
Ze staan gelijk met nog 2 ploegen bovenaan alleen heeft 1 van die andere 2 ploegen een wedstrijd meer gespeeld, we wachten in spanning !
en?? en?? en??quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:39 schreef tong80 het volgende:
Morgen the big match.
Geil, als jullie oost/noord spelen, kunnen ze bij ons (vv Emmen av) in de competitie komen.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:43 schreef mat_herben het volgende:
vanmiddag kan het 1e van mijn oude club Kampioen worden. en dan naar de eerste klasse zondag. W.S.V Apeldoorn.
Ongeslagen kampioen geworden.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:21 schreef just me het volgende:
[..]
en?? en?? en??
Dat vroegen we ons ook al af.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:54 schreef zjroentje het volgende:
Goed zeg Tong. Eerste kampioen van Nederland?
Vaste supporter. Met sommigen heb ik nog gespeeld en dankzij mijn taktische tips heben ze natuurlijk gewonnen.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:14 schreef Bjoro het volgende:
gefeliciteerd met de titel...maar eh...heb je zelf ook nog inbreng gehad in het geheel ?
Roemruchte club. Us Abe heeft er nog gespeeld. Hoe hoog/laag spelen ze tegenwoordig ?quote:Op zondag 28 maart 2004 22:29 schreef Moody het volgende:
Sportclub Enschede staat bovenaan
1e klasse....valt mee dusquote:Op zondag 28 maart 2004 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roemruchte club. Us Abe heeft er nog gespeeld. Hoe hoog/laag spelen ze tegenwoordig ?
Moet je Voetbal Totaal mailen ofzoquote:Op zondag 28 maart 2004 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vroegen we ons ook al af.
Met 2 gelijke spelen en 16 overwinningen kom je aardig in de buurt.
In de VI staat meestal wel vermeld als er een ploeg de eerste is.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet je Voetbal Totaal mailen ofzo
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongeslagen kampioen geworden.
2-0 gewonnen in een matige wedstrijd.
Vantevoren veel vuurwerk. Biertentjes langs het veld. Zo'n duizend toeschouwers. Of iets minder.
Aanhangers van een naburige club en grote rivalen, hadden de doelpalen 's nachts in hun clubkleuren geel zwart geschilderd. Terwijl wij rood en wit zijn.Geintje moet kunnen.
Na afloop groot feest. Platte kar door de stad langs alle café's.
Mooie dag geweest.
Dave speelt na FC den Bosch bij Kozakken Boys in de eerste klasse. Staan bovenaan.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tong: Speelt Brothwell toevallig bij Nivo Sparta?
CDW ???quote:Op zondag 28 maart 2004 23:17 schreef forza22 het volgende:
vandaag van de koninklijke HFC gewonnen. is een belangrijke overwinning voor ons geweest omdat het heel spannend is in onze competitie. tussen de nummer 5 en nummer laatst zitten 5 punten. de ene week sta je bijna onderaan en de volgende week weer in het linkerrijtje.
en we staan nu bovenaan in de derde periode. dus het kan nog leuk worden
Ja klopt, ken je het of heb je het opgezochtquote:Op zondag 28 maart 2004 23:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
CDW ???
Uit wijk bij duurstede toch ?
Okeej!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dave speelt na FC den Bosch bij Kozakken Boys in de eerste klasse. Staan bovenaan.
Hij komt misschien terug naar NIVO. We gaan namelijk ook betalen.
Weet ik eigenlijk niet. Hij heeft wel een vaste plaats dacht ik.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Okeej!
Doet hij het een beetje aardig daar?
ja lach er maar omquote:Op woensdag 21 april 2004 10:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die schoen.![]()
Nou, verloren inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2004 08:08 schreef tuindwerg het volgende:
Pfff, voor VV Hoogeveen wordt het nog ontzettend spannend. AGOVV (amateurs) is inmiddels gedegradeerd, maar het hele rechter rijtje is nog niet safe. Zondag tegen HSC'21, al lang en breed kampioen, maar die zullen toch nog wel willen winnen...![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 09:38 schreef forza22 het volgende:
Wij (cdw) hebben ons ook eindelijk veilig gespeeld door met 2-0 te winnen van RKDES.
met nog 1 wedstrijd te spelen is nog niemand gedegradeerd en nog niemand kampioen.
aparte competitie dus. de nummer 7 (van de 12 ploegen) van onze competitie kan nog nacompetitie halen als ze verliezen, dus het staat dicht bij elkaar allemaal.
ken je die? die scoorde de eerste goal gister en ik de tweedequote:Op maandag 26 april 2004 11:06 schreef Doekes het volgende:
[..]
Matty van Leeuwen
![]()
Mr Bovo?quote:Op maandag 26 april 2004 13:25 schreef forza22 het volgende:
[..]
ken je die? die scoorde de eerste goal gister en ik de tweede
hehe, mijn naam is dus ook niet onbekend bij zijn tante blijkbaar of heb je de krant er bij liggen?quote:Op maandag 26 april 2004 13:49 schreef Doekes het volgende:
[..]
Mr Bovo?
Maareh, Matty's tante zit al de hele dag tegenover mij en die vertelde vol trots dat ie gescoord had. Zelf ken ik hem niet.
Helaas, je naam heb ik uit de krant.quote:Op maandag 26 april 2004 14:35 schreef forza22 het volgende:
[..]
hehe, mijn naam is dus ook niet onbekend bij zijn tante blijkbaar of heb je de krant er bij liggen?
Het is inderdaad jammer dat ie weggaat, goede voetballer.quote:Op maandag 26 april 2004 14:44 schreef Doekes het volgende:
[..]
Helaas, je naam heb ik uit de krant.
Beetje jammer dat Matty volgend seizoen weggaat. Ga je zelf ook nog ergens anders voetballen, of blijf je bij CDW?
Hij zal wel een leuk zakcentje gaan verdienen bij GVVV. Ik denk dat ze er ook nog wel een paar goede voetballers bij halen om volgend seizoen weer meteen terug te promoveren naar de hoofdklasse.quote:Op maandag 26 april 2004 14:46 schreef forza22 het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat ie weggaat, goede voetballer.
Ikzelf blijf gewoon nog bij cdw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |