is dat de media markt in den haag?quote:Op zondag 21 maart 2004 15:52 schreef pkwarts het volgende:
er lagen 2 kleine stapeltjes bij de game afdeling
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:45 schreef Opie het volgende:
Ik ben nu bij het gevecht met Seymour op Mount Gagazet in FF 10. Wel jammer dat de voice acting zo dramatisch slecht is en ook nogeens out of synch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral omdat hij een zeer vermoeiende stem heeft.
Iemand nog iets over FF XI Een link naar een recentie wellicht? Ben een beetje lui realiseer ik me
[ Bericht 4% gewijzigd door Semisane op 22-03-2004 14:46:52 (Een spoiler optie is beter in dit geval. :)) ]Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
Seymour heeft juist de vetste voice acting van allemaal!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:45 schreef Opie het volgende:
Ik ben nu bij het gevecht met Seymour op Mount Gagazet in FF 10. Wel jammer dat de voice acting zo dramatisch slecht is en ook nogeens out of synch.
Sloom, emotieloos en totaal niet dreigend.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Seymour heeft juist de vetste voice acting van allemaal!
quote:Op maandag 22 maart 2004 14:45 schreef Semisane het volgende:
[..]Final Fantasy XI is het geld zeker waard. Ben nu zo'n 2 week aan het spelen en het is echt geweldig. Bedenk wel dat je nog zo'n 12 dollar per maand moet betalen en daar een creditcard voor nodig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral omdat hij een zeer vermoeiende stem heeft.
Iemand nog iets over FF XI Een link naar een recentie wellicht? Ben een beetje lui realiseer ik me
[PS2 / PC] Final Fantasy XI (Online)
voor reviews moet je hier zijn: http://www.gamerankings.com
Juist omdat het zo emotieloos en kil is, is eht dreigend, ik vind Seymour wel goed gedaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:03 schreef Opie het volgende:
[..]
Sloom, emotieloos en totaal niet dreigend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.istie echt uitgespeeld...
Ik zit nu op 63%, en ben ongeveer level 80..
Ben mijn special dress-spheres aan het levelen, leek me wel handig straks![]()
Ik weet nog steeds hoe ik met mijn Taru Taru voor het eerst mijn stad uit huppelde en ik een summoner voor de poort met al zijn summons zag patsenquote:
Yep, het is creditcard only.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:42 schreef PhaE het volgende:
Daaaaaaaaammmnnnn!!!
Ikke wil..
Toch nog ff een paar vraagjes, want wil het 592% zeker weten;
FF XI is Online-only?
Kan het alleen met Credit Card?
Je kan bij het maken van je karakter kiezen tussen verschillende rassen, namelijk:quote:In je plaatjes zie ik 'gewone' characters (realistisch), en van die playmobil-poppetjes, what's up with that?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:40 schreef PhaE het volgende:
Duh, je hebt um dus nog lang niet uitgespeeld
Pas bij 100%Voor dat echte einde ga ik hem nog wel eens een keer 100% met guide uitspelen, maar toch...ik vind het gewoon een minder spel. Minder dan ik had verwacht, volgens mij hadden de makers nog zoveel meer coole dingen met het verhaal kunnen doen. En dan het hergebruiken van vijanden en omgevingen vind ik ook erg jammer, ik had toch een wat meer op zich zelf staand spel verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.istie echt uitgespeeld...
Ik zit nu op 63%, en ben ongeveer level 80..
Ben mijn special dress-spheres aan het levelen, leek me wel handig straks
Ik zit op level 68,70,72, en had die special dresspheres bij het eind geen moment nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel een goed spel, een erg goede game, alleen waren mijn verwachtingen denk ik te hoog gespannen. Maar voor de Yuna fans is het echt genieten
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Scylla op 23-03-2004 22:10:56 ]
Hmm hoever ben je dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:53 schreef peristilius het volgende:
Ik heb alleen mijn white mage op 100%, vind het alleen vreemd dat je maar zo wienig abilities heb, normaal gesproken heb je veel meer white magic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, nog een vraagje he;
Is er een mogelijkheid om Auto-Life in dit spel te krijgen?
WantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu aan het begin van chapter 4 met alledrie rond de lvl 35 en 45% ofzo,quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:16 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmm hoever ben je dan?
Want ik heb nu aardig wat dress-spheres vol, zit op 64% in chapter 5 en ben rond de level 82/83/84..
Ok thanks voor de info!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:10 schreef kipknots het volgende:
[..]
Final Fantasy XI is het geld zeker waard. Ben nu zo'n 2 week aan het spelen en het is echt geweldig. Bedenk wel dat je nog zo'n 12 dollar per maand moet betalen en daar een creditcard voor nodig bent.
[PS2 / PC] Final Fantasy XI (Online)
voor reviews moet je hier zijn: http://www.gamerankings.com
Veels te makkelijk. (kuch Ribbon (ahum)quote:Op zondag 28 maart 2004 20:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die eindbaas in FFX-2, wat een flikker
Constant ziektes naar me gooien, ja , zo kan ik het ook
Omdat hij zich schaamt dat hij zijn wereld niet heeft kunnen beschermen en een soort freaky kluizenaar is geworden die niet herkent wil worden ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:00 schreef Scylla het volgende:
[..]
Veels te makkelijk. (kuch Ribbon (ahum)
Heb FF8 PC op ebay gekocht, uit SingaporeIk moet alleen nog even een creditcard lenen. Trouwens, over 8 gesproken, waarom heet Squall in Kingdom Hearts Leon en niet gewoon Squall?
Nu istie in 640x480 beschikbaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:10 schreef Mastermaus het volgende:
deze was geloof ik al eerder gepost... nog steedsthough
Das eigenlijk wel een beetje een spoiler hequote:ik ben wel blijdat FFXII wat minder... fleuriger stijl heeft dan FFX-2, in FFX-2 zag zelfs bahamut er fleurig uit met al die kleurtjes en details.
Dat is een judgequote:aan het logo van FFXII te zien zal het om de bad guy draaien
Spoiler omdat de aeons in deeltje X allemaal stierven, en er staat ook eenquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:03 schreef Mastermaus het volgende:
ja dag, da's gewoon op mij azen, paar posts terug stond er dat de eindbaas ziektes naar me blijft gooien daar zei niemand wat over
In FFXII komen er judges in het spel, en ik geloof zelfs dat Square dat ook bekend gemaakt heeftquote:anyhoo... hoe weet je dat de bad guy een judge is dan?
Ja heel raarquote:Op donderdag 1 april 2004 18:53 schreef LuQas het volgende:
Ik gebruik dit special-dresspheres eigenlijk nooit, is dat raar?
Haha net zo'n Dr. Love vraag: "Mijn leuter is maar 3 cm, is dat raar?"quote:Op donderdag 1 april 2004 18:53 schreef LuQas het volgende:
Ik gebruik dit special-dresspheres eigenlijk nooit, is dat raar?
quote:Op zondag 4 april 2004 10:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vriend van me liet zijn zilveren mem card zien met zijn FFX-2 savegame..en wat doet ie...saved over de mijne heenKan dus opnieuw beginnen
bij eindbaas...dus einde net niet gezien...quote:Op zondag 4 april 2004 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Je had hem toch al uitgespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik morgen ofzo maar ga beginnen met een new game plus.
Ziet er netjes uit die guide!quote:Op maandag 5 april 2004 18:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb een FFVI guide samengesteld , dus als je interesse hebt kan je hem hier downloaden(PDF):
Beetje in de stijl van PiggyBack gedaan (hoewel minder illustraties vanwege printerinkt)
FFVI Guide
Ik ga voor PiggyBack
Ik snap het niet meer helemaal, Brady en Piggyback hebben allebei "The official guide"quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:26 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit die guide!
Nu moet ik alleen FF VI nog hebben, hehehe...
Dacht al dat iedereen piggyback beter zou vinden, aangezien dat het enigste is wat ik hier hoor
Maar bij Brady staat weer "official guide" en het square enix logo, dus tjah.. Dacht neem ik die wel.
En ben nu eenmaal een gewoonte-dier, dus heb ik voor FF X ook de brady gehaald, staat ook mooier in de kast he
Als je die lift al zo moeilijk vond staat je denk ik nog heel wat te wachtenquote:Op maandag 5 april 2004 21:28 schreef Dbxp het volgende:
Was al zo blij dat ik die kl*te shinra lift had gehaald, kan ik nu opnieuw beginnen.
Alvast bedankt
Hey! wel on-topic blijven he!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:26 schreef Mastermaus het volgende:
vandaag krijg ik Diablo 2 - expansion binnenla la laaaaaa
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:55 schreef makenshi het volgende:
de plaatjes van setzer en strago staan verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog ideeen? Behalve elke keer loaden en proberen elk monster te Ejecten..
Want dan kom ik geen enkel level verder..
Kheb nu al mijn chars op level 99, en ben uit nijd maar aan het rondlopen om mijn dress-spheres te maxen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben in V.I. gestopt bij leveltje 50 ongeveer, geen zin meer in... jammer dat het er zo eentonig uitziet
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:21 schreef Mastermaus het volgende:
hmmz.Dark element is geen spell/magic, het is een Fiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben in V.I. gestopt bij leveltje 50 ongeveer, geen zin meer in... jammer dat het er zo eentonig uitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Square Enix heeft in het blad Jump bekend gemaakt dat ze werken aan de remakes van de NES spellen Final Fantasy I enFinal Fantasy II.
Beide spellen zullen extra vijanden en eindbazen bevatten, die in de originele versies niet aanwezig waren. In juli dit jaar zal Square Enix de spellen in Japan uitgeven.
Bron: Insidegamer
quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dark element is geen spell/magic, het is een Fiend.ok ik wist wel dat het een fiend was. met dark element. bedoelde ik dan ook non-elemental damageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bashen... ja da's gewoon meppen, hack n slashen, buttonsmashen enz.. eigenlijk zoiets als die triggerhappy trick van jou [waar ik btw nog niet op was gekomen]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:41 schreef Mastermaus het volgende:
[..]huh? hoe bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn nu dus opnieuw begonnen, dit keer met guide
Hoop nieuwe dingen gedaan en gezien al, en nog steeds in chapter 1![]()
Ik ben een beetje klaar met de remakesquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het al enigzins bekent wanneer FF XI op de ps2 naar Europa komt? Dat wordt voor mij de reden om on-line te gaan met m'n ps2, alleen jammer dat FF XI zo duur is.quote:
Ah okayquote:Op maandag 12 april 2004 16:30 schreef Mastermaus het volgende:
@Phae, ik bedoel het completion percentage
Heb je het beter gedaan dan ons, wij kwamen er in chapter 3 achter dat we die special van Paine waren vergetenquote:Op maandag 12 april 2004 10:28 schreef wc-eend het volgende:
Nou.. ik zit ongeveer op 20% nu, chapter 1, dressspheres gaan wel aardigYuna en rikku en pain bijna de eerste 100%, paine heeft d'r special al.. en tjah.. beetje overal langskomen
Mwah. Ik heb Origins op de PSOne alquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb Origins nog niet en ik denk dat het voor de mensen die op vakantie een goede game willen spelen wel een gewenste remake is.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb Origins op de PSOne alDie remakes zijn beter volgens mij, filmpjes erbij enzo. Enige die ik nog wil is FF3 van de NES, dan heb ik ze allemaal.
Als Square nou eens Tales of Phantasia in het Engels zou releasen op de GBA, en Treasure Hunter G, en Seiken 3, en Chrono Trigger.
Dan zou ik pas blij wordenVan de zoveelste remake van FF1 (en 2) wordt ik dat namelijk niet.
Welkom op FOK! enjoy your stayquote:Op woensdag 28 april 2004 09:44 schreef Dark_Desires het volgende:
Ik heb eindelijk de moeite genomen me ook eens op dit forum te registreren. Dat werd wel tjd ook, na veel meelezen maar niet posten![]()
Mijn naam is Marloes en ik ben redelijk verslaafd aan het spelen van FF. Ik ben inmiddels in het bezit van: Origins, Anthology, FFVI, FFVII, FFVIII en FFIX. Daarvan heb ik IV, VII, VIII en IX uitgespeeld. V heb ik bijna uitgespeeld en bij VI ben ik ongeveer halverwege. Op dit moment ben ik echter weer volop bezig om IX te spelen. Ik vind die game qua sfeer fantastisch! Qua verhaallijn haalt 'ie het niet bij VIII, maar ik blijf het een heerlijk spel vinden. Alleen jammer dat 'ie gisteren bleef hangen (?!) nadat ik Hilda had gesproken in het Desert Palace en we onderweg naar Lindblum zouden gaan. Gelukkig kort van te voren gesaved...
(en sinds gister ben ik ook eindelijk in het bezit van een PS2)
En vandaag bleef 'ie dus weer op hetzelfde punt hangenquote:Op woensdag 28 april 2004 09:44 schreef Dark_Desires het volgende:
Alleen jammer dat 'ie gisteren bleef hangen (?!) nadat ik Hilda had gesproken in het Desert Palace en we onderweg naar Lindblum zouden gaan. Gelukkig kort van te voren gesaved...
Game je die op een PSone of PS2 ?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:52 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
En vandaag bleef 'ie dus weer op hetzelfde punt hangen![]()
De muziek loopt zonder haperen door, maar het beeld blijft zwart...
PS2 en de game is origineel (nog maar 2 weken geleden gekocht), beetje frustrerend...quote:Op woensdag 28 april 2004 21:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Game je die op een PSone of PS2 ?Is de cd beschadigd ? Wel origineel ?
Vreemd hoor,... probeer het idd eens verticaalquote:Op woensdag 28 april 2004 22:42 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
PS2 en de game is origineel (nog maar 2 weken geleden gekocht), beetje frustrerend...
De worldmap music van de World of Ruinsquote:Op donderdag 29 april 2004 09:44 schreef Dark_Desires het volgende:
Ga het vanavond nog eens proberen, bedankt!
Gister nog een klein stukje FFVI gespeeld. Ik ben ik de World of Ruin, bezig om m'n party weer bij elkaar te krijgen. Ik heb inmiddels Celes, Sabin, Edgar, Setzer, Cyan en Relm gevonden (en Terra natuurlijk).
Probleem 'opgelost', ik heb dit stuk op de PS1 opnieuw gespeeld en dat ging in 1 keer goed. Ben nu dus in Lindblum Castle.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:52 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
En vandaag bleef 'ie dus weer op hetzelfde punt hangen![]()
De muziek loopt zonder haperen door, maar het beeld blijft zwart...
Het spel is ook gewoon GOD... ze zouden dit topic ook moeten aanpassen naar het grote SquareEnix topic zodat Xenogears en bv Chrono Cross ook besproken kunnen worden. Ga binnenkort een PSone kopen zodat ik Xeno en Chrono nog eens de gamen... op FFVII na de beste rpg's uit mijn levenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.escaflowneonline.com/xenogears/
Dit noem ik een fan, wat een werk zeg
http://www.otaku.com/cgi-bin/itemview.asp?itemid=21500vquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het spel is ook gewoon GOD... ze zouden dit topic ook moeten aanpassen naar het grote SquareEnix topic zodat Xenogears en bv Chrono Cross ook besproken kunnen worden. Ga binnenkort een PSone kopen zodat ik Xeno en Chrono nog eens de gamen... op FFVII na de beste rpg's uit mijn leven
Overduidelijk Vagrant Story invloeden, kijk maar naar de artwork van VSquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:07 schreef putshady het volgende:
Zijn de screens van Pannero (FFXII) hier al gepost? (Ik ben lui...)
Laat ik maar gewoon wat posten:
http://www.squarecn.com/ff/show.asp?owner=1&ID=3738
Wat scans uit een japans tijdschrift, met daarop Pannero.
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is nog wel meer te vinden als het goed is...
Vind dat we dat zowieso mogen doenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het spel is ook gewoon GOD... ze zouden dit topic ook moeten aanpassen naar het grote SquareEnix topic zodat Xenogears en bv Chrono Cross ook besproken kunnen worden. Ga binnenkort een PSone kopen zodat ik Xeno en Chrono nog eens de gamen... op FFVII na de beste rpg's uit mijn leven
Dat gebeurt toch ook; het zijn geen NES graphics die ik op die screenshots zie.quote:Op maandag 12 april 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben een beetje klaar met de remakesRemake er dan eens een met de grafische kwaliteit van nu
Origineel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe FFXII character
...the blonde 16-year old female is described as a "high-energy" teenager who loves to sing and dance...
Ik weet nog steeds niet of ik Xenogears geweldig of verschrikkelijk vind. Ik vind het heerlijk om zo'n diepgaand verhaal te hebben en tegelijkertijd word ik ziek van al die verschillende personages die ik moet zien te houden. En de gameplay is best aardig uitgewerkt, maar je bent het grootste deel van de tijd bezig met het volgen van het verhaal. Ik ben dan nog niet zo ver in het spel (ben net bij de reapers aanbelant) maar ik kan het verhaal al helemaal niet meer volgen en het lijkt steeds ingewikkelder te worden. Ik ben dan laatst wel opnieuw begonnen op de PS (emuleerde het spel eerst op de PC) en nu volg ik het allemaal wat beter.quote:Op zondag 2 mei 2004 08:05 schreef Chocobo het volgende:
Xenogears is sowieso fantastisch.... iemand ooit Xenosaga gespeeld... de PS2 semi opvolger van Xenogears ?
Xenogears en Chrono Crossquote:Op maandag 3 mei 2004 17:08 schreef kipknots het volgende:
Trouwens nog een tip die ik iedereen kan geven: Ga niet tegelijk met Xenogears, Chrono Cross, Final Fantasy IX en Final Fantasy XI bezig. Je houd weinig sociaal leven meer over
Aaaaaaaaaaaargh...kan...vanavond...pas...downloaden...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:26 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe 168 MB FFXII trailer![]()
met battles (Insider only
)
http://ps2movies.ign.com/(...)v
Zit je vanavond op MSN?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:26 schreef Chocobo het volgende:
)
OOOOOHHHH !quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:26 schreef Chocobo het volgende:
)
Dat denk ik ook Gijs. Ivalice heerstquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OOOOOHHHH !Wow. Die summons op het einde
![]()
Je ziet aan alles dat ze geinspireerd zijn door FFTADe characters, de summons. Mooie wereld hebben ze gecreëerd. Ik heb er alle vertrouwen in dat XII weer gaat knallen.
En ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
*downen*
Ik heb hem nog niet gekeken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:21 schreef Chocobo het volgende:
En ?
Zelfde hier. Als je op de link klikt krijg je een access denied pagina met daarop een link naar het filmpje die wel werktquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:26 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb dan wel geen insider account, maar kan hem wel downloaden
Das de lage resolutiequote:Op woensdag 5 mei 2004 21:13 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zelfde hier. Als je op de link klikt krijg je een access denied pagina met daarop een link naar het filmpje die wel werkt![]()
Yep.quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:31 schreef Mastermaus het volgende:
jullie zijn allemal ign-insiders?
Dat zeggen ze wel vaker, ze moeten ophouden met dat zeggen, wordt vervelend.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:44 schreef Mastermaus het volgende:
haha nu ik weer kyk, je had net zo goed hier doel opslaan als kenne doen
ik heb nu eindelijk dat filmpje gezien [de download bleef vastlopen]
en het ziet er idd goed uit, beter dan FFX, en toen hadden ze al echt alles uit de ps2 gehaald wat er uit gehaald kon worden.
? Wat bedoel je met vertaling ?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:07 schreef chibibo het volgende:
Er is een nieuwe vertaling van FF6!
http://www.rpgone.net/
Wat PhaE zegt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:16 schreef Chocobo het volgende:
? Wat bedoel je met vertaling ?
vergeet FFTA nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:14 schreef LuQas het volgende:
Zo te zien lijkt het me een soort mix van FFIX (de wereld en de kleuren) en FFVIII
Doel opslaan, hij wil dan gewoon de website opslaan die ik dan kan openen en hij zegt dat ik geen insider benquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:16 schreef Mastermaus het volgende:
@ per: doe je doel opslaan als of klik je er gewoon op?
De muziek voor Advent Children is nieuw en gecomponeerd door Nobuo Uematsu.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 07:27 schreef wc-eend het volgende:
is de muziek speciaal voor gecomponeerd? of is het al bestaand? weet iemand dat?
Uhm dude, FF XI is toch allang in de winkels, dus weinig te beta-testen hoor...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:03 schreef peristilius het volgende:
Wilde me opgeven voor FF XI beta test, maar kreeg alleen maar wit schermpje toen ik mijn ding instuurde
Vind ik lullig......
Uhm dude, de Europese versie is nog lang niet in de winkel en net zoals de Amerikaanse en Japanse versie wordt die ook gebeta-test. Anders zou ik toch geen uitnodiging krijgen om te beta-testen........quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Uhm dude, FF XI is toch allang in de winkels, dus weinig te beta-testen hoor...
Krijgt de Xbox Unlimited Sagaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:11 schreef pkwarts het volgende:
square-enix is alleen WELLICHT (met grote nadruk) voor de xbox 2 te ontwikkelen.
final fantasy is daarbij geeneens genoemd.
als square final fantasy voor de xbox gaat uitbrengen is dat niet meer nodigquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het ook in het Xbox topic gepost ja![]()
IK WIL TROUWENS HELEMAAL NIET DAT SQUARE MULTICONSOLE IS WANT DAN MOET IK OOK DE VOLGENDE GENERATIE WEER 3 CONSOLES KOPEN
wordt dan wel hét bordspel met de mooiste graphicsquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Krijgt de Xbox Unlimited Saga
Die mogen ze hebben van mij
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als square final fantasy voor de xbox gaat uitbrengen is dat niet meer nodig![]()
![]()
Hoe kan je de beste controller ooit zat zijn, dat ze hem niet vervangen heeft een goede redenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou mooi zijnWant eigenlijk ben ik de PS controller ook beu. En die komt er weeeer voor de PS3, zei het standaard draadloos
Dat zou echt een droom zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als square final fantasy voor de xbox gaat uitbrengen is dat niet meer nodig![]()
![]()
whaha die van de 8-bit die was echt ergquote:Op zondag 16 mei 2004 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste controller ooitDe enige waar ik meer pijn van krijg zijn die van de NES... TOTAAL geen ergonomie...
De pookjes mogen wat groter van mij maar voor de rest een perfecte controller,...komt door je chubby handjesquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou mooi zijnWant eigenlijk ben ik de PS controller ook beu. En die komt er weeeer voor de PS3, zei het standaard draadloos
quote:Op zondag 16 mei 2004 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou echt een droom zijn![]()
?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:41 schreef chibibo het volgende:
Ik ben nog niet eens over de schok heen dat Square Nindendo heeft verlaten.
En de controller van de PSX/PS2 is een kloon van de SNES controller.
Vroeger, Choco, maakte Square uitsluitend spellen voor Nintendo. Dat was nog voor de tijd van FF7, die helaas maar weinigen hier hebben meegemaakt.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Ze hebben pas FFCC uitgebracht ? Wie zegt dat ze weg zijnIk hoop wel dat ze voor Xbox gaan maken
FF:Crystal Chronicles net uitquote:Op maandag 17 mei 2004 15:41 schreef chibibo het volgende:
Ik ben nog niet eens over de schok heen dat Square Nindendo heeft verlaten.
En de controller van de PSX/PS2 is een kloon van de SNES controller.
Voro zover ik weet gaat FFXII zich in dezelfde wereld als FF Tactics Advance afspelen, Ivalice. Dus als je wil weten wat je kan verwachten mbt de setting, zou ik even wat info over Tactics Advance opzoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:14 schreef LuQas het volgende:
Heb het filmpje van FFXII gedownload en ben helemaal om! Zoals het er naar uit ziet krijgen we nu eindelijk weer eens een echt klassieke Final Fantasy. Zo te zien lijkt het me een soort mix van FFIX (de wereld en de kleuren) en FFVIII (zo komen de characters een beetje over) te worden en daar sta ik geenszins negatief tegenoverIk wil alleen zo graag weer een dier a la Red XIII of Cait Sith als playable character...
Ik ook nietquote:Op maandag 17 mei 2004 15:54 schreef chibibo het volgende:
Okee, een kleine verduidelijking van mijn eerdere post:
Ik ben nog niet eens over de schok heen dat Square Nindendo ooit heeft verlaten.
Ik vond de stap naar de PSX briljantquote:Op maandag 17 mei 2004 15:54 schreef chibibo het volgende:
Okee, een kleine verduidelijking van mijn eerdere post:
Ik ben nog niet eens over de schok heen dat Square Nintendo ooit heeft verlaten.
Ga jij je ff schamen en je opsluiten in je kamer met een SNES met een Final Fantasy VI cartridge erin.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond de stap naar de PSX briljant![]()
Ons eerst lekker maken met een N64 demo, en dan gauw overstappen.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:56 schreef E_Motion het volgende:
Ik ook niet
Die eikels verplichtten me daardoor om Sony consoles te kopen
Da's waar.quote:Maar goed, FFVII en X waren dan ook best wel goede spellen, dus het was het wel waard(VIII wat minder en IX nooit gespeeld, die moet ik nog eens oppikken
)
Je trapt op m'n ziel, Cho.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond de stap naar de PSX briljant![]()
Jaquote:Op maandag 17 mei 2004 16:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ons eerst lekker maken met een N64 demo, en dan gauw overstappen.
[..]
Verschil in smaak denk ikquote:Da's waar.(hoewel ik zelf FF8 en FF10 minder vind)
De meningen verschillen, maar als je van de oudere FF's houdt (1-6) dan zul je deel 9 ook wel kunnen waarderen.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:04 schreef E_Motion het volgende:
Verschil in smaak denk ikMaar FF9 is het dus wel behoorlijk waard?
"een FF niet tot zijn recht komen?"quote:Op maandag 17 mei 2004 16:20 schreef Mastermaus het volgende:
nou nou, stap naar psx slecht... op dat moment was de PSX de beste console die er was, hij was veel krachtiger dan de N64, dan zou een FF niet tot zn recht komen. had nintendo maar een betere console moeten maken toen.
de x-box zou denk ik een betere keuze zijkn geweeest voor FFX en verder, daar tover je veel mooiere en scherpere beelden op dan de PS2. alleen de controller van de xbox is zo'n enorme koelkast.
maar da's allemaal mijn mening he, ik vind dat je niet op 1 console moet blijven omdat het nintendo of sony heet, maar omdat deze krachtiger is
en nog ff over FFXII Ivalice is nu niet alleen meer de wereld, het is nu slechts een land, er zijn nu geloof ik 3 landen in dit verhaal
Ik hou van alles wat FF heet. Ik hoef maar een chocobo, moogle,tonberry of marlboro op het scherm te zien en ik ben gelijk geboeid.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:14 schreef chibibo het volgende:
[..]
De meningen verschillen, maar als je van de oudere FF's houdt (1-6) dan zul je deel 9 ook wel kunnen waarderen.
Qua rekenkracht moet de PSX toch echt het onderspit delven tegen de N64, maar hij heeft natuurlijk het voordeel dat de opslagcapaciteit van een CD velen malen hoger is dan die van een cartridge, waardoor o.a. FMV en een 'studio soundtrack' tot de mogelijkheden behoort (hoewel FF7 van het laatste geen gebruik maakte).quote:Op maandag 17 mei 2004 16:20 schreef Mastermaus het volgende:
nou nou, stap naar psx slecht... op dat moment was de PSX de beste console die er was, hij was veel krachtiger dan de N64, dan zou een FF niet tot zn recht komen. had nintendo maar een betere console moeten maken toen.
Eensch.quote:ik vind dat je niet op 1 console moet blijven omdat het nintendo of sony heet, maar omdat deze krachtiger is
Dan komt het wel goed.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:27 schreef E_Motion het volgende:
Ik hou van alles wat FF heet. Ik hoef maar een chocobo, moogle,tonberry of marlboro op het scherm te zien en ik ben gelijk geboeid.
[PS2 / PC] Final Fantasy XI (Online)quote:Op maandag 17 mei 2004 16:27 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Ik hou van alles wat FF heet. Ik hoef maar een chocobo, moogle,tonberry of marlboro op het scherm te zien en ik ben gelijk geboeid.
Ik pik em wel ff op, kost nu toch maar 20 euro max nog
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:27 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Wat een quotequote:Op maandag 17 mei 2004 16:43 schreef chibibo het volgende:
[..]
zelfs een slechte FF is een goede RPG.
Ik vond SEPHIROTH pas Freaky and cool.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:03 schreef Opie het volgende:
[..]
Sloom, emotieloos en totaal niet dreigend.
Yuna klinkt ook telkens alsof ze stoned is.
Sephiroth is de beste bad guy uit een game ooit.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:14 schreef PSyCHOBOy het volgende:
[..]
Ik vond SEPHIROTH pas Freaky and cool.
KEEP FF7 ALIVE !!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
FFVII is idd niet te verslaan... die setting en verhaal zijn echt heersend... die wereld en prachige muziek maken het spel echt uniek... ik hoop dat ze die ooit nog eens remaken,... een 3D versie ofzo... lijkt me echt gaaf om met prachtige graphics door Midgar of Kalm town te lopenquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:38 schreef PSyCHOBOy het volgende:
Jah idd. ik vond Seymour niet echt indrukwekkend.
Verhaal van ff7 was zo veel beter dan van ff10
laatstgenoemde heeft natuurlijk wel betere graphics.
Maar Sephiroth was gewoon als karakter veel beter ontwikkeld.
Storyline van ff7 raakte me gewoon meer.
Ik hoop dat er ooit alsnog een vervolg op komt.
FF7fanboy 4 ever!
Probeer ipv remedy anders eens antidote en iets tegen beserk... een error kan ik me niet voorstellen.... overnachten zou je ook kunnen proberenquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:06 schreef CaptainMiller het volgende:
Zit een error in me FFX-2 gamePaine heeft Berserk en Poison opgelopen maar het wil niet meer weggaan, ook niet na remedy's en saven
Iemand een idee?
Anders kan ik WEER opnieuw beginnen, en daar heb ik echt geen zin meer in
quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Zoek anders een kikkerhotel ofzo... daar heb je kikkers die je genezen
Ja,... "Kikker Inn"quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
:'(
Kikkerhotels
Alles al geprobeerd, dood laten maken, overnachten, nieuwe chapter begonnen,...allesquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Probeer ipv remedy anders eens antidote en iets tegen beserk... een error kan ik me niet voorstellen.... overnachten zou je ook kunnen proberenZoek anders een kikkerhotel ofzo... daar heb je kikkers die je genezen
Dan moet je stoppenquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:52 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Alles al geprobeerd, dood laten maken, overnachten, nieuwe chapter begonnen,...alles![]()
Een accesoiry die je standaard poisoned? Das pas handig.....quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:14 schreef Mastermaus het volgende:
wat voor accesoiry heeft ze? als het iets met soul is ofzo dan hoort het bij het item
wrslk is het de accesoiry
Verrek, kan waar zijnquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:14 schreef Mastermaus het volgende:
wat voor accesoiry heeft ze? als het iets met soul is ofzo dan hoort het bij het item
wrslk is het de accesoiry
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen
Maar daar krijg je ook echt gigantische strength-boost voor terug! Het was een van mijn favoriete acc, maar dan met Rikku. Rikku als Berserker en dan supernselle attacks met megaveel strength, heerlijk!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:03 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Lag dus aan de acc.raar, nog nooit zoiets gezien in een FF dat een acc. de statusaillments gewoon altijd vasthoudt
quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:03 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Lag dus aan de acc.raar, nog nooit zoiets gezien in een FF dat een acc. de statusaillments gewoon altijd vasthoudt
FF7 is al 3Dquote:Op donderdag 20 mei 2004 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FFVII is idd niet te verslaan... die setting en verhaal zijn echt heersend... die wereld en prachige muziek maken het spel echt uniek... ik hoop dat ze die ooit nog eens remaken,... een 3D versie ofzo... lijkt me echt gaaf om met prachtige graphics door Midgar of Kalm town te lopen
Ja de charactersquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:38 schreef E_Motion het volgende:
[..]
FF7 is al 3D
Weapons: Sowieso zo snel mogelijk de Celestials halen, want anders kom je niet boven de 9999 damage uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:32 schreef PSyCHOBOy het volgende:
Ik ben nu weer bezig MET finalfantasy X
Weet iemamd de beste combinaties van (armor)/wapens?
En een Walktrough zou ook wel prettig zijn (ik wil niks missen )
![]()
en de omgevingen ook. Maar dan prerenderedquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja de characters![]()
Ja nou noem jij dat maar 3D dan ok.... Ik noem het statische achtergrondenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:48 schreef E_Motion het volgende:
[..]
en de omgevingen ook. Maar dan prerendered
Ja jij hebt hem al een keer uitgespeeld zeker? ik nog nietquote:Op zondag 23 mei 2004 14:59 schreef peristilius het volgende:
Zit op 68% in chapter 1
Wil nog wel voor de 100% gaan maar heb ik nu ff geen zin in.
Je moet op twee momenten in het spel fluiten met X, als je dat hebt gedaan krijg je het alternatieve, uitgebreidere en gelukkiger einde, welke wel heel erg mooi is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:35 schreef peristilius het volgende:
Heb net trouwens eindelijk FF X-2 een keer uitgespeeld, vond het einde beetje tegenvallen...... misschien omdat ik maar 68% had maar toch.......
De rest van het spel was wel vet
quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:05 schreef Mastermaus het volgende:
zijn we al aan het spoileren?
any hoo, toen ik er aan begon had ik blijkbaar die bepaalde items al want ik zit nu vast in lvl 50 ofzo. er zijn daar 2 'bepaalde' fiends die ik dan niet aankan
nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh dungeon lvl 50, mn char's zijn al lvl 99quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:08 schreef PhaE het volgende:
Aaaaahh, okay.. als je zelf level 50 bent bedoel je?
FFIXquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:56 schreef Mastermaus het volgende:Hehehe, ikke begraipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die mega-tonberry heb ik geen problemen meer, die lukt redelijk makkelijk als jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebt...
Die draak heb ik nog niet geprobeert eigenlijk...
Heb de eerste 8 afleveringen origineel op dvd, ik moet zeggen ik vindt het echt een coole serie.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:46 schreef Mastermaus het volgende:
edit: nou vergeet ik wel ff te melden dat ik de complete FF-unlimited reeks aan het binnenslurpen ben 25 afleveringen, heeft iemand deze al gezien?
Ligt het aan mij of is de kleur rood erg vaagquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nee, geen FFX
Klein voorproefje van Xenogears
http://home.planet.nl/~essen577/Xenogears2.pdf
Haha, dat probleem had ik ook. Die gast heeft een paar miljoen hitpoints, dus dat gaat moeilijk worden. Je had em eigenlijk moeten halen meteen na Yunalesca.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef PSyCHOBOy het volgende:
hi ff-kenners ik heb een vraagje :
Ik heb ff10 bijna uitgespeeld maar wil als de "echte die-hard" natuurlijk eerst alle sidequest doen voordat ik Sin in de pan hak.
Met veel moeite heb ik Tidus' Caladbolg gekregen. Deze wapen is echter nog niet krachtig omdat ik 2 power ups nodig heb nl : Suncrest en Sun sigel
Ik kan ze beiden niet vinden.
De suncrest :
You may have to go up and down the stairs once or twice to
get the chest to appear. It's on the left side of the screen, and blends in
with the wall. (Welke trap ..de trap die je opgaat voordat je tegen yudelesca gaat vechten?Die heb ik al verslagen ik zie nu wel een black bahamut maar die hakt me in de pan)
Eerst zorgen dat je yper Chocobo, Dodger Chocobo en Hyper Dodger Chocobo haalt. Daarna krijg je de optie voor Catcher Chocobo. Dit is de race waar je de Sigil kan halen.quote:The sun sigil :
un Sigil location: After you can control the airship, it's a prize for
winning the fourth chocobo race against the other chocobo rider with a time of
better than 0:0:0. I have no advice on how to do this, other than use the other
rider as a shield if possible, use the D-pad and not the analogue control
stick, and grab balloons like mad. You need between 12 - 15 for a time of
0:0:0. (yeah right sounds mission impossible , iemand van jullie die dat heeft gered?)
Alle hulp is welkom
Nee, Ultimate Weapons zijn NIET piercing.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:24 schreef PhaE het volgende:
hehehehe klote vogels
Mijn snelste tijd is iets van 0:0:3 ofzo. erg frustrerend in ieder geval
Kben nu vooral bezig met FF X-2 en Sacred (PC), maar ga binnenkort weer verder met FF X, proberen alle Ultimate Weapons te krijgen..
vind ze trouwens best tegenvallen!
Had gelezen dat ze standaard piercing hadden die wapens, maar volgens mij klopt dat niet. Als ik Auron een wapen geef met piercing, doet ie rond de 11.000 damage, en met zijn ultimate wapen mag ik blij zijn als ik sowieso de 8000 haal...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:38 schreef E_Motion het volgende:
Ben trouwens nu bezig met Lulu's Ultimate te halen. niet leuk, 200 bliksemschichten ACHTER ELKAAR op Thunder Plains ontwijken.
Persoonlijk vond ik het zelf het best gaan op deze manier: Kies een wapen met 'No encounters', dan hoef je niet iedere keer te vechten tussendoor. Zet het geluid uit en speel alleen op de lichtflitsen. Het geluid ervaarde ik als storend, terwijl het klikken op de flits altijd goed gaat. Zoek verder de gebieden op waar veel mist is. In mijn beleving volgden de flitsen daar korter op elkaar, en ben je dus eerder klaar. Ik heb er zo'n drie kwartier over gedaan op deze manier.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:35 schreef Mastermaus het volgende:
ik heb die voor wakka gehaald hoorbest minder prettig was het ja, maar die van lulu vind ik erger imho
Vond het begin ook het best, maar de 2e helft ook meesterlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:23 schreef Pugsley het volgende:
Kben nu met FFIX bezig, kmoet zeggen dat ik 'm halverwege toch wel iets minder begon te vinden, kan aan mij liggen. Desalniettemin wel een hele goeie titel hoor
toch vond ik FFIX goed beginnen en het middleste stuk (wat ook rustig is) dat je weer terugkomt in Alexandrie (dacht ik weet ik niet zeker meer), was ook heel goed gedaan. De rest van het spel viel inderdaad tegen. Maar ja ik vind FFVIII nog steeds erg goed en daar kan je inderdaad ook genoeg commentaar op geven.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat IX voor de een de beste is, en voor de ander de minste. Ligt echt duidelijk aan sfeer enzo.
Ik heb hem thuis liggen op video. Het zijn inderdaad vier episodes, en het verhaal speelt zich af in de wereld van FF5. Het is al een paar jaar geleden dat ik hem heb gekeken, dus ik kan me niet veel meer herinneren van het verhaal, maar ik weet nog wel dat het behoorlijk wazig was.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kent iemand trouwens FF: Legend of the Crystals? Daar zouden 4 eps van uitgekomen zijn, die kwam ik net tegen, en worden nu naar mij verzonden
heb dat stukje van een vechtende Tifa nu al een aantal keer gezien maarquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:31 schreef Mastermaus het volgende:
ik keek net weer ff op de site van FF:AC en ik zag dat de character index was geupdate, last time I looked it was still under construction... alleen jammer dat ik geen japans ken lezen
http://www.square-enix.co.jp/dvd/ff7ac/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |