Tot op heden onscheidde ik slechts de opgestoken middelvinger.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:41 schreef Maerycke het volgende:
Wat een onzin... Wees blij dat er een mod rondhangt die een hand wil toesteken...
Het is al erg genoeg dat sizzler en Kozzmic hier modereren, dat terwijl zij de kwaadste niet zijn. Maar andere mods moeten zich helemaal niet met POL bemoeien vind ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:41 schreef Maerycke het volgende:
Wat een onzin... Wees blij dat er een mod rondhangt die een hand wil toesteken...
Dan pleit ik als officieel woordvoerder van de P.A.B. voor een derde MOD.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:43 schreef ExTec het volgende:
Da's overdreven.
Kozz en Sizz zijn niet alom aanwezig. Kan handig zijn als iemand helpt.
Ze mogen wel meer sturen, duidelijk laten weten dat overduidelijke bash topics niet gewenst zijn.
En we weten allemaal wie dat wordt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan pleit ik als officieel woordvoerder van de P.A.B. voor een derde MOD.
Neuh, doe maar niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan pleit ik als officieel woordvoerder van de P.A.B. voor een derde MOD.
Ik ben zelf best te spreken over hun.quote:Het is al erg genoeg dat Sizzler en Kozzmic...
It never hurts to help...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
En we weten allemaal wie dat wordt.
"dat terwijl zij de kwaadste niet zijn"quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben zelf best te spreken over hun.
Ze afficieren zich openlijk als links, danwel rechts georienteerd. Wat wil je nog meer.
In wat onbezonnen momenten vond ik Kozz ook wel partijdig, maar all in all vind ik dat het wel meevalt.
Behalve dat je dit een goed idee vind kun je dan ook een beargumenteerd antwoord posten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:45 schreef pberends het volgende:
Nee, die gast liever niet. Loop niet over van vertrouwen qua zijn mod capaciteiten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:47 schreef sjun het volgende:
Heeft Lord Vetinari zich al teruggemeld?
Ik las het, Doraquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
"dat terwijl zij de kwaadste niet zijn"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |