quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:45 schreef Cybersailor het volgende:
Ook last van als je passief blijft liggen, en hem het werk laat doen?
"wijf" ?? respect is ook een woord wat niet in jouw woordenboek voorkomt. (als je uberhaupt al kan lezen)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:40 schreef kastanova het volgende:
Telkens als ik een wijf neuk
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als ik daadwerkelijk al eens sex met mezelf gehad zou hebben.
Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeberquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:50 schreef Blaataap.nl het volgende:
"wijf" ?? respect is ook een woord wat niet in jouw woordenboek voorkomt. (als je uberhaupt al kan lezen)
bla bla bla, je heet zeker Jhonny en rijd een GTIquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeber.
Ik heb het élke keerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:52 schreef Tijn het volgende:
Dat heb ik serieus ook wel eens gehad, Kasta.
Zoals al gezegd; zolang ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef Haanibal het volgende:
misschien is het je prostaat? lijkt me toch niet echt heel gezond... heb je het trouwens al langer??
Ja, de gemeenteambtenaar was dyslectischquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:57 schreef Blaataap.nl het volgende:
[..]
bla bla bla, je heet zeker Jhonny
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeber.
*meldt..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als er mensen zouden reageren die daadwerkelijk al eens sex gehad hebben.
kan zo snel ook niets vinden op google ofzo... bij soa's of iets dergelijke ook al gekeken... misschien toch keer naar die witte jas toe... die zouden er tenminste wat vanaf moeten weten en het is te leuk om het daarvoor te laten 'verpesten'quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals al gezegd; zolang ik me kan herinneren.
Kan het ook aan het sigaretje liggen? Het zouden darmproblemen kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het élke keer
Lekker neuken, lekker sigaretje achteraf, maar als ik dan de tv aanzet en ff relaxed bij lig te komen begint de stemmingsverpestende, schreeuwende buikpijn te komen.
Tja, in principe zijn er niet veel standjes meer over, dan moet ik de KamaSutra er al bijpakken, maar vrees dat dat ook niet veel gaat helpen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef Ifyafeelme het volgende:
Waarschijnlijk heeft het te maken dat je je teveel inspant en daardoor dit 'fucked up' gevoel krijgt. Misschien een oplossing om andere standjes te proberen die je normaal gesproken niet gebruikt.
God heeft er inderdaad een handje van om zijn eigen zonen te pijnigenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:01 schreef PatrickM het volgende:
Die buikpijn van jouw is de straf die je van god hebt gehad vanwege je zeer hoge eigendunk....
Ik heb er een hekel aan om bij elk wissewasje direct naar de dokter te rennen, dus de afgelopen jaren ben ik er gewoon aan gaan wennen en zag ik het lastige bijkomstigheid...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:03 schreef Haanibal het volgende:
kan zo snel ook niets vinden op google ofzo... bij soa's of iets dergelijke ook al gekeken... misschien toch keer naar die witte jas toe... die zouden er tenminste wat vanaf moeten weten en het is te leuk om het daarvoor te laten 'verpesten'
erg hoogquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
God heeft er inderdaad een handje van om zijn eigen zonen te pijnigen.
Ik rook meer dan een gemiddeld bos in een hete zomer, dus het lijkt me sterk dat ik van dat ene sigaretje na de sex ineens buikpijn zou krijgenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kan het ook aan het sigaretje liggen? Het zouden darmproblemen kunnen zijn
word jij eerst maar eens droog achter je oren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als er mensen zouden reageren die daadwerkelijk al eens sex gehad hebben.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
God heeft er inderdaad een handje van om zijn eigen zonen te pijnigen.
Geloof me, dat zit wel goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:04 schreef bofneger het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon een sexueel overdraagbare aandoening zijn...bijbalontsteking, zaadleiderontsteking dat soort aandoeningen...
Als het iets ernstigs zou zijn, dan zou ik er de afgelopen jaren toch wel vaker en meer last van gehad moeten hebben
het kan er ook aan liggen dat je te snel neukt, je moet de spieren rustig opwarmen.
Ik heb zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb wel eens buikpijn van het lachen, weet iemand misschien hoe dát komt?![]()
Ik zou me pas na een paar dagen zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is laat, saai en m'n eigen topic, laat me tochquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:06 schreef static het volgende:
Hap toch niet steeds zo, Kasta.
Jou zal ik in de Kuip wel op het veld gooien, broodhomoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:08 schreef SPIRO het volgende:
Sterffffffffffffffffff aan je buikpijn HOMO![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:12 schreef navvy het volgende:
Je ego heeft zich in je buik genesteld en zwelt?
En dan nog iedere nacht in het gat van je matras liggen porrenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:08 schreef Blaataap.nl het volgende:
Ik ben inmiddels 38 dus ik hoef van zo een snotneus als jij in ieder geval niets meer te leren.![]()
Ow cool spreken we in de kuip afquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jou zal ik in de Kuip wel op het veld gooien, broodhomo.
Nee, dat is waarschijnlijk nog verder afgezakt; dat zou in ieder geval mijn onmenselijk grote penis verklarenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:12 schreef navvy het volgende:
Je ego heeft zich in je buik genesteld en zwelt?
Je bent echt een grote vent met woorden...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan nog iedere nacht in het gat van je matras liggen porren.
We zitten allebei in het Twentevak, dat maakt het al makkelijkerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:15 schreef SPIRO het volgende:
Ow cool spreken we in de kuip af![]()
Hoe komt het dan dat die eikel van je penis ipv je hoofd op je nek staat? Of komt dat gewoon omdat je een ontzettende grote lul bent?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, dat is waarschijnlijk nog verder afgezakt; dat zou in ieder geval mijn onmenselijk grote penis verklaren.
Weet je hoeveel vakken Twente krijgtquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
We zitten allebei in het Twentevak, dat maakt het al makkelijker.
is dat geen tumor?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, dat is waarschijnlijk nog verder afgezakt; dat zou in ieder geval mijn onmenselijk grote penis verklaren.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat die eikel van je penis ipv je hoofd op je nek staat? Of komt dat gewoon omdat je een ontzettende grote lul bent?
Met zulke voorspelbare opmerkingen bereik je geen 4e permban, doe 's beter je best.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met onmenselijk grote lul, daar áchter sta ik nogquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:17 schreef PatrickM het volgende:
Of komt dat gewoon omdat je een ontzettende grote lul bent?
Ik denk dat een bezoekje aan de psychiater een betere aanrader is voor Kastanova...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:20 schreef Helaaz het volgende:
waarom niet gewoon ff langs de dokter en het verhaal uitleggen?
Minder dan tegen PSV gezien de aanhang van Utrechtquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:19 schreef SPIRO het volgende:
Weet je hoeveel vakken Twente krijgt![]()
Tijd voor een nieuw topic misschien: "Ik heb een ongelofelijk grote tampeloerus!"quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met onmenselijk grote lul, daar áchter sta ik nog.
Die krijg ik toch niet, dat zou namelijk het doodvonnis voor het forum betekenenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:19 schreef navvy het volgende:
Met zulke voorspelbare opmerkingen bereik je geen 4e permban, doe 's beter je best.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw topic misschien: "Ik heb ben een ongelofelijk grote tampeloerus!"
![]()
Zoals ik al zei, ik ga niet voor elk probleempje naar de dokterquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:20 schreef Helaaz het volgende:
waarom niet gewoon ff langs de dokter en het verhaal uitleggen?
wat heeft lelijk met respect te maken ??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar als dit probleem steeds terugkeert schiet het ook niet echt op natuurlijk. Als ik voor je sta en je aankijk, zit de pijn dan rechts of links? en onder de navel of erboven?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ga niet voor elk probleempje naar de dokter.
Pas als ik niet meer kan lopen of zomaar omval ga ik, dus ik wacht nu eigenlijk gewoon op mensen die met een verklaring, diagnose of oplossing kunnen komen.
Zo erg is het woord wijf nou ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nog 1 vraag noem je dr ook wijf als ze erbij is ???
Misschien weet Jomanda het wel... die had tenslotte ook voor Sylvia Millecam een hele goede diagnose, verklaring en oplossingquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ga niet voor elk probleempje naar de dokter.
Pas als ik niet meer kan lopen of zomaar omval ga ik, dus ik wacht nu eigenlijk gewoon op mensen die met een verklaring, diagnose of oplossing kunnen komen.
en dat is 1 dag ??? (gokje)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is laat, saai en m'n eigen topic, laat me toch.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en dat is 1 dag ??? (gokje)
Vind het woord "wijf" anders van weinig respect getuigen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:29 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Zo erg is het woord wijf nou ook weer niet hoor.
Lekker relevant ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:34 schreef Blaataap.nl het volgende:
[..]
Vind het woord "wijf" anders van weinig respect getuigen.
ik noem ze gewoon "torren"quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:34 schreef Blaataap.nl het volgende:
[..]
het woord wijf hoeft niet zon probleem te zijn maar de manier waarop hij mensen afzeikt spreekt boekdelen... en ik durf erop te wedden dat hij bij een meisje/vrouw niet zon grote bek heeft...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:29 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Zo erg is het woord wijf nou ook weer niet hoor.
En tis korter dan pissebed!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:38 schreef laffer het volgende:
[..]
ik noem ze gewoon "torren"
ik heb het ook altijd over mijn tor, of ik vraag hoe is het met jouw tor?
dat was ikquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:34 schreef Blaataap.nl het volgende:
[..]
Zo als iemand anders eerder als zei, tegen je "wijf" zul je als ze er bij is wel "schatje zus, en schatje zo" zeggen.
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het woord wijf hoeft niet zon probleem te zijn maar de manier waarop hij mensen afzeikt spreekt boekdelen... en ik durf erop te wedden dat hij bij een meisje/vrouw niet zon grote bek heeft...
als ik iemand b.v. zegt dat is mn wijffie hoeft dat niet perse slecht te zijn al kan ik me voorstellen dat sommige vrouwen het niet leuk vinden... als je ergens over wijf begint en ze is er niet bij en helemaal als het is in de context zoals hij het plaatste zou ik toch willen stellen dat het respectloos is, maar goed dat was al snel duidelijk met zn posts
* GewoneMan i rest my case
In het TWENTE-vak??????quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
We zitten allebei in het Twentevak, dat maakt het al makkelijker.
en jij zeker Ferdinant en speelt graag viool? Maw...Wat doet het er toe? Met nog meer aw: OFFTOPICquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:57 schreef Blaataap.nl het volgende:
[..]
bla bla bla, je heet zeker Jhonny en rijd een GTI![]()
![]()
Dat klinkt zowaar behoorlijk aannemelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:40 schreef kastanova het volgende:
2. Ik neuk voornamelijk vanuit mijn bekken/buik(spieren) en het is gewoon een heftige en snelle spierpijn.
Bedankt, nu zijn die irritante klojo's weg die het topic verziektenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:43 schreef static het volgende:
Ik ga deze toch even schuiven.
en toen werd hij wakkerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedankt, nu zijn die irritante klojo's weg die het topic verziekten
Neuk je niet genoeg ofzo dat je zo opdringerig irritant en verbitterd doet?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:00 schreef Blaataap.nl het volgende:
[..]
en toen werd hij wakker![]()
![]()
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedankt, nu zijn die irritante klojo's weg die het topic verziekten
quote:Hepatitis B
Hepatitis B is na hiv de ernstigste, onbehandelbare soa. Eén op de vijf homo's is met het virus in aanraking gekomen. Een infectie leidt echter niet bij iedereen tot ernstige ziekteverschijnselen. De meerderheid van de geïnfecteerden merkt er zelfs niks van.
Symptomen
Slechts bij een klein deel van de mensen, die met hepatitis B geïnfecteerd worden, is er sprake van ziekteverschijnselen. Aanvankelijk gaat dat om vage klachten: vermoeidheid, lusteloosheid, misselijkheid en buikpijn. Die beginnen twee tot zes maanden na de besmetting.
Ow kut, wordt tijd om te gaan pitten...quote:Die beginnen twee tot zes maanden na de besmetting.
Nee, 1 keer knippen met fijn vingers is meestal al genoegquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:28 schreef GewoneMan het volgende:
nog 1 vraag noem je dr ook wijf als ze erbij is ???
Ligt eraan waar hiero is; ik woon nu in Utrecht, maar ben nog steeds Twente fanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:28 schreef Helaaz het volgende:
Ja dat begrijp ik, maar als dit probleem steeds terugkeert schiet het ook niet echt op natuurlijk. Als ik voor je sta en je aankijk, zit de pijn dan rechts of links? en onder de navel of erboven?
Het kloppende gevoel zat in ieder geval rechtsonder.
als jij zo populair bent hiero, regel je dan ook 2 kaarten voor de Kuip voor mij?
Normaliter gaat mijn geheugen inderdaad niet veel verder, maar in dit geval; ik neuk sinds m'n 14e, maar m'n geheugen met betrekking tot de buikpijn gaat zo'n 3 jaar terug...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:29 schreef GewoneMan het volgende:
en dat is 1 dag ??? (gokje)
Er zijn genoeg exen op dit forum om het na te vragen en zelfs m'n huidige vriendin is aanwezig...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:34 schreef Blaataap.nl het volgende:
Zo als iemand anders eerder als zei, tegen je "wijf" zul je als ze er bij is wel "schatje zus, en schatje zo" zeggen.
Wat is de inzet?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:38 schreef GewoneMan het volgende:
en ik durf erop te wedden dat hij bij een meisje/vrouw niet zon grote bek heeft...
Zoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:43 schreef static het volgende:
Ik ga deze toch even schuiven.
pijn na een zaadlozing is wel een symptoom van prostaatkanker.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:40 schreef kastanova het volgende:
Telkens als ik een wijf neuk krijg ik na zo'n 5 minuten ongelooflijke buikpijn, het vreemde is dat de buikpijn achteraf evenredig toeneemt met de intensiteit, duur en zaadlozing bij de sex.
Gisteren kwamen we er zelfs achter dat na de sex er rechtsonder in m'n buik een soort "geklop" was.
Een soort hartkloppingen idee zeg maar, maar de zware ademhaling was reeds verdwenen en ik lag er al weer ontspannen bij, dus het is een raadsel waar het vandaan komt.
Hier heb ik al zover ik het me kan herinneren last van en ik heb dan zelf ook al 2 theorieën bedacht:
1. M'n zaad is verschotenen er wordt op een nogal heftige manier nieuw zaad aangemaakt.
2. Ik neuk voornamelijk vanuit mijn bekken/buik(spieren) en het is gewoon een heftige en snelle spierpijn.
Mwoooah, qua buikspieren zit het in mijn geval wel goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 06:47 schreef Megumi het volgende:
Tering. Terwijl wat spieroefeningen voldoende kunnen zijn.
Ik heb mijn broek tijdens en na de sex meestal uitquote:Op zondag 21 maart 2004 15:32 schreef El_Bartos het volgende:
tjonge, zet eens een knoopje open.
Ik woon ook in Utrecht, maar ben ook nog steeds Twente-fan. Dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 06:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt eraan waar hiero is; ik woon nu in Utrecht, maar ben nog steeds Twente fan.
Ondanks de redelijk eigendunkerige inhoud van deze post vond ik hem wel heeeel erg grappig..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je poging tot humor wordt helaas verpest door je gebrekkige grammaticale kennis, try againquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:21 schreef Houzer het volgende:
Probeer eens ander standje dan dat standard bovenop liggen heien tot je na 5 min over de heen komt en zegt: Whoops ongelukje sorry
LOLquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:42 schreef Raketman het volgende:
Weet je zeker dat het een wijf was?
WTF?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:40 schreef engessa het volgende:
Als dit topic serieus is en je wil niet naar de dokter mag je van mij dood. Die mensen zijn er om een diagnose te stellen maar kennelijk ben je te kleinzielig om heen te gaan en je na te laten kijken, mocht er dus daadwerkelijk iets ernstigs zijn is het je eigen schuld. Klaar.
begrijp je het niet, een MACHO heeft een 'ego' om hoog te houden hequote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:40 schreef engessa het volgende:
Als dit topic serieus is en je wil niet naar de dokter mag je van mij dood. Die mensen zijn er om een diagnose te stellen maar kennelijk ben je te kleinzielig om heen te gaan en je na te laten kijken, mocht er dus daadwerkelijk iets ernstigs zijn is het je eigen schuld. Klaar.
Jij hebt al minstens 3 jaar lang last van je buik na de sex, het doet pijn zeg jij. Pijn is een signaal van je lichaam dat er iets verkeerd is, misschien handig om daar naar te laten kijken? En dokters houden inderdaad niet van zielepietjes maar dit is een duidelijk klacht waar misschien heel simpel iets aan te doen is maar zolang je er niet iets aan laat doen zal het niet over gaan. Anders was het in de afgelopen 3 jaar toch wel weg gegaan? En ik heb persoonlijk liever dat je tegen een dokter aan loopt te zeuren dan hier een topic openen :pquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
WTF?
De reden dat ik niet naar de dokter ga, is omdat ik gewoon niet zo'n huillie ben die zodra hij z'n teen stoot, direct de ambulance belt.
Ik loop hier nu al jaren mee, dus als het echt zo ernstig is als sommige mensen denken, dan was ik inderdaad allang dood geweest.
Huisartsen hebben wel iets beters te doen dan naar allerlei zielepietjes met als enige kwaal een aandachtsgebrek te luisteren, dus tenzij ik niet meer kan lopen of iets dergelijks laat ik ze lekker de ernstige gevallen.
Wat dat in godsnaam met kleinzielig te maken heeft is mij een raadsel, maar vermoedelijk is dat slechts een woordje dat je vandaag geleerd hebt en aan ons wil laten zien.
Dan kan je beter niet gaan nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huisartsen hebben wel iets beters te doen dan naar allerlei zielepietjes met als enige kwaal een aandachtsgebrek te luisteren,
Als ik m'n teen stoot heb ik ook pijn, ik ga echter niet direct röntgenfoto's laten maken...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:29 schreef engessa het volgende:
Jij hebt al minstens 3 jaar lang last van je buik na de sex, het doet pijn zeg jij. Pijn is een signaal van je lichaam dat er iets verkeerd is, misschien handig om daar naar te laten kijken? En dokters houden inderdaad niet van zielepietjes maar dit is een duidelijk klacht waar misschien heel simpel iets aan te doen is maar zolang je er niet iets aan laat doen zal het niet over gaan. Anders was het in de afgelopen 3 jaar toch wel weg gegaan? En ik heb persoonlijk liever dat je tegen een dokter aan loopt te zeuren dan hier een topic openen :p
En nog een ander ding, omdat jij in 3 jaar niet dood gegaan bent is het niet zo heel erg? Het kan 10 jaar duren voordat je dood bent aan kanker, aids kan 4 jaar duren voordat je het uberhaupt merkt, nierstenen tot wel 15 jaar, beetje nutteloos argument.
Nee, ik gokte eigenlijk op mensen die iets soortgelijks hebben/hadden, die me konden vertellen hoe het veroorzaakt wordt en/of op te lossen is...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:36 schreef El_Bartos het volgende:
hoop je dat er een Fok!er is die toevallig dokter is en je effe een diagnose kan stellen??
Als ik lang blaas word ik duizelig, maar verder geen pijn ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:41 schreef Idril-2 het volgende:
[serieuze reactiemode]
ik denk gelijk aan een liesbreuk (geen ervaring mee, maar een simpele test is op de achterkant van je hand blazen, doet het dan zeer, voel je een uitstulping bij je lies dan is dat het)
[/serieuze reactiemode]
Heeft op zich vrij weinig te maken met angst, meer met chronische luiheidquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:53 schreef SchizoDH het volgende:
als je niet naar een huisarts durft, maar wel op fok, ben je een mietje, eikel
Tjonge, rot voor jequote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik lang blaas word ik duizelig, maar verder geen pijn ofzo.
Static is vergeten het topic terug te zetten na enkele onzinpost aan het begin van het topicquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:57 schreef El_Bartos het volgende:
Als je mensen zoekt met gelijkaardige problemen, wtf doet dit topic dan in ONZ???
Geen pijn is op zich niet zo rot hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:58 schreef Snakey het volgende:
Tjonge, rot voor je
Hoe weet je dat nou? Heb je al eerder kanker gehad ofzo? Hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat dat waar is!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:50 schreef kastanova het volgende:
Als ik kanker zou hebben, dan zijn de uitzaaiengen al dusdanig dat een bezoekje aan de dokter sowieso weinig meer helpt.
Zo'n grote smoel had k niet achter je gezocht...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is het gevaar van zeurende pijnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik m'n teen stoot heb ik ook pijn, ik ga echter niet direct röntgenfoto's laten maken...
En zolang m'n buikpijn niet dusdanig erg is dat ik lig te creperen van de pijn, zie ik het nut van een dokter ook nog niet in.
Dat is het probleem niet, bij wijze van spreken zou ik masturberen bij de dokter om beter aan te kunnen geven waar de pijn zit...quote:Op zondag 4 april 2004 22:41 schreef Mariechjen het volgende:
Dat is het gevaar van zeurende pijnen.
I've been there, ga naar de dokter, neem iemand mee om je hand vast te houden totdat je t woord 'seks' uit je strot hebt gekregen daar...
Sjeesus...
Das precies wta je doet idd. Eigenwijs..quote:Op maandag 5 april 2004 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon veel gezeur om niets.
Een echte kerel valt meteen in slaap nadat hij z'n kruid verschoten heeftquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het élke keer
Lekker neuken, lekker sigaretje achteraf, maar als ik dan de tv aanzet en ff relaxed bij lig te komen begint de stemmingsverpestende, schreeuwende buikpijn te komen.
Ik heb het eens geprobeerd, toen kwam er een groot brandgat in m'n bed van de sigaretquote:Op woensdag 21 april 2004 12:33 schreef BugBoy het volgende:
Een echte kerel valt meteen in slaap nadat hij z'n kruid verschoten heeft![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:16 schreef Orcaman1984 het volgende:
Uhm, misschien heb ik het fout hoor, maar hoort dit niet in subforum SEX??? [afbeelding]
Of zit je gewoon onzin uit te kramen, ja dan zit je goed![]()
Waarom open je er dan een topic over?quote:Op maandag 5 april 2004 01:34 schreef kastanova het volgende:
...
Ik vind het gewoon veel gezeur om niets.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Godver, ik ben al over de helft man!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:50 schreef kastanova het volgende:
Over dit topic, als je het niet wilt lezen, 1 vrij simpele tip: Lees het dan ook gewoon niet...
no offence.. check de topic datum... je bent 2 jaar te laat.. wat een kut kickquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:39 schreef lesley het volgende:
kasta ff een serieuze reactie,
heb je mischien last van hyperventilatie na inspanning?
een lichte hyperventilatie kan behoorlijke buikpijn veroorzaken
als je die pijn weer hebt leg eens een hand op je buik en kijk eens of je goedom in en uit ademt, en of je vanuit je buik ademt
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:45 schreef Vendris het volgende:
[..]
no offence.. check de topic datum... je bent 2 jaar te laat.. wat een kut kick![]()
En toch zou ik naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om bij elk wissewasje direct naar de dokter te rennen, dus de afgelopen jaren ben ik er gewoon aan gaan wennen en zag ik het lastige bijkomstigheid...
Maar tot nu toe heeft geen enkele sexpartner ooit een man gehad die iets dergelijks had, vandaar dat ik nu toch wel benieuwd word wat het kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |