quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:45 schreef Cybersailor het volgende:
Ook last van als je passief blijft liggen, en hem het werk laat doen?
"wijf" ?? respect is ook een woord wat niet in jouw woordenboek voorkomt. (als je uberhaupt al kan lezen)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:40 schreef kastanova het volgende:
Telkens als ik een wijf neuk
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als ik daadwerkelijk al eens sex met mezelf gehad zou hebben.
Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeberquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:50 schreef Blaataap.nl het volgende:
"wijf" ?? respect is ook een woord wat niet in jouw woordenboek voorkomt. (als je uberhaupt al kan lezen)
bla bla bla, je heet zeker Jhonny en rijd een GTIquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeber.
Ik heb het élke keerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:52 schreef Tijn het volgende:
Dat heb ik serieus ook wel eens gehad, Kasta.
Zoals al gezegd; zolang ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef Haanibal het volgende:
misschien is het je prostaat? lijkt me toch niet echt heel gezond... heb je het trouwens al langer??
Ja, de gemeenteambtenaar was dyslectischquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:57 schreef Blaataap.nl het volgende:
[..]
bla bla bla, je heet zeker Jhonny
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeber.
*meldt..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als er mensen zouden reageren die daadwerkelijk al eens sex gehad hebben.
kan zo snel ook niets vinden op google ofzo... bij soa's of iets dergelijke ook al gekeken... misschien toch keer naar die witte jas toe... die zouden er tenminste wat vanaf moeten weten en het is te leuk om het daarvoor te laten 'verpesten'quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals al gezegd; zolang ik me kan herinneren.
Kan het ook aan het sigaretje liggen? Het zouden darmproblemen kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het élke keer
Lekker neuken, lekker sigaretje achteraf, maar als ik dan de tv aanzet en ff relaxed bij lig te komen begint de stemmingsverpestende, schreeuwende buikpijn te komen.
Tja, in principe zijn er niet veel standjes meer over, dan moet ik de KamaSutra er al bijpakken, maar vrees dat dat ook niet veel gaat helpen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef Ifyafeelme het volgende:
Waarschijnlijk heeft het te maken dat je je teveel inspant en daardoor dit 'fucked up' gevoel krijgt. Misschien een oplossing om andere standjes te proberen die je normaal gesproken niet gebruikt.
God heeft er inderdaad een handje van om zijn eigen zonen te pijnigenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:01 schreef PatrickM het volgende:
Die buikpijn van jouw is de straf die je van god hebt gehad vanwege je zeer hoge eigendunk....
Ik heb er een hekel aan om bij elk wissewasje direct naar de dokter te rennen, dus de afgelopen jaren ben ik er gewoon aan gaan wennen en zag ik het lastige bijkomstigheid...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:03 schreef Haanibal het volgende:
kan zo snel ook niets vinden op google ofzo... bij soa's of iets dergelijke ook al gekeken... misschien toch keer naar die witte jas toe... die zouden er tenminste wat vanaf moeten weten en het is te leuk om het daarvoor te laten 'verpesten'
erg hoogquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
God heeft er inderdaad een handje van om zijn eigen zonen te pijnigen.
Ik rook meer dan een gemiddeld bos in een hete zomer, dus het lijkt me sterk dat ik van dat ene sigaretje na de sex ineens buikpijn zou krijgenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kan het ook aan het sigaretje liggen? Het zouden darmproblemen kunnen zijn
word jij eerst maar eens droog achter je oren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als er mensen zouden reageren die daadwerkelijk al eens sex gehad hebben.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
God heeft er inderdaad een handje van om zijn eigen zonen te pijnigen.
Geloof me, dat zit wel goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:04 schreef bofneger het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon een sexueel overdraagbare aandoening zijn...bijbalontsteking, zaadleiderontsteking dat soort aandoeningen...
Als het iets ernstigs zou zijn, dan zou ik er de afgelopen jaren toch wel vaker en meer last van gehad moeten hebben
het kan er ook aan liggen dat je te snel neukt, je moet de spieren rustig opwarmen.
Ik heb zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb wel eens buikpijn van het lachen, weet iemand misschien hoe dát komt?![]()
Ik zou me pas na een paar dagen zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals al gezegd; zolang ik me kan herinneren.
Het is laat, saai en m'n eigen topic, laat me tochquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:06 schreef static het volgende:
Hap toch niet steeds zo, Kasta.
Jou zal ik in de Kuip wel op het veld gooien, broodhomoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:08 schreef SPIRO het volgende:
Sterffffffffffffffffff aan je buikpijn HOMO![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:12 schreef navvy het volgende:
Je ego heeft zich in je buik genesteld en zwelt?
En dan nog iedere nacht in het gat van je matras liggen porrenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:08 schreef Blaataap.nl het volgende:
Ik ben inmiddels 38 dus ik hoef van zo een snotneus als jij in ieder geval niets meer te leren.![]()
Ow cool spreken we in de kuip afquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jou zal ik in de Kuip wel op het veld gooien, broodhomo.
Nee, dat is waarschijnlijk nog verder afgezakt; dat zou in ieder geval mijn onmenselijk grote penis verklarenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:12 schreef navvy het volgende:
Je ego heeft zich in je buik genesteld en zwelt?
Je bent echt een grote vent met woorden...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan nog iedere nacht in het gat van je matras liggen porren.
We zitten allebei in het Twentevak, dat maakt het al makkelijkerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:15 schreef SPIRO het volgende:
Ow cool spreken we in de kuip af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |