Ik heb mijn broek tijdens en na de sex meestal uitquote:Op zondag 21 maart 2004 15:32 schreef El_Bartos het volgende:
tjonge, zet eens een knoopje open.
Ik woon ook in Utrecht, maar ben ook nog steeds Twente-fan. Dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 06:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt eraan waar hiero is; ik woon nu in Utrecht, maar ben nog steeds Twente fan.
Ondanks de redelijk eigendunkerige inhoud van deze post vond ik hem wel heeeel erg grappig..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, dat is waarschijnlijk nog verder afgezakt; dat zou in ieder geval mijn onmenselijk grote penis verklaren.
Je poging tot humor wordt helaas verpest door je gebrekkige grammaticale kennis, try againquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:21 schreef Houzer het volgende:
Probeer eens ander standje dan dat standard bovenop liggen heien tot je na 5 min over de heen komt en zegt: Whoops ongelukje sorry
LOLquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:42 schreef Raketman het volgende:
Weet je zeker dat het een wijf was?
WTF?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:40 schreef engessa het volgende:
Als dit topic serieus is en je wil niet naar de dokter mag je van mij dood. Die mensen zijn er om een diagnose te stellen maar kennelijk ben je te kleinzielig om heen te gaan en je na te laten kijken, mocht er dus daadwerkelijk iets ernstigs zijn is het je eigen schuld. Klaar.
begrijp je het niet, een MACHO heeft een 'ego' om hoog te houden hequote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:40 schreef engessa het volgende:
Als dit topic serieus is en je wil niet naar de dokter mag je van mij dood. Die mensen zijn er om een diagnose te stellen maar kennelijk ben je te kleinzielig om heen te gaan en je na te laten kijken, mocht er dus daadwerkelijk iets ernstigs zijn is het je eigen schuld. Klaar.
Jij hebt al minstens 3 jaar lang last van je buik na de sex, het doet pijn zeg jij. Pijn is een signaal van je lichaam dat er iets verkeerd is, misschien handig om daar naar te laten kijken? En dokters houden inderdaad niet van zielepietjes maar dit is een duidelijk klacht waar misschien heel simpel iets aan te doen is maar zolang je er niet iets aan laat doen zal het niet over gaan. Anders was het in de afgelopen 3 jaar toch wel weg gegaan? En ik heb persoonlijk liever dat je tegen een dokter aan loopt te zeuren dan hier een topic openen :pquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
WTF?
De reden dat ik niet naar de dokter ga, is omdat ik gewoon niet zo'n huillie ben die zodra hij z'n teen stoot, direct de ambulance belt.
Ik loop hier nu al jaren mee, dus als het echt zo ernstig is als sommige mensen denken, dan was ik inderdaad allang dood geweest.
Huisartsen hebben wel iets beters te doen dan naar allerlei zielepietjes met als enige kwaal een aandachtsgebrek te luisteren, dus tenzij ik niet meer kan lopen of iets dergelijks laat ik ze lekker de ernstige gevallen.
Wat dat in godsnaam met kleinzielig te maken heeft is mij een raadsel, maar vermoedelijk is dat slechts een woordje dat je vandaag geleerd hebt en aan ons wil laten zien.
Dan kan je beter niet gaan nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huisartsen hebben wel iets beters te doen dan naar allerlei zielepietjes met als enige kwaal een aandachtsgebrek te luisteren,
Als ik m'n teen stoot heb ik ook pijn, ik ga echter niet direct röntgenfoto's laten maken...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:29 schreef engessa het volgende:
Jij hebt al minstens 3 jaar lang last van je buik na de sex, het doet pijn zeg jij. Pijn is een signaal van je lichaam dat er iets verkeerd is, misschien handig om daar naar te laten kijken? En dokters houden inderdaad niet van zielepietjes maar dit is een duidelijk klacht waar misschien heel simpel iets aan te doen is maar zolang je er niet iets aan laat doen zal het niet over gaan. Anders was het in de afgelopen 3 jaar toch wel weg gegaan? En ik heb persoonlijk liever dat je tegen een dokter aan loopt te zeuren dan hier een topic openen :p
En nog een ander ding, omdat jij in 3 jaar niet dood gegaan bent is het niet zo heel erg? Het kan 10 jaar duren voordat je dood bent aan kanker, aids kan 4 jaar duren voordat je het uberhaupt merkt, nierstenen tot wel 15 jaar, beetje nutteloos argument.
Nee, ik gokte eigenlijk op mensen die iets soortgelijks hebben/hadden, die me konden vertellen hoe het veroorzaakt wordt en/of op te lossen is...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:36 schreef El_Bartos het volgende:
hoop je dat er een Fok!er is die toevallig dokter is en je effe een diagnose kan stellen??
Als ik lang blaas word ik duizelig, maar verder geen pijn ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:41 schreef Idril-2 het volgende:
[serieuze reactiemode]
ik denk gelijk aan een liesbreuk (geen ervaring mee, maar een simpele test is op de achterkant van je hand blazen, doet het dan zeer, voel je een uitstulping bij je lies dan is dat het)
[/serieuze reactiemode]
Heeft op zich vrij weinig te maken met angst, meer met chronische luiheidquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:53 schreef SchizoDH het volgende:
als je niet naar een huisarts durft, maar wel op fok, ben je een mietje, eikel
Tjonge, rot voor jequote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik lang blaas word ik duizelig, maar verder geen pijn ofzo.
Static is vergeten het topic terug te zetten na enkele onzinpost aan het begin van het topicquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:57 schreef El_Bartos het volgende:
Als je mensen zoekt met gelijkaardige problemen, wtf doet dit topic dan in ONZ???
Geen pijn is op zich niet zo rot hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:58 schreef Snakey het volgende:
Tjonge, rot voor je
Hoe weet je dat nou? Heb je al eerder kanker gehad ofzo? Hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat dat waar is!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:50 schreef kastanova het volgende:
Als ik kanker zou hebben, dan zijn de uitzaaiengen al dusdanig dat een bezoekje aan de dokter sowieso weinig meer helpt.
Zo'n grote smoel had k niet achter je gezocht...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is het gevaar van zeurende pijnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik m'n teen stoot heb ik ook pijn, ik ga echter niet direct röntgenfoto's laten maken...
En zolang m'n buikpijn niet dusdanig erg is dat ik lig te creperen van de pijn, zie ik het nut van een dokter ook nog niet in.
Dat is het probleem niet, bij wijze van spreken zou ik masturberen bij de dokter om beter aan te kunnen geven waar de pijn zit...quote:Op zondag 4 april 2004 22:41 schreef Mariechjen het volgende:
Dat is het gevaar van zeurende pijnen.
I've been there, ga naar de dokter, neem iemand mee om je hand vast te houden totdat je t woord 'seks' uit je strot hebt gekregen daar...
Sjeesus...
Das precies wta je doet idd. Eigenwijs..quote:Op maandag 5 april 2004 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon veel gezeur om niets.
Een echte kerel valt meteen in slaap nadat hij z'n kruid verschoten heeftquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het élke keer
Lekker neuken, lekker sigaretje achteraf, maar als ik dan de tv aanzet en ff relaxed bij lig te komen begint de stemmingsverpestende, schreeuwende buikpijn te komen.
Ik heb het eens geprobeerd, toen kwam er een groot brandgat in m'n bed van de sigaretquote:Op woensdag 21 april 2004 12:33 schreef BugBoy het volgende:
Een echte kerel valt meteen in slaap nadat hij z'n kruid verschoten heeft![]()

quote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:16 schreef Orcaman1984 het volgende:
Uhm, misschien heb ik het fout hoor, maar hoort dit niet in subforum SEX??? [afbeelding]
Of zit je gewoon onzin uit te kramen, ja dan zit je goed![]()
Waarom open je er dan een topic over?quote:Op maandag 5 april 2004 01:34 schreef kastanova het volgende:
...
Ik vind het gewoon veel gezeur om niets.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als er mensen zouden reageren die daadwerkelijk al eens sex gehad hebben.
Godver, ik ben al over de helft man!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:50 schreef kastanova het volgende:
Over dit topic, als je het niet wilt lezen, 1 vrij simpele tip: Lees het dan ook gewoon niet...
no offence.. check de topic datum... je bent 2 jaar te laat.. wat een kut kickquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:39 schreef lesley het volgende:
kasta ff een serieuze reactie,
heb je mischien last van hyperventilatie na inspanning?
een lichte hyperventilatie kan behoorlijke buikpijn veroorzaken
als je die pijn weer hebt leg eens een hand op je buik en kijk eens of je goedom in en uit ademt, en of je vanuit je buik ademt
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:45 schreef Vendris het volgende:
[..]
no offence.. check de topic datum... je bent 2 jaar te laat.. wat een kut kick![]()
En toch zou ik naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om bij elk wissewasje direct naar de dokter te rennen, dus de afgelopen jaren ben ik er gewoon aan gaan wennen en zag ik het lastige bijkomstigheid...
Maar tot nu toe heeft geen enkele sexpartner ooit een man gehad die iets dergelijks had, vandaar dat ik nu toch wel benieuwd word wat het kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |