Ik streep de dingen weg die niet leuk zijn/ ik niet kenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:27 schreef FrankyMcG het volgende:
The Prodigy, Underworld, RHCP, Dropkick Murphy's, Rammstein, Robbie Williams, Justin Timberlake, Shakira (spaanstalig), Lenny Kravitz, Bob Marley, Muse, Radiohead, Coldplay, 12 stones
Hoezo een diverse muzieksmaak?
[Hools] Het VBL cafe # 284 De Muziekale Hoolsquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Vrutser, wat stond er?
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:32 schreef Inquistor87 het volgende:
[Hools] Het VBL cafe # 284 De Muziekale Hools
Als ik bij mij de extremen uit de kast haal (en ik beluister ze ook gewoon regelmatig), dan kom ik uit op:quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:27 schreef FrankyMcG het volgende:
The Prodigy, Underworld, RHCP, Dropkick Murphy's, Rammstein, Robbie Williams, Justin Timberlake, Shakira (spaanstalig), Lenny Kravitz, Bob Marley etc. etc.
Hoezo een diverse muzieksmaak?
Ja lach maarquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heel goed met verstandelijk gehandicaptenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:34 schreef Vom het volgende:
Ja lach maar![]()
![]()
* Vom mompelt wat dingen en gaat daarna rustig in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben heel goed met verstandelijk gehandicapten![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:34 schreef SCH het volgende:
Ik ben heel goed met verstandelijk gehandicapten![]()
Besla anders ff het hele spectrum.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ik bij mij de extremen uit de kast haal (en ik beluister ze ook gewoon regelmatig), dan kom ik uit op:
Van Dissection en Dimmu Borgir tot Vivalidi en Clannad, van Altern8 en 808 State tot Janis Joplin en the Doors, van Rancid en Pennywise tot Madonna en George Michael, van Paul van Dyk en Mauro Picotto tot Orbital en The Orb, van Bob Marly tot N.W.A. en Eric B & Rakim.
Enige waar ik per definitie op schijt is NL talig (enkele uitzonderingen daargelaten) R&B en Gabber
SCH geeft Vom een tamboerijn en maakt alvast zijn fruithapje klaarquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:36 schreef Vom het volgende:
[..]
* Vom mompelt wat dingen en gaat daarna rustig in een hoekje zitten
Tom Jones, met mijn zus, en we hadden slipjes bij Zeeman gekocht om op het podium te smijtenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:36 schreef SCH het volgende:
Wat is het meest foute concert waar je geweest bent? Bij mij: The Kelly Family en Boyzone
Hey, ik ben ook muzikaal gezien gewoon goed opgevoed, ik ken m'n klassiekres, ken de relatief onbekende juweeltjes, ben niet bang om groot bekend werk aan te schaffen en heb voor elk moment m'n muziek/favorieten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Besla anders ff het hele spectrum.
Geenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:36 schreef SCH het volgende:
Wat is het meest foute concert waar je geweest bent? Bij mij: The Kelly Family en Boyzone
Charles Aznavour.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:36 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Tom Jones, met mijn zus, en we hadden slipjes bij Zeeman gekocht om op het podium te smijten![]()
In de ogen van sommigen die kotsen op commercie: Robbie WIlliamsquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:36 schreef SCH het volgende:
Dat was in je homotijd natuurlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Charles Aznavour.![]()
Toen je nog lang haar hadquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:47 schreef DIGGER het volgende:
Of Misschien Rammstein, waarbij ik denk ik half puberend NL de ziekenboeg in heb geslagen![]()
k vond t nie zo fout maagoed; ben naar een van de ahoy concerten van Frans Bauer geweest en het was echt lachequote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:36 schreef SCH het volgende:
Moet ik het weer lang laten groeien dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen je nog lang haar had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |