In het noordwesten is er kans op windstoten tot 60kt, in Engeland zijn stoten tot 58kt gemeten eerder vandaag.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:29 schreef Deetch het volgende:
1 kt is 1.85 km/uur dus windstoten van 96 km.uur (52 kt) tot 130 km.uur (71 kt). Hebben we dit nu ook weer
Ai...130 Km en dan zit je dan zit je daar op je fietsje.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:29 schreef Deetch het volgende:
1 kt is 1.85 km/uur dus windstoten van 96 km.uur (52 kt) tot 130 km.uur (71 kt). Hebben we dit nu ook weer
Nu niet gaan panieken hoor. Dat er toen windstoten van 130 km/u voorkwamen zegt niet zoveel over de situatie van nu. Overigens gaat het boven Engeland aardig los. Ik heb al diverse meldingen van zeer zware windstoten gezien.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:46 schreef wonko het volgende:
[..]
Ai...130 Km en dan zit je dan zit je daar op je fietsje.
Die dark stripe zou daar aardig bij helpen. Door het sterke contrast tussen stijgende en dalende luchtbewegingen, een soort verticale windschering dus, ontstaan er mini laagjes zodat er forse windstoten onder kunnen zitten. Misschien een weeralarm maar dat is vooralsnog niet erg waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:31 schreef Againzender het volgende:
De wind is lekker vlagerig op het moment, benieuwd of het nog erger wordt. Er wordt in ieder geval voor zeer zware windstoten in het noordwesten gewaarschuwd.
Het gebied waar mogelijk zeer zware windstoten optreden is ook nogal klein, dus een weeralarm zal het wel niet worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die dark stripe zou daar aardig bij helpen. Door het sterke contrast tussen stijgende en dalende luchtbewegingen, een soort verticale windschering dus, ontstaan er mini laagjes zodat er forse windstoten onder kunnen zitten. Misschien een weeralarm maar dat is vooralsnog niet erg waarschijnlijk.
Interessant linkje, zal er eens verder naar kijken als ik tijd heb.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:03 schreef Steijn het volgende:
Deze topicreeks is inmiddeld gebombardeerd tot algemeen weer topic dus bij deze een interessante link:
http://www.zamg.ac.at/docu/Manual/
quote:Later vanmiddag langs de kust ZW 8 en vanavond in het hele
kustgebied kans op een ZW 9 Bft. De vlagerige wind levert
windstoten op, boven land tot zo'n 55 kn. en aan zee tot 60 kn.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:34 schreef ondeugend het volgende:
* even naar Oom-Agent zwaait![]()
Laat de storm maar komen.... gezellig
* 61neorej is eensquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:09 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
![]()
![]()
Inderdaad, vind het ook gezellig weer .........
verbaast me nis zit hiet in Gouda (vlakbij dus) en het gaat hier echt erg tekeerquote:In Waddinxveen dreigt een boom op een huis te waaien. Zojuist deze melding gehoord op de online scanner van Leiden
Dat is nix... zou pas erg zijn als het andersom was geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:33 schreef Oom_Agent het volgende:
In Waddinxveen dreigt een boom op een huis te waaien. Zojuist deze melding gehoord op de online scanner van Leiden.
Hier in Hilversum centrum is een groot deel rondeom de Vituskerk afgezet. Ding staat al maanden in de steigers, en nu al uren politie en brandweer die verkeer tegenhouden.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://www.zwolle.org/scanner/index.php
voor de mensen die ook willen luisteren!
Ik hoor aardig wat meldingen.
Ik vloog vanmiddag werkelijk op de fiets, maar ik had dan ook wind mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:18 schreef MissHobje het volgende:
Vanmiddag op de fiets was het wel lastig tegen de wind in ja
Ja hier staan een stel grote sparren van een meter of 25 in de buurt. Dat zwiept behoorlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De bomen doen hier de hoela, en ze zijn niet bepaald de dunste van het stel.
quote:Voor de rest weet ik van geen schade in Nieuwegein, al was mijn nichtje van 2 1/2 die vanmiddag op bezoek kwam wel omgewaaid.
Ja, gelukkig zijn de bomen nog niet in blad. Anders zou er gegarandeerd een ravage veroorzaakt zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Was zomer 2000 toen er een enorme windstoot paar bomen met de grond gelijk maakte, was ook maar 1 windstoot, nog nooit eerder gezien.
Maar als ik nu kijk is het gewoon constant!
Lees voor de grap een hoe het jaar 1976 verliep, daar is dit niets bij. Nou ja, een beetje dan.quote:Dat bericht dat in 2007 noorden en westen deels onder water komt te staan omdat er veel zeer zware stormen komen!
Dat is nu al te merken, de 2de dag met een storm!
Euhm tja hoeveel stormen hebben we in deze 3 maanden al gehad?
5 6 :S
Gelukkig zijn ze nog niet in blad idd! Anders zou het niet goed komen!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn de bomen nog niet in blad. Anders zou er gegarandeerd een ravage veroorzaakt zijn.
[..]
Lees voor de grap een hoe het jaar 1976 verliep, daar is dit niets bij.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:33 schreef Oom_Agent het volgende:
In Waddinxveen dreigt een boom op een huis te waaien. Zojuist deze melding gehoord op de online scanner van Leiden.
Ik zou het graag willen laten zien maar ik heb dat in een boek staan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz oke waar valt ie te lezen dan over 1976?
Dan hoop ik dat ze dat wél goed voorspellen. Wat een hoerig kutweer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:59 schreef Tomek het volgende:
Volgens het knmi hebben we het hoogtepunt hier ook al gehad nu. Maar blijft tot een uurtje of 12 nog wel flink doorwaaien.
Reken er maar op dat de windstoten nog de hele nacht zullen door staan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:02 schreef dwerg het volgende:
Dan hoop ik dat ze dat wél goed voorspellen. Wat een hoerig kutweer.
Wel minder krachtig denk ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de windstoten nog de hele nacht zullen door staan.
Dat is inderdaad wel erg opvallend jah..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:14 schreef Steijn het volgende:
Opvallend overigens, dit is al het 4e weeralarm van het jaar. In 2003 bleven we op 2 steken.
Ik denk dat ze minder talrijk worden. Qua kracht zullen ze pas later in de nacht afnemen, de zeer krachtige straalstroom blijft immers nog lang door staan, dat is een belangrijke veroorzaker van windstoten. Maar goed, kijken wat de volgende guidance heeft te melden (om 24:00 uur).quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:13 schreef Tomek het volgende:
[..]
Wel minder krachtig denk ik.
Twee keer waren ze er overigens vrij laat bij: vandaag, en bij de vorige storm toen iedereen zat te gillen over sneeuw.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:14 schreef Steijn het volgende:
Opvallend overigens, dit is al het 4e weeralarm van het jaar. In 2003 bleven we op 2 steken.
Zal te maken hebben met de constant aanhoudende hoge druk op de oceaan in 2003. Vandaar ook die fijne zomer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:17 schreef Tomek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg opvallend jah..
Tsja het weer blijft een raar fenomeen..
spannend man..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze minder talrijk worden. Qua kracht zullen ze pas later in de nacht afnemen, de zeer krachtige straalstroom blijft immers nog lang door staan, dat is een belangrijke veroorzaker van windstoten. Maar goed, kijken wat de volgende guidance heeft te melden (om 24:00 uur).
http://www.knmi.nl/voorl/verken/guidance.html
Vandaag waren ze er zeker op tijd. Bij, zodra duidelijk werd dat de depressie flink uitdiepte (tot wel 4 hPa per uur!!) is het weeralarm uitgegeven.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:20 schreef dwerg het volgende:
Twee keer waren ze er overigens vrij laat bij: vandaag, en bij de vorige storm toen iedereen zat te gillen over sneeuw.
Ach ik hoop dat je pieces van de trein en het viaduct afwaaien.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
spannend man..
Dan gaat het viaduct wel in zijn geheel.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:31 schreef skiczukie het volgende:
reken er maar niet op
Waat saai ben jij, ik heb liever een viaduct met een mooie piece erop.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:48 schreef skiczukie het volgende:
zo'n mooi grijs viaduct dan?
Het is niet eerlijkquote:Op zondag 21 maart 2004 21:43 schreef DemonRage het volgende:
En onweersbui nr.4 meldt zich in Eindhoven![]()
quote:GUIDANCE WEERBEELD KORTE TERMIJN
Guidance Weerbeeld voor Nederland, de Nederlandse kustwateren
en de Noordzee, gebaseerd op de HIRLAM run van 12 UTC en de
overige genoemde modellen en gidsen met bijbehorende runtijd.
Geldig tot dinsdag 06 april 2004, 12 UTC.
Opgesteld door het KNMI op zondag 4 april 2004, om 18:03 uur
lokale tijd.
Meteoroloog: Rob Slikker.
UITSTAANDE WAARSCHUWINGEN:
Waarschuwing scheepvaart - kustdistricten
Waarschuwing scheepvaart - Noordzee
SYNOPTISCHE ONTWIKKELINGEN:
Van een complex N-Atl. lagedrukgebied blijft de gehele periode
een zuidelijke kern bij Z-Noorwegen liggen.
Op nadering van een eerstvolgende diffluente hoogtetrog is de
stroming van onstabiele lucht tot passage ervan zuidwest, erna
west tot noordwest. Die hoogtetrog ligt rond middernacht als
(actieve) buienlijn boven westelijke kustprovincies, de kans op
hagel/onweer en windstoten tot 40 kn. neemt daarbij toe. Rond
zonsopkomst ligt die eerste trog al boven Duitsland, rond het
middaguur al rap gevolgd door een tweede waardoor verhoogde
buienkansen van beide troggen bijna naadloos op elkaar volgen.
Door verder toenemende onstabiliteit is er verhoogde kans op
hagel, onweer en windstoten.
Die tweede ligt dan juist in het linker uitgangsgebied van een
NW-jetstreak van ca 100 kn. waar zich dan een max.
scheringsvorticiteitveld bevindt, garant voor pittige
samenklonterende buien(lijnen) met meer neerslag dan de eerste
hoogtetrog.
MODELLEN BEOORDELING:
MODELBEOORDELING
HiR12 analyse ok en druk/windevolutie op details na
overeenkomstig UKRM12 en ECMWF00, dus goed te gebruiken. Geldt
ook voor de meeste andere parameters in ons aandachtsgebied
vanwege goede overeenkomst van modelanalyse van de PV anomalie
met droge intrusie in het WV beeld van 12 UTC.
NEERSLAG:
Op details na opvallende overeenstemming tussen neerslagvelden
van HiRLAM en UKRM, hoeveelheden vannacht ca 2-5 morgen
overdag 5-10 mm.
GRONDWIND EN WINDSTOTEN:
Modelwind ok, zie boven.
Windstoten bij buienlijn vannacht en morgen rond 40 knopen,
ZICHT:
Meer dan 10 km. In een bui 5-8 km, in een stevige met
hagel/onweer 3-5 km.
NEERSLAG:
Model info is "grosso modo" ok.
BEWOLKING:
Sct CuSc boven 3000 vt, Few/sct tCu/Cu rond 2000 vt, in
buien(lijnen) Few/sct Cb tussen 1500 en 2000 vt.
TEMPERATUUR:
KTG zowel voor maximum- als minimumtemperatuur ok.Minima
komende nacht ca. 6 graden. Maxima morgen ongeveer 10 graden.
SPECIALE ITEMS:
Windstootinfo bij buien(lijnen) Ivens 48 kn, HiR TKE 35-40, UK
meso level 6 toont 40 kn., net als GFS : Ik ga vannacht en
morgen uit van max ca. 40 kn. Vooral in westelijke
kustgebieden, overeenkomstig met het gebied waarvoor ECMWF00
EFI (Extreme Forecast Index 0) tot 80 % oploopt.
Lekker april-weerquote:Op zondag 4 april 2004 18:16 schreef Oom_Agent het volgende:.............hallo allemaal, er zijn actieve buienlijnen naar ons land op weg.
[..]
kiek na buut!quote:Op maandag 5 april 2004 00:17 schreef The_Shining het volgende:
ah, daar zijn die regenwolkjes die ik besteld had
beter paparpluutje meenemen
dat worden vast mooie regenboog foto's
jaja die zag ikquote:Op maandag 5 april 2004 00:54 schreef drelletje het volgende:
kiek na buut!
Veel mooier dan een regenboog
halo all the way!
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:22 schreef nXn het volgende:
doet de atmosfeer wel lang over...dat ontploffen...al 24 delen!!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb in ieder geval geen saai weer op mijn verjaardag
Oehhhh zoen jij lekker zeg !!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:41 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!
![]()
handje schud doetquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:32 schreef ondeugend het volgende:
Hier in Assen zware hagelbuien met veel wind !
Ik heb in ieder geval geen saai weer op mijn verjaardag
Yep, mijn collega en ik werden net bruut verstoord door een donderklap!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:02 schreef Oom_Agent het volgende:
Ter hoogte van Amsterdam is zojuist een onweersbui ontstaan, op het moment beginnen de buien ook elders heviger te worden.
Dat dacht ik dus ook vanmorgen, maar nu is het hier (Amsterdam) vrijwel onbewolkt geworden en is het prachtig weerquote:Op donderdag 22 april 2004 07:12 schreef dimage het volgende:
Verder wordt het een regenachtige dag.. of beter gewoon een prutdag..
Onweer zou me verbazen. De CAPE/L index wordt pas over de grens negatief.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:54 schreef dimage het volgende:
en jawel de radar is weer lekker vol aan het raken van onweerscomplexendus het zuiden en het oosten van nederland kan weer gaan genieten van een onweers/regenbuitje al zal het pas vanavond zijn als het zo ver is
Op naar NO-Frankrijk zou ik zeggen.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier schijnt de zon al de hele dag!!!!!!!!!
Echt lekker weer man in de zon achter huis zelfs 30 graden
Mja dat is IN DE ZON he
In Duitsland zit wel wat, maar in Nederland zie ik het eerlijk gezegd niet gebeuren, toch nog te koud voor.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:54 schreef dimage het volgende:
en jawel de radar is weer lekker vol aan het raken van onweerscomplexendus het zuiden en het oosten van nederland kan weer gaan genieten van een onweers/regenbuitje al zal het pas vanavond zijn als het zo ver is
* dimage geeft alvast de bier aanquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:00 schreef Againzender het volgende:
In Noord Frankrijk onweert het al
Lekker klef buiten nu. Ik ga maar even buiten zitten denk ik.
Jeuh.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:29 schreef DemonRage het volgende:
Onweer begint nu ook in Nederland te ontstaan
oa boltek ..quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:31 schreef Steijn het volgende:
Dimage, wat gebruik jij als onweerdetector?
please meld het als het gaat onweren dit even op mijn site..quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:54 schreef JDude het volgende:
Kwam min of meer toevallig langs dit topic, toch maar even naar buiten gelopen.
Aan de zuidwestelijke hemel beginnen wat behoorlijke stapelwolken te vormen, nog steeds redelijk warm hier maar niet broeierig. Nog geen tekenen van regen of onweer.
Vind onweer altijd wel een mooi gezicht dus hoop dat er nog wat komt!
Edit: ik bevind me in de regio Arnhem-Nijmegen, ook handig om te weten
He mede-knooppunt-arnhem-nijmegen-bewoner! wij zien hetzelfde denk ik. alleen heb ik die dreunen niet gehoord, maar ik zit dan ook een stukje noordelijker met muziek aan...quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:02 schreef Oom_Agent het volgende:
Joo hier Nijmegen, vanuit het zuiden nadert een erg donkere lucht, net waren er wolkentoppen van een onweersbui zichtbaar, ook wat dreunen gehoord. Er vormt zich een lijn met onweer van Venlo tot Rotterdam.
ten zuidwesten wel iigquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:40 schreef 61neorej het volgende:
weet iemand misshcien of er ten zuiden/zuidwesten van Gouda iets ziet, heb het idee dat ik af en toe wat gerommel hoor
Ja ik zag het ook. Erg leukquote:Op woensdag 28 april 2004 00:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
We zullen zien
Trouwen, het weer van 00:00 op RTL 4 was volgens mij totaal in de war
Vanmiddag zou er sneeuw zijn gevallen en vanacht -2 graden met aan de kust kans op winterse buien
Hahahahaha idd, ik vond het wel lache!quote:Op woensdag 28 april 2004 00:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook. Erg leukIk denk he wat doet Peter Timofeef daar nu en wat haalt hij een gekke kaarten tevoorschijn.
![]()
Ik zat ook zo, WTF??? Winterse buien?? hahahahquote:Op woensdag 28 april 2004 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hahahahaha idd, ik vond het wel lache!
Geweldig gewoon
En Peter Timofeef is nog met ziekteverlof.quote:Op woensdag 28 april 2004 01:39 schreef drelletje het volgende:
[..]
Ik zat ook zo, WTF??? Winterse buien?? hahahah
Hm, Soul, ik weet niet of dat gaat werken. Oom_Agent is deze reeks ooit begonnen, ook alleen over onweer. Gaandeweg is het eigenlijk het centrale weertopic geworden.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:01 schreef dimage het volgende:
psst even een aparte onweertopic geopent enkel en alleen over onweer enzo
Het grote onweer topic !!
dan kunnen we hier gewoon over het weer in het algemeen blijven kleppen
Ah, kijk, dat begint er weer op te lijkenquote:Op woensdag 28 april 2004 13:26 schreef Oom_Agent het volgende:
De boel staat weer ouderwets op ontploffen, in het zuiden en Belgie schieten de wolken weer de lucht in om te volgroeien naar zware onweersbuien.
[afbeelding]
[afbeelding]
ja inderdaad, ik vind het wel spannend hoor.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat begint er weer op te lijken
Doet me denken aan vorig jaar. Toen ging 't toch ook zo tekeer?
Het is pas april, als het nu 30 graden was geweest was de boel een stukje explosiever geweest.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat begint er weer op te lijken
Doet me denken aan vorig jaar. Toen ging 't toch ook zo tekeer?
ah, ik zal m'n zusje dadelijk es ff bellen danquote:Op woensdag 28 april 2004 13:34 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik vind het wel spannend hoor.
Ten zuiden van Eindhoven en bij Sittard is ook een bui ontstaan. In Belgie beginnen de buien te volgroeien om straks NL aan te doen.
Net m'n zusje ff gebeld (woont in Sittard), maar die zat nu in Geleen. Daar regende 't iig nietquote:Op woensdag 28 april 2004 14:49 schreef Againzender het volgende:
Mensen in de buurt van Sittard aanwezig? Ten oosten van Sittard hangt nu een zeer actief buitje!
Vanuit de Ardennen komt er nog een activerend gebied richting Limburg.
Vannacht dus niks gehad. Ben om 7.30 weer vertrokken, dus weet niet of het er ondertussen al wel geregend heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:09 schreef Coelho het volgende:
Apeldoorn meldt nog niks... Zou het nog komen?
Zal denk ik door de zandgrond komen, dat houdt de warmte minder lang vast. Het hoogteverschil zal het wel niet zijn.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:13 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wat ik altijd al heel bijzonder vind: Wanneer ik van Brabant naar Apeldoorn rijdt (gebeurt regelmatig, vooral 's avonds / 's nachts in het weekend) via de A50, dan kom je op een bepaald moment net voorbij knooppunt Waterberg bij zweefvliegveld Terlet. Voor mijn gevoel begint daar de Veluwe. Het is daar altijd 3-4 graden kouder 's nachts, dan 10 km eerder en 10 km later. Ook kan het daar heel lokaal wel of juist niet regenen. Net een microklimaatje. Komt dit door specifieke eigenschappen van de Veluwe? Ander soort opwarming of zo?
Die bui bij Eindhoven knalt uit elkaar lijkt het wel, vanuit het niets begint het daar het laatste half uur opeens flink te onweren.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
de hagel stuiterd hier tot 'n meter omhoog! verder flinke bolletjes.
ik meld het hier al, ik ga geen dubbel werk doenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:59 schreef dimage het volgende:
als het mogelijk is graag onweer melden op mijn site daar ik dus dit bij hou waar en hoe het onweerde in nederland
* dimage is nogal ernstig onweersfreak
Eindhoven ook wel watquote:Op woensdag 28 april 2004 16:42 schreef Againzender het volgende:
Vooral boven west-Brabant zit zo te zien veel onweer.
Hier rommelt het nu idd al volop en het regent/hagelt nu ook!quote:Op woensdag 28 april 2004 15:55 schreef Againzender het volgende:
Waalwijk zal straks inderdaad ook wel een bui krijgen
hiervan uit tanthof (ook delft) idd ook onweer opkomstquote:Op woensdag 28 april 2004 17:35 schreef ChillyWilly het volgende:
Als ik vanuit mijn raam (Delft) naar het Zuiden kijk, lijkt het anders aardig donker te worden..
Het ziet hier groen en geel.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:32 schreef Againzender het volgende:
En, staat Rotterdam nog? Daar trekt het gebied nu binnen volgens mij?
Die vlek bij Rotterdam is anders ook niet mis!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:43 schreef dimage het volgende:
je zal nu maar in het zuid-oosten wonendaar is het nu denk ik z'n beetje nacht met veel regen en onweer
Het is boven Rotterda-Zuid inderdaad donkergroen. Het rommelt constant in de hogere luchtlagen.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:45 schreef DeSigaar het volgende:
[..]
Die vlek bij Rotterdam is anders ook niet mis!
[afbeelding]
groen (meestal diepgroen) = hagelquote:Op woensdag 28 april 2004 17:47 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Het is boven Rotterda-Zuid inderdaad donkergroen. Het rommelt constant in de hogere luchtlagen.
De wind trekt ook behoorlijk aan. Meestal zit die vlak voor de show
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:53 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het waait aan de voorkant van mijn huis ook de andere kant uit als aan de achterkant :|
hee ja, blijf spammen zeg..quote:Op woensdag 28 april 2004 17:50 schreef dimage het volgende:
OEF OEF OEF dit is zoo gaaf om te zien hoe het nu in het zuiden te keer gaat![]()
de Radar draait helemaal dol![]()
Er komt nog wel wat... zie http://www-6.wetteronline.de/radar/euroddlnw.htm, maar of er onweer in zit da's ff afwachtenquote:Op woensdag 28 april 2004 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:hier in Eindhoven al tijden niets meer...
He, een lotgenoot! Ik hoop daarom echt dat het niet hard gaat regenen.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:38 schreef MissHobje het volgende:
Hebben we ook nog lekkage fijn hoor
en benauwd!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:38 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam begint het te regenen, eerste flits waargenomen. Vrijwel windstil nu.
Ik hoop het ook voor je.. maar gezien je op de lijn van een flinke bui ligt.. krijg je zo flink wat te verduren..quote:Op woensdag 28 april 2004 18:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, een lotgenoot! Ik hoop daarom echt dat het niet hard gaat regenen.
Het is inderdaad erg vochtig.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:41 schreef Ole het volgende:
[..]
en benauwd!!!![]()
Dank uquote:Op woensdag 28 april 2004 18:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Succes zometeen![]()
Die zal zo wel binnenkomen!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:00 schreef Sonja27 het volgende:
Amstelveen, donker, spookachtig, enge flitsen en raar gerommel.... En mijn katje zit nog buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |