We wachten op een depressie die vanaf IJsland de komende 24 uur voor de nodige onrust kan gaan zorgen, waarbij vooral (zeer) zware windstoten voor problemen kunnen gaan zorgen.
Ook buien met onweer zijn mogelijk, en om onweer is deze reeks ooit gestart tenslotte
Radarbeeldje van 18:00 UTC:
Eerder verschenen in deze reeks
De atmosfeer staat op ontploffen.
Atmosfeer staat op ontploffen (2)
Atmosfeer staat op ontploffen (3)
Atmosfeer staat op ontploffen (4)
Atmosfeer staat op ontploffen (5)
Atmosfeer staat op ontploffen (6)
Atmosfeer staat op ontploffen (7)
Atmosfeer staat op ontploffen, deeltje 8
Atmosfeer staat op ontploffen, deeltje 9
Atmosfeer staat op ontploffen, deel 10
Atmosfeer staat op ontploffen, deel 11
Atmosfeer staat op ontploffen, deel 12
Atmosfeer staat op ontploffen deel 13 :)
Atmosfeer staat op ontploffen (deel 14)
Atmosfeer staat op ontploffen (deel 15)
Atmosfeer staat op ontploffen (deel 16)
Atmosfeer staat op ontploffen (deel 17)
Atmosfeer staat op ontploffen (deel 18)
Atmosfeer staat op ontploffen (deel 19)
Atmosfeer staat op ontploffen (deel 20)
Atmosfeer staat op ontploffen (deel 21)
Atmosfeer staat op ontploffen (deel 22)
toch vanavond ik ga echt duimen en de camera vol in de aanslag klaarzitten ..
KOMMAAARRRRRRRRRRRRR foto's tijd dus
* dimage blijft een echte onweersfreak
bah net nou ik weg wou gaan, maar ff wachtten tot het weer een beetje droog is:Y
quote:Het is nog steeds mijn bedoeling om morgen op de fiets naar Ajax-PSV te gaan, maar dan moet het weer niet al te gek worden, dan stap ik in de metro.
Op zaterdag 7 februari 2004 19:30 schreef DaDemoMan het volgende:
Het donderd al. Maar wel goed dat het weer in het weekend gebeurt. Als je dan naar school moet op je fietsje is het geen pretje. Maandag verder wel regen dat wel maar niet zo erg.
Beetje onweer boven Flevoland zo te zien.
oei
maar morgen gaat het dus echt noodweer worden vooral de kustgebieden krijgen de volle laag . hagel/onweer/storm/rukwinden enz...
quote:[offtopic]Dat ben ik wel gewend de laatste jaren
Op zaterdag 7 februari 2004 19:41 schreef dimage het volgende:
blijf maar thuis psv wint toch![]()
oei
maar morgen gaat het dus echt noodweer worden
vooral de kustgebieden krijgen de volle laag . hagel/onweer/storm/rukwinden enz...
En toch geeft het een kick om met dat weer buiten te zijn, hoewel je wel moet uitkijken.
Vooral plotseling onweer kan link zijn. Ben er een keer door overvallen op het water, en een keer in de Pyreneen, achteraf best heftig, maar als je erin zit NIET fijn
quote:als er ook maar onweer bij zit... ik heb nog niets gezien.
Op zaterdag 7 februari 2004 19:41 schreef dimage het volgende:
maar morgen gaat het dus echt noodweer wordenvooral de kustgebieden krijgen de volle laag . hagel/onweer/storm/rukwinden enz...
quote:Er zit ook onweer in de buurt van Zwolle, iets ten zuiden daarvan zo te zien.
Op zaterdag 7 februari 2004 19:42 schreef Mordreth het volgende:
Begint hier net flink te regenen(Zwolle)
Ik ben benieuwd of het écht gaat spoken vannacht en morgen..
quote:nou, spoken wel . noord-westerstorm kracht 9 tot tien MET springtij dus een hele echte ouderwetse stormvloed . met hagel en onweer.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Hier in Tilburg één flits en een beetje regen...Ik ben benieuwd of het écht gaat spoken vannacht en morgen..
Op de Noordzee is nog meer in de maak . Check btw ook waar dat lagedrukgebied zich de komende 6 naartoe beweegt. Komt al dichterbij
quote:Aan de kust wel ja, maar het binnenland?? Ik weet het niet hoor... (moet het eerst nog zien)
Op zaterdag 7 februari 2004 20:12 schreef dimage het volgende:[..]
nou, spoken wel . noord-westerstorm kracht 9 tot tien MET springtij dus een hele echte ouderwetse stormvloed . met hagel en onweer.
* flugeltje loves noodweer en wordt vaak teleurgesteld...
quote:De balgstuw bij Kampen is vandaag gesloten ivm het hoge water! Dit is nog nooit gebeurd, ze verwachten dus zeker wat. Ik denk dat het qua wind in het binnenland vergelijkbaar met vorige week zaterdag wordt, alleen dan een stuk langer.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Aan de kust wel ja, maar het binnenland?? Ik weet het niet hoor... (moet het eerst nog zien)* flugeltje loves noodweer en wordt vaak teleurgesteld...
quote:Langdurige noordwestenwind, dan krijg je opstuwing van het water. Ze hebben die stuw al vroeg gesloten moet ik zeggen, maar dat is denk ik wel een goed idee gezien de verwachting.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:17 schreef Steijn het volgende:[..]
De balgstuw bij Kampen is vandaag gesloten ivm het hoge water! Dit is nog nooit gebeurd, ze verwachten dus zeker wat. Ik denk dat het qua wind in het binnenland vergelijkbaar met vorige week zaterdag wordt, alleen dan een stuk langer.
quote:Oei dat belooft wat voor komende maandag. (ik werk bij een verzekeringmaatschappij) Het was afgelopen week al erg druk...
Op zaterdag 7 februari 2004 20:17 schreef Steijn het volgende:[..]
Ik denk dat het qua wind in het binnenland vergelijkbaar met vorige week zaterdag wordt, alleen dan een stuk langer.
Verder hoop ik dat het eens écht gaat spoken, hier in Tilburg valt het namelijk over het algemeen wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |