Mag ik je ook enlighten?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:50 schreef HTT-Thalan het volgende:
Kom je nou niet in de problemen?
1) Het meisje komt bloot op internet, misschien wel zonder haar medeweten
2) Ze lijkt me onder de 18, dus het is nog strafbaar ook
En dan nog wel op een veelgeziene en openbare site als FoK!
Enlighten me!
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:54 schreef HTT-Thalan het volgende:
Nee, serieus, dat FoK zoiets niet toestaat is logisch, ze blokkeren de link, verwijderen het plaatje uit een topic, en klaar. Maar misschien zit dat meisje er wel mee, (kan ik me voorstellen) of misschien krijg je wel een proces aan je broek ofzow ...
misschien krijgt hij wel een topic aan zn broekquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:54 schreef HTT-Thalan het volgende:
Nee, serieus, dat FoK zoiets niet toestaat is logisch, ze blokkeren de link, verwijderen het plaatje uit een topic, en klaar. Maar misschien zit dat meisje er wel mee, (kan ik me voorstellen) of misschien krijg je wel een proces aan je broek ofzow ...
Balenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:37 schreef brighton het volgende:
Ik heb heel dat plaatje niet gezien
*eensch*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:59 schreef Maanvis het volgende:
plaats ff, timbobbel!
wat die lul zegt!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:59 schreef Maanvis het volgende:
plaats ff, timbobbel!
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:34 schreef jogy het volgende:
Foto! Foto!
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat die lul zegt!
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:23 schreef Bioslock het volgende:
tietentietentietentietentietentietentietentiet entietentiete ntietentietentietentietentietenti etentietentietentietentietentietentietentietentietentiet entietentietentietentietentietentietentietentietentietentietentiet enti etentietentietentietentietentiet entietentietentietentietentietentietentietentietentietentiete ntietenti etentietentietentietentiete ntietentiete ntietentietentietentietentietentietentietentieten tietentietentietentietentietentietentietentietentietentietentietentietentietentietentietentietentietentietent ietentietentietentietentietentietentietentietentietentieten tietentietentietentietentietentietentietentietentietentiete ntietentietentietentietentietentieten tietentietentietentietentietentietentietentietentieten
Die wil ik ook op msnquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:51 schreef sir_dalord het volgende:
veels te serieus onderwerp voor ONZ.
meisje is vast een geile cam-slet wiens enig levensdoel het vermaken van jongens en het erotiseren van haar bestaan is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |