abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:04:18 #26
57573 Mr-Mackey
Libertariėr
pi_17815489
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:46 schreef DaveHarris o.a. het volgende:

Tsja, ik zou best willen dat alle moslims Christen waren, al was het alleen maar dat ze dan het oog om oog tand om tand principe lieten vallen, dat wel.
Duh, oog om oog staat ook in de Bijbel en de Joden huldigen het principe ook.
Zolang Soenniten en Sji'ieten het onder elkaar hanteren hoor je mij niet klagen

Dat ze hun vrouwen onderdrukken raakt mij persoonlijk ook niet. Wat mij stoort is het fanatisme waarmee ze hun geloof belijden. Het is een beetje inquisitie-stijl en uitermate intolerant naar andere religies. Een positieve uitzondering daarop is West-Turkije, overigens.
Toen de Duitsers de Joden verjoegen vonden ze daar een gastvrij thuis, dat moet ik ze nageven!
Verder is het overal in de islamitische wereld zo'n beetje de instelling die de R.K. kerk er in de middeleeuwen op nahield ('t ware geloof en meer van dat soort crap).

Wat mij overigens stoort aan de pro-moslim reacties hier, die het woord hypocriet bezigen is het volgende:
Hoe kunnen jullie het verkroppen dat veel van jullie militante geloofsbroeders volledig integreren (in tegenstelling tot de meerderheid van jullie), totdat ze het seintje van hogerhand krijgen om toe te slaan?
Mohammed Atta, bij voorbeeld, was iemand die zich met zijn westerse vrienden met regelmaat met alcohol liet vollopen en zich de andere westerse geneugden goed liet smaken. Blijkbaar heiligt het doel de middelen, want hij is tenslotte een martelaar geworden op 11 september...
Dat rijst bij mij de vraag hoe hypocriet de islamitische geestelijkheid is...
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_17815612
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:03 schreef There_is_only_One het volgende:

Ik verwijs je naar de topics als "Allah's vermogen om te scheppen" of "de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen in de Koran" daar heeft hij de koranverzen en hadiths verdraait en vervalst en "eiste" hij van de moslims het geloof in de huidige Bijbel. Ook beweerde hij dat de Bijbel onveranderd is en in een andere topic zei hij dat hij dat nooit heeft beweerd enz enz. Hij doet alles om de moslims maar tot zijn geloof te brengen. Hij verdraait en vervalst en biedt vervolgens het Christendom aan als alternatief.

Hij heeft ook al deze rare topics gestart, maar verlaat ze zodra hij onthult wordt. Zodra dat kleed, dat om zijn slange lichaam zit, wordt uitgetrokken verlaat hij deze topics. Ik heb zelf in het verleden te maken gehad met zijn soort mensen. In het topic "Apoclypse" laat hij gedeeltelijk zijn ware aard zien als hater van arabieren.
Nergens heb jij DaveHarris van echte antwoorden voorzien. Je roept alleen dat hij een fundamentalistische christen is. Je hebt niet altijd overtuigend laten zien waar de evt. verdraaiingen in de citaten zaten.

En dat verhaal over het veranderen van de bijbel heb ik gevolgd en ik vond dat jij op veel plaatsen andere dingen wil lezen dan dat er eigenlijk bedoeld wordt. Je trekt te snel conclusies. Dat heb ik al vaker gemerkt in discussies die je hier voert.
fokschaap
pi_17815665
quote:
Ik verwijs je naar de topics als "Allah's vermogen om te scheppen" of "de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen in de Koran" daar heeft hij de koranverzen en hadiths verdraait en vervalst en "eiste" hij van de moslims het geloof in de huidige Bijbel. Ook beweerde hij dat de Bijbel onveranderd is en in een andere topic zei hij dat hij dat nooit heeft beweerd enz enz. Hij doet alles om de moslims maar tot zijn geloof te brengen. Hij verdraait en vervalst en biedt vervolgens het Christendom aan als alternatief.

Hij heeft ook al deze rare topics gestart, maar verlaat ze zodra hij onthult wordt. Zodra dat kleed, dat om zijn slange lichaam zit, wordt uitgetrokken verlaat hij deze topics. Ik heb zelf in het verleden te maken gehad met zijn soort mensen. In het topic "Apoclypse" laat hij gedeeltelijk zijn ware aard zien als hater van arabieren.
Lees het nog eens door zou ik zeggen, Allah`s vermogen om te scheppen ,misschien kan je er nog iets van opsteken.
eeeh
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:27:07 #29
83835 There_is_only_One
He is known through reason!
pi_17815891
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:02 schreef DaveHarris het volgende:
FF iets anders; voor jouw informatie There_is_only_One, de oprichter van answering-christianity, (Qais Ali) heeft islam, en dus ook de AC site allang verlaten. Qais Ali is een respectabele man, dat kan van de huidige eigenaar (Osama Abdallah) echt niet gezegd worden.

Het gaat nergens over dat weet ik, maar ik vond het toch wel aardig om te zeggen.
Zie hier de Leugenaar hoe hij zichzelf weer onthult. Answering-Islam-team hebben de leugen verspreidt dat Qais Ali de islam zou hebben verlaten, wat helemaal niet zo is. Op de onderstaande link wordt dit uitgelegd en ook de manier van hoe de Answering-Islam-team werkt.

Hier is een deel vanuit die tekst:

First lie:

The liars of the "Answering Islam" team claimed that brother Qais Ali had left Islam. Qais Ali is a personal friend of mine. Not only he and I were involved in debates on Excite's Message boards and America Online Islamic Chat Rooms, but I also know him in person. We honest to GOD Almighty spoke on the phone.

Qais never left Islam!. It was a cheap Christian liar who named himself "Qais Ali" and said all kinds of negative things about Islam. He is obviously a member of the "Answering Islam" team since they were so swift in posting the lie about brother Qais Ali leaving Islam. They obviously were monitoring the fake Qais Ali and documented his lies. They had a plan.

See my further rebuttal and exposition to Jochen Katz's weak and decieving references that did not provide any proof or evidence that brother Qais Ali left Islam:

Voor meer info zie:
http://www.answering-christianity.com/expose_lies.htm

Zo DaveHarris als je dit zelf geloofde dan hebben je "broeders" je een sprookje vertelt zodat je een goed gevoel krijgt. Ze hebben je bedonderd zoals jij mensen bedonderd.
Eeuwigheid is al begonnen
pi_17815914
quote:
Ik zal morgen antwoorden op zijn onderwerp. Ik vind het ook zwak van hem dat hij lappen tekst hier plakt, met de bijbedoeling dat compleet willen reageren bijna onmogelijk is.
Zelfs onder een klein topic zoals; ongelijkheid tussen man en vrouw in de koran , waar je zelf zei;
quote:
DaveHarris, je krijgt een reactie binnenkort. Ik ga alleen reageren op jou beschuldigingen tegen de Islam.

Heb je niet 1 ontopic reactie gegeven, dus je zult het wel druk krijgen neem ik aan?
eeeh
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:31:48 #31
57573 Mr-Mackey
Libertariėr
pi_17815961
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:27 schreef There_is_only_One het volgende:

[..]

Zie hier de Leugenaar hoe hij zichzelf weer onthult. Answering-Islam-team hebben de leugen verspreidt dat Qais Ali de islam zou hebben verlaten, wat helemaal niet zo is.
Wat jammer dat je eerst reageert en dan pas leest.....
Dave meldde alleen maar dat Qais Ali zich van de organisatie die de website exploiteerd heeft teruggetrokken. Over distantiėren van zijn geloof is niet gesproken.

Ik hou van een discussie, maar dan wel met argumenten, graag.....
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_17816011
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:27 schreef There_is_only_One het volgende:

[..]

Zie hier de Leugenaar hoe hij zichzelf weer onthult. Answering-Islam-team hebben de leugen verspreidt dat Qais Ali de islam zou hebben verlaten, wat helemaal niet zo is. Op de onderstaande link wordt dit uitgelegd en ook de manier van hoe de Answering-Islam-team werkt.

Hier is een deel vanuit die tekst:

First lie:

The liars of the "Answering Islam" team claimed that brother Qais Ali had left Islam. Qais Ali is a personal friend of mine. Not only he and I were involved in debates on Excite's Message boards and America Online Islamic Chat Rooms, but I also know him in person. We honest to GOD Almighty spoke on the phone.

Qais never left Islam!. It was a cheap Christian liar who named himself "Qais Ali" and said all kinds of negative things about Islam. He is obviously a member of the "Answering Islam" team since they were so swift in posting the lie about brother Qais Ali leaving Islam. They obviously were monitoring the fake Qais Ali and documented his lies. They had a plan.

See my further rebuttal and exposition to Jochen Katz's weak and decieving references that did not provide any proof or evidence that brother Qais Ali left Islam:

Voor meer info zie:
http://www.answering-christianity.com/expose_lies.htm

Zo DaveHarris als je dit zelf geloofde dan hebben je "broeders" je een sprookje vertelt zodat je een goed gevoel krijgt. Ze hebben je bedonderd zoals jij mensen bedonderd.
Met alle respect hoor, maar heb je Qais Ali weleens gesproken? Zoals ik al probeerde te zeggen, Osama Abdallah is een verwerpelijke man, die moetwillig leugens de wereld in strooit om zo de hand boven het hoofd van islam te houden.

Ik ga hier geen Engelse tekst plakken, dat vind ik overbodig, maar hier http://answering-islam.org.uk/Responses/Osama/exposed_lies.htm kan je erover lezen, over Qais Ali die islam wel degelijk verlaten heeft, maar kan je bijvoorbeeld ook zien hoe Osama Abdallah de mailbox van mensen volgooit als soort van dooddoenertje.
eeeh
pi_17816015
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:31 schreef Mr-Mackey het volgende:

[..]

Dave meldde alleen maar dat Qais Ali zich van de organisatie die de website exploiteerd heeft teruggetrokken. Over distantiėren van zijn geloof is niet gesproken.

quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:02 schreef DaveHarris het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Dus zal ik hier ook een site aanwijzen bij voorbaat die de stellingen van answering-islam-sekte neerhaalt:

<a href="http://www.answering-christianity.com/ac.htm</div></blockquote>" target="_blank">http://www.answering-christianity.com/ac.htm</div></blockquote></a> FF iets anders; voor jouw informatie There_is_only_One, de oprichter van answering-christianity, (Qais Ali) heeft islam, en dus ook de AC site allang verlaten. Qais Ali is een respectabele man, dat kan van de huidige eigenaar (Osama Abdallah) echt niet gezegd worden.

Het gaat nergens over dat weet ik, maar ik vond het toch wel aardig om te zeggen.
islam en AC
fokschaap
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:37:07 #34
83835 There_is_only_One
pi_17816022
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:31 schreef Mr-Mackey het volgende:

[..]

Ben je blind Mickey, lees zelf nog een keer:

FF iets anders; voor jouw informatie There_is_only_One, de oprichter van answering-christianity, (Qais Ali) heeft islam, en dus ook de AC site allang verlaten.

Je hebt inderdaad een klap op je hoofd gekregen!
pi_17816071
Qais Ali heeft islam ook verlaten, dat Mr-Mackey mijn post verkeerd gelezen heeft dat kan gebeuren, dat is echt geen "klap op je hoofd krijgen".
eeeh
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:57:59 #36
83835 There_is_only_One
pi_17816228
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:41 schreef DaveHarris het volgende:
Qais Ali heeft islam ook verlaten, dat Mr-Mackey mijn post verkeerd gelezen heeft dat kan gebeuren, dat is echt geen "klap op je hoofd krijgen".
Wie denk je dat ik geloof, een bedrieger (zoals jij je bewezen hebt), of een vriend van Qais Ali? En over die "bewijzen" van spammen tegen AI. Iedereen kan zijn emailbox volgooien met emails of manipuleren dat het lijkt dat ze gespamt zijn door andere. AC heeft ook foto's gemaakt van hun emailbox vol met emails van de AI. Maar de overtuigende bewijs dat jullie (en dus jij) je daar van hanteren is het feit hoe jij topics vol spamt met tekst, iets wat jij zelf toegeeft:

"En je hebt mij helemaal niet in een hoek geduwd, integendeel, je geeft me zelfs een reden om te spammen"

Hier is de bron

Kan je de Shari'ah afwijzen en toch moslim zijn? DaveHarris spamt op pagina2 en geeft het zelf toe op pagina3.

Zo "vrome" Christen wat vindt je van de uitkomst van deze veldslag. Jullie spammen weldegelijk (wat jij bewezen hebt) en verdraaien informatie (wat jij ook bewezen hebt).
  vrijdag 19 maart 2004 @ 01:08:00 #37
57573 Mr-Mackey
Libertariėr
pi_17816309
Sorry Viola en There_is....
Mea Culpa.... Had er glad overheen gelezen (en dat nog 3 keer ook, Doh!)
pi_17816341
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:57 schreef There_is_only_One het volgende:

[..]

Wie denk je dat ik geloof, een bedrieger (zoals jij je bewezen hebt), of een vriend van Qais Ali? En over die "bewijzen" van spammen tegen AI. Iedereen kan zijn emailbox volgooien met emails of manipuleren dat het lijkt dat ze gespamt zijn door andere. AC heeft ook foto's gemaakt van hun emailbox vol met emails van de AI. Maar de overtuigende bewijs dat jullie (en dus jij) je daar van hanteren is het feit hoe jij topics vol spamt met tekst, iets wat jij zelf toegeeft:

"En je hebt mij helemaal niet in een hoek geduwd, integendeel, je geeft me zelfs een reden om te spammen"

Hier is de bron

Kan je de Shari'ah afwijzen en toch moslim zijn? DaveHarris spamt op pagina2 en geeft het zelf toe op pagina3.

Zo "vrome" Christen wat vindt je van de uitkomst van deze veldslag. Jullie spammen weldegelijk (wat jij bewezen hebt) en verdraaien informatie (wat jij ook bewezen hebt).
There is only 1, lees eerst eens de link die ik geplaatst heb zou ik zeggen, voordat je iemand blindelings volgt die je nieteens kent. En reclame maken voor AIDutch door middel van een linkje is toch echt wel iets heel anders dan iemand zijn mailbox volgooien met 100en mailtjes.

Als je echt zo pro answering-christianity bent, lees dan de volledige debatten die gevoerd zijn tussen beide partijen; http://answering-islam.org.uk/Responses/anschris.html

Trouwens, de tijd die je gestoken hebt in het beantwoorden van deze nutteloze posts had je misschien beter kunnen steken in een begin maken van een reactie op dit topic, of dat andere topic, of dat andere topic...
eeeh
pi_17816350
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 01:08 schreef Mr-Mackey het volgende:
Sorry Viola en There_is....
Mea Culpa.... Had er glad overheen gelezen (en dat nog 3 keer ook, Doh!)
Dat gebeurt de beste!

En nu is het bedtijd, ciao.

[ Bericht 5% gewijzigd door DaveHarris op 19-03-2004 01:23:12 ]
eeeh
  vrijdag 19 maart 2004 @ 06:29:10 #40
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_17817296
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hij doet niets anders dan de islam afkraken. Lekker hypocriet als christen.
Euh, mag je dan als christen ook niets zeggen over David Koresh?

Ja, waarom kunnen christenen niet gewoon geloven dat Mohammed gewoon geestesziek was. Er was geen enkel "visioen" van "Allah" en ook geen enkel "visioen" van "de duivel".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 06:31:17 #41
60090 Akkersloot
pi_17817300
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:46 schreef DaveHarris het volgende:
Tsja, ik zou best willen dat alle moslims Christen waren, al was het alleen maar dat ze dan het oog om oog tand om tand principe lieten vallen, dat wel.
Is de islam (de hersenspinsels van Mohammed) geen produkt van het christendom/jodendom ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_17817402
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 06:29 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Euh, mag je dan als christen ook niets zeggen over David Koresh?

Ja, waarom kunnen christenen niet gewoon geloven dat Mohammed gewoon geestesziek was. Er was geen enkel "visioen" van "Allah" en ook geen enkel "visioen" van "de duivel".
Natuurlijk wel, maar vergeet niet dat christenen geloven in mensen die niet minder geestesziek waren dan Mohammed.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17837360
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 06:31 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Is de islam (de hersenspinsels van Mohammed) geen produkt van het christendom/jodendom ?
Hoe bedoel je "produkt van het Christen/Jodendom"?

Als je suggereert dat het Christendom of Jodendom de islam voortgebracht heeft dan zeg ik natuurlijk nee. Veel opvattingen en praktijken hebben zelfs helemaal niets met de religie van Abraham te maken, een goed voorbeeld hiervan is de Djinn.
eeeh
  zaterdag 20 maart 2004 @ 19:13:01 #44
60090 Akkersloot
pi_17850289
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:27 schreef DaveHarris het volgende:
Hoe bedoel je "produkt van het Christen/Jodendom"?
Als er geen christendom/jodendom was geweest dan was er ook geen islam. Tenzij je gelooft dat Mohammed zijn visioenen van Gabriel of Allah heeft ontvangen.
pi_17851135
Dan zou er geen islam zijn in de vorm zoals die nu is, maar dat er dan geen islam zou zijn kan absoluut niet gezegd worden.
eeeh
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:28:56 #46
60090 Akkersloot
pi_17851857
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:56 schreef DaveHarris het volgende:
Dan zou er geen islam zijn in de vorm zoals die nu is, maar dat er dan geen islam zou zijn kan absoluut niet gezegd worden.
Van wie heeft Mohammed al die idiote ideeen? Is dat nu zo moeilijk
pi_17857448
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:28 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Van wie heeft Mohammed al die idiote ideeen? Is dat nu zo moeilijk
Akkersloot, waarom denk je alles te weten? Als je het allemaal zo goed weet waarom stel je de vraag dan eigenlijk; geef mij dan ook maar gelijk het antwoord. Ik zou zeggen kom maar met een gedetailleerde ontleding van islam en overtuig me dat "al die idiote ideeen" van het Joden/Christendom af komen, dat is toch schijnbaar niet moeilijk voor jou..

Je hebt al bewezen niets van Islam te weten door te zeggen dat de bomaanslagen in Madrid waren omdat Spanje het enige `land` in Europa was wat ooit onder `islamitisch bestuur` stond. En nu denk je ook nog te weten dat Mohammed "al die idiote ideeen" simpelweg van het Christen / Jodendom overgenomen heeft, en probeer je mij daarvan te overtuigen door middel van 1 simpel demagogisch zinnetje.

Het is toch allemaal wat gecompliceerder dan jij je voorstelt, of voor kan stellen.
eeeh
pi_17857505
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 23:35 schreef DaveHarris het volgende:
Je hebt al bewezen niets van Islam te weten door te zeggen dat de bomaanslagen in Madrid waren omdat Spanje het enige `land` in Europa was wat ooit onder `islamitisch bestuur` stond.
Dat is wel degelijk een mogelijkheid. Bin Laden heeft ooit gezegd dat het kwijtraken van Spanje een groot verlies was voor de moslims. Het kan heel goed dat hij de Spanjaarden op deze manier wil terugpakken.
quote:
En nu denk je ook nog te weten dat Mohammed "al die idiote ideeen" simpelweg van het Christen / Jodendom overgenomen heeft, en probeer je mij daarvan te overtuigen door middel van 1 simpel demagogisch zinnetje.
Dat zegt hij helemaal niet, hij stelt jou alleen de vraag waar de "profeet" Mohammed die ideeen vandaan heeft gehaald. Uit zijn duim gezogen, of toch grotendeels overgenomen van het christen- en jodendom?
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17857700
Hij wekt overduidelijk de suggestie.

En al zou de zoon van Laden dat gezegd hebben, dan alsnog heeft hij ongelijk want Spanje is niet het enige Europese land wat ooit onder islamitisch bestuur heeft gestaan.
eeeh
pi_17857997
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 23:44 schreef DaveHarris het volgende:
Hij wekt overduidelijk de suggestie.
Dat mag toch? Dan moet jij met argumenten komen waarom dat niet zo is.
quote:
En al zou de zoon van Laden dat gezegd hebben, dan alsnog heeft hij ongelijk want Spanje is niet het enige Europese land wat ooit onder islamitisch bestuur heeft gestaan.
Het gaat niet om het bestuur, maar om de bevolking. Ook de bevolking van Spanje was islamitisch, en dit is hiermee volgens mij het enige land ter wereld dat het juk vd islam heeft afgeworpen. De bevolking van andere landen die vroeger onder islamitisch bestuur stonden (Griekenland en Servie bijvoorbeeld) was niet islamitisch, daarom is Spanje het enige 'grote verlies' voor de moslims.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')