Blijkbaar wel tot het scheppen van totale psychische verwarring in de hoofden van zijn fundamentalistische volgelingen, die totaal onaagepast reageren tot in de 21e eeuw aan toe.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:21 schreef DaveHarris het volgende:
Daarom de vraag die ik wil voorleggen; is Allah in staat alles te scheppen?
hihi, ik ben het met bijna iedereen hier eensquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:41 schreef TimmyAsd het volgende:
er kan dus nooit eens een serieus topic hierover wordne geopend, zonder dat deze verpest wordt door klote opmerkingen...
quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:43 schreef marq het volgende:
[..]
hihi, ik ben het met bijna iedereen hier eens:)
nu weet je beter, dat kan niet op fok...quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:44 schreef DaveHarris het volgende:
Dit slaat echt nergens op mensen. Ik ben helemaal geen moslim, en ik wilde hier eigenlij gewoon een pijnpunt van de islamitische theorie bespreken, niet het al dan wel of niet bestaan van Allah ofzo..![]()
En die van jou is geen verpestende klote opmerking?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:41 schreef TimmyAsd het volgende:
er kan dus nooit eens een serieus topic hierover wordne geopend, zonder dat deze verpest wordt door klote opmerkingen...
iig niet in de trend van laten we lekker de islam + moslims bashen...quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:45 schreef wonko het volgende:
[..]
En die van jou is geen verpestende klote opmerking?
* godard_k is schuldigquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
iig niet in de trend van laten we lekker de islam + moslims bashen...
Ook jij weet dit heus wel..
Nee, weet ik niet. En die moslims...ach...het enige wat ik de naam Allah zie scheppen is onderdrukking, haat, dood en verdriet. En ik denk dat vele met mij dat zo zien. Dus is het geen bashen maar uiten van bezorgdheid.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
iig niet in de trend van laten we lekker de islam + moslims bashen...
Ook jij weet dit heus wel..
beetje roepen over ***moslims is bashen.. ben je hopelijk wel met me eens?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:49 schreef wonko het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet. En die moslims...ach...het enige wat ik de naam Allah zie scheppen is onderdrukking, haat, dood en verdriet. En ik denk dat vele met mij dat zo zien. Dus is het geen bashen maar uiten van bezorgdheid.
welk land?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:38 schreef Mac11 het volgende:
Waar is Allah in dat prachtige, functionerende en fijne land van jullie dan.
Volgens mij is hij gevlogen, aangezien het er een dikke PUINHOOP is....
Yep, daarom mis ik tegenwoordig alle spiritualiteit. Ik zie in mensen veel pogingen die nergens toe leiden dan afleiding van het leven. Niet de realiteit kunnen aanschouwen is het enige gevolg.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:49 schreef _Etter_ het volgende:
je moet die teksten niet zo letterlijk nemen, alle spirituele geschriften zijn een soort geheim schrift die je moet leren door onderzoek. En die gasten hierboven missen duidelijk enige vorm van spiritualiteit, maargoed de mensen die ze verafschuwen (de meeste gelovigen) hebben dat meestal ook.
Ik weet niet of dat bashen is...eerder een angstige reactie op overheersing door de moslims en de vrijheden die we dan gaan kwijtraken. Volgens mij zijn een heleboel mensen bang daarvoor. Ik kom weinig mensen tegen die geloven dat de islam wat goeds brengt voor ons land. Dus ik weet niet of het bashen is...dat is niet aan mij om te bepalen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
beetje roepen over ***moslims is bashen.. ben je hopelijk wel met me eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |