jamaar, jij reageert als ik aan het editten benquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:38 schreef Angel22 het volgende:
la maar..... beetje gaan editten als ik aant reageren ben...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., toen ging er een lichtje branden![]()
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:41 schreef Rewimo het volgende:
Morgen spelen we met zijn allen voor coolbabe
En we spelen ook voor beefcake trouwensquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:48 schreef coolbabe het volgende:
JAAAAAAA!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:56 schreef Rewimo het volgende:
En we spelen ook voor beefcake trouwens
Volgens mij gaan al die kaartjes naar Fok!kersquote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:04 schreef beefcake het volgende:
[..]
JAAAAAAA!
![]()
![]()
![]()
je pest mequote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:08 schreef bixister het volgende:
ahnee miss_d, is je simpel kapot?![]()
erg hequote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:08 schreef bixister het volgende:
ahnee miss_d, is je simpel kapot?![]()
Grote meidquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er ook weer, uitgestreken en wel
Beetje koudquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
Grote meid![]()
en meegevallen?
Ik dus ookquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:31 schreef bixister het volgende:
ooohzooik dacht goh rewimo heeft een stapel strijk weggewerkt.
dat moet zeker nog hequote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:43 schreef Rewimo het volgende:Was het maar waar
Kom maar niet in mijn waskamer kijken nee...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:45 schreef Troel het volgende:
[..]
dat moet zeker nog he
valt tegen, ik heb het na 70 keer de kaartjes voor mijn ouders maar opgegeven.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom maar niet in mijn waskamer kijken nee...
Zeg, wie wil er nu nog kaartjes voor Burgers? Ik had die voor mijn vriendin in 10 x te pakken (voor een ander gaat het zeker sneller). Minoes nog en wie nog meer? Mail me maar even op rewimo@fok.nl dan probeer ik het nog eens
Ben nu voor easy bezig, als dat gelukt is, ga ik voor jou verderquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:55 schreef coolbabe het volgende:
Rewimo, je hebt mail
Bedankt maar ik heb het zelf nog even geprobeerd en had 2x beetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben nu voor easy bezig, als dat gelukt is, ga ik voor jou verder
Ikkequote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Hahaha Coolbabe, nou dat gaat goed. Wie nog?
Nee! Ergerlijk hequote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:50 schreef bixister het volgende:
caronline, nog steeds niet?
Bedoel je die van Chiara in het badje? Die staat nl tussen mijn temporary internet files (ik had ff gekeken)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:21 schreef melonovy het volgende:
de videofilm die me uuuuuren heeft gekost
Ik hoop dan heel erg dat het die is!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:32 schreef lily het volgende:
[..]
Bedoel je die van Chiara in het badje? Die staat nl tussen mijn temporary internet files (ik had ff gekeken)
Nee, er zijn ook mensen met 0 katten die gewonnen hebben. Dat maakt dus niet uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:43 schreef Syrena het volgende:
Misschien had ik moeten zetten dat ik katten heb? Of zou het niet tellen dat ik wel eentje wil?
Wat een herkenningquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:16 schreef Lois het volgende:
soms zijn middagslaapjes zo voorbij (als je nog een hoop wilt doen) en soms ligt ze uren te slapen (meestal als je je verveelt of weg wilt).
Mijn buurman wast de zijn elke week. Ongelogen, op zaterdagmorgen om 10 uur begint ie. En dan niet afspoelen, nee, spoelen, soppen, spoelen, velgen, dak, in de was, uitzuigen etc. !! En 30 min. matten uitkloppen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
En ga je het nu braaf elke maand doen??
Even mezelf gequote van vanochtendquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:20 schreef Belana het volgende:
Heej Miss D.....ik ga niet alles lezen, want daar heb ik geen tijd voormaarre....ben je nog bij de ha geweest? Of ga je nog heen?
Ik ben zoooooo trots op je!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even mezelf gequote van vanochtend:
Maandagochtend, 9:20 uur
Goed he
En ik heb geen voorkeur opgegeven, maar kom wel bij die huisarts aan wie ik de minst grote hekel heb. Fijn heen er is een nieuwe, die ken ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen
Ik had 38/40 voor de zwangerschap, wel eerder 40 dan 38 hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke maat had je eerst dan Belana?? En je sleutels vergeten![]()
![]()
??? Ik moet trouwens ook maar eens iemand een reserve-sleutel gaan geven, mister_d heeft nog weleens de neiging zijn sleutels te vergeten
Ik zal es een leuke foto uitzoeken en hem opsturenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Liam... ik dacht al dat je me ging vertellen dat je boven het wiegje hing en er ineens 'miss_dynastie' uit zijn mondje klonk of zo
![]()
![]()
En een foto speciaal voor mij zou natuurlijk nog leuker zijn
En de jamin heeft suikervrije pepermuntjes
Whaaa ja ik denk er de hele tijd aan..ik ga nu ff thee drinken bij een andere vriendin, en kom straks terug met nieuws, hoop ik!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan het wel Clauwheee, maar ik vind het zo leuk om hemzelf te laten kiezenZo leuk is dat.... net als hem een lipstickje uit laten zoeken voor me, dat doet ie dan ook zo vakkundig
... je vriendin zal haar kindje bijna in haar armen hebben, nu
Nahhh, elke maaaaaand *nog even over nadenkt*quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Das nog geen antwoord op de vraag
Ga je het zelf nou ook elke maand doen![]()
![]()
![]()
??
Of anders vraag je je buurman of hij het ff doet, hij is er dol op
Ik was ook even de stad in, met de quinny...gelukkig had ik dat regengeval mee dacht ik nog toen het begon te hozen....maar hoe dat ding in jezusnaam op die kar moet???quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:37 schreef easy-going het volgende:
Tsjonge, wat een rotweer zeg. Even heen en weer naar het Zuidplein geweest, maar het is aardig noodweer hier. Maarja gelukkig zijn we weer heel thuis gekomen op de heenweg had ik bijna een jongetje met zijn fiets onder de auto, die kwam even van een uitrit afgesjeesd...t'is maar goed dat ik een defensieve rijder ben
ja, want volgens mij als je links bezig bent, flipt het aan de rechterkant weer losquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:26 schreef Spindizzy het volgende:
Bovendien heb je 6 handen nodig om zo'n regenkap erop te krijgen
en bedankt...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie Belana al voor me![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:04 schreef Rewimo het volgende:
clauwheee, heb je al nieuws?
Heeeeeeeee, je kunt hier ook niet even rustig eten hèquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:08 schreef pluisje het volgende:
[..]
Doe maar goed zoeken
Hé, vorige week heb ik ook foto's van Sven laten maken door Bell Photo bij de AH...zijn ze een beetje leuk geworden? Hier kunnen ze woensdag afgehaald worden maar dan zijn wij er niet, ik zou nog bericht krijgen wanneer ze dan afgehaald kunnen worden. En hoe zit het eigenlijk met de prijs Coolbabe, doen ze daar nog wat van af......ik kreeg nl. een bonnetje mee met een totaalbedrag van € 123,00quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:26 schreef coolbabe het volgende:
Wat een weer hier zeg! Ik ben net terug van de Appie Heyn (foto`s opgehaald van Jasper en Tom, gemaakt door Bell photo)
Ik weet niet wat erger is.. Een man die er uberhaupt niet aan denkt, of een vrouw die er wel aan denkt maar geen zin heeft om haar lief op te halenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:44 schreef Jelief het volgende:
jelief ploft in pyjama op het bankje neer
gromt iets over k*t weer (waarom is het nat als ik moet fietsen en droog als ik thuis ben?) en mannen die niet bedenken dat vrouwtjes ophalen met de auto wel lief is.
maar goed zit nu weer warm en schoon te genieten van een ontzettend mooie lucht.
en mannetje gaat koken....
je mag toch altijd ter plekke bepalen welke je wilt hebben? Tenminste dat was hier.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hé, vorige week heb ik ook foto's van Sven laten maken door Bell Photo bij de AH...zijn ze een beetje leuk geworden? Hier kunnen ze woensdag afgehaald worden maar dan zijn wij er niet, ik zou nog bericht krijgen wanneer ze dan afgehaald kunnen worden. En hoe zit het eigenlijk met de prijs Coolbabe, doen ze daar nog wat van af......ik kreeg nl. een bonnetje mee met een totaalbedrag van € 123,00Ik denk toch niet dat ik dat uit ga geven
![]()
Schrikken trouwens als je zoiets meemaakt......hulde voor Coolhunk dat ie iets gedaan heeft![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heeeeeeeee, je kunt hier ook niet even rustig eten hè![]()
en het erge is nog dat ik nog boos op hem was ook!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:14 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is.. Een man die er uberhaupt niet aan denkt, of een vrouw die er wel aan denkt maar geen zin heeft om haar lief op te halen![]()
![]()
![]()
Peter was helemaal doorweekt toen ie thuiskwam
![]()
![]()
Die mannen snappen er ook niks vanquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:25 schreef Jelief het volgende:
[..]
(maar je houdt toch van mij dan hoef ik je toch niet te versieren ofzo..)
Ach, die van mij heeft vandaag nog poffertjes gebakken om te vieren dat we 33 maanden bij elkaar zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:27 schreef LadyS het volgende:
[..]
Die mannen snappen er ook niks van
wij zijn 17 jaar samen en hebben een "verkeringsdatum" en een "huwelijksdatum".quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:39 schreef Jelief het volgende:
Wij zijn nu al weer zes jaar bij elkaar en die datum(een week na valentijn) vergeet hij meestal, dit jaar zijn we uit eten geweest maar alleen omdat ik gezegd heb dat ik iets leuks wilde doen.
mijn verjaardag kan hij niet vergeten want ik ben de dag voor zijn broer jarig![]()
Ik denk dat ik maar niet van hem vraag om te onthouden op welke dag we de eerste keer iets kregen (tis een jaartje uit geweest) al is dat ook niet meoilijk, dag voor mijn moeders verjaardag.
maar ach zolang (bijna)elke avond weer verkondigd dat hij het erg fijn vindt om bij mij inbed te liggen...
i dunnoquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:30 schreef bixister het volgende:
wow, da's lang lily!
wat die ovulatietesten betreft: uitverkocht?! toch hoor ik daar lang niet altijd even positieve verhalen over. maar er zijn verschillende soorten geloof ik he? die die je herhaaldelijk kunt gebruiken (waar je een nerfstructuur moet zien verschijnen als je erop spuugt oid) zijn wel redelijk betrouwbaar geloof ik (en niet zo belachelijk duur). die andere (met urine?) zouden minder betrouwbaar zijn. (tot zover mijn losuitdepols-info, hopelijk wel betrouwbaar.)
Hahaha heel herkenbaarquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:23 schreef lily het volgende:
[..]
wij zijn 17 jaar samen en hebben een "verkeringsdatum" en een "huwelijksdatum".
De verkeringsdatum vergeten we nooit, maar de huwelijksdatum....
afgelopen jaar liet een collega notabene miij eraan herinneren dat ik 3 jaar getrouwd was...
Ik dus mijn man bellen met: gefeliciteerd!!! Zegt ie: eh ja bedankt.....waarmee?![]()
we waren het dus allebei vergeten...
de verkeringsdatum zit nog zo in ons hoofd
Wij moesten 105 afrekenen, kregen daar nog 3 fotolijsten bij voor de grote foto`s en een paar sleutelhangers om de kleinste foto`s in te doen. De foto`s zijn erg leuk geworden, ik zal ze morgen inscannen en in het fototopic plaatsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hé, vorige week heb ik ook foto's van Sven laten maken door Bell Photo bij de AH...zijn ze een beetje leuk geworden? Hier kunnen ze woensdag afgehaald worden maar dan zijn wij er niet, ik zou nog bericht krijgen wanneer ze dan afgehaald kunnen worden. En hoe zit het eigenlijk met de prijs Coolbabe, doen ze daar nog wat van af......ik kreeg nl. een bonnetje mee met een totaalbedrag van € 123,00Ik denk toch niet dat ik dat uit ga geven
![]()
Schrikken trouwens als je zoiets meemaakt......hulde voor Coolhunk dat ie iets gedaan heeft![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:05 schreef daniman het volgende:
hmm niemand die heeft geraden... dan verklap ik het maarDinsdag ben ik jarig!
![]()
![]()
okee daniman, genoeg aandacht gevraagd... ga wat nuttigs doen jij!![]()
das wel het minste heh...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:50 schreef daniman het volgende:
over verjaardagen gesproken.... raad eens wie er binnenkort jarig is?
Ik zou trouwens toch wel zorgen dat ik de verjaardag van mijn vrouw weet en de trouwdatum, als ik getrouwd zou zijn. Dat soort dingen moet je mijns inziens niet vergeten!
nah, ik nietquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:16 schreef Karin het volgende:
Ik heb geloof ik wel een attente vent aan de haak geslagen. In het begin van de relatie kreeg ik elke maand op de datum een roos
Ik vier het die dinsdagavond voor mijn ouders en broers plus aanhang, en zaterdag voor vrienden, kennissen en fam.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:14 schreef melonovy het volgende:
Ga je nog een feestje geven Daniman?
24 (jong he)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:15 schreef lily het volgende:
[..]
hoe oud word je?
Peet was 19 (ik 16), heeft volgens mij niet veel met de leeftijd te maken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:19 schreef lily het volgende:
[..]
nah, ik niet
hij was toen 16
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:05 schreef coolbabe het volgende:
Rewimo, leuk verhaal in Kinderen
Het tijdschrift Kinderen...snapte?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
![]()
Nee, leg eens uit?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:24 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Het tijdschrift Kinderen...snapte?
nee, tuurlijk niet (maar bij ons wel...)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:20 schreef Karin het volgende:
[..]
Peet was 19 (ik 16), heeft volgens mij niet veel met de leeftijd te maken.
Ja graag! Tnx!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:28 schreef coolbabe het volgende:
hij verdwijnt nu onder de scanner
Heb ik niet. Ik heb mijn mailtje even opgeduikeld, eens kijken wat ze ervan gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:29 schreef coolbabe het volgende:
monument geduld aub
Hm ik kon het wel lezen! Heb je hem zoveel mogelijk uitvergroot?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:34 schreef beefcake het volgende:
Het is net te onduidelijk om te lezen
Ik heb er gewoon op geklikt. En daarna kan ik er niet meer op klikken...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:35 schreef daniman het volgende:
[..]
Hm ik kon het wel lezen! Heb je hem zoveel mogelijk uitvergroot?
Ik heb hem vandaag binnengekregen, het is het aprilnummerquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:34 schreef jessie het volgende:
He volgens mij lag deze al even in de winkel toch?
Thanxquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:38 schreef jessie het volgende:
Rechtsonder kan je dan nog klikken beefcake op het plaatje
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:41 schreef easy-going het volgende:
Leuk Rewimo en krijg je nog wat voor plaatsing?.........kaartjes voor Burgers Zoo ofzo![]()
dat wordt een beetje lastig want het is een CDtje, en ik zou het wel allemaal kunnen uploaden maar ik weet niet of die mensen die op de foto's staan dat leuk vinden...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:52 schreef jessie het volgende:
Sjowen daniman sjowen
oh ja wel hoor, maar die heb ik al es gepost!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:28 schreef lady-wrb het volgende:
heb je niks waar je alleen op staan dan?
* ThunderChild was altijd blij dat zijn wederhelt een dagje later jarig wasquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:52 schreef LadyS het volgende:
mijn vriend weet niet eens wanneer ik jarig ben
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* ThunderChild was altijd blij dat zijn wederhelt een dagje later jarig was
One down, one to go . . .
Duikt nu weer terug in super lurk modus
Ja, maar ik heb ooit eens gelezen dat Bea dat niet goed vindt, maar we moeten het natuurlijk ff afwachten. Ik snap best dat het voor de familie heel verdrietig is, dat waren wij ook toen mijn oma overleed en die was toch al 97, maar het is gewoon een hele mooie leeftijd. Zeker als je bedenkt dat ze de laatste jaren zo verward was, dat lijkt me toch ook vervelend.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Ja, jammer van Juul... Christan wilde boven tv kijken, zetten we hem aan precies voordat die nieuwsuitzending begon. Ik zeg tegen Frank: ik zie vaag de Nederlandse leeuw op de achtergrond, Juul is zeker overleden. En ja hoor. Ze leek altijd erg op mijn oma, ze waren ook bijna even oud. Wel leuk om al die oude beelden weer eens te zien. Als ik het me goed herinner, wilde Juul ook een witte begrafenis, net als haar ouders. Lijkt me erg indrukwekkend.
Das niet leukquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:52 schreef beefcake het volgende:
Het is trouwens rustig op het bankje hier! Iedereen is bezig met leuke dingen doen natuurlijk(Dat herinnert mij: ik moet nog de was doen
! )
Ojee, en hoe moet het met al dat stoere speelgoed voor MisterS dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:36 schreef LadyS het volgende:
En het wordt een meisjedat weet ik heeeeeeeeel zeker
Wauw, dat je dat dan toch nog voor elkaar hebt gekregen!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:40 schreef LadyS het volgende:
Beefcake, ik heb een pakketje voor jeZe controleren daar wel streng zeg, zodat je niet 2 pakketjes meeneemt
Mannen mochten niet eens een pakketje afhalen
Zul je altijd zien hequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:50 schreef danosa het volgende:
. Maar nu is Jadey wel weg te logeren en zitten wij thuis met keelonstekingen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |