abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 22:34:52 #1
43556 miss_dynastie
pi_17742850
Deel 33 alweer!!!!!
  † In Memoriam † maandag 15 maart 2004 @ 22:37:07 #2
43556 miss_dynastie
  maandag 15 maart 2004 @ 22:39:19 #3
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_17742963
ziet er gezellig uit daniman
  maandag 15 maart 2004 @ 23:04:47 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_17743586
De opmerkingen over mijn schoonmoeder heeft wel een schoonmaaktopic opgeleverd . Ik wilde toch niet aan de reactie van Phluphy voorbijgaan, ook al is het alweer een nieuw deeltje.

Phluphy, je hebt gelijk, hoor. Ze is erg eenzaam en hoewel ze altijd al schoonmakerig was is het alleen maar erger geworden sinds de dood van mijn schoonvader. Ik vind het schokkend om te zien hoe snel dat proces is gegaan. Ze is ook in één klap oud geworden. Het is alleen jammer dat ze ontzettend eigenwijs is en dat er niet met haar te praten valt. Tegen al mijn gevoelens in heb ik haar al regelmatig aangeboden om een huis bij ons in de buurt te zoeken. Tegen mijn gevoelens, omdat ik het moeilijk zal hebben met haar te veel om ons heen, maar aan de andere kant is dat ons inziens de enige manier om haar wat gelukkiger te krijgen. Ze zou de kinderen vaak kunnen zien (bij ons thuis) en we zouden haar wat meer in de gaten kunnen houden.
Helaas weigert ze dat ook pertinent. In feite wordt elke suggestie van onze kant verworpen, maar ze is heel erg depressief en ik moet inderdaad mijn best doen om haar wat meer tegemoet te komen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 15 maart 2004 @ 23:15:24 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_17743819
Tan, nog even over dat rattenprobleem. Wij hebben dat pas voor het eerst sinds een paar weken. Ik weet ook eerlijk gezegd niet of het muizen of ratten zijn. Wij waren eigenlijk van plan om wat rattengif onder de dakpannen te strooien, zodat de vogels er niet bij kunnen.
Aan de andere kant, als wij er last van hebben zal ongetwijfeld ons hele rijtje er wel last van hebben en dan zouden we beter met zijn allen een ongediertenbestrijder kunnen laten komen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 08:08:43 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_17747407
goedemorgen allemaal!
Zow, wat gaan we vandaag doen? Ik heb de afwas al in de machine zitten en alle spenen e.d zijn weer uitgekookt. Ow ja...ik moet de belastingaangifte gaan doen...
stormy waters...
sailin'
pi_17747436
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 08:08 schreef Belana het volgende:
Ow ja...ik moet de belastingaangifte gaan doen...
Oeh ja, dat is een hele goeie!!! Ik moet hem ook nog afmaken (nog een dingetje invullen, maar dat moet mijn vader even opzoeken) en verzenden. Ik doe het elektronisch en het moet voor 1 april gebeuren! Thnx Belana!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 16 maart 2004 @ 08:16:51 #8
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17747446
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 08:08 schreef Belana het volgende:
goedemorgen allemaal!
Zow, wat gaan we vandaag doen? Ik heb de belasting al in de machine zitten en de afwas e.d. zijn weer uitgekookt. Ow ja...de spenen nog aangeven...
Ehm... Belana.... zou je niet liever nog even terug naar bed gaan?
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!fossiel dinsdag 16 maart 2004 @ 09:21:45 #9
2628 Karin
pi_17748072
Jeetje wat zijn sommigen toch huishoudelijk. Als hier 1 x per week gestofzogen wordt is het echt veel, en dat terwijl ik 2 katten en een kruipertje heb.

Wordt mooi je huisje Daniman!!

Zo als het goed is worden donderdag of vrijdag onze nieuwe computers geleverd, joepie!!! Erg jammer dat we dan moeten werken, ik hoop maar dat ze een vrij precieze tijd kunnen zeggen zodat we eventueel vrij kunnen nemen of iemand kunnen vragen hier erop te wachten.
Alleen erg jammer dat we er niet echt van kunnen gaan genieten want vanaf volgende week zijn we druk bezig met de nieuwe keuken, jeetje wat zie ik ertegenop zeg! We hebben gelukkig alletwee 2 weken vrij zodat we de eerste week de oude keuken kunnen slopen, leidingen verleggen, de kachel eruit slopen enz. ik zeg altijd WIJ met dit soort dingen De week erna wordt dan de nieuwe keuken geplaatst. Ik vraag me echt af hoe dat moet met een rondkruipende Bram. Hij gaat wel gewoon naar het kdv zodat we iig 2 dagen per week even de handen vrij hebben maar ik denk dat ik de andere dagen maar even ergens asiel ga zoeken samen met Bram.
En dan wordt de keuken ook nog een paar dagen van te voren geleverd en die moet dan vlakbij de keuken liggen zodat ze er makkelijk bij kunnen. Helaas hebben wij dus een open keuken dus Bram kan er lekker tusesn grutten En dat gaat ook ten koste van zijn speelhoek ben ik bang.
pi_17748153
Oeh Karin, ik heb altijd een hekel aan zulke grote verbouwklussen! Maar als het af is heb je ook wel wat! Heel veel succes met het slopen e.d.!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 16 maart 2004 @ 09:28:55 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_17748198
Sterkte Karin...Ik word zelf altijd hartstikke onrustig van verbouwen. Al die zooi overal (zei de meest waardeloze huisvrouw in de geschiedenis van huisvrouwen). Hoe gaan jullie dat doen met eten? Oh en je maakt wel foto's he?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  FOK!fossiel dinsdag 16 maart 2004 @ 09:32:53 #12
2628 Karin
pi_17748262
Ja ik vind het ook helemaal niets, ik hou hier helemaal niet van, al die zooi overal. Maar inderdaad het gaat wel heel mooi worden volgens mij.
Voor het eten zijn we al overal uitgenodigd maar de afhaal en de brommertjes doen het ook hoor volgens mij. We zetten wel ergens de koelkast neer met de magnetron bovenop. Bram eet regelmatig potjes dus dat komt ook helemaal goed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 maart 2004 @ 09:43:11 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17748414
Jajaja ik heb gebeld Vrijdag mag ik.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17748416
Oe, een verbouwing is inderdaad heftig. Wij hebben toen Damon 1 jaar werd de hele onderverdieping aangepakt. Alles opnieuw gestuct (woonkamermuren, plafonds en keuken) en ook een nieuwe inbouwkeuken.
3 weken hebben we met zn drieen boven geleefd. Beneden een vreselijke! bende (stucwerk )

vreselijk, maar je krijgt er natuurlijk wel iets moois voor terug!!

succes Karin
  Jubileum moderator dinsdag 16 maart 2004 @ 09:46:02 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17748470
Ik heb ook gebeld en ik mag om 11 uur.
de belastingaangifte heb ik gelukkig al klaar en verstuurd. Het is eigenlijk een klusje van niks maar wel zo eentje die je maar al te graag voor je uitschuift.
*asiel volgende week openstelt voor Bram en Karin*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17748499
Rewimo, Lois..

Wat mogen jullie? ik volg het niet zo
  Jubileum moderator dinsdag 16 maart 2004 @ 09:49:31 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17748528
Een uitstrijkje laten maken, joeeeeeeeeeepie
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 maart 2004 @ 09:49:31 #18
13151 crew  Rewimo
pi_17748529
Uitstrijkje, Lily
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17748546
aaah
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2004 @ 09:52:57 #20
43556 miss_dynastie
pi_17748583
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 09:48 schreef lily het volgende:
Rewimo, Lois..

Wat mogen jullie? ik volg het niet zo
Naar de huisarts
Een kwestie van mogen? Moeten lijkt me eerder!!
pi_17748597
Die oproep kreeg ik ook ja, maar dat moet na de bevalling.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 09:54:21 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_17748609
aangifte gedaan, ben nu aan de telefoon met de belastingdienst vanwege een wijziging vt 2004....pffff....maar bijna klaar nu dus....wat een toestand toch. Normaal gesproken niet misschien, maar wij hebben onze hypotheek overgesloten vorig jaar en dat maakt het dan wel weer ingewikkeld...
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 16 maart 2004 @ 09:55:53 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17748627
Kun je niet gewoon een nieuw VT formulier invullen B? (wel handig als ik dat vast weet omdat wij ook oversluiten volgende week als het goed is)
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 maart 2004 @ 09:58:03 #24
13151 crew  Rewimo
pi_17748655
Ja dat kan Lois, ik was vorig jaar een deel van mijn aftrekposten vergeten op te geven en kwam toen uiteraard geld te kort op een bepaald moment. Ik heb toen gebeld en kreeg te horen dat ik een nieuw vt-formulier kon invullen (digitaal uiteraard). Het nieuwe formulier overschrijft dan het oude.
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2004 @ 09:59:58 #25
43556 miss_dynastie
pi_17748689
Belastingaangifte Belana, pffff.... in dit soort gevallen ben ik altijd blij dat we een boekhouder hebben, met een eigen zaak is dat niet zelf te doen ... al heb ik wel een boekhoudpakket aangeschaft (nou ja, gewonnen op een beurs en de licentie nu geactiveerd), en voer ik stiekem een schaduwboekhouding zeg maar, om de boekhouder in de gaten te houden. Er kwamen soms rekeningen, daar werd je niet goed van. Nu ik overal een factuurspecificatie voor aanvraag, zijn de rekeningen soms maar een kwart van wat ze waren!!!! Nu kan dat ook aan de ex-collega van mijn vriend liggen, die was heel warrig en slordig, dat speelt vast ook mee. Afgelopen keer kregen we volgens mijn berekening twintig euro minder terug dan dat we daadwerkelijk kregen (ergens dus een foefje gemist). Maar de rekening van de boekhouder was acht keer zo hoog, dus op zich zou het lonen . Maar dan mag ik dat soort klusjes zelf gaan doen

Karin, ik vind verbouwen heerlijk, maar met een klein kind lijkt het me tien keer niks . Gaan jullie zelf de keuken erin zetten? Wij doen straks in de flat helemaal niks, denk ik . Hooguit er zelf uitslopen, maar verder vertrouw ik mezelf totaal niet . Ik denk dat er dan water uit het gasfornuis komt en gas uit de kraan of zo En mister_d heeft het heel druk, dus twee weken vrij gaat hier niet lukken Plus natuurlijk een nieuwe badkamer (die willen we ook, er past namelijk makkelijk een bad in de flat, maar bijna niemand doet dat) en ik denk dat we de wc dan ook even moeten doen... dat zou dan een week of vijf vrij betekenen, terwijl ik al blij ben als we om vijf uur klaar zijn met werken .

Goed dat jullie gebeld hebben, Lois en Rewimo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')