Belastingaangifte
Belana, pffff.... in dit soort gevallen ben ik altijd blij dat we een boekhouder hebben, met een eigen zaak is dat niet zelf te doen
![]()
... al heb ik wel een boekhoudpakket aangeschaft (nou ja, gewonnen op een beurs en de licentie nu geactiveerd), en voer ik stiekem een schaduwboekhouding zeg maar, om de boekhouder in de gaten te houden. Er kwamen soms rekeningen, daar werd je niet goed van. Nu ik overal een factuurspecificatie voor aanvraag, zijn de rekeningen soms maar een kwart van wat ze waren!!!! Nu kan dat ook aan de ex-collega van mijn vriend liggen, die was heel warrig en slordig, dat speelt vast ook mee. Afgelopen keer kregen we volgens mijn berekening twintig euro minder terug dan dat we daadwerkelijk kregen (ergens dus een foefje gemist). Maar de rekening van de boekhouder was acht keer zo hoog, dus op zich zou het lonen
![]()
. Maar dan mag ik dat soort klusjes zelf gaan doen
Karin, ik vind verbouwen heerlijk, maar met een klein kind lijkt het me tien keer niks
![]()
. Gaan jullie zelf de keuken erin zetten? Wij doen straks in de flat helemaal niks, denk ik
![]()
. Hooguit er zelf uitslopen, maar verder vertrouw ik mezelf totaal niet
![]()
. Ik denk dat er dan water uit het gasfornuis komt en gas uit de kraan of zo
![]()
En mister_d heeft het heel druk, dus twee weken vrij gaat hier niet lukken
![]()
Plus natuurlijk een nieuwe badkamer (die willen we ook, er past namelijk makkelijk een bad in de flat, maar bijna niemand doet dat) en ik denk dat we de wc dan ook even moeten doen... dat zou dan een week of vijf vrij betekenen, terwijl ik al blij ben als we om vijf uur klaar zijn met werken
![]()
.
Goed dat jullie gebeld hebben,
Lois en Rewimo