Maar met Counterstrike kun je als terrorist ook een Dessert Eagle kopen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk eerder een kalashnikov, goedkoop, licht, overal te verkrijgen en betrouwbaar. Het mikken is iets moeilijker
Ze zijn te doen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
HahahaZijn ze leuk dan?
Sharon is nep-dik... het is een joods complot zeg ik je.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Net zo dik als de israëlische versie van sharon. }:O
Heb je ook de foto kunnen vinden van Sharon met haar kalf?quote:
Een arend-toetje bij counterstrike? Cheat!quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Dessert Eagle
Klinkt enthuosiast.... Mijn vrienden werken allemaal die zijn moe... En burgerlijk aan het worden. Of ik blijf gewoon een groot kind. Kan ook natuurlijk...quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Ze zijn te doen.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je ook de foto kunnen vinden van Sharon met haar kalf?
Counter strikequote:Op donderdag 18 maart 2004 21:37 schreef Duritz het volgende:
[..]
Een arend-toetje bij counterstrike? Cheat!
Nu voor eens en altijd:quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:35 schreef Duritz het volgende:
[..]
Een arend-toetje?
Counter strike is niet leuk meer sinds Steamquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Counter strike
Delta Force![]()
Hey ipv mijnenvegen Delta Forcen
Precies: Zwijgen en hoofddeksel af!quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Mag ik geen grap over bush maken? Ownee, dat mag natuurlijk niet ik ben een moslim, vergeten.
Aimbot! Wallhack! Cheat0r!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:37 schreef Duritz het volgende:
[..]
Een arend-toetje bij counterstrike? Cheat!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sharon is nep-dik... het is een joods Zionistisch complot zeg ik je.
Psst, het is Desert (als in woestijn of verlaten), geen Dessert (als in toetje), daaromquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:39 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja?
Hallo! Je bent 21, dat is nog heel jong, dan mag je die dingen nog doen hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Klinkt enthuosiast.... Mijn vrienden werken allemaal die zijn moe... En burgerlijk aan het worden. Of ik blijf gewoon een groot kind. Kan ook natuurlijk...
Adelaars toetjequote:Op donderdag 18 maart 2004 21:41 schreef Duritz het volgende:
[..]
Psst, het is Desert (als in woestijn), geen Dessert (als in toetje), daarom
Bij mij is het Dessert Eagle. Daarop heb ik dan ook gezocht op Google.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:41 schreef Duritz het volgende:
[..]
Psst, het is Desert (als in woestijn of verlaten), geen Dessert (als in toetje), daarom
En toch is dat foutquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:42 schreef Ype het volgende:
[..]
Bij mij is het Dessert Eagle. Daarop heb ik dan ook gezocht op Google.
Probleem is dat ik de jongste ben van de vrienden groepquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:41 schreef Ype het volgende:
[..]
Hallo! Je bent 21, dat is nog heel jong, dan mag je die dingen nog doen hoor.
En toch kreeg ik de goede plaatjes.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En toch is dat fout
Kijk eens op je eigen plaatjes. Google test: "Dessert eagle" 610 hits, "Desert eagle", 120.000 hitsquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:42 schreef Ype het volgende:
[..]
Zoeken op Dessert Eagle:quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:42 schreef Ype het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |