22 euro voor PoP? Of ruilen tegen F-Zero GX?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:03 schreef MaZz_ het volgende:
Ik verkoop een aantal spellen die ik heb simpelweg omdat ik bijna nooit (meer) op m'n cube speel.
Prince Of Persia - 2 maal! gespeeld
SSX 3 - 3 à 4 keer gespeeld
Freekstyle (= VET) - max. 15x gespeeld
Capcom vs SNK 2 EO
Star Wars Rogue Squadron II
Als iemand zijn Mario Kart mits in zeer goede staat wilt ruilen tegen SSX3 of POP tegen 2 v/d andere games ben ik ook geïnteresseerd.
Bied maar iets aangeld/games. (NES games mogen ook
)
Hehe, VJ, maar dat zit er dus ook niet in. Hmm.. Voor de rest alleen oudere spellen vrees ik. Stars Wars 2 en TimeSplitters 2 samen? Of 25 euro?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:05 schreef MaZz_ het volgende:
@ SpeKneK: F-Zero GX heb ik al helaas. Nog iets anders in de aanbieding?
dspek @penstrtje cs.uu.nlquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:29 schreef MaZz_ het volgende:
TS 2 + Star Wars 2 = Deal :]
Ruilen tegen Luigi + 7,- ?quote:Op maandag 22 maart 2004 14:08 schreef MaZz_ het volgende:
POP
Rogue Leader ruilen ???quote:Op maandag 22 maart 2004 13:16 schreef atomicbster het volgende:
Ik heb hier nog:
Dead to Rights
[afbeelding]
Cube-Europe score: 8.2/10
Wave Race Blue Storm
[afbeelding]
Cube-Europe score: 9.2/10
Gezocht:
F-Zero GX, 1080 Avalanche, Viewtiful Joe, NFL Street, Luigi's Mansion (géén PC), Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike, Star Wars: Rogue Leader: RS 2
ik heb F-zero misschien wel voor je, en ik heb interessein WaveRace. Ik ruil (uiteraard) niet 1 op 1... dus is een bijbetaling van jouw kant mogelijk?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:16 schreef atomicbster het volgende:
Ik heb hier nog:
Wave Race Blue Storm
Gezocht:
F-Zero GX, 1080 Avalanche, Viewtiful Joe, NFL Street, Luigi's Mansion (géén PC), Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike, Star Wars: Rogue Leader: RS 2
Dealquote:Op maandag 22 maart 2004 14:16 schreef killermj het volgende:
[..]
Ruilen tegen Luigi + 7,- ?
Burnout heb ik bijna al een andere deal met iemand !?
quote:Op maandag 22 maart 2004 13:16 schreef atomicbster het volgende:
Ik heb hier nog:
Dead to Rights
[afbeelding]
Wave Race Blue Storm
[afbeelding]
Gezocht:
Wat heb ik nou gezegdquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:37 schreef Koenijntje het volgende:
Ik heb: - Tony Hawk Underground (pas nieuw!!)
- Starwars Rogue Leader
- Sega Soccer Slam
Ruilen aub en dont ignore me please
Je wilt hem zeker niet verkopen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:00 schreef HIM17 het volgende:
voor de mensen die een plaatje van mij Waverace willen zien *om telaten zien dat hij in super staat is* hier een pic
[afbeelding]
ik ben op zoek voornamelijk naar F-zero GX ! + bijbetaling!
Tegen welke wil je deze ruilen?quote:Op maandag 22 maart 2004 18:30 schreef ricost het volgende:
[..]
Rogue Leader ruilen ???
Opzich is een bijbetaling dan wel tot zijn recht, alleen niet meer dan 10 euro omdat F-Zero binnenkort Player Choice is.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb F-zero misschien wel voor je, en ik heb interessein WaveRace. Ik ruil (uiteraard) niet 1 op 1... dus is een bijbetaling van jouw kant mogelijk?
Voor welke wou je deze ruilen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:35 schreef Koenijntje het volgende:
Ik heb hier rogue leader voor je, helemaal compleet met boekjes doosje, geen beschadigingen.
Mail ff naar koenijntje@hotmail.com
[..]
f-zero is al verkocht.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:12 schreef atomicbster het volgende:
[..]
Opzich is een bijbetaling dan wel tot zijn recht, alleen niet meer dan 10 euro omdat F-Zero binnenkort Player Choice is.
Ruilen tegen rogue leader?quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:02 schreef HomerJ het volgende:
Iemand nog intresse in Legend of zelda: collector's edition en/of de nieuwste PU DVD(deel 2) ?
Ruilen of kopen
Wat heb je te ruil ik vind het allemaal best, behalve als ik ze al heb gehad of nog hebquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:13 schreef atomicbster het volgende:
[..]
Voor welke wou je deze ruilen?
Ehmm Wave Race en Dead to Rights dus...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:46 schreef Koenijntje het volgende:
[..]
Wat heb je te ruil ik vind het allemaal best, behalve als ik ze al heb gehad of nog heb
Zeg ff wat je hebt
Dead To Rights -vs- Star Wars Rogue Leader ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:42 schreef atomicbster het volgende:
[..]
Ehmm Wave Race en Dead to Rights dus...
Goh, dat verwacht je niet in een ruiltopic.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik zie alleen maar ruilen(of ruilen/kopen zonder prijs...)
das idd wel een "no shit, sherlock" reactie waard!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Goh, dat verwacht je niet in een ruiltopic.
Resident Evil <-> Sega Soccer Slam ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:05 schreef keeper het volgende:
Te Ruil Aangeboden:
Star Wars Rogue Leader (Rogue Wars II)
Super Mario Sunshine
Resident Evil
Geen idee tegen wat, doe maar een "bod".
ik heb er wel intresse in voor waverace ??quote:Op zondag 28 maart 2004 22:47 schreef speknek het volgende:
Iemand anders die mijn F-Zero nog wil ruilen tegen PoP?
Wat bied je/heb je te ruil?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:38 schreef DarkChylde het volgende:
ik ben nog opzoek naar 1080.... wie o wie
Ik heb hem wel, maar een 1op1 ruil voor harvest moon zit er denk ik niet in of wel ?quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:19 schreef Oksel het volgende:
Ik zoek Metroid (geen players choice..!) en ik heb te ruil:
Harvest Moon (nieuw).
Resident Evil RE
Mickey's Magical Mirror.
uhm, 20 euro?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:49 schreef koei het volgende:
[..]
Wat bied je/heb je te ruil?
Burnout ruilen tegen Sega Soccer Slam of Star Wars Rogue Leader?quote:Op maandag 29 maart 2004 12:49 schreef killermj het volgende:
Hier nog steeds te ruil:
Burnout
F1 2002
Eternal Darkness
NFL Street
Mazz hoe bevalt Luigi ? PoP is superrrrrrrr
20 euro vind ik wat te weinig omdat het spel overal nog zo'n 60 euro kost. Voor 35 mag je 'm hebben. (en van smugglers run en spiderman wordt ik inderdaad niet zo blijquote:Op maandag 5 april 2004 10:26 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
uhm, 20 euro?
ik heb geen games te ruil (of je moet blij worden van smugglers run of spiderman)
Heb wel intresse in je SSS maar ruil ik niet tegen Burnout, ik koop hem over van je voor 10,- inclquote:Op maandag 5 april 2004 10:42 schreef Koenijntje het volgende:
[..]
Burnout ruilen tegen Sega Soccer Slam of Star Wars Rogue Leader?
* DarkChylde probeert tegenbodquote:Op maandag 5 april 2004 11:06 schreef koei het volgende:
[..]
20 euro vind ik wat te weinig omdat het spel overal nog zo'n 60 euro kost. Voor 35 mag je 'm hebben. (en van smugglers run en spiderman wordt ik inderdaad niet zo blij)
SSX Tricky (snowboard)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:53 schreef SilverBolt het volgende:
Ik heb hier PNO3
Ik zoek PS2 games, iets van metal gear,tekken tag tournament of een shooter of RPG game (liefst FFX)
Of een leuke x-box game
SSX Tricky (snowboard)quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:24 schreef silenzer het volgende:
[..]
SSX Tricky (snowboard)
Rallisport (rally)
Unreal Tournament
Fifa2003
Jedi vlieg game (starwars spelletje)
BMX XXX
Interesse bij een van deze games?
Mag jij me zeggen waar, laatste keer dat ik hem heb gezien was ie 45e.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef silenzer het volgende:
1 op 1 ruilen svp, aangezien PNO ook nog maar 29 euries is.
voor 32,50 hebben we een deal!quote:Op maandag 5 april 2004 15:00 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
* koei probeert tegenbod
30 euro?
kom jij toevallig nog in amsterdam of hoofddorp?
Ik zoek nog steeds naar alle genoemde titelsquote:Op maandag 29 maart 2004 16:08 schreef Gamephreek het volgende:
Ik zoek :
Tony Hawk's underground
True Crime
XIII
Star wars Rogue leader. (De NGC launchtitel)
Sonic Mega Collection
Sonic adventure 1 DX
Resident Evil Code Veronica X
Prince of Persia Sands of Time
mogen amerikaanse versies zijn..
owkee, deal.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:50 schreef koei het volgende:
[..]
voor 32,50 hebben we een deal!
En ik heb geen plannen om binnenkort naar Amsterdam of hoofddorp te gaan. Heb jij plannen om binnenkort naar Den Haag of Rotterdam te komen?
Ik heb Rogue Leader voor je, maar wat heb je er voor in return?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:57 schreef Gamephreek het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds naar alle genoemde titels
Zijn die al weg?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:24 schreef silenzer het volgende:
SSX Tricky (snowboard)
Fifa2003
Wil je anders SMS verkopen voor 15 euro?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:58 schreef keeper het volgende:
[..]
Zijn die al weg?
Als ruilmateriaal:
Star Wars Rogue Leader (Rogue Wars II)
Super Mario Sunshine
Resident Evil
Ik heb Star Wars Rogue Leader hier liggen, wat bied je?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:57 schreef Gamephreek het volgende:
[..]
Doshin the giant of Wrestlemania X8 / of een keus uit 20 Xbox games.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:06 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik heb Star Wars Rogue Leader hier liggen, wat bied je?
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:57 schreef Gamephreek het volgende:
[..]
nu voor 17,50 inclusief verzendkosten!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:06 schreef Retarded het volgende:
Ik heb te ruil:
Superman: Shadow of Apokolips (de cellshaded game)
ik ben op zoek naar WaveRace of 20 euro
Wil je Forbidden Siren niet verkopen voor 20 Euro?quote:Op woensdag 14 april 2004 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben weer op zoek naar Metroid Prime, ik was denk ik te vroeg met hem verkopenIs er iemand die hem te koop aanbiedt tegen een lief bedrag, van zeg 20 euro? Of iemand die hem wilt ruilen tegen een PS2 game (Midway Arcade Classics, Forbidden Siren)
Mail me maarquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:17 schreef wAizz het volgende:
[..]
Wil je Forbidden Siren niet verkopen voor 20 Euro?
verkoop je die toadstool tour evt ook?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:08 schreef Gamephreek het volgende:
Ik zoek :
Ik heb te ruil :
Doshin the giant
Wrestlemania X8
Mario Golf Toadstool tour (NTSC/ USA)
Heb je SSX3 nog speknek?quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:35 schreef speknek het volgende:
[..]
22 euro voor PoP? Of ruilen tegen F-Zero GX?
Ja, maar die blijft nog heel leuk om te spelen, dus nog geen zin om hem te ruilen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:29 schreef Koenijntje het volgende:
Heb je SSX3 nog speknek?
Ik heb star wars: Roque leader alquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:16 schreef Supje het volgende:
Killermj
- SSBM tegen mijn SWRL II ?
^S^
Liever ruilen, maar voor 45 incl. mag je hem hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef philipnorth het volgende:
[..]
verkoop je die toadstool tour evt ook?
Ik heb True Crime voor je, wat heb je te bieden??quote:Op woensdag 7 april 2004 10:57 schreef Gamephreek het volgende:
[..]
Hey atomicbster, Ik heb Rogue Leader II voor je. Wil em wel ruilen tegen jouw exemplaar van James Bond 007: Everything or Nothing.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:53 schreef atomicbster het volgende:
Door enige afwezigheid de laatste tijd (van mijn kant, maar ik ben er weer!) zijn er een paar dingen niet door gegaan dus heb ik nog:
Dead to Rights
Wave Race Blue Storm
James Bond 007: Everything or Nothing
Cube-Europe score: 8.1/10
En ik zoek nog oa:
F-Zero GX, 1080 Avalanche, Viewtiful Joe, NFL Street, Luigi's Mansion (géén PC), Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike, Star Wars: Rogue Leader: RS 2, Mario Party 5, Mission Impossible: Operation Surma, Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Ik heb Rebel Strike wel voor je! Ik heb interesse in WaveRace, maar zeg er wel bij dat ik niet 1 op 1 ruil tegen WaveRace. Heb je misschien nog een budgetgame, of wat geld of een SNES/N64 game?quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:53 schreef atomicbster het volgende:
Door enige afwezigheid de laatste tijd (van mijn kant, maar ik ben er weer!) zijn er een paar dingen niet door gegaan dus heb ik nog:
Dead to Rights
Wave Race Blue Storm
En ik zoek nog oa:
F-Zero GX, 1080 Avalanche, Viewtiful Joe, NFL Street, Luigi's Mansion (géén PC), Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike, Star Wars: Rogue Leader: RS 2, Mario Party 5, Mission Impossible: Operation Surma, Metal Gear Solid: The Twin Snakes
quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:53 schreef atomicbster het volgende:
Dead to Rights
Wave Race Blue Storm
En ik zoek nog oa:
Voor F-Zero GX?quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:53 schreef atomicbster het volgende:
Interesse in een ruil tegen Super Monkey ball? (deel 1)quote:Op maandag 3 mei 2004 09:26 schreef Vird het volgende:
Te ruil: Sonic Mega collection
Heb deze in combinatie met GC gekocht.
Ik heb, op 1 spel na, elk spel dat er opstaat al voor mijn megadrive.
ruilen voor THPS3?quote:Op maandag 3 mei 2004 09:26 schreef Vird het volgende:
Te ruil: Sonic Mega collection
Heb deze in combinatie met GC gekocht.
Ik heb, op 1 spel na, elk spel dat er opstaat al voor mijn megadrive.
Ik kreeg net een mailtje van Vird, waarin hij zegt akkoord te gaan. En met daarin het verzoek of ik je zijn e-mail adres wilde geven. Als je me mailt op solomon@fok.nl zal ik je het adres sturen (het is me niet helemaal duidelijk of hij wel wil dat z'n e-mail op het forum komt te staan, vandaar), je kunt natuurlijk ook jouw e-mail adres hier neerzetten (gaat misschien wat sneller).quote:Op maandag 3 mei 2004 12:33 schreef 303 het volgende:
Vird, ik bedoelde viewtiful joe en soul calibur 2 voor jouw sonic. Ik heb ze namelijk allebei al genoeg gespeeld en nieuw zijn ze geimporteerd net ietsjes duurder dan sonic hier los kost.
Daarnaast ben ik al een tijdje op zoek naar Sonic omdat ik toch wel weer verslaafd ben geraakt aan sonic sinds ik de games onlangs bij mijn broer weer op zijn megadrive heb gespeeld.
Deal?
rolandsnoek@hotmail.com is mijn adres, maar ik zie net in mijn mailbox dat mijn adres al gevonden was via de search. Iedereen bedankt in iedergeval.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:25 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje van Vird, waarin hij zegt akkoord te gaan. En met daarin het verzoek of ik je zijn e-mail adres wilde geven. Als je me mailt op solomon@fok.nl zal ik je het adres sturen (het is me niet helemaal duidelijk of hij wel wil dat z'n e-mail op het forum komt te staan, vandaar), je kunt natuurlijk ook jouw e-mail adres hier neerzetten (gaat misschien wat sneller).
[edit]
Niet gezien dat supje me voor was
REAGEER DANquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:24 schreef Koenijntje het volgende:
Ik heb NOG 3 spellen te ruil
Tony Hawk Underground
Star Wars Rogue Leader
Sega Soccer Slam
Plaats een bod / een ruil, of mail naar koenijntje@hotmail.com ....
je wilt ze wel erg graag kwijt hequote:Op maandag 3 mei 2004 18:03 schreef Koenijntje het volgende:
[..]
REAGEER DAN
Tja.. je wilt ze kwijt of niet..quote:Op maandag 3 mei 2004 23:01 schreef Koenijntje het volgende:
Haha kan je nu al vertellen dat ik dat niet doe...
Ik haat harry potter sowieso al!
Dat vroeg ik me ook een tijdje geleden af. Ik heb het hier toen ook gevraagd en mensen bleken het hoesje niet mooi te vinden en het leek minder waard in hun ogen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:46 schreef Richardfun het volgende:
Ik vraag me ff iets af. Waarom willen mensen per sé geen players choice? Wat is daar mis mee?
Wat vraag je voor de sims?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:29 schreef Legend17 het volgende:
Ik heb te ruil XIII en The Sims voor de GameCube.
bied maar watquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:05 schreef philipnorth het volgende:
Sport_Life: wat is je vraagprijs voor Mario Kart? Eventueel heb ik ook THPS3 te ruil!
XIII ruilen tegen Soul Calibur 2 / Sega Soccer slam?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:29 schreef Legend17 het volgende:
Ik heb te ruil XIII en The Sims voor de GameCube.
Ik ben wel geintresseerd in SSX 3, wil je die ook verkopen ipv ruilen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:47 schreef MCH het volgende:
Te ruil:
Resident Evil 1
THPS 3
SSX 3
Need For Speed Underground
Need For Speed Hot Pursuit 2
Mario Party 4
Medal Of Honor Frontline
Ik bekijk elk bod apart even, maar het liefst wil ik iets wel even tegen Mario Kart (of Finding Nemo voor me vriendin )ruilen. Maar vooralsnog sta ik voor alles open. Wil ook wel ruilen tegen PS2 spellen.
Mario Kart tegen SSX 3 & Resident Evil 1?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:47 schreef MCH het volgende:
Te ruil:
Resident Evil 1
THPS 3
SSX 3
Need For Speed Underground
Need For Speed Hot Pursuit 2
Mario Party 4
Medal Of Honor Frontline
Ik bekijk elk bod apart even, maar het liefst wil ik iets wel even tegen Mario Kart (of Finding Nemo voor me vriendin )ruilen. Maar vooralsnog sta ik voor alles open. Wil ook wel ruilen tegen PS2 spellen.
Bij nader inzien toch maar liever wel ruilen..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:05 schreef philipnorth het volgende:
Sport_Life: wat is je vraagprijs voor Mario Kart? Eventueel heb ik ook THPS3 te ruil!
Ik heb wel interesse om resident evil 1 (2 disc) te ruilen tegen spiderman, zie mijn advertentie hieronder.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:09 schreef nexhil het volgende:
MCH hebik iets in mijn lijstje staan wat je kunt gebruiken? ik heb wel intresse in jouw resident evil
zie misschien wat in mijn lijstje staan.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:25 schreef 303 het volgende:
Ik heb te ruil:
Sega Soccer Slam
Resident Evil
Aggressive Inline
Tony Hawk's Pro Skater 3
Tony Hawk's Pro Skater 4
NBA Street (Amerikaans spel, freeloader nodig)
Tarzan's Freeride
Fifa 2003
Ik ben op zoek naar:
SSX 3
en andere leuke games, dus doe maar een voorstel.
Ik ben te bereiken op rolandsnoek@hotmail.com
ok er zijn wat spullen weg... de nieuwe lijst (naja lijstje) is:quote:Op maandag 17 mei 2004 21:57 schreef nexhil het volgende:
ik heb:
super bust a move - all stars
mohaa frontlline
super mario sunshine Players choice
Spiderman
ik zoek:
resident evil (zijn allmeaal welkom)
Starwars roque squadron 2
NFS:U
sonic
Fifa 2004
Spongebob Squarepants,Battle for Bikini Bottom
mag ook meerdere van mij tegen één toptitel
ik heb ook nog een psone console + 5/6 games te ruil tegen 2/3 cube titels
zijn er trouwens spellen a la command en conquer op de cube?
Goblin commander: unleash the hordequote:Op woensdag 19 mei 2004 07:54 schreef nexhil het volgende:
ik zoek een spel a la Command en Conquer / red alert
weet er iemand of er zo'n spel op de cube te krijgen is?
Micromachines neem ik over van Retarded.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:43 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Superman mag worden geruild of gekocht voor 16 euro inclusief verzendkosten. Micro Machines wordt alleen geruild.
is hier idd nog niet uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 07:09 schreef nexhil het volgende:
thanks
maar is er al iemand die dat spel heeft dan en wilt ruilen? volgens mij is het nog niet uit ofwel?
Nee, sorry niet echt. Niet echt mijn games of ik heb ze al (gehad).quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:09 schreef nexhil het volgende:
MCH hebik iets in mijn lijstje staan wat je kunt gebruiken? ik heb wel intresse in jouw resident evil
Voor illegale zaken open je maar je eigen topic, deze is alleen om games te ruilen. En het werkt toch voor geen ene kut, dat streamen van games via je pc naar je cube. Als je veel gekopieerde games wilt doen moet je maar een xbox of ps2 kopen.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:27 schreef Maaark het volgende:
Te Ruil:
Monkey Ball
Eternal Darkness
Wil hebben:
Phantasy Star Online I+II
Breedband Adapter
...Misschien weten de echte insiders wel wat ik hier mee wil![]()
Heb je nog andere games die je zoekt naast mario kart? Ik wil namelijk graag ssx 3 hebben.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef MCH het volgende:
Ik heb te ruil:SSX3
Pf, wat vraag je drvoor...quote:Op zondag 23 mei 2004 21:40 schreef MCH het volgende:
Hoeveel geef je voor een breedband adapter?
He, jij begint eroverquote:Voor illegale zaken open je maar je eigen topic, deze is alleen om games te ruilen. En het werkt toch voor geen ene kut, dat streamen van games via je pc naar je cube. Als je veel gekopieerde games wilt doen moet je maar een xbox of ps2 kopen.
Mario Kart DD tegen Resident Evil 1 & SSX3?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef MCH het volgende:
Ik heb te ruil:
Resident Evil 1 (2 discs)
SSX3
Wil hebben:
Mario Kart
ssx 3 tegen billy hatcher and the giant egg?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef MCH het volgende:
Ik heb te ruil:
SSX3
Wil hebben:
Mario Kart
W'rom niet op 1 op 1? Anyway, neem even contact op met stephanhoving [at] hotmail.comquote:Op zondag 23 mei 2004 22:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Mario Kart DD tegen Resident Evil 1 & SSX3?.
Heb RE0+3 wel liggen iig.quote:Op maandag 24 mei 2004 09:38 schreef nexhil het volgende:
303 bedankt nog... ik heb gisteren resident evil gespeeld en ben meteen verslaafd
bij deze een oproep... ik zoek:
resident evil 0
resident evil code veronica X
resident evil 2
resident evil 3 nemesis
ik heb:
mario sunshine
spiderman
en metroid prime
nog liggen
Zeker heb ik het geprobeerdquote:Op zondag 23 mei 2004 21:59 schreef Maaark het volgende:
[..]
Pf, wat vraag je drvoor...
20 euro?
[..]
He, jij begint erover![]()
Waarom werkt het niet dan? geprobeert?
Veel games runnen oke hoor. En het is alleen zodat ik ze kan uitproberen.
Maarja, hier is dit het topic niet voor, oke.
u got mailquote:Op maandag 24 mei 2004 09:52 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Heb RE0+3 wel liggen iig.
Ik heb je gemaild.quote:Op maandag 24 mei 2004 05:42 schreef MCH het volgende:
[..]
W'rom niet op 1 op 1? Anyway, neem even contact op met stephanhoving [at] hotmail.com
Ja, ik weet het. Maar je kon niet samen? like, multiplayer?quote:Op maandag 24 mei 2004 10:24 schreef 303 het volgende:
[..]
Zeker heb ik het geprobeerd![]()
Ik kon bij bepaalde games niet samen, dat was vooral irritant. Sommige games werken echter weer wel goed, maar nooit echt 100%. Komt vooral omdat de verbinding tussen pc en cube te traag is waardoor hij niet op tijd alle data krijgt.
Ik mail je wel ffquote:Op maandag 24 mei 2004 17:42 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar je kon niet samen? like, multiplayer?
Maar in-game is het vaak toch oke?
Volgens jou moet ik het niet doen?![]()
Het kloten alleen al vind ik leuk. Denk ik.
Leef je nog?quote:Op maandag 24 mei 2004 09:52 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Heb RE0+3 wel liggen iig.
Ik heb geen msn, je kan mij wel mailen op rolandsnoek@hotmail.comquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:37 schreef thz het volgende:
in die spellen ben ik niet geinteresseerd, add me ff op msn dan praten we over de prijs.
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef MCH het volgende:
Ik heb te ruil:
SSX3
Wil hebben:
Mario Kart
SSX3 is met mij gerolen tegen Mario Kart DDquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:11 schreef Koenijntje het volgende:
Ik wil ze allebei wel.. mail even naar koenijntje@hotmail als je ze nog hebt
[..]
hoi,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:53 schreef nexhil het volgende:
[..]
Leef je nog?
Okquote:Op woensdag 26 mei 2004 07:54 schreef philipnorth het volgende:
[..]
hoi,
sorry dat ik niet eerder reageerde, maar mail deed beetje irri
ik heb dus RE0 en RE3:Nemesis.
Alleen bij RE0 zit het boekje niet (RE0 heb ik overgenomen van iemand anders).
Heb sowieso wel interesse in Mario Sunshine.
is primaquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:39 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ok
RE 0 tegen mario sunshine pc?
Kquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:01 schreef philipnorth het volgende:
[..]
is prima
mail me nog ff, dan handelen we het verder wel af.
Anders is het nog steeds een collector's itemquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:06 schreef Fliepke het volgende:
om het mee te ruilen of om het mee te spelen?
Bestaan er coole multiplayer games op de cube dan, die leuk zijn om met jou te spelen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Anders is het nog steeds een collector's item.
En kom op, ik ga echt niet ruilen tegen een game die voor 15 euro te koop is. En andere coole multiplayergames zijn er niet meer.... Disney party?
Nee, ik win toch welquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bestaan er coole multiplayer games op de cube dan, die leuk zijn om met jou te spelen?
Wees maar niet te zekerquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:10 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, ik win toch wel.
Nee, ik ruil nietquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:17 schreef Marici het volgende:
mannen...willen jullie nou ruilen of niet?
ander misschien interesse in mario kart DD?
Hij wil wel ruilen, moet je alleen wat fatsoelijks aanbieden...quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:17 schreef Marici het volgende:
mannen...willen jullie nou ruilen of niet?
ander misschien interesse in mario kart DD?
En wat noem jij fatsoenlijk?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:21 schreef L-mo het volgende:
[..]
Hij wil wel ruilen, moet je alleen wat fatsoelijks aanbieden...
Zoiets als Mario Kart DD, een multieplayer spel waar het niet louter om geluk gaat. Een beetje diepgang moet, maar niet teveel want dan kunnen we het niet meer spelen wanneer we onder invloed zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:42 schreef Marici het volgende:
[..]
En wat noem jij fatsoenlijk?
Ik ken geen titels, moet je aan de fanboy vragen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:22 schreef Marici het volgende:
Duuuus....
Noem 's een titel dan
en wat heb je te ruil evt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:11 schreef Munkel het volgende:
Ik zoek voor de GC:
Monkey Ball 2
SSX 3
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Netwerk Adapter(s)
mailen naar mirificus_nl@hotmail
Wat heb je voor te ruil of hoeveel bied je voor SSX 3?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:11 schreef Munkel het volgende:
Ik zoek voor de GC:
Monkey Ball 2
SSX 3
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Netwerk Adapter(s)
mailen naar mirificus_nl@hotmail
Ik heb Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader en Mario Party 4 liggen (2 tegen 1), maar heb vooral $$ te ruilquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat heb je voor te ruil of hoeveel bied je voor SSX 3?
Marioparty 5 ruilen tegen Super Smash bros (PC) en Doshin?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Anders is het nog steeds een collector's item.
En kom op, ik ga echt niet ruilen tegen een game die voor 15 euro te koop is. En andere coole multiplayergames zijn er niet meer.... Disney party?
Wat heb je ervoor terug?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:37 schreef 303 het volgende:
Shit man, ik had wel 30 euro willen bieden voor ssx 3... Iemand die hem voor 30 euro aan mij wil verkopen? Moet er natuurlijk nog wel goed uitzien, dus net doosje en net hoesje en geen krassen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor terug?
oja, ff vergetenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wij hadden toch een deal met dat spel? Ik heb vrijdag Mario Kart DD verstuurd...
IK heb Metal Gear solid, en wil wel Viewtiful Joe.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:43 schreef silenzer het volgende:
Ik heb een nieuwe gesealde PAL versie van Viewtiful Joe over (dubbel gekregen op verjaardag).
Ik zoek:
Mario Kart Double Dash
Metal Gear Solid Twin Snakes of
Pokemon Colloseum
Wat wil je er tegen ruilen dan ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:42 schreef keeper het volgende:
Niemand hier die nog een voetbalspel voor de Cube kwijt wil?
Ik heb Mario Kart DD te koopquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:12 schreef Dalai_Lama het volgende:
Wil iemand misschien Super Mario Sunshine of Mario Kart Double Dash kwijt?
Ik heb maar drie spellen te ruil, de eerder genoemde Mortal Kombat, Robotech en Extreme G-3. Ik wil hem ook wel kopen. Wat wil je ervoor hebben?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb Mario Kart DD te koop. Het liefst ruil ik hem tegen SSX3 of een ander leuk spel, maar als je een leuk bod hebt is het ook goed.
De vraagprijs is 35 euroquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
Ik heb maar drie spellen te ruil, de eerder genoemde Mortal Kombat, Robotech en Extreme G-3. Ik wil hem ook wel kopen. Wat wil je ervoor hebben?
Deal! Mail me op [edit]quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:23 schreef Dalai_Lama het volgende:
Ik geef je er 30 inc voor(geen interesse in die spellen?)
De WW bonus disk heeft enkel OoT en OoT masterquest. De collectors bonusdisc heeft zelda 1 en 2, zelda OoT en Zelda MM (dus geen zelda OoT masterquest). De collectors bonusdisc heb je overigens in de Mario kartcube versie met enkel een boekje of de sterrencatalogus versie met boekje en doosje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:01 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ja ik bedoelde the collectors disc en dan bij voorkeur met mario kart DD erbij. En met zelda the wind waker bedoelde ik ook the limited edition. Beetje door de war gehaald dus.
Wat is trouwens het verschil tussen die zelda disc die je bij een gamecube met mario kart krijgt (de collectors disc dus) en tussen de disc die bij zelda TWW zit??
Ik heb eigenlijk nog nergens gezien dat ze MK en zelda als set verkochten, alleen in de set met een nieuwe gamecube zitten ze samen in 1 pakket.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:19 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
@fliepke ik heb geen xbox helaas.
@koei: Voor de collectorsdisc bied ik 30 euro inclusief verzenden.
Maar zoals gezegd bij voorkeur koop ik em met mario kart DD erbij dus als iemand die heeft.....
Heb je VJ nou al opgestuurd dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:43 schreef silenzer het volgende:
Ik heb een nieuwe gesealde PAL versie van Viewtiful Joe over (dubbel gekregen op verjaardag).
Ik zoek:
Mario Kart Double Dash
Metal Gear Solid Twin Snakes of
Pokemon Colloseum
Oke dan vervalt mijn Mario Kart DD ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:50 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
ja bij de meeste winkels verkopen ze een gamecube met mario kart DD limited edition en bij die limited edition dat is dus die zelda cd en aangezien ik beide wil is het voor mij beter om die als set te kopen. Ik kan nu die collectors disc kopen van een vriend van mij en waarschijnlijk kan ik die dan zelfs ruilen dus ik wacht dat even af.
wel in soul calibur 2, waar ben je naar op zoek?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:37 schreef killermj het volgende:
Niemand intresse in:
NFL Street
Timesplitters 2
Medal Of Honor: Rising Sun
Soul Caliber 2
?
Wil hem wel ruilen tegen Doshin, meer heb ik er niet voor over.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:33 schreef Richardfun het volgende:
Heeft er echt niemand intresse in Waverace? Ik heb em uitgespeeld, en ben er dus ook op uitgekeken. Alleen voor de ruil. Neem elk aanbod wel in overweging.
Zapper?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Richardfun het volgende:
Doshin heb ik al een keer gespeeld, en dat vond ik echt nix. Misschien een ander bod?
Resident Evil, Star Wars Rogue Leader, Mario Sunshine (originele uitgaves, allen).quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat wil je er tegen ruilen dan ?
Sorry, maar ik ben ouder dan 6. Kom op mensen, Waverace is al een wat ouder spel, maar jullie kunnen toch wel iets anders bieden dan japanse spellen en spellen die als adviesleeftijd 6+ hebben?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zapper?
The hulkquote:Op zondag 6 juni 2004 17:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben ouder dan 6. Kom op mensen, Waverace is al een wat ouder spel, maar jullie kunnen toch wel iets anders bieden dan japanse spellen en spellen die als adviesleeftijd 6+ hebben?
Oh zit niet op te lettenquote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef keeper het volgende:
Geïnteresseerd in een van de door mij hierboven genoemde spellen?
Wat zijn de spellen die je kwijt wilt? Noem ze allemaal ff, dan kan ik kijken of er iets tussen zit wat ik leuk vind. Dat gaat wat sneller dan telkens 1 titel noemen.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
The hulk
The hulk is cool hoor smijten met auto`s enzoquote:Op zondag 6 juni 2004 17:36 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat zijn de spellen die je kwijt wilt? Noem ze allemaal ff, dan kan ik kijken of er iets tussen zit wat ik leuk vind. Dat gaat wat sneller dan telkens 1 titel noemen.
Heb je interesse in Superman: Shadow of Apokolips (in ruil voor Luigi)..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:01 schreef Supje het volgende:
ik heb deze games te ruil / koop :
- TimeSplitters II
- Luigi's Mansion
oO-Bianca-Oo -- [ wat bied je voor luigi's mansion ?] of als je iets te ruil hebt, laat maar horen
^S^
Laat maar dan.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Voetbalspel heet trouwens Virtua striker 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |