Bij timesplitters ziot geen gun.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:40 schreef SDSNATCHER2 het volgende:
Eh zat er bij Timespliiters 2 niet zo'n gun? Gcon ofz?
Of vergis ik me daar in, dan heb ik misschien wel belang
Je bent in de war met Time Crisis 2. Time Splitters 2 is een FPS.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:40 schreef SDSNATCHER2 het volgende:
Eh zat er bij Timespliiters 2 niet zo'n gun? Gcon ofz?
Of vergis ik me daar in, dan heb ik misschien wel belang
Heb liever een ruil en aangezien ik een ruil bod via de mail ontvangen vanaf marktplaats.nl ga ik even kijken of dat gaat leukenquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:00 schreef Build.1984 het volgende:
Double Dragon II, 7.50 inclusief verzenden
THPS games zijn niks voor mijquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:05 schreef philipnorth het volgende:
enige cube game die ik voor je heb is THPS 3
maar heb wel interesse in de double dragons voor de nes opzich
als die deal niet door gaat mail me dan vdmolenveen.at.hotmail.comquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:13 schreef killermj het volgende:
Heb liever een ruil en aangezien ik een ruil bod via de mail ontvangen vanaf marktplaats.nl ga ik even kijken of dat gaat leuken
Hudson Hawk heb ik nu WEER dubbelquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:36 schreef -giovanni- het volgende:
heej.
Wij hadden een keer gemaild over de spellen iron sword en hudson hawk.
Omdat je hudsonhwak met iemand anders zou ruilen is het toen afgeketst.
Ik heb nog steeds interesse in die 2 games.
kan je me even mailen op: giovannibarthez[at]Hotmail[dot]com
Neej sorry.. dan ruil ik hem lieverquote:Op maandag 10 mei 2004 12:50 schreef Supje het volgende:
TimeSplitters | ¤ 12,50 ?
^S^
Heb je niks te ruil ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:06 schreef Kondros het volgende:
hoeveel voor DD1 van de NES
dan staat je mail fout in je profiel.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:49 schreef killermj het volgende:
Omdat ik geen mail heb gehad ?
EmJeejatzonnet.nl
Veelste weinig...quote:Op zondag 20 juni 2004 19:49 schreef Enemy het volgende:
Ik bied ¤17,5,- incl voor Soul Calibur II voor de cube.
Wat wil je er voor hebben dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:11 schreef killermj het volgende:
[..]
Veelste weinig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |