Mijn huidige vriendin. We hebben elkaar twee jaar geleden ontmoet in Salou (Ja, Salou... Of all places!) en zijn nog steeds erg gek op elkaar , en gaan dan ook dit jaar samenwonen als de woningbouwvereniging ons een huisje laat uitkiezen...
Nu, 10 jaar later, schrijven we nog steeds brieven... en nu natuurlijk ook emails.
Vorig jaar heb ik haar weer eens opgezocht in Wurzburg.
Héérlijk om die herinneringen weer eens op te halen
volgens mij was ik....ff denken 16 ofzo, en was toen ook helemaal gek op een meisje...zucht , ook voor het eerste mee gezoend enzo, ach je kent het wel.
maarja aan alle vakanties komt een eind.
Helaas heb ik haar nooit meer gesroken
quote:Wat romantisch!
Op maandag 23 juli 2001 08:37 schreef astra het volgende:
Da's voor mij heel simpel:Mijn huidige vriendin. We hebben elkaar twee jaar geleden ontmoet in Salou (Ja, Salou... Of all places!) en zijn nog steeds erg gek op elkaar
, en gaan dan ook dit jaar samenwonen als de woningbouwvereniging ons een huisje laat uitkiezen...
quote:Aernout! HIER! *wijst*
Op maandag 23 juli 2001 10:36 schreef alki het volgende:
Ja vorig jaar in Salou (uiterraard)
Ze was cheerleader van de Amsterdam Admirals en dus niet zo makkelijk te vergeten![]()
![]()
quote:Over romantisch gesproken, aanstaande woensdag is het precies 2 jaar geleden... Heb dus ook maar een leuk cadeautje gekocht, en gister kreeg ik te horen van haar dat ik die avond vrij moet houden, vanwege een verrassing... ben errug schieuwnierig...
Op maandag 23 juli 2001 10:36 schreef dutchie het volgende:[..]
Wat romantisch!
quote:Uhm...?
Op maandag 23 juli 2001 10:38 schreef Armageddon het volgende:
Aernout! HIER! *wijst*
Verhaalmodus : Ik was met mijn ouders op vakantie naar La France (mijn ouders zijn naturist) dus gingen we naar een naturisten camping... na 1 dag een beetje 'lichaamlijke' problemen te hebben gehad ben ik daar een erg mooi en lief meisje tegen uit belgie waar ik een paar dagen mee ben opgetrokken...
Realy i was in love, ze moest snel weg dus het is uiteindelijk jammergenoeg nix geworden... anders had ik echt een BABE van een vriendin!
Ik heb ongv nog een halfjaar met haar geschreven maar tja dat ging ook dood Einde verhaal
That's it
quote:Hmmm, ze hoefde dus niet te raden dat jij haar leuk vond?
Op maandag 23 juli 2001 11:18 schreef Chandler het volgende:
1 heel erg leuk meisje uit belgie!Verhaalmodus
: Ik was met mijn ouders op vakantie naar La France (mijn ouders zijn naturist) dus gingen we naar een naturisten camping... na 1 dag een beetje 'lichaamlijke' problemen te hebben gehad ben ik daar een erg mooi en lief meisje tegen uit belgie waar ik een paar dagen mee ben opgetrokken...
Realy i was in love, ze moest snel weg dus het is uiteindelijk jammergenoeg nix geworden... anders had ik echt een BABE van een vriendin!
Ik heb ongv nog een halfjaar met haar geschreven maar tja dat ging ook dood
Einde verhaal
That's it
hmm, dat waren nog eens tijden
Nu is er dus een tijd aangebroken, die bestaat uit: wachten, hopen en missen. Al denk ik zelf dat het over is. Hij heeft een vriendin, hij woont in Hengelo (ik in Utrecht) en tja, als ie al vreemdgaat op vakantie, denk ik niet dat ie het bij 1 houdt. Maarja we zien wel....
quote:hmm dat zegt niks ik woon met een van de mooiste van die cheerleaders samen, maar er zitten er ook bij waar je liever niet naast wakker wordt.
Op maandag 23 juli 2001 10:36 schreef alki het volgende:
Ja vorig jaar in Salou (uiterraard)
Ze was cheerleader van de Amsterdam Admirals en dus niet zo makkelijk te vergeten![]()
![]()
*al hebben de meesten een goddelijk lichaam
quote:Wow! Romantisch, gefeliciteerd.
Op dinsdag 26 maart 2002 11:49 schreef Tinkepink@work het volgende:
Ik ga over een maand trouwen met mijn vakantievriendje....
quote:We waren het wel van plan, maar we hebben toch maar besloten om ergens anders heen te gaan. De plek waar we elkaar ontmoet hebben past eigenlijk niet zo bij ons (te toeristisch; hij was er voor werk en ik had een lastminute).
Op dinsdag 26 maart 2002 11:55 schreef dutchie het volgende:[..]
Wow! Romantisch, gefeliciteerd.
[offtopic]
kijk even in Lifestyle, daar is een topic wat alleen maar over trouwen gaat. Misschien vind je dat leuk.
[/offtopic]
En om in reistermen te blijven; al een huwelijksreis besproken? Misschien terug naar de plek des onheils?
BTW: mail nog steeds met een van z'n beste vrienden. Ook best een lekker ding trouwens...
Heb haar ontmoet in Malgrat de Mar bijna 3 jaar geleden. We waren toen allebei 19 en ze woonde niet erg ver van mij vandaan. Heel toevallig herkende ze een vriend van ons van een plaatselijke discotheek en zo zijn we uiteindelijk aan de praat geraakt.
Het is ondertussen 5 maanden uit geweest maar het is nu alweer een tijdje aan en het gaat weer erg goed.
-edit- Blijkt dat ik al eerder in dit topic gepost heb -edit-
Ik was 18, hij 22 geloof ik.
Ik was op vakantie in Paphos in Cyprus en hij werkte daar in de bar en op de boerderij van zijn oom als vakantiebaantje.
De eerste avond liep ik op weg naar een discotheek langs die bar terwijl hij aan het opruimen was. We keken elkaar an en ik was gelijk verkocht. Hij ook bleek later.
In de discotheek zag ik hem niet, tot er een langzaam nummer kwam en hij zonder iets te zeggen me mee nam naar de dansvloer. Na die dans hebben we 2 uur staan te praten en zijn we na die discotheek bij een tentje in de buurt gaan ontbijten. Heel leuk en gezellig allemaal.
Ik was er voor 3 weken en na 1,5 week brak in mijn enkel en moest in het gips en in een rolstoel. Hij heeft me toen heel schattig overal naar toe gedragen: naar het strand, de club in etc.
Toen ik thuiskwam in Nederland heb ik nog een jaar liefdesverdriet gehad omdat hij Sydney off all places woonde en we geen van beide door omstandigheden naar de ander toe konden gaan.
Ik heb nog een keer jaren later in een TV-programmna iemand gezien die sprekend op hem leek en bij mijn kapper riep iemand een Chris en diegene antwoordde met precies dezelfde stem en hetzelfde accent. Beide keren kreeg ik echt een soort shock. (Het was hem overigens beide keren niet).
.
Ik heb in totaal 6 dagen iets met hem gehad, maar dat was genoeg. Ik denk nog steeds wel eens aan hem.
Hij belt mij nog wel eens en sms't af en toe, maar ik reageer er niet op. Hij weet dat ik een vriend heb inmiddels, maar hij houdt niet op.
Hij was anderhalf jaar jonger, maar wijs genoeg zeg maar.
Nee, Nick vergeet ik niet zomaar
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 11-05-2003 10:34]
Na 3 jaar kreeg ik onverwachts van "de andere" een emailtje met het adres van "die ene" (vat je hem nog?) Dus ik briefje schijven, later mailen en ICQ'en was allemaal gewoon gezellig. Soms een beetje bellen enzo. Leuk contact gewoon, al had ze een vriendje toen.
1 jaar later zit ik thuis op de bank, gaat mijn mobiel. "hoi met mij, raad eens waar ik ben..... Centraal station Amsterdam!" Ik er heen natuurlijk en na al die jaren was het binnen 30 minuten weer raak.
We hebben het nog tot vorig jaar Februari volgehouden... met recht een vakantieliefde die ik niet zo snel zal vergeten.
* HeatWave zucht eens diep....
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je ook aan die tieten gezeten?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:39 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk toch Gerdien uit Leiden. 1987, MC Miker G en DJ Sven waren nummer 1 in de hitparade. We waren bij Grandorado, een huisje in Weert (Weerterbergen). En ik had nog nooit gezoend. Ik deed mee aan een playbackshow en ik mocht meelopen naar haar huisje. Ik was dus 16 en wel toe aan mn eerste zoen. Die was erg spannend. We bleven de hele week bij elkaar.
Da's wel een paar uur vliegen inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2005 09:03 schreef Typmuts het volgende:
Mijn eerste vakantie zonder ouders naar Kroatie (Vrsar). Ik was toen 17 en in de tent naast ons zat een jongen waar ik het errrrg goed kon vinden. We hebben een jaar wat gehad, maar de afstand was toch iets te groot (Amersfoort-Groningen...)....
Dat was hard nodig idd. Er was al 21 uur niet in gepost ..... Plaats liever een verhaal.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef Ikiskoel het volgende:
topic omhoog halen, duh!
Kneus.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef Ikiskoel het volgende:
topic omhoog halen, duh!
Maar dat is geen verhaal over een vakantieliefde.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef Dos37 het volgende:
Vooral in 2003 toen ik naar Australië ben geweest was geweldig. Ben er toen 3 weken geweest en 1 week van de 3 naar Batemam's bay paradijs op aarde![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar dat is geen verhaal over een vakantieliefde.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |