abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33046071
Mia uit denemarken Ontmoet tijdens een duikvakantie en nog lang kontakt gehad. Helaas was de afstand toch te groot en ik heb nog altijd spijt dat ik niet daar ben gaan wonen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33050075
Een Belgisch meisje... uiteindelijk heb ik het 2,5/bijna 3 jaar met haar volgehouden. Ik heb d'r ooit leren kennen in Spanje.

Nu heb ik er totaal geen contact meer mee. Alleen af en toe met haar zus.

[ Bericht 2% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 13-12-2005 19:03:33 (Heb al gepost in dit topic zie ik :')) ]
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33063870
Leuke topic.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33063918
Vertel eens dan
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33063921
Nou nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33063923
Een meisje uit Venezuela staat me ook nog bij. Nooit meer contact mee gehad, omdat ik toen nauwelijks Spaans sprak en zij geen Engels en d'r nauwelijks verstond aan de telefoon, maar ik denk nog weleens aan d'r...
pi_33063992
Het telefoonnummer van d'r ouders is nog eens kwijt ook.
pi_33064027
Ik had eens op een camping ergens bij Arachon een hele leuke vriendin voor 3 weken al wat jaren geleden en zou best eens willen weten hoe ze er nu uitziet.
pi_33064032
www.icq.com
search.msn.nl
www.telefoongids.fr
www.yahoo.com

Genoeg mogelijheden
pi_33143793
Nog naar een verhaal aangezien het zo'n leuke thread is.

Nepal, Kathmandu om precies te zijn, eind 1998. Mijn eerste reis naar Azië. Ik was zwaar onder de indruk van het land. Ik was niet aan het backpacken; mijn ouders waren 30 jaar getrouwd en daarom gingen we met zijn allen op vakantie. Ik zat in het Yak & Yeti, één van de meest luxe hotels van Kathmandu. Dat was niet echt leuk ofzo. Elke keer als je straat opliep, kreeg je weer een cultuurschok. Van de eerste naar de derde wereld in tien stappen zeg maar. Ik was veel meer gecharmeerd van het backpack-wereldje, dus ik trok er vaak in mijn eentje op uit, om een beetje op terrassen van hostels rond te hangen. Op een middag kwam ik Marit tegen, een prachtige Deense met lange blonde krullen. We dronken de hele middag lassi's en besloten 's avonds uit eten te gaan in de buurt van de Bodnath. Ons restaurantje had uitzicht op deze stupa, één van de grootste van Azië. Iedereen die wel es in Nepal is geweest, weet hoe onbetrouwbaar de elektriciteitsvoorziening is. Na een uurtje viel dan ook de stroom uit, waardoor de stupa alleen nog maar verlicht werd door honderden kaarsjes en een volle maan. We keken elkaar eens diep in de ogen waarna onze eerste kus volgde. Er volgde een heerlijke nacht, zeker Marit omdat die de afgelopen paar weken in ranzige hostel-bedjes had geslapen met als enige sanitair een bak koud water. We hebben uitgebreid gebadderd en ook de bedden goed uitgeprobeerd . De volgende ochtend ontbeten met dank aan de room-service, en later die middag vloog ik terug naar Amsterdam, terwijl Marit verder reisde richting India. Eén keer kreeg ik nog een kaartje van haar. Ik heb een brief teruggeschreven en daar bleef het bij. Die Marit.
pi_33144519
wat een heerlijk topic met schitterende verhalen!

heb zelf nog niet echt een vakantievriendin gehad die me altijd bij zal blijven ofzo, maar dat zal vast nog wel komen enzo
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_33150731
Tja...

Wat me erg bijgebleven is dat in Fortaleza , Dat ik samen met 2 vrienden naar een feest zijn gegaan in Club Orbita . Kwamen daar Felicia , Victoria , Amalia tegen.. alledrie gingen ze met ons mee ..
Keiharde Samba opgezet .. ( Te quem valer - Kaleidoscopio ) en was erg leuk voor die dagen toen we daar waren .. De buren waren erg overstuur door ons ...

Ik ga begin feb weer terug !! Carnaval vieren woehah !

Eloise

Varadero - Cuba

Dit wasmijn eerste reis alleen en ik was 19 jaar , ben nu 26 jaar.. dus reken maar uit !! Ook al kan je het daar gek maken in Cuba.. echt veel putas /jinetera
Deze was exceptioneel , was geen jinetera en namelijk ook geen Cubaan..
Ik val behoorlijk op blond en dat was Eloise , ze was namelijk Frans ..en kon goed Engels spreken.. Ze walgde ervan dat die mannen achter die Cubaanse vrouwen aangingen , maar kon wel aan haar merken dat ze ontzettend jaloers was..
Ze was behoorlijk Lekker voor een franse .. BLOND , Blauwe ogen , Cup C , en een Attitude !! I like vrouwen met een Attitude !! Dus ik nam een paaar shotjes mojitos , en was klaar voor de strijd..
Zweer het je .. na 5 minuten lullen , hebben we intensief salsa gedaan .. en binnen 3 uur lagen we samen in mn appartement !!

Tip : Salsa moet je gewoon leren.. als je het kent.. kan je elke vrouw omleggen
Vertrouw me !!

[ Bericht 37% gewijzigd door EmciHemmer op 17-12-2005 00:50:28 ]
pi_33154336
Vertel mij wat nieuws
pi_33155996
Vickie!!! Ik was 14, zij bleek 12... maar had tieten waar een 18 jarige jaloers op zou zijn

God wat was ik verliefd
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33156743
Heb je ook aan die tieten gezeten?
pi_33157058
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je ook aan die tieten gezeten?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33157703
Wat denk je zelf

Maar echt heel ver mocht ik helaas niet gaan
pi_33158315
Ivanka, ze kwam uit Utrecht. Waren een paar leuke weken
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_33183305
In 1997 ging ik op een dag een excursie maken naar de Borobudur en daarna verder naar het Deng-plateau. De dag vantevoren had ik bij een reisbureautje in Yogjakarta deze tours geregeld. 's Morgens vroeg werd ik bij mijn hotelletje opgepikt door het busje, waarin verder alleen Indonesische toeristen zaten. Erg leuk in het begin, maar enig nadeel is wel dat je op alle foto's die zij nemen ook op moet. Bij de Borobudur heb je vele boeddhabeelden, maar bij 1 van deze beelden kan je een wens doen, als je geloof ik met je rechterhand het beeld aanraakt. Op dat moment was ik al een paar dagen alleen aan het rondreizen en ik wenste dus aangenaam vrouwelijk gezelschap om verder te reizen. Na het bezoeken van de Borobudur werd ik overgezet naar een ander busje, die me richting het Deng-plateau zou brengen. Er waren slechts twee stoelen vrij in het busje, toevallig naast elkaar. Ik ging zitten en enige momenten later kwam er een Italiaanse schone naast me zitten. Na een interessante dag gingen we daarna samen ergens eten en van het een kwam het ander. We hebben nog een week samen gereisd voordat onze wegen scheidden. We hebben daarna nog redelijk lang contact gehouden en ze heeft me zelfs nog een keer opgezocht in Nederland, toen ze daar kwam op doorreis naar Italie (ze woonde in Japan). Dat contact is er niet meer, maar het blijft een leuk verhaal.
pi_33191661
Had op vakantie een meisje weten te regelen toen ik echt heel dronken was. Volgende dag zou ze met haar vriendin naar een discotheek komen waar we hadden afgesproken. Afijn, volgende dag komen er dus 2 meisjes, de vriendin van diegene en een ander bloedmooi meisje. Diegene waarmee ik had afgesproken kon niet, maar dat wist ik nog niet, ik herinnerde me immers niet eens hoe ze eruit zag en wist niet beter dan dat ik een bloedmooie dame had, dus ik zag het wel zitten.

Bleek na een tijdje dat het dus een ander was, ik d8 echt "wtf", had die vriendin wel eens mogen zeggen, want ik ging gewoon lekker lullen met haar.. wat ik anders echt nooit had gedurfd. Maargoed, deze deed wat moeilijker als die ander maar wel de hele avond samengeweest, maar niet 1 zoentje. Ik wou dus met haar afspreken, maar zij hield een beetje de boot af, zo van "ik zie je wel weer eens met uitgaan". Toen heb ik dus m'n hele vakantie eraan besteed om haar te krijgen, en aan het einde van de vakantie lukte het toch.. Eerst keer dat ik met haar afsprak was in de middag rond een uur of 2, en we hebben in de hitte de hele dag door een stadje en over het strand gelopen, overal ff wat eten of drinken, etc.. tot 's avonds uur of 1. Nog nooit zo weinig gedaan en me zo goed vermaakt. Zo ging het nog 2 dagen door en toen ging ik terug naar NL. Later ben ik nog terug gegaan en het nog eens goed overgedaan, 4 weken lang. Nog steeds contact, ga binnenkort weer ff heen.
pi_33192296
onbetwist het meisje van vorige zomer. Studente medicijnen uit Breda en ongeveer 2 jaar ouder dan mij. Vrij snel duidelijk dat het geen stand zou houden, omdat we té verschillend waren. Toch nog 2 hele leuke weken samen gehad
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_33211234
Mijn eerste vakantie zonder ouders naar Kroatie (Vrsar). Ik was toen 17 en in de tent naast ons zat een jongen waar ik het errrrg goed kon vinden. We hebben een jaar wat gehad, maar de afstand was toch iets te groot (Amersfoort-Groningen...)....
pi_33211393
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 21:39 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk toch Gerdien uit Leiden. 1987, MC Miker G en DJ Sven waren nummer 1 in de hitparade. We waren bij Grandorado, een huisje in Weert (Weerterbergen). En ik had nog nooit gezoend. Ik deed mee aan een playbackshow en ik mocht meelopen naar haar huisje. Ik was dus 16 en wel toe aan mn eerste zoen. Die was erg spannend. We bleven de hele week bij elkaar.
Ik heb ook voor het eerst gezoend opd e Weerterbergen

Met een jongen die Roland Maas heette en nu 30 moet zijn Toendertijd waren we 13 en 15
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_33214249
quote:
Op maandag 19 december 2005 09:03 schreef Typmuts het volgende:
Mijn eerste vakantie zonder ouders naar Kroatie (Vrsar). Ik was toen 17 en in de tent naast ons zat een jongen waar ik het errrrg goed kon vinden. We hebben een jaar wat gehad, maar de afstand was toch iets te groot (Amersfoort-Groningen...)....
Da's wel een paar uur vliegen inderdaad.
pi_33237659
Effe uppen
It is your friends who make your world!
pi_33238178
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Effe uppen
wtf is ff uppen?
pi_33238251
dat word je als gezonde hollandse jongen geacht met je vakantieliefde te doen, duh!
pi_33238311
topic omhoog halen, duh!
It is your friends who make your world!
pi_33238534
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef Ikiskoel het volgende:
topic omhoog halen, duh!
Dat was hard nodig idd. Er was al 21 uur niet in gepost ..... Plaats liever een verhaal.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:38:08 #80
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33238688
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef Ikiskoel het volgende:
topic omhoog halen, duh!
Kneus.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:16:32 #81
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33239518
Vooral in 2003 toen ik naar Australië ben geweest was geweldig. Ben er toen 3 weken geweest en 1 week van de 3 naar Batemam's bay paradijs op aarde
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:46:51 #82
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33240369
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef Dos37 het volgende:
Vooral in 2003 toen ik naar Australië ben geweest was geweldig. Ben er toen 3 weken geweest en 1 week van de 3 naar Batemam's bay paradijs op aarde
Maar dat is geen verhaal over een vakantieliefde.
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:12:05 #83
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_33242580
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:46 schreef BrauN het volgende:

[..]

Maar dat is geen verhaal over een vakantieliefde.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:17:57 #84
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33244338
oowja
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33244392
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:38 schreef BrauN het volgende: