Tja...
Wat me erg bijgebleven is dat in Fortaleza , Dat ik samen met 2 vrienden naar een feest zijn gegaan in Club Orbita . Kwamen daar Felicia , Victoria , Amalia tegen.. alledrie gingen ze met ons mee ..
Keiharde Samba opgezet .. ( Te quem valer - Kaleidoscopio ) en was erg leuk voor die dagen toen we daar waren .. De buren waren erg overstuur door ons ...
Ik ga begin feb weer terug !! Carnaval vieren woehah !
Eloise
Varadero - Cuba
Dit wasmijn eerste reis alleen en ik was 19 jaar , ben nu 26 jaar.. dus reken maar uit !! Ook al kan je het daar gek maken in Cuba.. echt veel putas /jinetera
Deze was exceptioneel , was geen jinetera en namelijk ook geen Cubaan..
Ik val behoorlijk op blond en dat was Eloise , ze was namelijk Frans ..en kon goed Engels spreken.. Ze walgde ervan dat die mannen achter die Cubaanse vrouwen aangingen , maar kon wel aan haar merken dat ze ontzettend jaloers was..
Ze was behoorlijk Lekker voor een franse .. BLOND , Blauwe ogen , Cup C , en een Attitude !! I like vrouwen met een Attitude !! Dus ik nam een paaar shotjes mojitos , en was klaar voor de strijd..
Zweer het je .. na 5 minuten lullen , hebben we intensief salsa gedaan .. en binnen 3 uur lagen we samen in mn appartement !!
Tip : Salsa moet je gewoon leren.. als je het kent.. kan je elke vrouw omleggen
Vertrouw me !!
[ Bericht 37% gewijzigd door EmciHemmer op 17-12-2005 00:50:28 ]