Ik zou de intro nog even nakijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 05:17 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag is het zover. Hij gaat in premiere!
Ik vond hem erg goed
Film: War of the Worlds
Zoek maar eens op imdb. In 1953 was de eerste verfilming van Byron Haskin.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:48 schreef Joppe het volgende:
[..]
Ik zou de intro nog even nakijken
Het boek is van H.G Wells, het hoorspel is van Orson Welles. Daarnaast is dit niet de tweede verfilming van dit boek, want ik ken naast de versie die jij noemt nog minstens één andere versie.
Als ik aan War of the Worlds denk dan denk ik aan de cd en hoor ik de theme al in mijn hoofd. Ik had het absoluut leuker gevonden als dat ook in de film verwerkt was geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:06 schreef ArmaniMania het volgende:
Jammer vind ik ook wel dat de Theme van War of the Worlds niet wordt gebruikt. Al was die Theme er maar subtiel in verwoven dat maakte de film toch nog net anders.
Nee. Je begrijpt niet wat ik bedoel. In de inleiding van de review stel je dat War of the Worlds van Spielberg de tweede verfilming is van het boek van HG Wells. Dat is niet waar, want ik ken naast de film uit 1953 nog minstens één andere verfilming en volgens mij zijn er wel meerdere.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zoek maar eens op imdb. In 1953 was de eerste verfilming van Byron Haskin.
En het hoorspel is idd van Orson Welles, ik ga dat nu veranderen.
Maar als je op IMDb kijkt, dan zie je dat er na de eerste film alleen nog maar een t.v.-serie is geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef Joppe het volgende:
[..]
Nee. Je begrijpt niet wat ik bedoel. In de inleiding van de review stel je dat War of the Worlds van Spielberg de tweede verfilming is van het boek van HG Wells. Dat is niet waar, want ik ken naast de film uit 1953 nog minstens één andere verfilming en volgens mij zijn er wel meerdere.
Gaan we dit steeds dubbel doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef Joppe het volgende:
[..]
Nee. Je begrijpt niet wat ik bedoel. In de inleiding van de review stel je dat War of the Worlds van Spielberg de tweede verfilming is van het boek van HG Wells. Dat is niet waar, want ik ken naast de film uit 1953 nog minstens één andere verfilming en volgens mij zijn er wel meerdere.
Yeps, waarvan die andere volgens mij tekenfilms zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
Maar als je op IMDb kijkt, dan zie je dat er na de eerste film alleen nog maar een t.v.-serie is geweest.
En daarna 3(!) films die dit jaar zijn uitgebracht.
Heh. Heb nog even op IMDB gekeken en de film die ik heb gezien, is deze: http://www.imdb.com/title/tt0449040/ . Maar ik zie dat die officieel pas een dag geleden is uitgekomen. Daarnaast dacht ik nog een andere, op Wells' verhaal gebaseerde film te hebben gezien, maar dat blijkt een tvserie te zijn geweest van eind jaren '80. Dus ja, I stand correctedquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gaan we dit steeds dubbel doen
Zoals ik al zei IMDB geeft er 2 aan en die noem ik. Als jij mij kunt laten zien welke er nog meer zijn, pas ik het direct aan.
Je research laat wat te wensen over.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:56 schreef Silmarwen het volgende:
Yeps, waarvan die andere volgens mij tekenfilms zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom is deze film (waarin honderden mensen uiteenspatten) 12 jaar en ouder?
Zit ik weer tussen al die rotkindjes die hun bek niet kunnen houden.
[ Bericht 7% gewijzigd door victorinox op 29-06-2005 16:25:09 ]The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef i-spy24 het volgende:
redelijk geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bedoel je hiermee?quote:Wat wel de spanning en aandacht in de film trekt is de manier hoe de Aliens de mensen aanvalt en gebruikt. Sterker nog, zo 3/4 van de film verder zie je dus de totale verwoesting op een zeer indringende wijze(denk een beetje aan de Predator 2-film)The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Je bedoelt deze Samuel L. Jackson?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef i-spy24 het volgende:
De film begint met een inleiding door een zeer bekende stem( Samuel L.Jackson)
Nee, die andere.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je bedoelt deze Samuel L. Jackson?
[afbeelding]
Ja... sorryquote:Op ]woensdag 29 juni 2005 16:46 schreef 'victorinox' terecht het volgende:
Je bedoelt deze Samuel L. Jackson?
[afbeelding]
Moet je ook vooral op woensdagmiddag naar de film gaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:14 schreef victorinox het volgende:
Zit ik weer tussen al die rotkindjes die hun bek niet kunnen houden.
ok.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:00 schreef i-spy24 het volgende:
Met de 'predator 2' vergelijking bedoelde ik de manier hoe de mensen 'gestript' worden
en je dus al die 'resten' op aarde her en der ziet liggen.
Daarom ga ik ook het liefste naar nachtvoorstellingen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:09 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Moet je ook vooral op woensdagmiddag naar de film gaan![]()
Ik ga ook altijd zo laat mogelijk, en als het kan in Belgie. Daar is publiek wat beschaafder.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
ok.
[..]
Daarom ga ik ook het liefste naar nachtvoorstellingen.
Maar toen er vanmiddag 4 van die kleuters eruit waren gezet, was de rest tenminste wel stil.
Dat de man ongeveer 10 jaar geleden zijn laatste fatsoenlijke film heeft gemaakt (saving pt. ryan) wil nog niet zeggen dat dit een garantie voor succes isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:12 schreef el_hombre het volgende:
[..]
precies
jaws![]()
schindlers list![]()
e.t.![]()
saving private ryan![]()
indiana jones![]()
Gelukkig hebben wij nog meesterwerken als "I had sex with a bloodsucking zombie" en "vampire invaders from the planet mars"
Is het niet KQ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |