abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17784294
ik krijg wel vaker "gezeik"om mijn borsten, althans zo begin in het de laatste tijd te vinde.

ik ben een redelijk klein meisje en krijg geregeld (vooral als ik op stap ga) commentaar op mijn borsten. mijn cup mat is een forse D niet extreem groot volgens mij.

ik krijg regelmatig dingen te horen als: ow zijn ze echt en ow lekker dikke tieten!! persoonlijk begint me dit een beetje de keel uit te hangen.

1 zo extreem groot zijn ze niet
2 ik loop niet half naakt rond zodat ze dr uithangen ofzo, meestal gewoon een truitje of haltertopje

nou vroeg ik me af of er meer meiden zijn die hier last van hebben, of of de jongens hier ook wel eens zo'n opmerking maken en zo ja: waarom??!!
pi_17784327
Een forse maat D is niet klein hoor.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:00:06 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17784336
Koop een BH waar je tieten in worden platgedrukt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_17784348
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:59 schreef Lucille het volgende:
Een forse maat D is niet klein hoor.
neej dat weet ik ook wel maar zo extreem groot is t nou ook weer niet!!
pi_17784350
Grote konten zijn in toch
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:01:24 #6
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_17784370
Tsja ik zou niet lukraak zo'n opmerking maken maar borsten zijn nou eenmaal fantastische dingen En een cup D bij een redelijk klein meisje is wel opvallend natuurlijk !
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
pi_17784381
QUEENB(oob) maak je niet druk.. als jij er blij mee bent dan is het goed.
misschien zijn ze jaloers ofzo?
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_17784382
Beetje lamme lui maken daar waarschijnlijk opmerkingen over. negeren die hap.
pi_17784384
ach joh
pi_17784411
cup D? waar ga jij uit
pi_17784421
mijn complimenten.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17784430
ik heb zelf ook ongeveer die maat maar opmerkingen krijg ik tot nu toe "nog" niet. wel dat alle mannelijke personen op de wereld er heerlijk naar staan te staren terwijl je in gesprek bent met ze (ook zo fijn). maar anders zeg je gewoon een keer trug: ruilen dan? maar dan krijg je ook meteen de rugpijn derbij, werkt bij mij perfect
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_17784442
Opmerkingen worden gemaakt omdat je borsten misschien wat in het oog springen?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:03:49 #14
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_17784444
Als jij klein bent (hoe klein is klein?) en je hebt een "bescheiden" D, dan zijn ze niet alleen, maar zien ze er ook nog eens echt wel groot uit!

Die opmerkingen, sja, daar kan je weinig aan doen, helaas zijn sommige mannen nou eenmaal zo.
Dus idd, strakke BH's of wijde slobbertruien, dan vallen ze tenminste niet op.

Ow, een borstverkleining moet je natuurlijk nie late doen, das zonde!
pi_17784474
cupD
val jij niet voorover?
plaats ook eens een foto?
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_17784478
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:58 schreef queenB het volgende:
Waarom??!!
Het is misschien erg vervelend voor je... maar het antwoord op deze vraag is toch overduidelijk?
pi_17784488
quote:
ik ben een redelijk klein meisje
mijn cup mat is een forse D
1) een forse D is WEL groot
2) bij een kleine meisje zijn ze in verhouding NOG groter

verder geen reden voor het commentaar wat je beschrijft, maar het verbaast me niet eigenlijk...
Post anders eens een foto
pi_17784491
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:03 schreef Untouchables het volgende:
Als jij klein bent (hoe klein is klein?) en je hebt een "bescheiden" D, dan zijn ze niet alleen, maar zien ze er ook nog eens echt wel groot uit!

Die opmerkingen, sja, daar kan je weinig aan doen, helaas zijn sommige mannen nou eenmaal zo.
Dus idd, strakke BH's of wijde slobbertruien, dan vallen ze tenminste niet op.

ja ik ga dus niet mezelf in slobbertruien hullen omdat ze dan minder opvallen. vind dikke truien met ronde hals trouwens ook niet uizien, ene v-hals ziet beter uit, anders lijken ze alleen maar groter
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:05:42 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_17784498
In plaats van zitten kniezen kun je er ook blij mee zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:05:56 #20
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_17784507
zo zijn mannen nou eenmaal, dat zit in onze natuur, kunnen we niks aan doen...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_17784533
quote:
nou vroeg ik me af of er meer meiden zijn die hier last van hebben, of of de jongens hier ook wel eens zo'n opmerking maken en zo ja: waarom??!!
Waarom? nou omdat er altijd opmerkingen gemaakt worden over dingen die erg opvallen, zoals lang, kort, dun, dik enz. enz. En bij jou vallen je borsten erg op in verhouding tot je lengte.
pi_17784562
pics idd .

Maja whats the problem zou ik zeggen? Als je er verder geen last van hebt (ik kan me voorstellen dat je ze af en toe het liefst lekprikt) . Zie de opmerkingen maar als complimentjes .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 maart 2004 @ 20:07:53 #23
862 Arcee
Look closer
pi_17784566
LIF -> BH2
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:09:19 #24
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_17784611
Gewoon blij mee zijn joh, ik bedoel niet iedere meid heeft die maat ja toch
(weet ik veel, heb er geen onderzoek naar gedaan of zo )
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:10:19 #25
36038 Shaman
retro-progressief
pi_17784635
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:03 schreef gothic-blackie het volgende:
wel dat alle mannelijke personen op de wereld er heerlijk naar staan te staren terwijl je in gesprek bent met ze (ook zo fijn).
Ik snap het ongemak, maar daar kunnen wij ook niet veel aan doen, soms werken borsten als magneten. Ik betrap mezelf er ook wel eens op, maar tot dat moment gaat het geheel onbewust, schijnt iets hormonaals te zijn net als P.M.S.
pi_17784637
je vindt het stiekem leuk die aandacht.
en deze
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17784653
Ik ken het probleem. Ik ben 1.65 m hoog, heb ongeveer kledingmaat 38 en een cup D. Die opmerkingen over mijn borsten vind ik niet zo heel erg. Het irritantste vind ik dat als ik truitjes koop ik vaak een maat 40 moet nemen, waardoor het veel te ruim om mijn taille zit, om mijn borsten er een beetje in te krijgen.
pi_17784660
Ik ken het "probleem". Vat het op als complimentjes. Als je er last van hebt, probeer het dan gewoon te negeren. En anders werkt een opmerking over het uiterllijk van de betreffende jongen/man meestal ook goed. Ik vond het zelf meestal vervelender als mijn vriendinnen me vertelden dat ik alleen maar aandacht van mannen kreeg vanwege die borsten!
pi_17784678
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:03 schreef Untouchables het volgende:
...

pardon, das zonde???? weet iemand wel wat de gevolgen zijn voor mensen die een cup D of meer (helaas hoor ik bij de meer) hebben? tot nu toe zijn er alleen maar van die loze opmerkingen en dan vind ik dit wel het toppunt.

een van de grootste gevolgen die men krijgt door een TE grote cupmaat (wat waarschijnlijk bij de topicstarter ook zo is) is een behoorlijke rugpijn en verkeerd lopen (en daar bedoel ik dan mee; de schouders te ver naar voren hebben staan).

ikzelf zit er namelijk wel over te denken om een te verkleining te doen, vooral omdat t voor beste rugklachten zorgt. en de borsten van mij nog steeds groeien (heel erg irritant) en nee ik ben niet iemand van 13 of zow. ik ben op dit moment 19 jaar en ga de cupmaat van mijn zus achterna. dat komt dus uit op ruw geschat E of F
pi_17784796
STORMLOOP!
Stelletje frusten
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_17784919
Het gaat niet om cup D borsten. Het gaat om hoe de borsten bij de rest van je lichaam staan. Cup B kan heel mooi zijn. Vaak zijn de grotere cups zelfs minder mooi (neem bijv. lolo ferrari )
Als ze er opmerkingen over maken staan ze of heel goed, of heel slecht. In beide gevallen kan je het dus het beste negeren.
pi_17784998
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:11 schreef gothic-blackie het volgende:

ik ben op dit moment 19 jaar en ga de cupmaat van mijn zus achterna. dat komt dus uit op ruw geschat E of F
wauw dit topic wordt steeds geiler

waar blijven de foto`s meiden? tieten wil ik zien, met spoed!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_17785074
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef laffer het volgende:

[..]

wauw dit topic wordt steeds geiler

waar blijven de foto`s meiden? tieten wil ik zien, met spoed!!
nou die zal je dus niet krijgen, dan moet je maar ergens anders voor heen gaan of zow.... we zitten wel nog steeds in lifestyle, en niet in sexualiteit of babes en hunks
pi_17785099
Over borstverkleiningen: wacht totdat je echt ben uitgegroeid! Anders heb je er niet zoveel aan, want dan groeien ze na de operatie vrolijk verder!

En heren, om foto's vragen heeft weinig zin hier. Dus doe maar lekker niet. Als je grote borsten wil zien, dan ga je maar in B&H kijken!

En queenb, koop goed passende beha's! Geef er wat meer geld aan uit, dat overleef je wel. Een goed passende beha staat veel mooier en zit veel lekkerder. Doordat die beha goed zit, lijkt het ook allemaal wat minder.
En daarbij gaan ze ook nog een stuk langer mee, dus valt het uiteindelijk wel mee met duurder!
pi_17785144
ik wacht ook zeker nog wel ff met verkleining, maar t nadeel is gewoon dat ik eens in de 2 maanden weer een nieuwe bh kan gaan kopen omdat de vorige te klein is. en ik als student heb daar t geld gewoon niet voor. dus ik wacht elke keer maar weer totdat ik wel geld heb en ik er tenminste wat moois voor kan kopen
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:30:56 #36
8369 speknek
Another day another slay
pi_17785157
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:05 schreef speknek het volgende:
Naast de vervelende opmerking kunnen die borsten er single-handedly voor zorgen dat je interessant wordt voor jongens ver boven je stand.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_17785195
pi_17785212
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Naast de vervelende opmerking kunnen die borsten er single-handedly voor zorgen dat je interessant wordt voor jongens ver boven je stand.
Ja, ja en met een grote lul ben jij opeens ook aantrekkelijk?
pi_17785233
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:32 schreef dophine het volgende:

[..]

Ron Jeremy
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:35:09 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_17785285
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:32 schreef dophine het volgende:
Hoezo opeens? .

een grote lul zie je zelden door je broek heen. Het is meer functioneel dan een uiterlijk kenmerk. En vrouwen worden sowieso minder door lust gedreven.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 maart 2004 @ 20:35:50 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17785308
Gezeik OVER je borsten zou wel weer kinky zijn...
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:37:57 #42
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_17785364
*meld*

VRE-SE-LIJK! Ik heb er sowieso al moeite genoeg mee, voor mezelf, en dan krijg je vaker ( zelfs van vrienden !!!) van die vervelende seksistische opmerkingen erover. Ik ben al niet zo zeker, maar zo'n opmerking kan me echt helemala de grond in boren
rasechte trut
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 maart 2004 @ 20:39:02 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17785391
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:37 schreef Sann_e het volgende:
*meld*

VRE-SE-LIJK! Ik heb er sowieso al moeite genoeg mee, voor mezelf, en dan krijg je vaker ( zelfs van vrienden !!!) van die vervelende seksistische opmerkingen erover. Ik ben al niet zo zeker, maar zo'n opmerking kan me echt helemala de grond in boren
Dus je krijg een compiliment over je borsten en daar wordt je depri van?

Vreemde reactie.
pi_17785401
je kan minimizer bh's kopen - lijken ze kleiner.
niet duur.
pi_17785490
Jaaaaaaaaaaaa, Speknek je hebt natuurlijk gellijk. Toch zijn vrouwen meer dan alleen borsten. Misschien is dat een reden (Swetsenegger) waarom sommige vrouwen van dat soort opmerkingen zich in ieder geval zelfbewust en soms zelfs depri voelen.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 20:42:36 #46
25682 2cv
Niet subtiel
pi_17785509
Grote borsten vindt ik prachtig mooi, maar aangezien ik fatsoen in mijn lijf heb zal ik daar nooit zomaar (sexistische) opmerkingen over maken als ik een dame met een flinke voorgevel tegenkom en zal ik er zo min mogelijk naar staren. Die opmerkingen zijn jouw fout niet, maar van diegenen die die opmerkingen maken!
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:43:27 #47
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_17785534
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus je krijg een compiliment over je borsten en daar wordt je depri van?

Vreemde reactie.
nee, ik zie het niet als een compliment. Zeker niet van mensen die ik puur als vriend zie, en die er iets seksistisch over zeggen. ik kan hhet niet goed uitleggen, maar het is gewoon heel vervelend
rasechte trut
pi_17785571
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:30 schreef gothic-blackie het volgende:
ik wacht ook zeker nog wel ff met verkleining, maar t nadeel is gewoon dat ik eens in de 2 maanden weer een nieuwe bh kan gaan kopen omdat de vorige te klein is. en ik als student heb daar t geld gewoon niet voor. dus ik wacht elke keer maar weer totdat ik wel geld heb en ik er tenminste wat moois voor kan kopen
Ik denk dat een borstverkleining wel wat meer kost dan eens in de zoveel tijd een grotere BH kopen. En bovendien... je tieten blijven niet oneindig doorgroeien!
pi_17785593
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:43 schreef Sann_e het volgende:

[..]

nee, ik zie het niet als een compliment. Zeker niet van mensen die ik puur als vriend zie, en die er iets seksistisch over zeggen. ik kan hhet niet goed uitleggen, maar het is gewoon heel vervelend
ik snap dat niet.
maar het zal dan wel.
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:45:26 #50
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_17785594
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik denk dat een borstverkleining wel wat meer kost dan eens in de zoveel tijd een grotere BH kopen. En bovendien... je tieten blijven niet oneindig doorgroeien!
wordt vergoed door de verzekering...
rasechte trut
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:48:14 #51
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_17785675
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:45 schreef Caesu het volgende:

[..]

ik snap dat niet.
maar het zal dan wel.
kijk, als je een enorme pukkel op je neus hebt, en iemadn zegt: "so hey, jij hebt een grote pukkel" dan smeer je er camouflage op en neimand die er meer over zeurt. Maar als iemand naar bortshoogte staat te staren, met het kwijl uit zn mond en iets brult van"wawie, die zijn... vul zelf maar in dan kun je ze niet evrbergen, net omdat ze dat formaat hebben.

dan voel je je toch niet prettig?
rasechte trut
pi_17785759
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:48 schreef Sann_e het volgende:

[..]

kijk, als je een enorme pukkel op je neus hebt, en iemadn zegt: "so hey, jij hebt een grote pukkel" dan smeer je er camouflage op en neimand die er meer over zeurt. Maar als iemand naar bortshoogte staat te staren, met het kwijl uit zn mond en iets brult van"wawie, die zijn... vul zelf maar in dan kun je ze niet evrbergen, net omdat ze dat formaat hebben.

Ja maar ik ken geen mensen die graag een (grote) pukkel willen hebben, maar wel dames die grotere borsten zouden willen hebben, en daarnaast zijn er genoeg mannen die grote borsten juist mooi vinden.
(maar steeds die opmerkingen zijn wel heel vervelend)
pi_17785880
Ik heb ook Cup D maar bij mij ziet niemand t :p

Ik ben dan ook een 'groot' meisje (1.75), maar iemand die ik ken van school die is 1.63 (en heel klein gebouwd) en die heeft ook Cup D... en daar valt het wél op...
pi_17785921
Pft gewoon niet zeiken, het staat niet lelijk en wees blij dat je geen 2 kuilen hebt zitten.
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:00:51 #55
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17786020
Niks van aantrekken
pi_17786059
ja ik ben dus 1 meter 60, is dus klein, maar ben niet heel smal ofzo, gewoon eigenlijk, eerder een beetje ietsie pietsie steviger dus ja komt dan denk ik dor mijn lengte dat t zo opvalt
pi_17786075
quote:

[..]

Dat kan ik idd heeeel goed begrijpen, maar andes zeg je er dan wat van, dan houden ze wel op, en mssn zit je dan ook wel bij de verkeerde jongen, ik zou er niet naar staren (tenzij je echt onweerstaanbaar bent, maar dan ligt het niet an je borsten )
pi_17786156
het enige wat je kunt doen is, geloof me, het negeren. K weet hoe je je voelt en dat er gewoon momenten zijn dat je zou willen dat ze gingen krimpen, omdat er weer zo'n druif kwijlend naar je staat te staren of omdat dat ene leuke truitje in de winkel weer eens totaal niet past... Maar jij kunt er toch niets aan doen en dat soort reacties zul je blijven houden, maar t zegt meer over de persoon die de reactie geeft als over jou.
pi_17786286
quote:

[..]

als dat vaak gebeurd. heb je toch na een paar keer wel een kutopmerking die je dan terug kan plaatsen. ik kan er niet zo eentje verzinnen maar vrouwen zijn daar goed in.
pi_17786342
Doet me een beetje denken aan zo'n topic van een kerel die aan het zeuren was over zijn grote piemel...
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:13:02 #61
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17786363
quote:
ik krijg regelmatig dingen te horen als: ow zijn ze echt en ow lekker dikke tieten!! persoonlijk begint me dit een beetje de keel uit te hangen.

1 zo extreem groot zijn ze niet
2 ik loop niet half naakt rond zodat ze dr uithangen ofzo, meestal gewoon een truitje of haltertopje

same here.. opmerkingen waar ik niet van gediend ben.. laatst ook; soo zijn die wel echt? ja sorry hoor maar denk je echt dat ik ze heb laten oppompen op mn 16e? en dat iedereen er zomaar opmerkingen maakt vind ik eigenlijk ook niet kunnen, ik snap ook wel dat het opvalt maar ik ga toch ook niet zomaar naar iemand toelopen om ff te melden dat ik vind dat ie een ongelofelijke dikke pens heeft.. nee want dat gaat te ver dat is zielig
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:05 schreef speknek het volgende:
ik weet niet of de TS ook tevreden is met haar borsten, maar ik iig niet.. meisjes met cupje a mogen meestal wel zitten kniezen.. terwijl die et kunnen opvullen of oppushen en dan valt et niet eens op ! probeer die grote borsten maar es weg te krijgen.. zo ziek word ik van die opmerkingen, jah geef maar iets aan mij, of nou ik wou dat ik dat had..nou van mij mag je, geef mij die a maar heb ik iig zelf nog iets te bepalen

heb overigens een gewone D (soms volleC) maar et lijkt echt huge
pi_17786394
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:12 schreef P-Style het volgende:
Doet me een beetje denken aan zo'n topic van een kerel die aan het zeuren was over zijn grote piemel...
DAT is loos, maar ik zou de mijne ook niet groter willen, lijkt me in de weg zitten uiteindelijk hoor, maar voor de rest zou ik ECHT niet klagen,, en kleine boete die je moet betalen voor ...
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:15:07 #63
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17786444
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:09 schreef Caesu het volgende:

[..]

als dat vaak gebeurd. heb je toch na een paar keer wel een kutopmerking die je dan terug kan plaatsen. ik kan er niet zo eentje verzinnen maar vrouwen zijn daar goed in.
heb ik dus wel een keer bij een gozer gedaan
kwam zo in de kroeg op me af
hij; zoo jij hebt dikke tieten !
ik; ja klopt, en jij een dikke pens
toen is ie stil weggelopen
pi_17786468
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

same here.. opmerkingen waar ik niet van gediend ben.. laatst ook; soo zijn die wel echt? ja sorry hoor maar denk je echt dat ik ze heb laten oppompen op mn 16e? en dat iedereen er zomaar opmerkingen maakt vind ik eigenlijk ook niet kunnen, ik snap ook wel dat het opvalt maar ik ga toch ook niet zomaar naar iemand toelopen om ff te melden dat ik vind dat ie een ongelofelijke dikke pens heeft.. nee want dat gaat te ver dat is zielig
[..]

ik weet niet of de TS ook tevreden is met haar borsten, maar ik iig niet.. meisjes met cupje a mogen meestal wel zitten kniezen.. terwijl die et kunnen opvullen of oppushen en dan valt et niet eens op ! probeer die grote borsten maar es weg te krijgen.. zo ziek word ik van die opmerkingen, jah geef maar iets aan mij, of nou ik wou dat ik dat had..nou van mij mag je, geef mij die a maar heb ik iig zelf nog iets te bepalen

is dat je eige hoofd op je avatar ?

Want als een lelijk mokkel aan komt kakke met huge borsten, dan krijg je dat soort opmerkingen niet hoor, het ligt echt niet alleen aan de tiete ...
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:17:29 #65
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17786506
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:15 schreef godard_k het volgende:

[..]

is dat je eige hoofd op je avatar ?

Want als een lelijk mokkel aan komt kakke met huge borsten, dan krijg je dat soort opmerkingen niet hoor, het ligt echt niet alleen aan de tiete ...
mss begrijp ik je nu verkeerd hoor.. maar zeg je nu dat ik lelijk ben?
pi_17786560
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:17 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

mss begrijp ik je nu verkeerd hoor.. maar zeg je nu dat ik lelijk ben?

Neej, je ziet er dus uit als een heel leuk meisje, maar ik vind slijmen kut, dus dit <---- heb ik niet gezegd
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:21:16 #67
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17786604
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:19 schreef godard_k het volgende:

[..]

Neej, je ziet er dus uit als een heel leuk meisje, maar ik vind slijmen kut, dus dit <---- heb ik niet gezegd
haha okey
ergens zijn die opmerkingen dus wel een compliment
njah back ontopic...
pi_17786619
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef P-Style het volgende:

[..]
...
En bovendien... je tieten blijven niet oneindig doorgroeien!
nee dat dacht ik ook (werd me aangeleerd dat na 2 jaar ongesteldheid de groei van borsten zo goed als gestopt was), mooi niet dus, op mijn 17de maar eens nieuwe bh's gaan kopen en dan van cup B naar cup D toe gaan, en nu op cup DD zitten, en zelfs die maat is te klein. mijn zus heeft dit ook gehad... en die van haar groeien ook nog steeds (ze is nu 26). t zal waarschijnlijk in de genen zitten.

en de meeste verzekeraars vergoeden borstverkleining omdat het anders hoge kosten meeneemt met fysiotherapie doordat men rugpijn heeft.
pi_17786686
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef lovegrrl het volgende:

op zich ben ik dr zelf niet heel ontevreden mee, vind ze best mooi en heb er ook geen last van (rug ed) met kledingkopen valt t ook wel mee, meestal past een M goed hoor!!

maar wordt er gewoon soms doodziek van, heb soms gewoon t gevoel dat ik alleen maar borsten ben en voor de rest niks zeg maar ( zo komt t nl soms wel over)
pi_17786693
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:21 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

nee dat dacht ik ook (werd me aangeleerd dat na 2 jaar ongesteldheid de groei van borsten zo goed als gestopt was), mooi niet dus, op mijn 17de maar eens nieuwe bh's gaan kopen en dan van cup B naar cup D toe gaan, en nu op cup DD zitten, en zelfs die maat is te klein. mijn zus heeft dit ook gehad... en die van haar groeien ook nog steeds (ze is nu 26). t zal waarschijnlijk in de genen zitten.

en de meeste verzekeraars vergoeden borstverkleining omdat het anders hoge kosten meeneemt met fysiotherapie doordat men rugpijn heeft.
en ik maar denken dat je gezegend was met grote borsten (kzou eik zelf ook niet weten wat ik er mee zou moeten )

Maar iig, back on topic, volgens mij zijn we klaar hier ... tenzij we gaan beginnen over borst verkleiningen ...
pi_17786710
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:21 schreef gothic-blackie het volgende:

Cool! Dusseh... als je 30 bent dit je ergens op FF?
pi_17786717
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:24 schreef queenB het volgende:

[..]

op zich ben ik dr zelf niet heel ontevreden mee, vind ze best mooi en heb er ook geen last van (rug ed) met kledingkopen valt t ook wel mee, meestal past een M goed hoor!!

maar wordt er gewoon soms doodziek van, heb soms gewoon t gevoel dat ik alleen maar borsten ben en voor de rest niks zeg maar ( zo komt t nl soms wel over)
is dus niet zo, ja.. owkeej, je hebt natuurlijk altijd de CHT domme rukkers die het wel zo zien, maargoed, uitzonderingen heb je overal
pi_17786780
hmm k weet niet maar volgens mij ligt t niet helemaal aan de grote van je borsten(gedeeltelijk wel maar), ik ben 1,77 ofzo en heb maatje B en ik krijg er ook genoeg opmerkingen over.
t ligt vooral aan de mensen die t zeggen die maken dezelfde opmerkingen tegen mij als tegen een vriendin van mij die klein is en cup eehm D heeft.
wat mij trouwens nog t meete irriteerd zijn pingpong ogen=ogen die tussen je borsten en je gezicht open neer 'stuiteren'als je met ze in gesprek bent
pi_17786848
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:25 schreef P-Style het volgende:

[..]

Cool! Dusseh... als je 30 bent dit je ergens op FF?
euhm nee, denk wel eerder, als t blijft groeien ik zit nu namelijk op cup DD, maar zou waarschijnlijk al E of dubbel E moeten hebben
pi_17787745
de grootte van borsten vind ik niet belangrijk :p
de vorm wel
en als t allebei in orde is, dan is t mooi meegenomen
te grote borsten vind ik niet zo super
  woensdag 17 maart 2004 @ 22:11:50 #76
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_17788036
-edit: offtopic

[ Bericht 46% gewijzigd door Mylene op 17-03-2004 22:17:21 ]
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_17788080
-edit: offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 17-03-2004 22:17:37 ]
  woensdag 17 maart 2004 @ 22:13:13 #78
62182 Georges
That's the shit
pi_17788084
Een flinke cup D is niet klein, en zeker niet als je zelf wat kleiner bent. Valt op dus, probeer verhullende kleding te dragen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_17788608
Waar blijven die plaatjes nou
pi_17789347
Wat een gezeur. Jij hebt tenminste borsten.
pi_17789351
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 22:31 schreef Koenijntje het volgende:
Waar blijven die plaatjes nou
ga daarvoor maar naar BH en blijf hier dan weg ajb
pi_17789521
als je rugklachten krijgt dan loopt het wel uit de hand.
pi_17789585
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 22:59 schreef Caesu het volgende:
tenzij je hele grote handen hebt!
pi_17791160
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 22:59 schreef Caesu het volgende:
i know, drom wil ik ook een verkleining, en pleaseeeee laat die puberale kinders eens uit dit gesprek, dat ze grote borsten leuk vinden weten we nu wel, dat hoeven jullie niet elk moment van de dag te zeggen
pi_17791344
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 23:01 schreef laffer het volgende:

[..]

tenzij je hele grote handen hebt!
Scheren is voor schapen!
pi_17795685
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:03 schreef wonko het volgende:
Opmerkingen worden gemaakt omdat je borsten misschien wat in het oog springen?
Idd, haltertopjes benadrukken jopen iha nog al...
  donderdag 18 maart 2004 @ 10:30:54 #87
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_17795707
Ze bedoelen het goed hoor
pi_17854845
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 22:53 schreef Tristessa het volgende:
Wat een gezeur. Jij hebt tenminste borsten.
Kijk uit wat je zegt, want "te" grote borsten hebben is helemaal niet fijn.
Toen ik 18 was (nu 9 jaar geleden) had ik ook al DD.
Zelfde probleem als de TS. Reacties in de disco. Alsof ze alleen maar naar mijn borsten keken.
Ik heb er toen heel veel problemen mee gehad: truitjes kopen, voorover gebogen zitten en lopen, bh-bandjes die afzakken doordat mijn schouders schuin naar onder lopen (probleem nu nog), rugklachten.
Ik heb me er op een gegeven moment bij neergelegd, kan wel altijd getreurd blijven dat ik grote borsten heb, maar wat heb je eraan. Ik heb nu zelfs een maat waarvan velen niet eens weten dat ie wel bestond.
Voor de vraag komt: ik ga de maat niet vertellen, want heb er in een ander topic al eens flinke rotopmerkingen over gehad.

Queenb: het komt allemaal goed, waarschijnlijk dat je ook op het punt komt dat je het je niet meer aantrekt wat anderen zeggen.
pi_17855806
Dammit! Wat zeik je nou meid? Mannen, en zelfs vrouwen bedoelen dat dus echt niet als belediging ofzo, voel je even zeer gecomplimenteerd, en wees blij met je D cup.

Welk gezond persoon gaat er nou zitten zeuren over het krijgen van complimentjes?
En nu niet met feministische/politiek-correcte BS aankomen van "Ik voel me zo'n lust object", alsof fysieke aantrekkingskracht om ook maar iets anders van elkaar zien als object afhangt.
pi_17855836
p.s. Of je zit gewoon zeer ordinair naar complimentjes te vissen, in dat geval: vergeet wat ik zei.

p.p.s. Je hebt het dus niet over lichamelijk ongemak, dus ik ga er gemakshalve vanuit dat ik je niet zit af te zeiken om iets lulligs.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 23:47:38 #91
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_17857822
veel vrouwen zouden jou cupmaat willen hebben
je zou er gelukkig mee moeten zijn, het trekt wel mannen aan (nouja, niet altijd positief te noemen)
maar je hebt er tenminste geen lichamelijke klachten ervan. (en ja, ik ken wel genoeg mensen die daar wel last van hebben)

probeer je gewoon over die mensjes te zetten die op jou borsten geilen, laat ze merken dat je het niet leuk vind, en als het een beetje goeie vrienden zijn zullen ze dat ook wel moeten respecteren
  zondag 21 maart 2004 @ 00:18:00 #92
65739 Mask0rz
Fok! jij of Fok! ik?
pi_17858783
quote:

Ik had een vriendin die ook cupD had. Al m'n vrienden maakte grappen over haar borsten of zag je mensen naar ze staren...

ZIj had precies hetzelfde probleem als jij, maar ja.... er is bijna niks aan te doen. God heeft je ze gegeven en zo is et nou eenmaal.
  zondag 21 maart 2004 @ 01:35:59 #93
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_17860101
en ik vind mijn cupje B al vervelend soms. met sporten bijvoorbeeld, zelfs met een goede sportbh hupst het nogsteeds. heb medelijden met de mensen die grotere cups hebben!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_17863991
Waarom snappen die domme mannen nou niet dat grote borsten helemaal niet leuk maar gewoon verschrikkelijk zijn!!!!

Sta je in de winkel heb je eindelijk een leuk truitje gevonden, ben je er helemaal blij mee, doe je het aan, krijg je van iedereen opmerkingen, ZOO JIJ HEBT WEL GROTE.....!!!
Nou dat truitje doe ik dan dus meteen ook nooit meer aan... als iemand zoiets tegen mij zegt is meteen heel mn dag verpest.
En natuurlijk nog niet te spreken over truitjes die je heel erg leuk vind maar gewoon niet past. En natuurlijk rug/nek pijn... de ellende van een bh vinden die goed zit... ohja vind ook maar eens een leuke zomerjas die dicht kan (haast onmogelijk)... Nou zo kan ik nog wel een tijdje door gaan.

Ik ga zeker weten voor een borstverkleining, alleen groeien mn borsten op het moment nog, dus voorlopig zit het er nog niet in, helaas.
  zondag 21 maart 2004 @ 15:51:02 #95
87639 Jazzmin
tegen zinloos gewerk
pi_17866924
Ik ben ook een soort wandelende freakshow en ik zou zeggen probeer je (rug)spieren te trainen zodat je het gewicht makkelijker kunt dragen en koop goede bh's, die zijn tegenwoordig in grote maten niet eens meer echt duur, kijk maar eens bij de Honkemoller bv.
Wees er trots op, ze horen wel bij je lichaam dus schaam je er niet voor (dat heeft mij een paar jaar gekost trouwens maar nu zijn ze mn beste vriendjes ) Ik heb zelfs ergens een push-up in mijn maat gevonden en als ik nu zin heb om te provoceren trek ik die aan
Bekwaam je in het afblaffen van onbeschofte types en kijk dan nog eens hoe het gaat.. ook voor mij is het moeilijk om een leuk truitje te kopen, idd wijd om mn middel en veel te strak aan de bovenkant, maarja er zijn wel ergere dingen denk ik dan maar.
Mocht het een probleem blijven zou ik idd laten opereren, die mogelijkheid bestaat niet voor niets.
Dames, wees er trots op, en maak diegenen die er niet mee om kunnen gaan genadeloos af.
The dose makes the poison.
pi_17866969
laat eens een foto zien
  zondag 21 maart 2004 @ 16:21:53 #97
89763 spiritual
The ultimate style
pi_17867536
IK zie het probleem ni echt, men maakt eigenlijk alleen complimenten
  zondag 21 maart 2004 @ 16:34:23 #98
51410 Diabla
Chica bonita ;)
pi_17867805
He, ik ben ook klein met cup DD. Ik snap het wel ja, soms is het behoorlijk irritant als mannen eerst naar je borsten kijken en dan pas naar je gezicht... Ook bloesjes, jassen enzo zijn lastig te vinden omdat mijn kledingmaten voor de rest altijd ong. maat 38/40 is. Maar ja, aan de andere kant, opzich is mijn lichaam wel "in verhouding" en soms kan je er je voordeel mee doen, gratis drankjes van mannen enzo . Alleen als ik er echt last van zou hebben (rugklachten ofzo) zou ik er wel wat aan laten doen, anders niet want 't is toch wel een behoorlijke operatie, zo'n borstverkleining.
  zondag 21 maart 2004 @ 18:41:06 #99
56951 Najra
---------------
pi_17870508
quote:
Niet openlijk nee maar iedere heteroseksuele man denkt wel iets dergelijks als hij een mooie vrouw voorbij ziet komen. Waarschijnlijk wel wat respectvoller maar toch...
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_17871405
hmm....heb wel een beetje hetzelfde probleem hoor

Nou ja probleem, vind het opzich niet zo erg haha, want het valt ook wel op omdat ik klein en dun/smal ben...heb maatje 34 dus tja

Maar als er bijv.iemand een sexistische opmerking maakt of opvallend kijkt ofzo, vind ik het zwaar irritant!

Maar van mijn vriendinnen hoor ik juist dat ze jaloers zijn op mij haha

Soms voel ik me er trouwens wel ongemakkelijk door hoor, of dan schaam ik me dood, als ik bijv.ergens loop waar iedereen me kan zien
I thought this day would never end...
pi_17871851
ik vind het ook knap irritant als meiden naar m'n kruis zitten te staren
  zondag 21 maart 2004 @ 19:51:04 #102
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_17871933
Extreme jetsers zijn behoorlijk lief.

En kerels die dat soort opmerkingen maken zullen nooit zoiets van dichtbij zien.
Gewoon niet meer op letten..
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:06:48 #103
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_17872282
Ik denk dat voor dit onderwerp genoeg voor en tegen in te brengen is.
Iig is het een mooi 'accent' bij de vrouw of ze nu groot of klein zijn.
Zal zeker niet ontkennen dat ik graag naar kijk maar dat maakt vrouwen niet tot een lustobject.

IMHO
Qui habet aures audiendi audiat
pi_17875698
Ik snap echt niet wat mannen zo mooi vinden aan grote borsten, ik lijk door mn borsten een stuk dikker dan ik eigenlijk ben... en naja ik vind het gewoon niet mooi staan.
  zondag 21 maart 2004 @ 22:13:07 #105
62913 Blik
The one and Only!
pi_17875797
ja, als je klein bent en je hebt een forse maat D kun je dit verwachten natuurlijk, dan lijken ze heel groot

vergelijkingsvoorbeeld:
Tatjana Simic is ongeveer 1.60 meter en heeft cup C, en je zou denken dat ze groter zijn
  zondag 21 maart 2004 @ 23:18:29 #106
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17877594
ik denk dat er meer te zeggen is voor kleine borsten dan voor grote borsten
als je kleine borsten hebt hoef je niet bang te zijn dat ze gaan hangen, je kunt et oppushen/opvullen je kunt ze laten vergroten en je hoeft zeker niet bang te zijn dat je rugklachten krijgt.. ze groeien nog tot je ergens in de 20 bent ofzo, dus wie weet heb je op latere leeftijd wel een gewone cup
ik heb hier al eerder gereageerd maar ik vind het zoo dom dat mensen zeggen dat zoveel meisjes jaloers op je zijn of dat je blij moet zijn dat je niet 2 kuilen hebt ofzo.. ik kan ze niet 'wegwerken' en veel kleren passen 'daarboven' niet.. opmerkingen gaan vaak over mn borsten.. grotere borsten gaan vroeg hangen, hebben vergrotere kans op borstkanker en zo kan ik nog wel doorgaan.. daarbij mag in mijn geval een borstverkleining nog lang niet omdat ik te jong zou zijn volgens de dokter.. ze groeien nog wel even door.. jah leuk vooruitzicht
als je kleine borsten hebt kun je de aandacht nog ergens anders op leggen.. als je bijvoorbeeld een mooie kont hebt ofzo, wordt daar ook wel naar gekeken.. probeer grote borsten maar es uit het zicht te krijgen.. vind maar es een leuke jas en probeer maar te sporten zonder dat 'gehops'
waarom moet je tevreden zijn met grote borsten maar mag je wel ontevreden zijn met kleine borsten?
pi_17880868
Ja dat ben ik helemaal met je eens... t zal vast ook niet leuk zijn om kleine borsten te hebben, maar ik zie daar idd toch minder nadelen in dan in grote borsten....
pi_17880913
Echt gezeik om niks!

Gebruik je borsten in je voordeel zou ik zeggen. Laat ze juist zien en speel een beetje met die jongens die die domme opmerkingen maken. Beetje verleidelijk lachen en hoppa de hele avond gratis drank!
  maandag 22 maart 2004 @ 11:43:16 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17883653
Het lijkt me ook niet fijn om grote borsten te hebben en dan te moeten horen dat 'andere vrouwen jaloers zijn', en dat ' mannen dat wel mooi vinden', etc. Daar gaat het niet om, het gaat erom hoe je jezelf voelt.
Er wordt toch een soort stempel op je geplakt, je bent altijd dat meisje met die enorme...'. Mijn jongere zusje heeft ook vrij grote borsten. En ik zelf realiseerde me het nooit, maar het beinvloedt haar leven enorm. Zij kan bijvoorbeeld nooit zomaar een bloesje, jasje of truitje uit de rekken pakken. Want qua romp heeft ze dan misschien wel maat 38, maar door die borsten krijgt ze menig jasje niet eens dicht. En truitjes/shirtjes zien er vaak niet zo fraai uit. Winkelen wordt zo een grote frustratie.
Ik heb ook weleens een periode gehad dat ik toch wel een paar maten gegroeid was daar. Mijn borsten puilden overal uit, sporten werd buitengewoon pijnlijk en veel kleding stond niet mooi. En, het ergste, je ziet mensen naar je staren, en sommigen vinden het nodig om er iets over te zeggen, wat niet eerlijk is want aan je lichaamsvormen kan je immers niks doen. Gelukkig heb ik nu weer een acceptabeler maat!
pi_17883806
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:09 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik snap echt niet wat mannen zo mooi vinden aan grote borsten, ik lijk door mn borsten een stuk dikker dan ik eigenlijk ben... en naja ik vind het gewoon niet mooi staan.
Maak je geen zorgen, veel mannen vinden het ook niet mooi ....

Persoonlijk snap ik niet waar jullie je allemaal druk over maken, hou op met janken en accepteer gewoon hoe je bent.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 22 maart 2004 @ 12:07:24 #111
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17884204
Ik vind het persoonlijk erg lomp als mensen zomaar uit het niets beginnen over iets wat met je uiterlijk te maken heeft (en dan heb ik het niet over 'Goh, wat zit je haar leuk!'). Je kunt het natuurlijk als compliment opvatten maar niet alles wat als compliment gedaan wordt is ook daadwerkelijk een compliment. Mensen mogen best meer nadenken over wat het effect is op wat ze zeggen.

Ik ken er nog een: 'Dikkerds zijn altijd zo gezellig!'. Alsof mensen die dik zijn er zin in hebben dat te horen....
Proud Powerpauper
pi_17885575
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:07 schreef Nuek het volgende:
Ik ken er nog een: 'Dikkerds zijn altijd zo gezellig!'. Alsof mensen die dik zijn er zin in hebben dat te horen....
Bovendien is het grote onzin, dikke mensen zijn net zo vaak chagrijnige zeuren als graatmagere mensen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17885678
waarom QueenB en niet QueenDD ?
  maandag 22 maart 2004 @ 13:15:17 #114
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17885724
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
accepteer gewoon hoe je bent.
en dat zou dus zoveel makkelijker zijn zonder dat 'gezeik' uit de OP.. alleen lijken heel veel mensen dit niet door te hebben
ook wordt het 'klagen' (weet niet hoe ik het anders uit moet drukken) over het hebben van grote borsten vaak afgedaan als gejank, gezeik en gezeur.. terwijl er toch écht wel degelijk risico's en vervelende kanten aan zijn.. ik vind het nog al vervelend dat er steeds wordt gezegd dat je zeikt enzo.. iemand anders is tevreden met grote borsten, ik niet.. de een is blij dat ie heel dun is, de ander niet.. zeiken vind ik niet het goede woord ervoor, gejank al helemaal niet.. het gaat om hoe je je erbij voelt en gevoel kun je niet veranderen.. wat de een opvat als een compliment vind de ander een belediging en daar mag best es bij nagedacht worden.. een opmerking over net dat éne waar jij een complex over hebt is niet leuk, al is het aardig bedoeld..
pi_17886003
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:15 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

en dat zou dus zoveel makkelijker zijn zonder dat 'gezeik' uit de OP.. alleen lijken heel veel mensen dit niet door te hebben
ook wordt het 'klagen' (weet niet hoe ik het anders uit moet drukken) over het hebben van grote borsten vaak afgedaan als gejank, gezeik en gezeur.. terwijl er toch écht wel degelijk risico's en vervelende kanten aan zijn..
Ik ben al sinds mijn 17e kalend, ook niet echt leuk. Daar zitten ook gezondheidsrisico's aan vast in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken en beweren (verhoogde kans hart-en-vaatziekten, prostaatkanker en nog wat dingetjes). Er worden veel flauwe grappen over gemaakt, mensen kijken vaak naar mijn wijkende haargrens als ze met me aan het praten zijn, vooral als het mensen zijn die me nog niet kennen. Het is ook iets wat geheel buiten mijn schuld om gebeurt, en toch open ik geen topics om erover te zeuren hoe zielig ik wel niet ben en wat voor klootzakken en bitches mensen toch zijn.
quote:
ik vind het nog al vervelend dat er steeds wordt gezegd dat je zeikt enzo.. iemand anders is tevreden met grote borsten, ik niet.. de een is blij dat ie heel dun is, de ander niet.. zeiken vind ik niet het goede woord ervoor, gejank al helemaal niet.. het gaat om hoe je je erbij voelt en gevoel kun je niet veranderen.. wat de een opvat als een compliment vind de ander een belediging en daar mag best es bij nagedacht worden.. een opmerking over net dat éne waar jij een complex over hebt is niet leuk, al is het aardig bedoeld..
Grote borsten hebben ook voordelen, richt je daar liever op, gevoel kan je overigens wel degelijk veranderen, ook al is het niet makkelijk.

Verder vind ik niet dat je kan verwachten van mensen dat ze rekening houden met de mogelijke complexen van andere mensen, dan kan je niks meer zeggen. Kijk, als je nou weet dat iemand het ergens moeilijk mee heeft kan je dat onderwerp bewust vermijden. Probleem is, bij de meeste mensen weet je niet waar ze mee zitten of onzeker over zijn.
pi_17886190
Tjonge jonge je ziet maar weer wat een lompe wezens mannen af en toe kunnen zijn.
Het gaat niet alleen om die opmerkingen... er wordt maar van je verwacht dat je blij met die grote borsten bent, want daarmee krijg je immers alles voor elkaar!
Maar vergeet niet dat ik dag en nacht nek en rugklachten heb waar gewoon niets aan te doen is behalve een borstverkleining.

Voor de vergelijking, hang maar eens een hele dag een kilo pak suiker of wat dan ook om je nek, als je dat plezierig vond pas dan mag je zeggen dat wij zeikerds zijn!!!!!!!!!!!
pi_17886462
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Tjonge jonge je ziet maar weer wat een lompe wezens mannen af en toe kunnen zijn.
Het gaat niet alleen om die opmerkingen... er wordt maar van je verwacht dat je blij met die grote borsten bent, want daarmee krijg je immers alles voor elkaar!
Maar vergeet niet dat ik dag en nacht nek en rugklachten heb waar gewoon niets aan te doen is behalve een borstverkleining.
Tjonge jonge, je ziet maar weer wat een domme wezens vol vooroordelen vrouwen af en toe kunnen zijn.
Ik snap ook wel dat het ook nadelen heeft meid... Ik zeg alleen maar dat je je beter op de voordelen kan richten, het heeft gewoon geen zin om er zielig over te gaan doen en te verwachten of te verlangen dat heel de wereld zich precies zo gaat gedragen als jij wilt.
quote:
Voor de vergelijking, hang maar eens een hele dag een kilo pak suiker of wat dan ook om je nek, als je dat plezierig vond pas dan mag je zeggen dat wij zeikerds zijn!!!!!!!!!!!
Hoef ik niet te proberen, ik weet nou al dat ik dat niet prettig vind, nog geen reden om er dan maar over door te zeveren.
  maandag 22 maart 2004 @ 14:08:12 #118
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17886930
lekkere grote dikke tieten... mm jammie niks mis mee toch! Krijg alleen vaak de neiging om er met me gezicht in te gaan woelen weeje..
I got a problem solver, and his name is Revolver.
pi_17887456
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat het ook nadelen heeft meid... Ik zeg alleen maar dat je je beter op de voordelen kan richten, het heeft gewoon geen zin om er zielig over te gaan doen en te verwachten of te verlangen dat heel de wereld zich precies zo gaat gedragen als jij wilt.
[..]
Welke voordelen? Ik zie er geen voordelen van, ik heb al een vriend (die niet alleen op mn grote borsten is gevallen) dus daar hoef ik het niet voor te doen, en om gratis drankjes bedelen door mn tieten ver vooruit te steken, nee dankje, ik heb zelf geld genoeg.
  maandag 22 maart 2004 @ 14:33:23 #120
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17887558
quote:
Op maandag 22 maart 2004 14:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Welke voordelen?
* w8 af...
pi_17889585
Ik wacht gezellig mee, maar het schiet nog niet echt op....
pi_17892755
quote:
Op maandag 22 maart 2004 14:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Welke voordelen? Ik zie er geen voordelen van, ik heb al een vriend (die niet alleen op mn grote borsten is gevallen) dus daar hoef ik het niet voor te doen, en om gratis drankjes bedelen door mn tieten ver vooruit te steken, nee dankje, ik heb zelf geld genoeg.
Je valt er mee op, en voor de meeste mannen op een positieve manier, en met opvallen kan je je voordeel doen, of en hoe je dat doet is volledig aan jou.
pi_17893016
foto ?
* Ze zeggen wel eens dat ik zeg: 'Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks'
maar dat heb je mij niet horen zeggen, zeg maar...
'Wat zeg je?' Zeg ik wat? ik zeg niks... Ik zeg toch...
ach wat, ik hou m'n bek wel....*
  maandag 22 maart 2004 @ 18:04:33 #124
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17893074
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
het heeft gewoon geen zin om er zielig over te gaan doen en te verwachten of te verlangen dat heel de wereld zich precies zo gaat gedragen als jij wilt.
de hele wereld moet vooral niet gaan verwachten dat alles zomaar gezegd kan worden, een klein beetje nadenken voor het maken van een opmerking kan echt geen kwaad.. en dáár gaat het nu even om, dat die opmerkingen zomaar gemaakt worden.. er wordt gevraagd waarom mensen die opmerkingen maken, en of meer meisjes er last van hebben...
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je valt er mee op, en voor de meeste mannen op een positieve manier, en met opvallen kan je je voordeel doen, of en hoe je dat doet is volledig aan jou.
je kunt ook in een minirokje met je benen wijd op de pooltafel gaan liggen.. val je ook op voor de mannen
pi_17893146
Ik zit nog steeds te wachten op de 'voordelen' want die heb ik nog niet voorbij zien komen.....
  maandag 22 maart 2004 @ 18:18:24 #126
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17893312
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:01 schreef MJ-1979 het volgende:
foto ?
als pasen en pinksteren op 1dag vallen

voordeel; veel vieze geile mannetjes achter je aan..
iemand nog 1?
pi_17893364
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:18 schreef lovegrrl het volgende:

[..]
voordeel; veel vieze geile mannetjes achter je aan..
iemand nog 1?
Hahaha daar komt het uiteindelijk wel op neer ja... Naja goed als iemand de voordelen zou moeten kennen zouden wij dat wel zijn, maar helaas heb ik er nog nooit geen voordeel van gehad, dus ik ga er ook niet vanuit dat 1 of andere jongen die wel kan verzinnen.
pi_17893463
voordeel: genoeg moedermelk als je een twee- of meerling krijgt.
  maandag 22 maart 2004 @ 18:27:32 #129
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17893470
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:21 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Hahaha daar komt het uiteindelijk wel op neer ja... Naja goed als iemand de voordelen zou moeten kennen zouden wij dat wel zijn, maar helaas heb ik er nog nooit geen voordeel van gehad, dus ik ga er ook niet vanuit dat 1 of andere jongen die wel kan verzinnen.
leuk om naar te kijken.. voor een ander (meestal mannelijk) sjah et is zo simpel..
tot je ze zelf hebt
pi_17894372
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:21 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Ik heb het al gezegd, je valt op! En opvallen op een positieve manier is goed. Veel mensen zullen je aantrekkelijker vinden, aantrekkelijke mensen worden eerder aardig gevonden, en daar heb je CONSTANT voordeel van, meestal zelfs zonder dat je je er bewust van bent.

Zoals een beroemd voetballer ooit eens zei: "Elk voordeel heb z'n nadeel." Het nadeel bijvoorbeeld van aantrekkelijk zijn is dat je ook aandacht krijgt van mensen waar je geen aandacht van wil. Aan jou om die mensen af te wimpelen en te laten merken dat je niet van hun gedrag gedient bent.

En voor de laatste keer, wees blij met wat je hebt. Ik zou je wel eens willen horen als je 2 erwtjes had als borsten....
  maandag 22 maart 2004 @ 19:47:09 #131
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17895160
quote:
Op maandag 22 maart 2004 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En voor de laatste keer, wees blij met wat je hebt. Ik zou je wel eens willen horen als je 2 erwtjes had als borsten....
...en voor niet de laatste keer waarschijnlijk: Mensen moeten zich met hun eigen zaken bemoeien. 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook en ander niet!'
Proud Powerpauper
  maandag 22 maart 2004 @ 22:13:48 #132
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17899544
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:27 schreef Caesu het volgende:
voordeel: genoeg moedermelk als je een twee- of meerling krijgt.
Echt niet. Om een baby te voeden heb je alleen wat klierweefsel nodig en tepels. Kijk maar naar andere zoogdieren. Hebben die soms borsten? De grotere borsten van mensen dienen eigenlijk nergens voor, ja als sexueel lokmiddel hooguit. En fyi: een mensenborst bestaat voor het grootste gedeelte uit vet.
Daar gaat je voordeel...
pi_17900297
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Echt niet. Om een baby te voeden heb je alleen wat klierweefsel nodig en tepels. Kijk maar naar andere zoogdieren. Hebben die soms borsten? De grotere borsten van mensen dienen eigenlijk nergens voor, ja als sexueel lokmiddel hooguit. En fyi: een mensenborst bestaat voor het grootste gedeelte uit vet.
Daar gaat je voordeel...
ok.
toch wordt gezegd dat veel mannen instinctief zich aangetrokken voelen tot vrouwen met grote borsten en brede heupen omdat dat beter zou zijn voor de voortplanting.
niet zoals (veel) vrouwen op gespeurde mannen vallen - betere bescherming.
misschien zit er wel een kern van waarheid in.
  maandag 22 maart 2004 @ 22:53:30 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17900687
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:41 schreef Caesu het volgende:

[..]

ok.
toch wordt gezegd dat veel mannen instinctief zich aangetrokken voelen tot vrouwen met grote borsten en brede heupen omdat dat beter zou zijn voor de voortplanting.
niet zoals (veel) vrouwen op gespeurde mannen vallen - betere bescherming.
misschien zit er wel een kern van waarheid in.
Het is bekend dat hoe groter het verschil is tussen de omtrek van de heupen en de taille, hoe aantrekkelijker een vrouwtje wordt bevonden: een vrouwtje met een smalle taille is immers niet zwanger en klaar om bevrucht te worden. Ik denk dat borsten min of meer dezelfde functie hebben: hoe meer zandloper het figuur is, hoe aantrekkelijker, want hoe duidelijker het middel is afgetekend. Maar dan moeten de borsten weer niet te groot zijn, dat is juist weer erg on-vrouwelijk. De 'appelvorm' (van bovcen topzaar) hoort juist meer bij mannen. Peervormige vrouwen zijn ook het meest vruchtbaar heeft onderzoek aangetoond.
Dit alles pleit dus ook weer niet echt voor heel grote borsten.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 00:44:10 #135
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17903482
Wel handig als je ooit eens in een woestijn zonder water terecht komt, in grote borsten zit altijd aardig wat vocht
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 23 maart 2004 @ 00:59:39 #136
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17903697
quote:
Op maandag 22 maart 2004 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb het al gezegd, je valt op! En opvallen op een positieve manier is goed. Veel mensen zullen je aantrekkelijker vinden, aantrekkelijke mensen worden eerder aardig gevonden, en daar heb je CONSTANT voordeel van, meestal zelfs zonder dat je je er bewust van bent.

Zoals een beroemd voetballer ooit eens zei: "Elk voordeel heb z'n nadeel." Het nadeel bijvoorbeeld van aantrekkelijk zijn is dat je ook aandacht krijgt van mensen waar je geen aandacht van wil. Aan jou om die mensen af te wimpelen en te laten merken dat je niet van hun gedrag gedient bent.

en toch kunnen die mensen jou ook best eens met rust laten.. want dan afwimpelen wordt ook wel es vervelend
verder moet je echt es ophouden met dat 'je moet blij zijn met wat je hebt' al die risico's en shit.. waarom vind je die 2 erwtjes erger dan?? is het je niet duidelijk dat grotere borsten risico's met zich meebrengen en kleintjes niet??? zou jou wel es willen horen met een grote cup.. je weet niet half waar je het over hebt.. opvallen op een positieve manier is niet altijd goed, en cker niet als je helemaal niet op WIL vallen...
pi_17906262
Echt leuk hoor als je in het cafe staat en iedereen roept naar jou, laat je tieten zien! Omdat jij toevallig grote hebt en het meisje naast je niet... nou leuk opvallen is dat!!

Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn, met mensen praten omdat ze interesse in MIJ hebben en niet in mn borsten. Nee je lult echt onzin, je bent geen vrouw, en je hebt ook geen grote borsten, dus je zal het waarschijnlijk ook nooit begrijpen ook.
pi_17912219
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 09:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Echt leuk hoor als je in het cafe staat en iedereen roept naar jou, laat je tieten zien!
In wat voor kroegen kom jij in hemelsnaam?
quote:
Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn, met mensen praten omdat ze interesse in MIJ hebben en niet in mn borsten. Nee je lult echt onzin, je bent geen vrouw, en je hebt ook geen grote borsten, dus je zal het waarschijnlijk ook nooit begrijpen ook.
Wees dan gewoon jezelf en accepteer jezelf, dus ook je borsten... Van mij hoeft het niet hoor, je mag jezelf ook heel ongelukkig en onbegrepen gaan voelen omdat je grote borsten hebt, maar echt constructief lijkt me dat niet.
pi_17914262
Mijn ex liep altijd te zeuren over hoe klein d'r tieten waren (en ze waren helemaal niet zo klein) Bovendien liep ze altijd te zeuren dat d'r kont veelste groot was (en dat terwijl haar kont über-vrouwelijk was en ik haar kont ongelofelijk mooi vind!)

Persoonlijk haat ik generaliseren, maar 1 ding kan wel over vrouwen gezegd worden... HET IS OOK NĶĶIT GOED!!!

Zoals al gezegd, zie de vķķrdelen er nou eens van in en wees blij met wat je hebt!!!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:28:26 #140
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_17914350
Bij 1.55 m en 47 kilo is DD wel degelijk enorm. Daar heb ik dus iets aan laten doen en werd volledig vergoed door de verzekering. Nu 12 jaar geleden en ben nog steeds blij dat men me gewoon in de ogen kijkt in plaats van in de tiet.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_17914489
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:28 schreef kleinmeiske het volgende:
Bij 1.55 m en 47 kilo is DD wel degelijk enorm. Daar heb ik dus iets aan laten doen en werd volledig vergoed door de verzekering. Nu 12 jaar geleden en ben nog steeds blij dat men me gewoon in de ogen kijkt in plaats van in de tiet.
In jouw geval moet ik je helemaal gelijk geven. Voor extreme gevallen is borstverkleining idd een goede optie. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke cupmaat je nu hebt ?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:38:23 #142
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_17914641
Tuurlijk, je kunt me toch niet zien Serieus: ze zijn op B gemaakt. Maar als ik veel sport zoals nu wordt het een B-tje en als ik weer wat kilootjes erbij heb een BB.
pi_17914799
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:38 schreef kleinmeiske het volgende:
Tuurlijk, je kunt me toch niet zien Serieus: ze zijn op B gemaakt. Maar als ik veel sport zoals nu wordt het een B-tje en als ik weer wat kilootjes erbij heb een BB.
Voor jouw lengte en gewicht lijkt me dat idd perfect .
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:46:11 #144
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_17914847
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor jouw lengte en gewicht lijkt me dat idd perfect .
Ik ben gek op complimenten Thanks. Ik groei, hihi.
pi_17918422
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In wat voor kroegen kom jij in hemelsnaam?
[..]
Op t moment in geen 1 kroeg meer... en nee dat komt niet daardoor.

Ik kan mezelf niet accepteren zoals ik nu ben, ik heb altijd het gevoel dat mijn borsten iets zijn wat niet bij mij hoort. En dat is iets wat helaas moeilijk te ontzien is.
Maar ik hoop dat je mij over een jaar of 2 nergens meer over zal horen klagen, en dat ik dan tevreden met een cup C rondloop. En dan kan P-Style wel zeggen dat het bij vrouwen ook NOOIT GOED is, maar ik beloof je dat je mij dan NOOIT meer ergens over zal horen!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:25:00 #146
81202 blublub
snob and a half
pi_17927298
ik heb geen D cup, maar ik heb soms al moeite om kleren te vinden, dat is echt verrot. dan staat t prima, maar gaat t trekken bij je borsten enzo, dat is echt klote.

en wat dat Grrr figuur zegt over dat t een voordeel is om op te vallen met je grote borsten is natuurlijk bullshit. de meisjes met de grote borsten die in een kroeg staan trekken over het algemeen verschikkelijk foute types aan, iig, als die types op die meisjes afstappen omdat ze grote borsten hebben, heel vervelend lijkt me. want je wilt toch niet staan praten met zon figuur dat alleen maar met jou staat te praten omdat je grote borsten hebt... dat lijkt me echt een heel groot nadeel
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
pi_17927371

pi_17931908
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 23:25 schreef blublub het volgende:
ik heb geen D cup, maar ik heb soms al moeite om kleren te vinden, dat is echt verrot. dan staat t prima, maar gaat t trekken bij je borsten enzo, dat is echt klote.

en wat dat Grrr figuur zegt over dat t een voordeel is om op te vallen met je grote borsten is natuurlijk bullshit. de meisjes met de grote borsten die in een kroeg staan trekken over het algemeen verschikkelijk foute types aan, iig, als die types op die meisjes afstappen omdat ze grote borsten hebben, heel vervelend lijkt me. want je wilt toch niet staan praten met zon figuur dat alleen maar met jou staat te praten omdat je grote borsten hebt... dat lijkt me echt een heel groot nadeel
Foute types moet je gewoon afwimpelen... Feit is dat grote(re) borsten voor de meeste mannen je aantrekkelijkheid verhogen, en er is niks mis met aantrekkelijk(er) gevonden worden...
pi_17932330
ik ben 1.60 en heb cup F, soms is dat zelfs te klein..REKEN UIT
snap wel dat je soms moe wordt van de opmerkingen maar probeer het gewoon als compliment te zien
  woensdag 24 maart 2004 @ 11:05:09 #150
68162 NYJETS147
J..E..T..S, JETS,JETS, JETS!!!
pi_17933018
Heeft er al eens iemand gedacht aan heel hard sporten?
Een ex van mij had een vriendin die (net als mijn ex trouwens) haar borsten had laten verkleinen.
Een paar jaar later is ze veel gaan zwemmen omdat ze rugklachten had. En, tjoep..... zo plat als een dubbeltje.
Dus dames, probeer het eerst zo. Voordeel is namelijk dat je, als je toch geopereerd wilt worden je dan gelijk in een stuk beter conditie bent.
Don't believe everything you hear........not even in your own mind!
pi_17933055
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:05 schreef NYJETS147 het volgende:
Een ex van mij had een vriendin die (net als mijn ex trouwens) haar borsten had laten verkleinen.
Een paar jaar later is ze veel gaan zwemmen omdat ze rugklachten had. En, tjoep..... zo plat als een dubbeltje.
Dus dames, probeer het eerst zo. Voordeel is namelijk dat je, als je toch geopereerd wilt worden je dan gelijk in een stuk beter conditie bent.
Ik heb jarenlang 4x per week gezwommen in de selectie en wedstrijden en alles gedaan.
Ze zijn er echt niet kleiner van geworden.
  woensdag 24 maart 2004 @ 12:57:42 #152
81202 blublub
snob and a half
pi_17935183
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Foute types moet je gewoon afwimpelen... Feit is dat grote(re) borsten voor de meeste mannen je aantrekkelijkheid verhogen, en er is niks mis met aantrekkelijk(er) gevonden worden...
jij bent zo duidelijk een man. je wimpelt die mannen neit zo makkelijk af en he is gewoon irritant dat figuren eerder met je gaan praten omdat je grotere borsten hebben. zou jij t leuk vinden als jij een grote lul zou hebben (zou he) en vrouwen daarom met je zouden gaan staan praten? dan zijn ze toch niet in jou geinteresseerd, maar in dat onderdeel, die lul van jou.

ik zou daar persoonlijk niet vrolijk van worden. en bovendien, net alsof een meisje met B cup onaantrekkelijker gevonden wordt dan een meisje met DD, dat is echt bullshit. en ja, de types die dat wel interesseert, dat zijn de foute types die maar op 1 ding uitzijn.... (en ik begin te geloven dat jij daar ook bijhoort )
  woensdag 24 maart 2004 @ 13:29:22 #153
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_17935891
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:05 schreef NYJETS147 het volgende:
HAHAHA, probeer 't zelf eerst ff!! Dat werkt echt niet bij DD en hoger! Overigens, ja ik heb er ervaring mee (zie eerdere posts)
pi_17938173
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 12:57 schreef blublub het volgende:

[..]

jij bent zo duidelijk een man. je wimpelt die mannen neit zo makkelijk af en he is gewoon irritant dat figuren eerder met je gaan praten omdat je grotere borsten hebben. zou jij t leuk vinden als jij een grote lul zou hebben (zou he) en vrouwen daarom met je zouden gaan staan praten? dan zijn ze toch niet in jou geinteresseerd, maar in dat onderdeel, die lul van jou.

ik zou daar persoonlijk niet vrolijk van worden. en bovendien, net alsof een meisje met B cup onaantrekkelijker gevonden wordt dan een meisje met DD, dat is echt bullshit. en ja, de types die dat wel interesseert, dat zijn de foute types die maar op 1 ding uitzijn.... (en ik begin te geloven dat jij daar ook bijhoort )
daar ben ik man voor: ja dat zou ik wel leuk vinden ja
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_17938244
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 12:57 schreef blublub het volgende:
En jij bent zo duidelijk een zeur... Ik snap ook wel dat je niet op aandacht van iedereen zit te wachten en dat je wel eens simpel wordt van het afwimpelen van mannen die je niet ziet zitten, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Iedereen moet wel eens mensen afwimpelen die ze niet zien zitten, de een meer dan de ander, maar goed...

Als vrouwen je alleen behandelen als lustobject moet je daar schaamteloos gebruik van maken als je daar zin in hebt, en anders zeg je dat ze op moeten zouten, zo moeilijk is het allemaal niet...
quote:
Over het algemeen worden grotere borsten gewoon interessanter gevonden door de meeste mannen, ze springen iig wel sneller in het oog, waardoor je gewoon sneller de aandacht trekt. Ik zelf vind kleine borsten meestal supersexie, maar ook mij valt het meteen op als een vrouw grote borsten heeft, geloof me...

Wat die foute types betreft die maar op 1 ding uit zijn... Daar hoor ik eigenlijk helemaal niet bij, ik denk dat jij mijn posts niet helemaal goed interpreteert. Ik zeg eigenlijk maar één ding: accepteer jezelf en verwacht niet dat de hele schepping zich aan jou aanpast, dat gaat namelijk nooit gebeuren. Dus leer ķf leven met je (te) grote borsten ķf laat een borstverkleining uitvoeren. En dat zijn de keuzes die je hebt, punt!
pi_17938726
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Dus leer ķf leven met je (te) grote borsten ķf laat een borstverkleining uitvoeren. En dat zijn de keuzes die je hebt, punt!
Tja, wat moeten we hier nog op antwoorden.
vind het een beetje verkeerd van je neergezet zo.

Die borsten hooren bij mij en ik leef er ook blij mee.
Maar daarom hoeven we toch niet alles te pikken
pi_17938929
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 15:34 schreef jolene het volgende:

[..]

Tja, wat moeten we hier nog op antwoorden.
vind het een beetje verkeerd van je neergezet zo.

Die borsten hooren bij mij en ik leef er ook blij mee.
Maar daarom hoeven we toch niet alles te pikken
AAAARRGGGGH, heb jij mijn posts wel goed gelezen?!?! Ik zeg toch juist dat je niet alles hoeft te pikken en dat je mensen waar je geen zin in hebt gewoon af moet wimpelen!!

Kijk, jij doet het volgens mij precies goed, je zegt dat je blij bent met je borsten maar dat je niet alles hoeft te pikken en dat is nou precies de juiste instelling .
pi_17941021
foto's anders kan ik niet oordelen
pi_17941259
Laten we de discussie stoppen want voor jou heeft het geen zin Grrrrrrrr om zo door te gaan want wij vinden dat wij het beter weten en jij vind dat jij het beter weet, dus zo kunnen we wel eeuwen door gaan.

Ik zou liever gewoon met andere meiden die ook grote borsten hebben over de problemen enzo willen praten dan dat geleuter van jou elke keer tussendoor. Want geloof me, daar heb ik niks aan.
pi_17941408
Als een forse D al klein is, uhm dan heb ik wel heeel kleine borsten
Italians do it better
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:25:19 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_17941543
Ooh ik krijg zoooveel complimenten, ik word er helemaal onzeker van! Boehoehoe! Kras.
pi_17941585
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Laten we de discussie stoppen want voor jou heeft het geen zin Grrrrrrrr om zo door te gaan want wij vinden dat wij het beter weten en jij vind dat jij het beter weet, dus zo kunnen we wel eeuwen door gaan.
Hee, ik ben een man, die vinden altijd dat ze het beter weten.
quote:
Ik zou liever gewoon met andere meiden die ook grote borsten hebben over de problemen enzo willen praten dan dat geleuter van jou elke keer tussendoor. Want geloof me, daar heb ik niks aan.
Je bedoelt dat je gewoon zin hebt om hier een partijtje te gaan jankzakken met een paar andere jankzakken. Aangezien je een vrouw bent en vrouwen daar nu eenmaal behoefte aan hebben zal ik je raad opvolgen en mezelf terug trekken uit dit topic (nou ja, ik blijf wel lurken ).

Tevreden?
pi_17941618
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:25 schreef speknek het volgende:
Ooh ik krijg zoooveel complimenten, ik word er helemaal onzeker van! Boehoehoe! Kras.
Hier moet ik toch nog even op reageren....

LOL!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:54:37 #164
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17942150
quote:
Ik zeg eigenlijk maar één ding: accepteer jezelf en verwacht niet dat de hele schepping zich aan jou aanpast, dat gaat namelijk nooit gebeuren. Dus leer ķf leven met je (te) grote borsten ķf laat een borstverkleining uitvoeren. En dat zijn de keuzes die je hebt, punt!
ik ben om heel eerlijk te zijn nog niet echt gewend aan mijn grote borsten.. aangezien ze vorig jaar nog aanzienlijk kleiner waren en ik nooit problemen had met kleren kopen enzo.. verder kreeg ik ook niet vaak opmerkingen.. ik probeer echt om eraan te wennen, om ze te accepteren maar met altijd maar die opmerkingen en shit wordt het me echt heel moeilijk gemaakt.. verder accepteer ik het wel, maar net als wat er in de OP al gevraagd werd snap ik niet waarom die opmerkingen gemaakt moeten worden.. je hoeft mij niet te vertellen dat ik grote borsten heb. dat weet ik ook heus zelf wel en ik hoef er ook niet aan herinnerd te worden want vergeten doe ik het niet...overigens is borstverkleinig geen optie omdat ik nog niet heel erge rugklachten heb en nog te jong ben.. ik snap gewoon het waarom van de opmerkingen niet en dat is de voornaamste reden dat ik in dit topic begon te posten.. ik vraag me ook af waarom mensen die klagen over kleine borsten zielig worden gevonden, en mensen die grote borsten vervelend vinden.. of niet eens.. mensen die de opmerkingen over grote borsten vervelend vinden als zeikerds worden gezien.. zoals ik al eerder heb gezegd is er meer te zeggen voor kleine dan voor grote borsten.. en wordt je dr veel minder op aangesproken als je kleine hebt want dat is lullig... ooit een jongen op een meisje af zien lopen omdat ze zulke kleintjes had?ik niet...
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ben ik het mee eens, dat ik er blij mee moet zijn hoor ik al vaak genoeg.. dat maakt me nog niet blij met rugklachten en stomzinnige opmerkingen van vieze ventjes
het is echt niet zo dat ik (als 1 van de jankzakken hiero) de hele dag loop te klagen over mn borsten hoor.. maar ik raakte best opgefokt door dit topic omdat mensen reageren die duidelijk niet weten waar ze over praten en die het als gezeik afdoen.. het enige wat er gevraagd werd waarom iemand van die opmerkingen maakt... en er word geprobeerd om mannen (die zonder na te denken opmerkingen maken) erbij na te laten denken wat ze eigenlijk zeggen, dat niet iedereen het op prijs stelt... zegt niet dat je nooit zo'n opmerking mag maken.. doe wat je niet laten wil.. maar kijk niet raar op als iemand je opmerking niet waardeert (en ook niet als een compliment ziet) en je een knal oid te pakken hebt
tuurlijk is het wel leuk om af en toe als man zijnde te horen te krijgen wat een grote lul je hebt, tenslotte is het een compliment.. totdat je voorbij loopt en mensen achter je rug om lopen te lullen over jouw lul.. en je broek niet dichtpast door die grote lul.. en vooral totdat je het de hele tijd te horen krijgt.. verveelt snel hoor
al zullen de meeste mannen daar nog wel trots op zijn ook
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:25 schreef speknek het volgende:
tief toch op als je een probleem niet serieus kan nemen... compliment is ; jij hebt mooie borsten.. belediging is; ohh zijn die echt? of sjeeezus die zijn echt mega.. of moet je dat mokkel es zien wat een tieten ! snap je niet want je hebt geen borsten maar hou je er dan wel buiten
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:18:27 #165
81202 blublub
snob and a half
pi_17942600
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

blablabla
jij hebt t echt niet begrepen he. ik heb helemaal niet zulke megagrote borsten..... dus een borstverkleining lijkt mij absoluut niet aan de orde bij een C-cup.... en ik ben persoonlijk daar prima tevreden mee

en ik heb nergens gezegd dat de schepping zich moet aanpassen aan meisjes met grote borsten maar wat ik wil zeggen is dat er ook wel eens begrip mag zijn voor meisjes met grote borsten, en dat die meiden best eens daar iets over mogen zeggen. ZIJ hebben t serieus ergens over, en waar jouw betoog over gaat is bijna niemand hier duidelijk, ja alleen dat je tevreden moet zijn met jezelf, ja, dat weet iedereen nu wel ondertussen.

en jij bent de zeur, want jij weet gewoon helemaal niet wat het is om borsten te hebben, en al helemaal niet om grote borsten te hebben dus
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:19:42 #166
81202 blublub
snob and a half
pi_17942622
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hee, ik ben een man, die vinden altijd dat ze het beter weten.
[..]

Je bedoelt dat je gewoon zin hebt om hier een partijtje te gaan jankzakken met een paar andere jankzakken. Aangezien je een vrouw bent en vrouwen daar nu eenmaal behoefte aan hebben zal ik je raad opvolgen en mezelf terug trekken uit dit topic (nou ja, ik blijf wel lurken ).

Tevreden?
nee jij zit te jankzakken,

boehoe, ik krijg niet gelijk van al die 'lekker wijven met grote tieten' boehoe, kras
pi_17942898
Onthoud dat een borstverkleining ook voor flink wat littekens kan zorgen... het is niet zomaar een wonderoplossing voor jullie "probleem".
pi_17943050
wow

ik dacht ik begin ff een topic over dat ik veel "commentaar" op mijn borsten kreeg.

nou kwist niet dat dr zoveel gedoe om zou komen!!

ik ben dr wel tevreden mee hoor, ikzelf vind ze mooi en heb dr ook geen last van en wil ze dus ook niet later verkleinen

vind t soms alleen irritant dat SOMMIGE mannen echt alleen maar daar heen kijken maarja dat heb ik dan maar geaccepteerd!!

ben dr voor de rest heel tevreden mee hoor, maar soms irriteerd die aandacht me gewoon ( heb liever dat ze naar me toe komen om mij als persoon bedoel ik dan en niet om mijn uiterlijk)
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:42:29 #169
16715 Mylene
*schatje*
pi_17943056
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je gewoon zin hebt om hier een partijtje te gaan jankzakken met een paar andere jankzakken. Aangezien je een vrouw bent en vrouwen daar nu eenmaal behoefte aan hebben
Doe ff normaal zeg. Ik verzoek je vriendelijk om daarmee te stoppen.
pi_17943103
-edit: niet leuk, ondanks de knipoog

[ Bericht 84% gewijzigd door Mylene op 24-03-2004 19:01:05 ]
pi_17943214
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:54 schreef lovegrrl het volgende:
Heel verhaal
Hmm, tja, als je nog erg jong bent en je borsten beginnen ineens keihard te groeien kan ik me voorstellen dat je even niet weet wat je ermee aan moet, vooral omdat jongens van jouw leeftijd vaak wat meer, eh, gefixeerd zijn op borsten dan op andere dingen. Maar geloof me, dat wordt ook een stuk minder in de loop van de tijd.

Lompe opmerkingen als: "wat een grote tieten!" zal je altijd wel blijven houden, en dat dat niet leuk is begrijp ik.

Sterkte ermee dan!
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:15:10 #172
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17943610
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hmm, tja, als je nog erg jong bent en je borsten beginnen ineens keihard te groeien kan ik me voorstellen dat je even niet weet wat je ermee aan moet, vooral omdat jongens van jouw leeftijd vaak wat meer, eh, gefixeerd zijn op borsten dan op andere dingen. Maar geloof me, dat wordt ook een stuk minder in de loop van de tijd.

Lompe opmerkingen als: "wat een grote tieten!" zal je altijd wel blijven houden, en dat dat niet leuk is begrijp ik.

Sterkte ermee dan!
hmm eindelijk een post van jouw kant met een beetje begrip .. het zijn niet alleen de jongens van mijn leeftijd hoor, dat zou niet zo'n probleem zijn het zijn meer de oudere jongens/mannen die het schaamteloos komen vertellen... overigens ben ik niet op mn mond gevallen en handle ik het prima het is meer dat ik scheitziek wordt van de opmerkingen en van het feit dat iedereen iets waar ik, en veel meiden met mij, wel degelijk mee zit, afdoet als gezeik
ik denk dat op de vraag uit de OP, het waarom van de opmerkingen, geen antwoord zal komen.. en dat er meer meisjes zijn met het 'probleem' van QueenB lijkt me nu wel duidelijk ik heb gesproken dus ik denk dat ik maar mee ga lurken
pi_17944134
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 19:15 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

hmm eindelijk een post van jouw kant met een beetje begrip ..
Dat begrip is er de hele tijd al hoor, alleen heb ik ook kritiek dat het weinig zin heeft er over te klagen.
quote:
het zijn niet alleen de jongens van mijn leeftijd hoor, dat zou niet zo'n probleem zijn het zijn meer de oudere jongens/mannen die het schaamteloos komen vertellen... overigens ben ik niet op mn mond gevallen en handle ik het prima
Mooi ! Gewoon doorgaan met handlen! Maar wat versta je onder oudere jongens? 18, 28?
quote:
ik denk dat op de vraag uit de OP, het waarom van de opmerkingen, geen antwoord zal komen.. en dat er meer meisjes zijn met het 'probleem' van QueenB lijkt me nu wel duidelijk

Het waarom van de opmerkingen, ik kan wel wat bedenken. Zelf maak ik zelden opmerkingen over iemands borsten (als ze op gehoorsafstand zijn dan, hypocriet hč), als ik het doe zijn het ook echt complimentjes, en niet zomaar blaten dat je lekkere tieten hebt. Maar goed, waarom roepen mannen dat:
-Het is leuk om te provoceren, veel mannen weten ook wel dat je dat niet wilt horen en dat ze een felle reactie kunnen verwachten;
-Een nogal onbeholpen poging om te flirten, er zijn mannen die "Hee, jij hebt wel lekkere dikke tieten!" een stijlvol compliment vinden, en ze hebben niet door dat je dat al 10.000 x gehoord hebt...

Dat we er naar kijken, tja, daar kunnen we echt maar heel weinig aan doen, ik betrap mezelf er ook op dat ik vaak naar de boezem van een vrouw kijk. Het is wel af te leren, maar soms doe je het toch nog. Geloof me, ik wil het zelf ook niet, ik weet ook maar al te goed dat de meeste vrouwen daar een hekel aan hebben. Maareh... Kijk jij nooit naar het kontje van een jongen?
quote:
ik heb gesproken dus ik denk dat ik maar mee ga lurken

Ja, dat had ik me ook voorgenomen, maar zolang iedereen me blijft citeren...
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:35:21 #174
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17946733
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, dat had ik me ook voorgenomen, maar zolang iedereen me blijft citeren...
sorryy doe ik het nog een keer
quote:
Mooi ! Gewoon doorgaan met handlen! Maar wat versta je onder oudere jongens? 18, 28?
oudere jongens.. sjah meestal tussen de 19 en de 25 ofzo? ik hoor het echt veel minder vaak van een jonger iemand.. dat is eigenlijk maar een paar keer gebeurt..
quote:

Het waarom van de opmerkingen, ik kan wel wat bedenken. Zelf maak ik zelden opmerkingen over iemands borsten (als ze op gehoorsafstand zijn dan, hypocriet hč), als ik het doe zijn het ook echt complimentjes, en niet zomaar blaten dat je lekkere tieten hebt. Maar goed, waarom roepen mannen dat:
-Het is leuk om te provoceren, veel mannen weten ook wel dat je dat niet wilt horen en dat ze een felle reactie kunnen verwachten;
-Een nogal onbeholpen poging om te flirten, er zijn mannen die "Hee, jij hebt wel lekkere dikke tieten!" een stijlvol compliment vinden, en ze hebben niet door dat je dat al 10.000 x gehoord hebt...
denk idd dat je hierin wel gelijk hebt.. toch valt et me wel op dat er vaak ook helemaal niks mee bedoeld wordt.. achter je rug om enzo.. of ze vragen zich gewoon echt af of het echt is hehe ik kan er nu eigenlijk wel om lachen, maarja op het moment zelf is het niet altijd leuk.. ik denk idd dat ze het zelf best stijlvol vinden.. et zijn nou eenmaal mannen he
quote:
Dat we er naar kijken, tja, daar kunnen we echt maar heel weinig aan doen, ik betrap mezelf er ook op dat ik vaak naar de boezem van een vrouw kijk. Het is wel af te leren, maar soms doe je het toch nog. Geloof me, ik wil het zelf ook niet, ik weet ook maar al te goed dat de meeste vrouwen daar een hekel aan hebben. Maareh... Kijk jij nooit naar het kontje van een jongen?
haha heel soms heel soms.. ik weet ook wel dat et een beetje standaard is hoor.. mn beste vriend doet et af en toe ook hij heeft et ook niet altijd door.. waarna ik me heel ongemakkelijk voel haha nouja als iemand echt te ver gaat heb ik wel een weerwoordje hoor, maar toch heb ik niet altijd mn dag en pik ik de ene keer wat meer dan de andere
pi_17947852
mensen alsjeblieft..

domme mensen vind je overal.

dus niet zo zeiken met zn allen!
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:39:23 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17948429
naar mijn mening bestaan er geen domme mensen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 25 maart 2004 @ 13:51:42 #177
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_17958311
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:39 schreef ook_gek het volgende:
Nee, alleen dyslectici.
Nicht ärgern, nur wundern!
  donderdag 25 maart 2004 @ 14:27:05 #178
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_17959112
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:39 schreef ook_gek het volgende:
nee, inderdaad... alleen maar mensen die dom doen ... wat een geouwehoer over kleine en grote borsten... ben ik blij dat ik een lulletje heb
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  donderdag 25 maart 2004 @ 14:53:56 #179
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_17959693
Ik begrijp die meiden met grote borsten heel goed! Het lijkt mij ook echt niet leuk om van die enorme jetsers te hebben.

Door grote borsten lijk je dikker ook al ben je verder heel tenger.
Met sporten zoals paardrijden en hardlopen/atletiek enz. is het echt onhandig want die dingen hupsen maar heen en weer en daarom moet je een hele dure sportbeha kopen omdat het anders gewoon pijn doet.
Iedereen (mannen en vrouwen!) kijken eerst naar je tieten. En niet omdat ze het zo prachtig vinden maar omdat die enorme ballen onder je nek gewoon opvallen en er geen ontkomen aan is.
Laatste en belangrijkste punt: Grote tieten gaan ALTIJD hangen. En dat lijkt me nou echt balen!

Een vriendin van mij heeft cup DD en is verder heel tenger gebouwd en zeurt vaak over d'r bombomjella's dus vandaar deze "inside information".
In Vino Veritas
  donderdag 25 maart 2004 @ 15:17:44 #180
68392 ps2noob
free your mind
pi_17960272
Ik kan je geen advies geven zonder pics
pi_17960493
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 14:53 schreef Lady_J het volgende:
...bombomjella's...
Haha!!! "Bombomjella's"! Die moet ik onthouden!
pi_18048079
quote:
Op maandag 29 maart 2004 20:16 schreef Kabuki_jo het volgende:
zo beter?
pi_18048129
quote:
Op maandag 29 maart 2004 20:17 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

zo beter?
vraagje, hoe voeg je zo'n gifje in??
pi_18048461
quote: