RTL Boulevard nuquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:40 schreef Steve-O het volgende:
bron?
vind ze allebei trouwens sneu
quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:44 schreef kibber het volgende:
Ali B is een of andere doorgeslagen marokaanse rapper die denkt dat hij heel erg stoer is met zijn praatjes.. zal ff en pic zoeken
Ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:46 schreef Batsies het volgende:
[afbeelding] is dit hem?
en bedanktquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:46 schreef Batsies het volgende:
[afbeelding] is dit hem?
Ik was je al voorquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:47 schreef Murray het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet alweer genoeg geloof ik.
Zie topicnotes.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:47 schreef Ripley het volgende:
Is er ook wat meer info over? Het waarom bijvoorbeeld of beelden? Ik heb het niet gezien en moet nu afgaan op wat jij even snel hier neer hebt gezet namelijk. Niets tegen TS, maar het gebeurt vaak dat hier ongefundeerde dingen zonder goede bron worden neergezet.
Ripley kent mamma B aardigquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ali B is een ex-collega van mij,.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben je niet in de war? veel Marokanen heten Ali hoor... En er zullen er ook wel genoeg zijn van wie de achternaam emt een B begintquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welke Ali B?quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zou graag eens een potje tegen haar graatmagere stoere zoon willen boksen in ze stoere videoclipje hoor. Zeg dat maar tegen d'r.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ripley kent mamma B aardig
En daar werd het dus matten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:56 schreef milagro het volgende:
doen ze niet beide met de Zwakste Schakel voor BN-ers?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
En daar werd het dus matten.
Ik weet in ieder geval wel dat Ali niet standaard marokkaans oid is opgevoed. Zijn moeder is al jaren alleenstaand en gescheiden en is ze een behoorlijke stapsterquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:56 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ik zou graag eens een potje tegen haar graatmagere stoere zoon willen boksen in ze stoere videoclipje hoor. Zeg dat maar tegen d'r.
Is er ook al bekendgemaakt waarom hij heeft uitgehaald?quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:39 schreef Robert_Jensen het volgende:
.
Ik ben gelijk fan!
Jan Smit slaat die irritante magere kutspriet van een Ali B op z'n veels te grote bek.
En terecht!
Go Jan Go Jan.
Chazia vroeg "noem een groente"quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Is er ook al bekendgemaakt waarom hij heeft uitgehaald?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Chazia vroeg "noem een groente"
Ali B zei "Sla"
Inderdaad, wat een achterlijke reactiequote:Op woensdag 17 maart 2004 19:11 schreef milagro het volgende:
Serieus nu :
Jan Smit stelde zich voor de gein voor als een ander, ALi B kwam erachter dat ie voor de gek gehouden was en pikte dat niet en viel Jan in de kleedkamer aan en Jan sloeg terug
Hij wilde ws Respect, die Ali
Die Marokkanen kunnen ook niet tegen een geintje, hè
Wat een sukkel!
Shouf shouf, Mother B, die zoon van jou, ik sweer het je, die is niet chill!quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een achterlijke reactie
Ik zal zijn moeder er eens op aanspreken
Hij is een BM'er....quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:15 schreef snowwie2 het volgende:
Ali B is geeneens een BN'er
'Jan Smit slaat marrokaan op z'n bek' is dan een betere titel
Een zogenaamde " Kutmarokkaan".quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:18 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat is een Ali B?
Aan haar is echt niks marokkaans meer zo ongeveer, ik vraag me af of ze shouf shouf nog begrijptquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Shouf shouf, Mother B, die zoon van jou, ik sweer het je, die is niet chill!
Er is niet gemept anders zou je dat wel zien in de uitzendingquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:11 schreef milagro het volgende:
Serieus nu :
Jan Smit stelde zich voor de gein voor als een ander, ALi B kwam erachter dat ie voor de gek gehouden was en pikte dat niet en viel Jan in de kleedkamer aan en Jan sloeg terug
het speelde zich af in de kleedkamers, voor de uitzendingquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is niet gemept anders zou je dat wel zien in de uitzending
Volendam seg je? Is je oma ook een vieswijf?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien diste Ali B. de oma van Jan S.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:26 schreef milagro het volgende:
Volendam seg je? Is je oma ook een vieswijf?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:28 schreef manny het volgende:
ken Ali B niet, maar kan me haast niet voorstellen dat het een grotere weggooier dan Jan S is.
Broer van jan Smit:
[afbeelding]
Hehe zo'n gek breekt zo'n marokkaan in 2enquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:28 schreef manny het volgende:
ken Ali B niet, maar kan me haast niet voorstellen dat het een grotere weggooier dan Jan S is.
Broer van jan Smit:
[afbeelding]
Dat lijkt U-lerzz welquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:28 schreef manny het volgende:
Broer van jan Smit:
[afbeelding]
Ik bedoel dat als Jan Smit een mep had uitgedeeld Ali B er met een blauw oog ofzo zou staan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:24 schreef milagro het volgende:
[..]
het speelde zich af in de kleedkamers, voor de uitzending
Big pimpin' man!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:28 schreef manny het volgende:
Broer van jan Smit:
[afbeelding]
Dat was Urkquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Had Jantje weer teveel van 't witte poeder gesnoept?
Volendam net zo hard hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat was Urk
Ja je verward die pseudo christelijke kut gehuchten zo met elkaar
Daarvoor hoef je Jantje alleen maar naar een nieuwjaarsfuif in een plaatselijke kroeg te sturen met wat mazzel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:35 schreef _bigmac_ het volgende:
maak ze alle 2 dood . word Nederland weer wat mooier.
Behalve het feit dan dat het een gore homo is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat lijkt U-lerzz wel![]()
Is dit serieus?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:28 schreef manny het volgende:
Broer van jan Smit:
[afbeelding]
nee dit is Ricoquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Broehaaaahaa.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
nee dit is Rico
Baba betekent toch schijt of iets van dien aard?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:09 schreef P-Style het volgende:
Staat die "B" trouwens voor "Baba"?
Jan Smit sloeg die jankmarokkaan van 20 kg bedoel je.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
ja daarom sloeg Ali B hem ook
hij moet niks hebben van zuigende volendammertjes
Nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat was Urk
Tuurlijk wel. En hard ook.quote:Op donderdag 18 maart 2004 04:13 schreef Takkesteeg het volgende:
Jan (tje) Smit discrimineert!
Als iemand rapper van z'n tongriem gesneden is en daarnaast ook nog Ali B heet en daarnaast 'buitenlander' is ga je 'm toch niet op z'n smoel meppen?
Alle Marokanen heten Ali.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:52 schreef kibber het volgende:
t
[..]
Ben je niet in de war? veel Marokanen heten Ali hoor... En er zullen er ook wel genoeg zijn van wie de achternaam emt een B begint
quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ali B zei "Sla"
Ik dacht ook dat er Ali G stond ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:31 schreef HeyFreak het volgende:
Ik las eerst Ali G
Nee, hij was toendertijd namelijk al flink bezig met muziek en zo.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:52 schreef kibber het volgende:
t
[..]
Ben je niet in de war? veel Marokanen heten Ali hoor... En er zullen er ook wel genoeg zijn van wie de achternaam emt een B begint
Ik moest hier ff om lachen hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik geef een klap....aan jou .....alleeeeeen.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
Jan Smit tegen Ali B. : "Als je nu niet direkt 2 nederlandse bands opnoemt sla ik je op je bek !"
Ali B. tegen Jan Smit : "uuh..... Blöf, Doe Maar"
<KNAL!>
quote:Ik geef een klap....aan jou .....alleeeeeen.
Waarschijnlijk had Jantje het over het Schlagerfestival, en toen vroeg Ali of daar ook islamitische slagers aan mee mochten doen. Toen Jantje ontkennend schudde, brak er iets in Ali; hij schreeuwde iets over diescrematie en dattie gecoyboyt werd en toen werd het matten.
Wahahahaquote:Jan Smit tegen Ali B. : "Als je nu niet direkt 2 nederlandse bands opnoemt sla ik je op je bek !"
<KNAL!>
quote:De vonken vliegen ervan af"
door Weerdenburg, Patrick van
AMSTERDAM - De Almeerse rapper Ali B. (Bouali) maakte geen vrienden. De 22-jarige stemde na de eerste ronde gelijk de Volendamse zanger Jan Smit weg. Op het bordje schreef hij 'Jantje Shit'. Niet omdat Smit sukkelige antwoorden gaf, maar omdat, zoals Ali B. toelichtte, "Jantje Smit en zijn manager arrogante kwallen zijn. Die Smit en zijn manager hebben me tien minuten constant in de maling lopen nemen over waarmee ik bezig ben", vertelde B., die voor Stichting AAP naar Hilversum was gekomen. " Geen respect. Dat heb ik toch ook voor Smit en zijn plaatjes die hij voor z'n oma maakt."
Nadat bleek dat Jan Smit en Alois Buys, zoals ze zeiden, " oprechte interesse hadden getoond", verdween Ali's boosheid als sneeuw voor de zon en bood B. direct excuses aan. "Ik ben niet zo op de hoogte van al die Bekende Nederlanders hier", zegt hij.
"Van Benny Neyman had ik vaag iets gehoord. Hij is een zingende opa van ver voor mijn tijd. " En ik dacht tot net nog dat Imca Marina de Zangeres Zonder Naam was. Zo zie je maar. Jan Vayne vind ik wel een coole pianist. Ik dacht dat hij autistisch was."
Schilderen is naast zingen de grote passie van Benny Neyman: "Dat heb ik honderd jaar geleden al willen ontdekken. Daar kan ik me nu echt helemaal in verliezen. Ik ging vorig jaar naar een tentoonstelling van de schilderijen van Toon Hermans in het Singer Museum in Laren. Dik kippenvel. Wat kon die man geweldig schilderen. Ik ben gelijk zelf ook begonnen en ben er heel fanatiek in. Ik schilder elke dag wel een paar uur. Kleuren maken, vormen bedenken, geweldig. Vandaar dat ik speelde voor het Toon Hermans-huis."
Om de Zangertjes van Volendam te spekken deed Jan Smit mee. "Ik heb zelf jaren in dat koor gezeten. Bovendien wilde ik weleens zien hoe ver ik zou komen. Ik ben achttien, dus dan weet je helft nog niet. Ik dacht, ik stem in elk geval niet op Imca. Want die is lief, die gooi ik er niet uit. Stemt die tante wel op mij! Wel lachen, maar daar trap ik dus nooit meer in, ha ha".
mooi gevondenquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
Jan Smit tegen Ali B. : "Als je nu niet direkt 2 nederlandse bands opnoemt sla ik je op je bek !"
<KNAL!>
Schat, dit is het Sho forum, en in showbizz is het nu eenmaal usance om van niets heel veel te maken...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:48 schreef Showtime het volgende:
Topic titel klopt dus ook voor geen meter, er zijn niet eens klappen gevallen.![]()
quote:Om de Zangertjes van Volendam te spekken deed Jan Smit mee. "Ik heb zelf jaren in dat koor gezeten. Bovendien wilde ik weleens zien hoe ver ik zou komen. Ik ben achttien, dus dan weet je helft nog niet. Ik dacht, ik stem in elk geval niet op Imca. Want die is lief,
Ouwe mop. Leuke variant.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
<KNAL!>
hij heeft iets met oudere vrouwen, die Jan....'t zou z'n oma kunnen zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:30 schreef MrBean het volgende:
[..]
![]()
Wat een slijmerd.
quote:"De vonken vliegen ervan af"
De Almeerse rapper Ali B. (Bouali) maakte geen vrienden. De 22-jarige stemde na de eerste ronde gelijk de Volendamse zanger Jan Smit weg. Op het bordje schreef hij 'Jantje Shit'. Niet omdat Smit sukkelige antwoorden gaf, maar omdat, zoals Ali B. toelichtte, "Jantje Smit en zijn manager arrogante kwallen zijn. Die Smit en zijn manager hebben me tien minuten constant in de maling lopen nemen over waarmee ik bezig ben", vertelde B., die voor Stichting AAP naar Hilversum was gekomen. " Geen respect. Dat heb ik toch ook voor Smit en zijn plaatjes die hij voor z'n oma maakt."
Nadat bleek dat Jan Smit en Alois Buys, zoals ze zeiden, " oprechte interesse hadden getoond", verdween Ali's boosheid als sneeuw voor de zon en bood B. direct excuses aan. "Ik ben niet zo op de hoogte van al die Bekende Nederlanders hier", zegt hij.
"Van Benny Neyman had ik vaag iets gehoord. Hij is een zingende opa van ver voor mijn tijd. " En ik dacht tot net nog dat Imca Marina de Zangeres Zonder Naam was. Zo zie je maar. Jan Vayne vind ik wel een coole pianist. Ik dacht dat hij autistisch was."
Schilderen is naast zingen de grote passie van Benny Neyman: "Dat heb ik honderd jaar geleden al willen ontdekken. Daar kan ik me nu echt helemaal in verliezen. Ik ging vorig jaar naar een tentoonstelling van de schilderijen van Toon Hermans in het Singer Museum in Laren. Dik kippenvel. Wat kon die man geweldig schilderen. Ik ben gelijk zelf ook begonnen en ben er heel fanatiek in. Ik schilder elke dag wel een paar uur. Kleuren maken, vormen bedenken, geweldig. Vandaar dat ik speelde voor het Toon Hermans-huis."
Om de Zangertjes van Volendam te spekken deed Jan Smit mee. "Ik heb zelf jaren in dat koor gezeten. Bovendien wilde ik weleens zien hoe ver ik zou komen. Ik ben achttien, dus dan weet je helft nog niet. Ik dacht, ik stem in elk geval niet op Imca. Want die is lief, die gooi ik er niet uit. Stemt die tante wel op mij! Wel lachen, maar daar trap ik dus nooit meer in, ha ha".
Yep, Ali B zong de dirty -version van het lied over de Oma van Jantje .quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien diste Ali B. de oma van Jan S.
Wat zei ik je, gezeik om respectquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:45 schreef static het volgende:
[..]
oooohhh dat mag je niet zeggen he buitenlanders..quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:30 schreef static het volgende:
Nokken met dat gebash op buitenlanders.
nee.. kom op.. melk deze wereldgrap nou niet uit..quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
<KNAL!>
Dus ali B is zo'n beetje een wannabee. Dan staat die B natuurlijk voor Ali Bosma.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel dat Ali niet standaard marokkaans oid is opgevoed. Zijn moeder is al jaren alleenstaand en gescheiden en is ze een behoorlijke stapster
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:41 schreef spexz het volgende:
[..]
Dus ali B is zo'n beetje een wannabee. Dan staat die B natuurlijk voor Ali Bosma.
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:49 schreef pberends het volgende:
Stichting Aap? Loopt hij zichzelf dan te subsidieren?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
<KNAL!>
Volendam scheen erger te zijn dan Urk!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat was Urk
Ali B vroeg wie Jantje S. was en deed zich voor als iemand anders en daar was Ali B niet van gecharmeerd: matten tussen de pisbakken. Zoietswashet.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind ali b wel goed! positieve gast die niet in hokjes denkt. wat was de ophef?
lol ik kan me niet heugen dat ik ooit zo laat heb gereageerd op een van je posts.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ali B vroeg wie Jantje S. was en deed zich voor als iemand anders en daar was Ali B niet van gecharmeerd: matten tussen de pisbakken. Zoietswashet.
Tijdens de uitzending kwam Ali B. trouwens verre van positief en (ruim)denkend over. Het was een irritant mannetje, eigenlijk.
Het topic is bijna een half jaar oud.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:30 schreef Marczilla het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het topic is bijna een half jaar oud.
Oh was dat Ali B? Oh die is wel geil danquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:18 schreef Vaatdoek het volgende:
Is die Ali B nou zo dom of wat?
"In welke maand leggen alle vogeltjes een ei?"
"uhh"![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
en toch is het een goede gozer, net als zijn neefje die bij baas b en lange frans zit. stuk voor stuk keiharde werkers die tot diep in de nacht doorwerken en maatschappelijk betrokken zijn. ik heb wel eens bij een schrijfsessie gezeten en ik heb respect voor hun geheugen en snelheid. het enige dat soms ontbreekt is het juiste thema.
..En goede muziek.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
en toch is het een goede gozer, net als zijn neefje die bij baas b en lange frans zit. stuk voor stuk keiharde werkers die tot diep in de nacht doorwerken en maatschappelijk betrokken zijn. ik heb wel eens bij een schrijfsessie gezeten en ik heb respect voor hun geheugen en snelheid. het enige dat soms ontbreekt is het juiste thema.
Nee man kutvent, hij wil tegenwoordig alleen maar Jan genoemd worden. Dat is zelfs nog in het nieuws geweest. Stoepnerdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:46 schreef skiczukie het volgende:
JanTJE Smit is het. Sukkel.
Fan zeker?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:54 schreef Ursus het volgende:
[..]
Nee man kutvent, hij wil tegenwoordig alleen maar Jan genoemd worden. Dat is zelfs nog in het nieuws geweest. Stoepnerd
Lees dan blinde: HET IS ZELFS IN HET NIEUWS GEWEEST!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Fan zeker?
Elkaar voor rotte vis uitmaken is niet nodig.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:00 schreef Ursus het volgende:
Poehee wat ben je streng
Het is best kutvolk, maar om volendammers nu buitenlanders te noemenquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:30 schreef static het volgende:
Nokken met dat gebash op buitenlanders.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is best kutvolk, maar om volendammers nu buitenlanders te noemen
jw hwbt wwn top avatar, niwt gaan miwpwn, dat staat jw niwt. mijn 'w' wat dow jw?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:01 schreef static het volgende:
[..]
Elkaar voor rotte vis uitmaken is niet nodig.
Je weet de quotes wel uit te zoeken he?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is best kutvolk, maar om volendammers nu buitenlanders te noemen
Ook het nieuws moet je soms met een korreltje zout nemen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:57 schreef Ursus het volgende:
[..]
Lees dan blinde: HET IS ZELFS IN HET NIEUWS GEWEEST!![]()
Hmz dat is waar. En dat nieuwsbericht van Jan Smit ookquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ook het nieuws moet je soms met een korreltje zout nemen.
Ik vind het wel een fijne quotequote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:15 schreef static het volgende:
[..]
Je weet de quotes wel uit te zoeken he?
Jan geeft dus het goede voorbeeldquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:44 schreef kibber het volgende:
Ali B is een of andere doorgeslagen marokaanse rapper die denkt dat hij heel erg stoer is met zijn praatjes.. zal ff en pic zoeken
Yeah. En jij mept een 'foute' marokaan op zijn bek als je hem irritant vindt? Wat een bullshit. Je bent eerder zo'n pussy die achter zijn monitor een grote bek heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Jan geeft dus het goede voorbeeld![]()
Zoalng ie maar niet gaat zingen....
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Yeah. En jij mept een 'foute' marokaan op zijn bek als je hem irritant vindt? Wat een bullshit. Je bent eerder zo'n pussy die achter zijn monitor een grote bek heeft.![]()
Tjah.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik nu ook ineens van jou, vreemd hé?
Lees eerst eens even: Jan geeft het goede VOORBEELD, ik zeg niks over MIJN daden, of wat ík in zo'n geval zou doen.
Wat een fantasie heb jij.
Ik hoorde dat ook van een goede vriendin van me die meewerkte aan deze speciale serie van De Zwakste Schakel. Zij heeft de voorgesprekken et cetera met hem gevoerd en ook op haar kwam Ali B. over als een aardige, intelligente en integere gast. En ook als ik hem elders zie of lees komt ie op mij zo over.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
en toch is het een goede gozer.
Ja ik dus ook. Vooral dat laatste stuk als hij geintervieuwd wordtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:40 schreef nightfall het volgende:
ik heb me suf gelachen om die gast toen ie te gast was bij de lama's![]()
Die vind ik grappigquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ali B zei "Sla"
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:14 schreef Burbo het volgende:
Stelletje relnichten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook van een goede vriendin van me die meewerkte aan deze speciale serie van De Zwakste Schakel. Zij heeft de voorgesprekken et cetera met hem gevoerd en ook op haar kwam Ali B. over als een aardige, intelligente en integere gast. En ook als ik hem elders zie of lees komt ie op mij zo over.
Alleen dus niet tijdens deze uitzending, iig niet zoals het overkwam op televisie.
Hier heb ik op gewachtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:57 schreef Ursus het volgende:
[..]
Computernerd
alleen dat hoofd was al genoeg toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hier heb ik op gewachtJIJ die iemand anders op fok nerd noemt; Kijk eens naar jezelf
[afbeelding]
Ik heb 'm zelf niet gesoept, een maat van me houdt van tekenen met paintquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
alleen dat hoofd was al genoeg toch?
Ik vind 't hier wel gezellig - alleen zónde dat ik het hele feest ben misgelopen in maart -quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:14 schreef Burbo het volgende:
Stelletje relnichten
Je kontmaat jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf niet gesoept, een maat van me houdt van tekenen met paint![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |