Aardig katten heb jijquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:26 schreef DarkElf het volgende:
buiten een lelijk wondje
Nou, daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:37 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik wil witbier op een terras,en nu a.u.b.
Ja he? Klerebeestenquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:33 schreef Heli0s het volgende:
[..]
Aardig katten heb jij
OT: Het is hier benauwd, en mijn colega wil het raam niet verder open doen
Witbier...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:37 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik wil witbier op een terras,en nu a.u.b.
grmbl zij wel...quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:17 schreef josja het volgende:
[..]
Witbier...'t is inderdaad wel weer voor mijn eerste witbiertje van dit jaar.
Tweede gesprek ging erg goed vanochtend, ik heb goeie hoop dat ik heel snel weer een leuke baan heb.
Nu wel tijd voor dat biertje dus![]()
Hetzelfde, maar dan zonder dat uurtje en die bikiniquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:03 schreef snoebelke het volgende:
Heeerlijk, wat een super weer... word er gelijk overmoedig van, heb net een uurtje in mn bikini buiten gelegen...mmm geweldig kan niet wachten tot de echte zomer er is....![]()
* hellmondunited geeft knuffelquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje flauw van alles.. waarom kan ik nu gewoon nooit eens geluk hebben?
Be carefull what you wish for...quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:59 schreef zwaaibaai het volgende:
zo, kutklanten zijn weg, magazijn weer op orde, klanten tevreden en ik aan de rose. kom maar kom maar kom maar
quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:06 schreef milagro het volgende:
allemaal blije gezichten en dan zie je Remkes![]()
Rick van der Ploeg hierquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:06 schreef milagro het volgende:
Uitstekend ondanks lichamelijke ongemakken
Het was een prachtige dag en wat is Den Haag toch gezellig dan
Heerlijk in het zonnetje op Het Plein, allemaal blije gezichten en dan zie je Remkes
![]()
Volgens mij vergeet je nog iets, gezien je andere topicquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Vanochtend boos op alles. Ook op het enorme schijtweer. Gelukkig is dat allemaal overgegaan en heb ik Fluff gegeten en morgen ga ik wel leuke dingen doen![]()
![]()
Ai...lijkt me zeker geen fijne situatie...Misschien dat leuke tijd aan je zelf besteden iets helpt ? Sterktequote:Op donderdag 18 maart 2004 10:59 schreef Copycat het volgende:
Het houdt niet over.
Vandaag is mijn ex zijn spullen uit mijn huis aan het halen, vreemd en rot idee.
En ook op m'n werk zit ik even niet lekker in mijn vel. Heb het even met alles en iedereen, en vooral met mezelf, gehad.
Misschien dat de maandelijkse ongemakken (...) ook een beetje meespelen in dit overall klotegevoel.
Tja, moet toch mijn veertig uurtjes draaien en daarnaast ook nog wat uurtjes voor mijn freelance toko (en in het weekend koop ik me al suf aan feel good hebbedingetjes... een tasje hier, een boekje daar...).quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Misschien dat leuke tijd aan je zelf besteden iets helpt ? Sterkte![]()
![]()
Oh, dat is zeker iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, moet toch mijn veertig uurtjes draaien en daarnaast ook nog wat uurtjes voor mijn freelance toko (en in het weekend koop ik me al suf aan feel good hebbedingetjes... een tasje hier, een boekje daar...).
Als het goed is ga ik over een paar weken samen met een goede vriend een weekje naar Italië.
Lekker bij vrienden logeren en naar de Salone (meubelbeurs) in Milaan.
Is wel iets om naar uit te kijken.
Hey wat is dat nou voor attitude?? Lekker positiefquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:18 schreef DarkElf het volgende:
I Love my life
en ja, zelfs met alle ellende erin die geweest is en ongetwijfeld nog gaat komen.
Indeed.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:47 schreef moki het volgende:
Life sucks
ik ook al.. echt zoooooo gaar!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:23 schreef -Marjo- het volgende:
Moe...
Ja, bah...quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:24 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik ook al.. echt zoooooo gaar!
Oh? hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:15 schreef yindey het volgende:
Ik voel me wel okayVanmiddag was wel gezellig
Ik heb zin in het weekend!
ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:23 schreef DarkElf het volgende:
stomverbaasd over de enorme stupiditeit van sommige mensen en de onvolwassen acties die daaruit voortvloeien..
Verder prima
kom maar.. muziek luisterenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:21 schreef -Marjo- het volgende:
Op dit moment voel ik me heel erg alleen...
Aaaah, lief...quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
kom maar.. muziek luisteren
dat gedicht stond op een poster in mijn Nederlands lokaal op de Havo...quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:12 schreef Faithy het volgende:
Ik voel me ozo heppie
zo heppie deze dag
en als je vraagt: 'wat heppie? als ik eens vragen mag?'
dan zeg ik: 'hoe? wat heppie? wat heppik aan die vraag?
heppie ook dat heppieë, dat ik hep vandaag?'
Heb jij dat ook wel eens? Dat je één blik over een lap tekst laat glijden en er zo je eigen brouwsel van maakt? Ik las dat je gepoogd had je keel door te snijden. En heb je dan ook wel eens dat je je heel even bewust wordt van een warme gloed die door je lichaam gaat, een gevoel dat je treft, dat je meteen ook onderdrukt, omdat het niet kan, niet mag. Er ging een gevoel van bewondering door me heen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:53 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
Voel me klote, me keel is alleeen maar meer onstoken, ken al bijna niet meer praten en drinken en eten!!
Kijk, zo moet hetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:59 schreef gekke_sandra het volgende:
-Snip- Heel vrolijk verhaal..
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens? Dat je één blik over een lap tekst laat glijden en er zo je eigen brouwsel van maakt? Ik las dat je gepoogd had je keel door te snijden. En heb je dan ook wel eens dat je je heel even bewust wordt van een warme gloed die door je lichaam gaat, een gevoel dat je treft, dat je meteen ook onderdrukt, omdat het niet kan, niet mag. Er ging een gevoel van bewondering door me heen.
Een fractie van een seconde. Neem het me niet kwalijk.
Iks tel voor dat je vaker naat je eigen avatar kijktquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Uhm...
hihiquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:47 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Iks tel voor dat je vaker naat je eigen avatar kijkt
Omg, dan is mijn dag altijd alweer goed
Lekker is dat he? Jammer dat het er voorlopig het weer niet naar is. Verheug me er nu al op!quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:49 schreef Dr_MG het volgende:
Gisteren heerlijk met mijn vriendin op het balkon van de zon genoten, heerlijk!
![]()
En dan is sesamstraat afgelopenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me duf, moe, ongeconcentreerd en vooral![]()
Helaas moet ik nog tot 18.00 wakker zien te blijven.
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:11 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Kijk, zo moet hetIk heb ook wel eens van die weken
Je zit iig op de goede weg
OT:
![]()
En ik begin al een beetje zin in het weekend te krijgenNog maar 8 uurtjes
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:53 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
en daarna saampjes beginnen met koken![]()
Volgens mij hoe meer je dequote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:53 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
JaaaaIk hoop toch wel dat dit nu blijft en niet over een paar weekjes weer weg is
Heb iig weer wat van mn positieve kantjes terugdie ik al te lang niet gezien had
en verder voel ik me goed
nu de rest nog!
Zo ff met mn lieve vriendinnetje schoentjes kijken en daarna saampjes beginnen met koken
Nog 5 uur voor je weekend!
Prettig weekend alvast eh iedereen!
Oei!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:14 schreef DarkElf het volgende:
opkomende clusterhoofdpijn/migraine...
*zucht* maar even slapen ofzo...
Stoer!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:33 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Goed, ik kom er nu achter dat die kloteklok op mijn pc 2 uur achter loopt... dus ik ben opeens 2 uur verder
[edit] op stage, wel te verstaan
Nee, joh, dan begint dat pas, misschien dat ik dat nog wel eventjes kijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:42 schreef trekdrop het volgende:
[..]
En dan is sesamstraat afgelopen![]()
Laat je innerlijke rust niet verstoren.Probeer je niet af te laten leiden door onbeduidende dingen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:30 schreef hardsilence het volgende:
Verdwaald.
u bent ook nun kenner?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:38 schreef Rood_schaap het volgende:
GoedAltijd leuk om met een stel verstandelijk gehandicapten de kroeg in te gaan
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:38 schreef EL_SAPO het volgende:
[..]
u bent ook nun kenner?
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:39 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Lang niet gezien trouwens!
Okay wat jij wiltquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:40 schreef EL_SAPO het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
in zeer lamme staat, hedoch content... probeer af en toe nog via VV nog contact te zoeken maar daar ben men maar af en toe aanwezig het ik gemerkt...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:41 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Okay wat jij wilt
Hoe ist?
Kom ik ook weinigquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:43 schreef EL_SAPO het volgende:
[..]
in zeer lamme staat, hedoch content... probeer af en toe nog via VV nog contact te zoeken maar daar ben men maar af en toe aanwezig het ik gemerkt...![]()
Tentamens zekerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:48 schreef Supaaah het volgende:
enige wat me een beetje oppept is muziek, volgende week word echt een klote week.
dat ben ut leven er is meer dan vvquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:44 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Kom ik ook weinigHeb het te druk
Correctquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:51 schreef EL_SAPO het volgende:
[..]
dat ben ut leven er is meer dan vv
Ietwat dikkie..quote:Hoe voel je je op deze mooie Lentedag? (deel 212)
* opsomming maakt:quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:51 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Tentamens zeker
ook lam? (of schaap)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:52 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Correct
Ja, want heb gewerktquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:54 schreef EL_SAPO het volgende:
[..]
ook lam? (of schaap)![]()
ik ook... inmiddels uitgewerktquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:54 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ja, want heb gewerkt
Zal wel niet veel voorstellen dat werkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:56 schreef EL_SAPO het volgende:
[..]
ik ook... inmiddels uitgewerkt![]()
![]()
ach wat is werk.. je kan er van leven...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:57 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Zal wel niet veel voorstellen dat werk
Ik nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 03:01 schreef EL_SAPO het volgende:
a
[..]
ach wat is werk.. je kan er van leven...![]()
Dit is nog steeds de huidige status. Net geprobeerd Return Of The King te kijken, maar ik kan mijn hoofd er niet bijhouden. Ben dus na 30 minuten weer gestopt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:38 schreef Subterranean het volgende:
Enorm kut. Alleen thuis. Niemand wil iets doen. School gaat kut.
Nog geen verbetering!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
*hoog tijd om te topic-titel aan te passen. Ik wordt er helemaal depressief van als ik bedenk dat het woensdag nog zulk prachtig weer was.
OT: Verveel me
Zonnebank (voor het zomerse gevoel), douchen/badderen, tekenen, tv/film kijken, boek lezen?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nog geen verbetering!
Iemand goeie ideeen?
Dus 'we' hebben vrij spel?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:30 schreef cos-micV het volgende:
ff doorposten nog dan is deze titel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |