quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Dizer het volgende:
Ok Please!!!!!! Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. denk zelfs eerste helf jaren 90.
De clip is geloof ik zwart wit en het wordt door een man gezongen met iets wat lijkt op dit:
Eh, Eh, Rock to go go...
Bring it on me...Bring it on you...
Please ik ben echt suf aan het zoeken en kan het gewoon niet vinden.
Ik weet echt niet meer hoe het nummer heet en wie die artiest is. Geloof niet dat hij nog veel nummers heeft gemaakt..
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet zeker maar dacht echt dat het een zwart/wit clip was. De zanger gaat op een gegeven moment vrijen met een vrouw in bed. Zij ligt onder hij ligt boven en hij blijft doorzingen.
Er komt ook een jochie in de clip voor. Ik geloof dat ik me ook nog iets herriner met een zwarte hoed. De johie en de zanger kennen elkaar in de clip. Geloof dat dat joch zelfs aanwezig op de kamer terwijl de zanger met die vrouw aan het vrijen is...
quote:Maar ik weet weer iets!! Er kwam een neger in de clip voor en die was geshminkd als een clown!! Nogmaals, de clip is zwart/wit (iig voor een groot deel of helemaal)
Iemand?quote:<Op dinsdag 16 maart 2004 23:44 schreef nexhil het volgende:
[..]
op een gegeven moment zegt ze iets .... i hope you really happy now....
>
Basement Jaxx met die nieuwe?
Ff zoeken hoe die heet.
DIe waarin ze zingt "Mother mother, i hope you break down" oid.
Ik kan zo op google iig niets vinden.
Enne, iemand enig idee hoe de aftitelsong van "Monster" heet?
Ik moet denken aan The Beloved - Sweet harmonyquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:58 schreef Dizer het volgende:
uit vorige topic:
Nog steeds unsolved:
Het is iig niet..
George Michael - Wake Me Up Before You Go
Aha- Take On Me
Het nummer zal of rond die tijd van deze twee nummer zijn of 1 of 2 jaar later.
Zijn huidige vrouw, ja... Dankzij dit duet hebben ze elkaar leren kennenquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:07 schreef snowfalcony het volgende:
Vraagje, er is op de melodie van Forgot about Dre een paar jaar terug door Giel Beelen en een luisteraar (vrouwelijk) een andere dichtende versie in het nederlands gemaakt.....is die ooit uitgebracht?
Basement Jaxx - Good luckquote:Basement Jaxx met die nieuwe?
Ff zoeken hoe die heet.
DIe waarin ze zingt "Mother mother, i hope you break down" oid.
Ik kan zo op google iig niets vinden.
Skunk anansie - Hedonism (just because you feel good)quote:op een gegeven moment zegt ze iets .... i hope you really happy now....
niemand?quote:Ik zoek een nr dat sinds een paar dagen te horen als achtergrond muziek in een Garnier reclame.......het is een heel bekend gitaarstukje, welk nr is dat, het is al een vrij oud nr in ieder geval.
Sorry dat ik er zo weinig over kan vertellen maja, weet iemand het misschien ?
miscchien op www.ster.nl?quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:06 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
niemand?
![]()
Basement Jaxx - Good luck .... dat zou em wel een kunnen zijn ja.... ik ga even zoekenquote:Op woensdag 17 maart 2004 03:51 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Basement Jaxx - Good luck
[..]
Skunk anansie - Hedonism (just because you feel good)
Zo...![]()
Helaas...is het beide niet. Zijn wel twee hele goede nummersquote:Op woensdag 17 maart 2004 03:40 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik moet denken aan The Beloved - Sweet harmony
of Stakka Bo - Here we go...![]()
check die es effe...
Kun je anders de soort muziek benoemen? rustig, heftig, jazzy, dancy...
PHD - I won't let you go.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:17 schreef riskymark het volgende:
Ik zoek een rustig nummer waarin een vrouw iets zingt van: "I won't let you go"
Misschien: Garland Jeffreys - Hail Hail Rock 'N Rollquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Helaas...is het beide niet. Zijn wel twee hele goede nummers
Komt trouwens wel in de buurt qua tijd. Het nummer wat ik zoek is een beetje jazzy-dance.
Maar ik weet weer iets!! Er kwam een neger in de clip voor en die was geshminkd als een clown!! Nogmaals, de clip is zwart/wit (iig voor een groot deel of helemaal)
Geen idee, maar misschien: Live - The Distance?quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
PHD - I won't let you go.
En ik zoek zelf ook een nummer: het is van Live, maar in de tekst kon ik niet echt een aanknopingspunt vinden. Het is wel enorm bekend. De volgende titels zijn het iig niet: Heaven, I alone, Lighting crashes, Overcome, Run to the water, Dolphins cry, Lakini's juice.
Iemand?
Live - Seeling The Drama?quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En ik zoek zelf ook een nummer: het is van Live, maar in de tekst kon ik niet echt een aanknopingspunt vinden. Het is wel enorm bekend. De volgende titels zijn het iig niet: Heaven, I alone, Lighting crashes, Overcome, Run to the water, Dolphins cry, Lakini's juice.
Iemand?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Misschien: Garland Jeffreys - Hail Hail Rock 'N Roll
Grtz. Dennis
You are very welcome: de hint met de geschminckte zwarte man deed 't hemquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Big Big Thanx!!!!!!!!!
Dat is hem!!!! Eindelijk![]()
![]()
Dat moet zijn I won't let you down en wordt door een man gezongenquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is down ja. Maar volgens mij is het echt een vrouw die het zingt hoor. En het kan nog steeds het nummer zijn die diegene zoekt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat moet zijn I won't let you down en wordt door een man gezongen![]()
Het is hem inderdaad. Dank je.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Live - Seeling The Drama?
Is namelijk één na grootste hit van hun..
da's toch echt een man die dat zingt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is down ja. Maar volgens mij is het echt een vrouw die het zingt hoor. En het kan nog steeds het nummer zijn die diegene zoekt.
oei, gevondenquote:
Dj Shadow - Stemquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:05 schreef zerosignal het volgende:
Hoe heet het nummer én hoe heet de artist (of band) van het nummer wat onder andere gebruikt wordt bij:
Nacht Suite (met de hork Christien) op RTL 5. Te horen in het intro van het programma.
Trailer van Gathika (met Hally Berry) in de bios. Te horen in begin van de trailer.
Forth Alpha (met Mads Wittermans) ooit op de tros. Te horen toen Ot (=Mads) neer gestoken werd.
Ik heb het nooit kunnen vinden... blijkbaar is het niet voor één programma geschreven. Wie-o-wie
Doe je dat nou express of schrijf je echt half-Breezah?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:08 schreef knuffel_m het volgende:
Ik zoek ook e lieke:
Tis een soort een rap melodietje, net alsof je tetris ant spelen bent, maar het is geen tetris-lieke zulle.
Kheb het onlangs gehoord op ne fuif en kzoek nu het lieke op het internet maar kvinnet nie, help anyone pls.
Mijne maat zei da ze da gespeeld hadden op de thunderdome afterparty, maar kweetnie ofda da waar is.
Tzal waarschijnlijk van ne dj zijn.
kweetet, weinig info, maar misschien zijn er die een ideeke hebben?!
danke
Madness- Our housequote:Op woensdag 17 maart 2004 22:02 schreef Faviola het volgende:
ik ben op zoek naar dit liedje, het werd gebruikt bij een reclame van rtl4 voor het aanprijzen van de dinsdagavond (woonavond)...
de regel die regelmatig wordt herhaald gaat op deze manier:
Our house, in the middle of our street. Our house....etc. etc.
iemand enig idee?
Sarah Brightman - Ship of fools, daarin zingt ze "When I first set my eyes on you"en in het nummer erna, once in a lifetime, zingt ze "You make me wanna cry".quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik de titel en de artiest niet ken, maar het is wel heel bekend. Dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik ken wel een stukje van het refrein en de melodie maar das een beetje lastig overbrengen wia internet. Toch maar ff proberen.
When I first set my eyes on you, na na na na na na naa naa, you make me wanna cryy, na na na na na na naa naa naa naa
Mooie opdracht voor de puzzelaars onder jullie
Had ik al geprobeerd maar het wou me miet echt lukken op dit uur van de dag, Thanxquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Sarah Brightman - Ship of fools, daarin zingt ze "When I first set my eyes on you"en in het nummer erna, once in a lifetime, zingt ze "You make me wanna cry".
Google is zo simpel.
het is iig van Sarah Mclachlanquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:10 schreef t1m.nl het volgende:
Ik zoek het nummer van Silence maar dan de versie die je hoord bij de
voorstukjes op tv van Buffy the vampire.
Weet iemand welke versie dit is ? en hoe deze heet ?
(Originele zoals ik ken Silence - Delerium)
rocknummer? oud? bedoel je dan The knack - My Sharona?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:37 schreef Monkeylover het volgende:
Ik zoek ook een nummer: Ik weet dus niet hoe het heet en van wie het is. Ook ken ik de tekst niet, maar het gaat ongeveer zo "ahum" will it ever stop can it ever stop mine chereda.
Meer kan ik er niet van maken. Misschien dat iemand het toch weet?
zoeken op "When I first set my eyes on you' geeft letssingit.com:quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik de titel en de artiest niet ken, maar het is wel heel bekend. Dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik ken wel een stukje van het refrein en de melodie maar das een beetje lastig overbrengen wia internet. Toch maar ff proberen.
When I first set my eyes on you, na na na na na na naa naa, you make me wanna cryy, na na na na na na naa naa naa naa
Mooie opdracht voor de puzzelaars onder jullie
Is dat?: Dana Winner - Old and Wisequote:Op woensdag 17 maart 2004 19:16 schreef maxamius het volgende:
ik heb deze vraag al gesteld maar sinds er geen search is vraag ik het nog maar een keer hoe heet het nummer van de wwf reclame waarin je de vrouw hoord zingen en aan het eind hoor je iets over koop dit hout want dit is beter
Origineel is van Crowded House (heet ook Our House). Bedoel je die niet?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:16 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Madness- Our house
Guano Apes - Open your Eyesquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:04 schreef dabadbass het volgende:
weet iemand:
en van wie dat nummer is van Channel + ( open you're eyes and seeeeeeeee open you're mind and ....)
iemand?? thanks
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:02 schreef Darkysdust het volgende:
[..]
Origineel is van Crowded House (heet ook Our House). Bedoel je die niet?
Dit was m dus niet, dus nog een keer mijn vraag:quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Sarah Brightman - Ship of fools, daarin zingt ze "When I first set my eyes on you"en in het nummer erna, once in a lifetime, zingt ze "You make me wanna cry".
Google is zo simpel.
Mike Flower Popsquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:45 schreef PteV het volgende:
Ooit is er een cover gemaakt van Oasis' Wonderwall, deze versie was rustiger en meer relaxt. Weet iemand van wie deze cover is?
dat van die make up weet ik niet.. maar good time good time.. kom ik direct met Queen - Don't stop me now..quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:45 schreef MissMSX het volgende:
Een blij nummer met als tekst:
Put on a little make-up make-up
Make sure you have a good time good time
The Platters - Only You?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:36 schreef Mask0rz het volgende:
ik zoek dit liedje:
Lijkt me niet al te moeilijk, alleen je moet maar ff op de naam komen.
kenmerken:
langzaam & romantisch nr
refrein: only youuuuhhhhh... can stop................. i'm only youuuuhhhhh....
die puntjes zijn woorden die ertussen moeten en/of stiltes.
Adam Ant - Goody Two Shoesquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:45 schreef MissMSX het volgende:
Een blij nummer met als tekst:
Put on a little make-up make-up
Make sure you have a good time good time
quote:Put on a little make up make - up
Make sure they get your good side good side.
Ik weet dat het origineel is van Aventura - Obsession misschien is de dance versie ook van hun?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:41 schreef Nike1st het volgende:
hoe heet dat spaanse dance nummer wat je nu veel hoor....begint met een telefoon gerinkel en daarna lekkere dance beat
dat was Pepe deLuxe met Before you leavequote:Op donderdag 18 maart 2004 19:57 schreef Ed5chouten het volgende:
Ik ben op zoek naar dat nummer van die Levi's Twisted reclame (je weet wel, van die mensen die armen verkeerd om konden draaien)![]()
Weet iemand hoe dat nummertje heet?
dat is em! Thanks!quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:00 schreef ranja het volgende:
[..]
rocknummer? oud? bedoel je dan The knack - My Sharona?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Adam Ant - Goody Two Shoes
[..]
Die monster ja. En dan het nummer "Courtroom".quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:11 schreef defender het volgende:
Deze Monster ?
http://www.filmmuziek.be/monster/index.shtml ?
Is dat niet dat nummer over dat "good news"?quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:28 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek een trance nummer:
In het begin hoor je "We interrup this program for this special news bulletin" En dan voor de rest btje muziek, omdak amper trance ofzo luister heb ik geeeen idee. help![]()
Volgens mij heet dat 'happy tv international', maar ik weet het niet zeker...quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is dat niet dat nummer over dat "good news"?
Van afgelopen zomer?
Dat je dingen voorbij hoorde komen over dat die en die geen nobelprijs van de vrede kon krijgen omdat er al over vrede was, en dat het middel tegen aids eindelijk uitgevonden was e.d.???
HTVI - Happy TV International ofzo.... ff opzoeken van wie die is..quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is dat niet dat nummer over dat "good news"?
Van afgelopen zomer?
Dat je dingen voorbij hoorde komen over dat die en die geen nobelprijs van de vrede kon krijgen omdat er al over vrede was, en dat het middel tegen aids eindelijk uitgevonden was e.d.???
zoeken naar de soundtrack van trainspotting?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:28 schreef riskymark het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance-achtig nummer uit de film trainspotting. Er wordt oa iets in gezongen van: "Boom diggy diggy Boom" door een rapper en verder zingt er nog een vrouw in.
nummer van usher missch?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:03 schreef Dizer het volgende:
Ik ben op ziok naar een heel recente r&b/Rap nummer... echt heeeel recent, niet ouder dan 1 maand.
Begint met een soort trance achtige deuntje.. iets van tun tuuuuuunn tun tuuuuuun
en heb alleen het beginstukje gehoord en heb dus van het rap gehoord:
HÉ................HÉ................HÉ.................HÉ....................HÉ
Weet iemand wat?
D-devils - 6th gate, mail me maar ff ofzo...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:37 schreef tinus83 het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik zoek al een hele poos een gemixte versie van Dare Devils. Het nummer gaat ongeveer zo:
Gate 1 trance nummer
Gate 2 ander trance nummer
enz.....
Ik geloof niet dat het de soundtrack is. Het is gewoon een nummer dat ergens aan het einde van de film wordt gedraaid tijdens een scenequote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:40 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
zoeken naar de soundtrack van trainspotting?
Ice MC - Think about the wayquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:28 schreef riskymark het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance-achtig nummer uit de film trainspotting. Er wordt oa iets in gezongen van: "Boom diggy diggy Boom" door een rapper en verder zingt er nog een vrouw in.
Coldplay - A warning signquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:47 schreef Xlarge het volgende:
hallo, ik zoek een nummer verassend he van ik geloof Coldplay, ikweet eigenlijk alleen maar dat in het refrein word gezongen "and I miss you" ,ik hoop dat iemand het weet.
bvd Xl
Weet iemand deze alquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:26 schreef Oviedeee het volgende:
Ik had ff een vraagje over het programma Cash & Carlo, het liedje wat je hoort als er iemand wint.
Het klinkt mij heel bekend, maar kan iemand mij vertellen van wie dit nummer is?
Eamon - F**K Itquote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:47 schreef Refragmental het volgende:
Ben op zoek naar een nummer dat waarschijnlijk... "fuck that" heet.
Vanmiddag redelijk vaak op de radio gehoord, beetje Lenny Kravits stijl.
Weet alleen de artiest niet, en de titel ben ik ook niet 100% zeker over.
Hoe bedoel je hoe die heet?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek de soundtrack van Pirates of the Carabien
iemand enig idee hoe die heet??? google geeft nou niet echt de gewenste resultaten
Lonely Day van Phantom Planetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:42 schreef placebeau het volgende:
beste vrienden
het programma "het geslacht de pauw" eindigt steeds op een liedje dat zo gaat:
"it's gonna be a lonely lonely lonely night
everybody knows it's gonna be a lonely lonely lonely night"
wat is het?
Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:33 schreef Gekkepop het volgende:
Laat maar....: Liquido - Narcotic is het .... als ik me niet vergis! Degene die hebben nagedacht of gezocht, many tnx in ieder geval haha!
Er staat wel een oude op die site, uit 2002. Welke reclame is het precies ? Of weet je een stukje van de muziektekst ? Zegt me ff niksquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:45 schreef Lenntheman het volgende:
Ik zat net ff te zappen, en toen kwamk die reclame van de flair tegen... Maar nu weetik niej hoe dat liedje wat daarin wordt afgespeeld heet.. Iemand een idee? Kheb al op http://www.ster.nl gekeken maar daar staatie niet... Thx alvast
Lenntheman
1. Fog Bound (2:17)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek de soundtrack van Pirates of the Carabien
iemand enig idee hoe die heet??? google geeft nou niet echt de gewenste resultaten
Dat is em!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Eamon - F**K It
Grtz. iggy
Ik heb de film 1x gezien, een jaar geleden dus of je deze moet hebben weet ik niet 100% zeker, maar ik weet nog wel dat Shook Ones van Mobb Deep oa werd gebruikt..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:00 schreef NeMe het volgende:
de beat van de laatste battle die eminem (rabbit) heeft. hoe heet dat echte nummer(waarvan die beat dus is)?
Ja die zag ik ook staanquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:32 schreef defender het volgende:
[..]
Er staat wel een oude op die site, uit 2002. Welke reclame is het precies ? Of weet je een stukje van de muziektekst ? Zegt me ff niks
Van (hoe verrassend) www.ster.nl gehaald:quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:35 schreef Moaske84 het volgende:
ik zoek dat liedje van de reclame.. geen bericht is goed bericht... sms.. bla bla
wie weet de artiest?
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:37 schreef Rik het volgende:
Hallo, ik heb net een lekker nummer gezien op de Box.
T is een dance nummer waarbij een vrouw staat te zingen bij dragraces.
En verder zingt ze heel vaak 'I'm gonna run to you'.
Iemand een idee?
Volgens mij klopt dat...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:05 schreef Rik het volgende:
Norah Jones - Sunrise![]()
Ik dacht Lenny Kravitz - If you can't say no.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:28 schreef VOR het volgende:
Je hoort het ook bij "(Schiphol) airport" op yorin. Het is niet Limp Bizkit.
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:40 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
nummer van usher missch?
Deze nummers staan op die cd's, misschien kom je zo verderquote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef rew- het volgende:
ok, te weinig info dit keer, puzzel maar los
komt van een timelife reclame, van Sounds of the 60's
1 man die het zingt, beetje lage stem, beetje triestig liedje
het is het laatste liedje die je hoort in die hele commercial.
kan iemand me helpen?
Bedoel je De bestemming?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:08 schreef RuuddieBoy het volgende:
Ik zoek een nummer van Marco Borsato.
Ik hoorde hem laatst op RTL FM geloof ik.
Is een nummer waarin ie een paar keer heel snel gaat zingen, en daarna weer wat rustiger meen ik.
Het is niet "Ik leef niet meer voor jou" zoals ik eerst dacht...
We are growing??quote:Op zondag 21 maart 2004 05:39 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Verder zoek ik ook nog een afrikaans/traditioneel nummer waarin ze zingen ' hail king... ' of zoiets; nummer stamt uit eind jaren tachtig/begin negentig denk ik en er was volgens mij ook nog een videoclip bij met een hoop vlammen. Dit is echter geen standaard popnummer maar echt afrikaans/traditioneel.
house of the rising sun denk ik..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef rew- het volgende:
ok, te weinig info dit keer, puzzel maar los
komt van een timelife reclame, van Sounds of the 60's
1 man die het zingt, beetje lage stem, beetje triestig liedje
het is het laatste liedje die je hoort in die hele commercial.
kan iemand me helpen?
De bestemming zou inderdaad kunnen.. Zonder Jou kan ook.. um.. ik ben benieuwd!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:08 schreef RuuddieBoy het volgende:
Ik zoek een nummer van Marco Borsato.
Ik hoorde hem laatst op RTL FM geloof ik.
Is een nummer waarin ie een paar keer heel snel gaat zingen, en daarna weer wat rustiger meen ik.
Het is niet "Ik leef niet meer voor jou" zoals ik eerst dacht...
Nee, die is het niet. Het nummer hoor je idd wel bij schiphol airport, maar er zijn twee versies. Ik zoek juist die andere.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik dacht Lenny Kravitz - If you can't say no.
Als ik me niet vergis, iets op de achtergrond gehoord met Lenny Kravitz - Believe In Mequote:Op zondag 21 maart 2004 14:24 schreef VOR het volgende:
[..]
Nee, die is het niet. Het nummer hoor je idd wel bij schiphol airport, maar er zijn twee versies. Ik zoek juist die andere.
die heb ik ook al maar dat is hem niet, of is er een speciale versiequote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:46 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
D-devils - 6th gate, mail me maar ff ofzo...
Darkraver - Alcoholic partyquote:Op zondag 21 maart 2004 16:03 schreef tinus83 het volgende:
weet iemand van wie het nummer is met : alcoholic party?
Dit nummer wordt vaak in discotheken gedraaid
Nee, ook niet helaasquote:Op zondag 21 maart 2004 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, iets op de achtergrond gehoord met Lenny Kravitz - Believe In Me
Les Poppies - Non non, rien a changéquote:Op zondag 21 maart 2004 17:07 schreef Brutus2k het volgende:
gister in de kroeg een liedje gehoord maar hoe heete die
Volgens mij was het een frans liedje
no no (stukje frans ?? tekst ) tu tu (stukje frans ?? tekst )
beetje vaag maar dit kan ik me nog herinderen
your welcomequote:Op zondag 21 maart 2004 17:14 schreef Brutus2k het volgende:
jep volgens mij is dat hem tnx dude
Simon én Garfunkel?quote:Op zondag 21 maart 2004 17:18 schreef Drej het volgende:
De laatste tijd hoor ik in de wat 'blijere' kroegen hier in de buurt wel eens een remix van "You can call me al" van Simon & Garfunkel. Er wordt niet in gezongen, maar dat herkenbare melodietje van dit nummer wordt door trompettisten gespeeld... iemand die deze versie bij naam kent?
Euh, ok... sorry for thatquote:Op zondag 21 maart 2004 17:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Simon én Garfunkel?
Paul Simon alleen
Ja dat is volgens mij ook het laatste nummer met corresponderend beeld erbij. Het laatste nummer zonder beeld is Procol Harum - Whiter shade of pale.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
house of the rising sun denk ik..
PPK - Resurrectionquote:Op zondag 21 maart 2004 20:37 schreef Bruntjes het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een dance-nummer (zonder zang volgens mij) met een melodietje dat geregeld herhaald wordt. Het melodietje begint langzaam en wordt dan snel herhaald. Het gaat als volgt (ik hoop dat ik het zo duidelijk kan maken):
tiit tuut tiit tuut (langzaam) ti ti ti ti ti ti tuut (snel)
Klopt inderdaad! Thnx, de versie van Margaret Singana trouwens.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
We are growing??
dat Franse nummer is inderdaad lekker trouwens!
I'm In Heaven van Jason Nevins met daarin die fijne sample van Human nature van Michael Jacksonquote:
THXquote:Op zondag 21 maart 2004 23:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
I'm In Heaven van Jason Nevins met daarin die fijne sample van Human nature van Michael Jackson
Jordan and Baker - Explode? (evt de epic extended remix)quote:Op zondag 21 maart 2004 20:37 schreef Bruntjes het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een dance-nummer (zonder zang volgens mij) met een melodietje dat geregeld herhaald wordt. Het melodietje begint langzaam en wordt dan snel herhaald. Het gaat als volgt (ik hoop dat ik het zo duidelijk kan maken):
Volgens mij is het een redelijk bekend dance-nummer dat al een paar maanden oud is of zo. Volgens mij zeggen ze ook nog wat aan het begin van het nummer, maar dat weet ik niet zeker.
Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel...
It's over - Kuruptquote:Op maandag 22 maart 2004 09:59 schreef hallo_mensen het volgende:
eeuhm weet iemand van wie deze is :
Its over now its over , its my turn now its over , the game should be
MDC - Sunny Trompetsquote:Op zondag 21 maart 2004 17:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Simon én Garfunkel?
Paul Simon alleen
Safri Duo - Played-A-Live?quote:Op maandag 22 maart 2004 11:52 schreef GnAgn het volgende:
Ik zoek een nummer, dat tijdens de rust van AGOVV- De Graafschap gedraait werd. ( Was live op Tv Gelderland) Met van die soort trommel geluiden erin .. iig erg lekkere beat , is zo ongeveer alweer 4 a 5 jaar oud dat nummer denk ik
Tu Tu TuTu
Tu Tu Tu Te Te
Komt uit Gary Low - La Colegialaquote:Op zondag 21 maart 2004 21:36 schreef I.z.g.st het volgende:
Ik zoek een liedje met een panfluit. Ik meen dat het een liedje van een koffiereclame was ofzo.
Kan iemand hier wat mee?
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:12 schreef TuinSlang het volgende:
Ok nu echt een moeilijke.
Het is al iets ouder en weet niet echt of het een nummer is of alleen maar achtergrond-muziek. Maar ben het tegen gekomen op 2 verschillende plaatsen.
1. Het zat onder een trailer van de film Eraser op een vhs-band van The Fugitive
2. Het zat in de film Virtuosity als Denzel Washington en Russel Crowe een vuurgevecht aangaan in een Chinees restaurant. Het nummer staat vreemd genoeg niet in de soundtrack listing van de film
Dit is: Juno Reactor - Samurai
Dit kan gevonden worden op de original motion pciture soundtrack van Virtuosity.
Grtz. Iggy
Het is redelijke vlotte muziek. Haast techno/trance maar dat kan ik niet echt beoordelen.
Als ik demogelijkheid en gelegenheid heb zal ik het een keer posten.
DJ Kicken vs Q - Alcoholic Party kan het ook zijnquote:Op zondag 21 maart 2004 16:43 schreef VOR het volgende:
[..]
Darkraver - Alcoholic party
Carlos - The silmarilliaquote:Op zondag 21 maart 2004 13:24 schreef Marcus977 het volgende:
Ik ben op zoek naar een 'oud' dance plaatje van geloof ik een ene Carlos...iets met een panfluit erin....
Had iemand anders ook al gevraagd: Dj Shadow - Stemquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:28 schreef VOR het volgende:
Ik ben op zoek naar de achtergrondmuziek die je hoort bij de trailer van gothika. Je hoort het ook bij "(Schiphol) airport" op yorin. Het is niet Limp Bizkit.
Ik denk deze: Poogie Bear - Happy Together (staat iig ook op id&t presents the darkraverquote:Op maandag 22 maart 2004 16:00 schreef AlfredS het volgende:
Hij is hier vast al voorbij gekomen, maar toch. Dat nummer wat op de nieuwe cd van DJ Gizmo staat. Op dat melodietje van "Happy Together", beetje hardcore nummer
Dat is hem! Geweldig. Bedankt voor je hulp!quote:Op maandag 22 maart 2004 09:53 schreef Drej het volgende:
[..]
Jordan and Baker - Explode? (evt de epic extended remix)
NP.. best een lekker nummer, dus luisteren die handelquote:Op maandag 22 maart 2004 18:18 schreef Bruntjes het volgende:
[..]
Dat is hem! Geweldig. Bedankt voor je hulp!
Paolo Conte - Via Con Mequote:Op maandag 22 maart 2004 19:48 schreef Plaapje het volgende:
Ik zoek een heeeeel oud nummer. Beetje jazzachtig en het klinkt heel erg happy en lounge-achtig. Er wordt in het italiaans en engels gezongen door dezelfde vent. Het nummer is ook al een aantal keer voor reclames gebruikt (maar ik weet niet meer welke). Volgens mij komt het nummer uit de jaren 30. That's all the info i've got.
Edit: volgens mij wordt er ook iets in gezongen van: it's wonderful, it's wonderful
Thanks, dat was hem!!!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:03 schreef sijpt het volgende:
[..]
Paolo Conte - Via Con Me
Komt uit de Brand reclame met de 'racende slakken'.
Relaxt! Bedoelde ook darkraverquote:Op maandag 22 maart 2004 17:35 schreef Drej het volgende:
[..]
Ik denk deze: Poogie Bear - Happy Together (staat iig ook op id&t presents the darkraver)
BTW niemand die mijn eerdergenoemde nummer kent??? De dance-versie van You can call me al?
Was dat niet Marvin Gaye - i've heard it through the grapevine?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:57 schreef I.z.g.st het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat Boris van idols niet afgelopen keer maar de keer ervoor zong bij idols?
anyone?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:57 schreef I.z.g.st het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat Boris van idols niet afgelopen keer maar de keer ervoor zong bij idols?
Neem eens even de moeite om omhoog te kijken!quote:Op maandag 22 maart 2004 21:22 schreef I.z.g.st het volgende:
[..]
anyone?
Ja! dat is um! thnx!quote:Op maandag 22 maart 2004 21:48 schreef I.z.g.st het volgende:
Is die van jou niet mad world van gary jules?
Sugacult - Bouncing of the walls [2003]quote:Op maandag 22 maart 2004 18:07 schreef Mons het volgende:
ok tis niet voor mezelf maar toch:
"Reel big fish" en het gaat zo van "i'm bouncing of the walls again wohoow !!! "
Hebbes... Zo help je elkaar weer hequote:Op maandag 22 maart 2004 21:19 schreef AlfredS het volgende:
[..]
Relaxt! Bedoelde ook darkraver. Nummer die jij bedoelt, is waarschijnlijk: MDC - Sunny Trompets.
Jordan & Baker - Explode, die zou het wel kunnen zijnquote:Op zondag 21 maart 2004 20:37 schreef Bruntjes het volgende:
Volgens mij is het een redelijk bekend dance-nummer dat al een paar maanden oud is of zo. Volgens mij zeggen ze ook nog wat aan het begin van het nummer, maar dat weet ik niet zeker.
Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel...
Superquote:Op maandag 22 maart 2004 13:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sorry voor die stomme quotes, antwoord is dus: June Reactor - Samurai
De laatste: Lene - It's Your Dutyquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:25 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heet de begintune van Vara Laat ook al weer, en van wie is het?? Marco Borsato?
En ik zoek ook nog dat nummer van die renault reclame, shake that booty booty!
En de eerste: saxofoon is van Gerry Rafferty - Baker Streetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:25 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heet de begintune van Vara Laat ook al weer, en van wie is het?? Marco Borsato?
En ik zoek ook nog dat nummer van die renault reclame, shake that booty booty!
Als het idd van Hakkuhbar is: "Vet heftig [1997] " Wellicht?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:14 schreef _arielex_ het volgende:
He hallo,
Ik heb ooit bij iemand een parodie op gabbers gehoord. Hierbij hoor je een oude kraak radio stem, aangekondigd als dominee "Strak". Hij gaat een verhaal vertellen dat "grote groepen jongeren" naar goedgeventileerde hallen gaan om hun "hoekige dans" uit te voeren in "sportkostuums". Deze onzin gaat een paar minuten door. Voor het eerst gehoord en dacht dat ik niet meer bij kwam, maar kan het nergens terug vinden.
Er zit geen muziek in verder, maar staat zeker wel op een muziek album (tracks ervoor, erna). Schijnt van hakkuhbar te zijn werd mij verteld...... zo ja, welke cd?
iemand?
Nee dat zong Marlies, Boris zong Papa was a rolling stonequote:Op maandag 22 maart 2004 21:20 schreef fratsman het volgende:
Ik hoor de laatste tijd vaker een nummer op Sky radio voorbijkomen maar weet niet hoe het heet!Het is een beetje treurig langzaam gezongen nummer, en de stem van de zanger lijkt heel erg op die van de zanger van Live. Wie o wie heeft ook maar enig idee?!?
[..]
Was dat niet Marvin Gaye - i've heard it through the grapevine?
Woeps! mijn fout!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:07 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Nee dat zong Marlies, Boris zong Papa was a rolling stone
The Rasmus - First Day of my Life?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:48 schreef h3ink het volgende:
Dames, heren! Ik zoek een liedje, ik heb geen idee hoe 't heet, maar het liedje staat momenteel of stond tot voorkort in de top40. Het is alternative muziek en afwisselend rustig en dan weer schreeuwen. Meer weet ik er helaas niet van, wie heeft een idee?
Iets van Evanescense misschien ?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:48 schreef h3ink het volgende:
Dames, heren! Ik zoek een liedje, ik heb geen idee hoe 't heet, maar het liedje staat momenteel of stond tot voorkort in de top40. Het is alternative muziek en afwisselend rustig en dan weer schreeuwen. Meer weet ik er helaas niet van, wie heeft een idee?
thx dat is 'm!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Rasmus - In The Shadows?
Dat is Carlos - The silmarillaquote:Op zondag 21 maart 2004 13:24 schreef Marcus977 het volgende:
Ik ben op zoek naar een 'oud' dance plaatje van geloof ik een ene Carlos...iets met een panfluit erin....
Hakkuhbar - Eet Dit!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:14 schreef _arielex_ het volgende:
He hallo,
Ik heb ooit bij iemand een parodie op gabbers gehoord. Hierbij hoor je een oude kraak radio stem, aangekondigd als dominee "Strak". Hij gaat een verhaal vertellen dat "grote groepen jongeren" naar goedgeventileerde hallen gaan om hun "hoekige dans" uit te voeren in "sportkostuums". Deze onzin gaat een paar minuten door. Voor het eerst gehoord en dacht dat ik niet meer bij kwam, maar kan het nergens terug vinden.
Er zit geen muziek in verder, maar staat zeker wel op een muziek album (tracks ervoor, erna). Schijnt van hakkuhbar te zijn werd mij verteld...... zo ja, welke cd?
iemand?
Het enige nummer dat ik ken met lift me up is die van DJ Jean.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:44 schreef latislos het volgende:
hallo allemaal, ik kom hier niet vaak maar had ff een vraagje
ik zoek een min of meer turks achtig nummer waarin ik de tekst herken "lift me up". Het is een lekker druk nummer met een beat eronder...
het schijnt populair te zijn....![]()
iemand???
Bedankt, dat is m inderdaad.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Had iemand anders ook al gevraagd: Dj Shadow - Stem
Hoor je ook bij de Nachtsuite van Chrstine van de Horst
Grtz. Iggy
Waarschijnlijk deze:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zoek de titel + artiest van een nummer wat de wegenwacht een aantal jaren terug gebruikte in hun reclame's
Volgens mij heet het nummer " I'll be there for you" maar zeker weten doe ik dat niet.
Het is wel een nummer uit de jaren 60 of 70, hopelijk kan iemand me hiermee helpen
Ja, tnx, dat was degene die ik zochtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:25 schreef VOR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deze:
The four tops - Reach out I'll be there
Srry was t topic btje uit t oog verloren, maar ik zoek in iedergeval niet dat Happy news van R-one, dat is te vrolijk. Tis geloof ik ook hardcore. Zit aan t begin van een filmpje maar omdat t 90 mb groot is lijkt me t btje kut voor jullie om te downloaden.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:28 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek een trance nummer:
In het begin hoor je "We interrup this program for this special news bulletin" En dan voor de rest btje muziek, omdak amper trance ofzo luister heb ik geeeen idee. help![]()
Het is een liedje van George Michael... Ik denk nog ff na over de titel...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:39 schreef ot-m het volgende:
hee mensen
afgelopen week op sbs6 'the graduate' gezien ( erg goede en grappige film met Dustin Hoffman uit '67 ) , en daarin werd door mrs Robinson ( ja , die van dat liedje ) op een gegeven moment iets gezegd als 'I'm not trying to seduce you . Would you like me to seduce you ?'
Nu weet ik dus zeker dat dat fragment ooit in een liedje gesampled is , maar welk liedje was dat ?
Ik loop er al een hele tijd mijn hoofd over te breken , maar ik kom er echt niet op ..
wie weet het wel ?
Ik ken heel de reclame niet .. maar het zou heel goed the rembrands - i'll be there for you kunnen zijn (INTRO FRIENDS!!)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zoek de titel + artiest van een nummer wat de wegenwacht een aantal jaren terug gebruikte in hun reclame's
Volgens mij heet het nummer " I'll be there for you" maar zeker weten doe ik dat niet.
Het is wel een nummer uit de jaren 60 of 70, hopelijk kan iemand me hiermee helpen
Rembrandts dus...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:15 schreef Goofy-Goofy het volgende:
[..]
Ik ken heel de reclame niet .. maar het zou heel goed the rembrands - i'll be there for you kunnen zijn (INTRO FRIENDS!!)
Scooterrrrrrquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:24 schreef Bouncer2002 het volgende:
orgineel is van supertramp - Dreamer
het is zo'n remix van misschien een jaar oud ofzo
(dance versie)
van wie is die?
CK & Supreme dream team - dreamerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:24 schreef Bouncer2002 het volgende:
orgineel is van supertramp - Dreamer
het is zo'n remix van misschien een jaar oud ofzo
(dance versie)
van wie is die?
ooooow ja !!! van die modeshow-clip waar hij dan zelf achter de camera zit , toch ?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een liedje van George Michael... Ik denk nog ff na over de titel...
Edit: Ik denk dat 't Too Funky is...
Dat is de Fiat Idea. Muziek is: Iggy Pop - The Passengerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:55 schreef Dr_SnUgGles het volgende:
Iemand misschien een idee welk nummer er wordt gebruikt in die reclame voor de (volgens mijFord) Idea? Alvast bedankt
Echt niemand die op z'n minst de artiest kent??? Lijkt me toch een redelijk bekende band/zanger in Frankrijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:47 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[..]
Trouwens nog maar een keer:
Ik zoek een nummer wat bij een voetbalfilmpje van Zinedine Zidane hoort. Ik heb even een fragment van 18sec. geript (mag toch Brein?) zodat iemand het wellicht herkent.
Fragment
komt dat frans toch nog eens van pas. Un autre monde van Telephone dus.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:44 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[..]
Echt niemand die op z'n minst de artiest kent??? Lijkt me toch een redelijk bekende band/zanger in Frankrijk.
Niemand?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe heet dat nieuwe "dromerige" nummer waarin je aan het begin een mannenstem o.a. hoort zeggen; sometimes in life things happen you never expect, you meet someone enz.
Trance-achtig nummer, lijkt een beetje op Cygnus X...
1000x Thanksquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
komt dat frans toch nog eens van pas. Un autre monde van Telephone dus.
eamon fuck itquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:23 schreef Marleentje215 het volgende:
Ik zoek een nummer wat je de laatste tijd regelmatig opde radio hoort, met een heleboel f*ck erin. Op Yorin fm werd het omschreven als 'als je dit nummer in amerika zou spelen, zou je 3 minuten lang een piep horen'. Ik dacht gehoord te hebben dat het van E-man ofzo is, maar kan ut niet vinden.
Iemand die me uit de brand helpt?
Allways - Bon Jovi?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek een langzaam nummer, een ballad geloof ik, met iig de regel: this ain't a lovesong erin. Ik dacht dat die van Bon Jovi was, maar dat is hem niet
Ik weet absoluut niet wie het wel is, dus misschien hier een muziekfreak aanwezig die het wel weet?
Thanks!
vraagje.. is de artiest nou Telephone of Rock Kids? vriend Kazaa komt super enthousiast met RockKids.. maar het is hetzelfde liedje??quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
komt dat frans toch nog eens van pas. Un autre monde van Telephone dus.
Un autre monde " de Téléphone
Bron: letssingit.comquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek een langzaam nummer, een ballad geloof ik, met iig de regel: this ain't a lovesong erin. Ik dacht dat die van Bon Jovi was, maar dat is hem niet
Ik weet absoluut niet wie het wel is, dus misschien hier een muziekfreak aanwezig die het wel weet?
Thanks!
Ik denk dat ik hem heb, met mijn eigen hulp.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:08 schreef RedGuy het volgende:
Voor het eerst dat ik dit topic nodig heb..
Maar daar komt ie:
Aantal jaren geleden is een nummer van The Jackson Five (Can You Feel It) gecoverd tot een ontzettend gaaf house nummer, ik zoek alleen de band of artiest die het gecoverd heeft.
Alvast dank.
volgens mij is de artiest telephone.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
vraagje.. is de artiest nou Telephone of Rock Kids? vriend Kazaa komt super enthousiast met RockKids.. maar het is hetzelfde liedje??
Echt in no time gevonden met google, I wish u heavenquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:56 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zoek een nummer van Prince met de tekst: “Take this beat, I don’t mind. Got plenty others and there so fine”...
O en het was geen Jam en Spoon.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:22 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een oud house nummer, zonder zang, de video clip was versneld doorgespoeld en was in een woestijn. Ik denk dat het van Jam & Spoon komt maar ik kan daar niets op vinden. Het is uit 92/94 oid.
Wie kan me helpen? Of noem een paar oude house nummers oid
Ik ga even verder zoeken
Najaa, hij ligt hier voor me neus ook nog. De cd-single dan.quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:59 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Echt in no time gevonden met google, I wish u heaven
En nu wil ik ook antwoord![]()
Baccara(t) - Yes, sir i can boogiequote:Op donderdag 25 maart 2004 22:19 schreef Hugo_Boss het volgende:
wie weet hoe het nummer heet uit een oude reclame van de overheid over het dragen van autogordels. In de reclame zie je een wat ouder koppel (man-vrouw) en de suggesties van sex wordt gewekt door de bewegingen van de vrouw: ze haalt o.a. haar vinger langs de wang en mond van de vent. Het nummer is volgens mij Frans of heeft in ieder geval een "franse" klank en het kan betiteld worden als een 'geil' nummer
Niet de beste omschrijving maar ja je moet toch wat he
wie??
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:45 schreef Aventura het volgende:
thanx
Enne..jij had de spelling iig goed
OK man thnxquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Baccara(t) - Yes, sir i can boogie
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer waarin je in het intro een mannenstem o.a. hoort zeggen; "sometimes in life things happen you never expect, you meet someone enz."
Trance-achtig nummer, lijkt een beetje op Cygnus X...
Geen idee, maarquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:54 schreef Libris het volgende:
[..]
Geen idee, maarIlona, das lang geleden!
Dat Cygnus-X achtige is trouwens een genre, trance ook wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 02:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]![]()
Libris, dat zou zomaar kunnen kloppen, en volgens mij klopt het ook nog
Tja, je moet toch wat op een donderdagnacht
Jammer dat niemand weet welk liedje ik bedoel, ik kan het jammergenoeg niet beter omschrijven omdat ik alleen het intro ken
Nou, ik ga maar verder met![]()
Oasis - Do Y'Know What I Meanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:15 schreef HarigeKerel het volgende:
Weet iemand misschien de titel van het nummer van Oasis waarvan de clip zwart/wit is en je een aantal helikopters ziet vliegen?
hij is een jaar of 6 oud![]()
Ik denk: Sa.Vee.Oh - Loop Holequote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:57 schreef Steijn het volgende:
In Qontrol heeft de laatste tijd een TV-reclame voor dit hardtrance-feest. Weet iemand welk nummer er in die reclame wordt afgespeeld? Of moet die nog gereleast worden?
alvast bedankt!quote:uhm.. naja, de muziek dus van de reclame van het onderwijs. 'kinderen laten je anders kijken' - en telkens komt er in het beeld te staan bij een kind 'het kind dat voorloopt' 'het kind wat aandacht wil'
Is dat die van Je groeit in het onderwijs? Want dat is muziek gemaakt in opdracht.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:43 schreef markiemark het volgende:
mensen ik zoek voor iemand een nummer.. weet iemand welk ze nummer bedoeld? het is van een reclame:
[..]
alvast bedankt!
Volgens mij is dat een origineel melodietje van SB, het heeft in de verte wel iets van het melodietje van het thema van volgens mij Mission Impossible.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:44 schreef Thetallguy het volgende:
Achtergrondmelodietje uit Sugababes - the Middle
tu..tu..tu..tutu.....tu..tu.tu..tutu
welk nr is dat
Volgens de ster site is het een originele melodie geproduceerd voor de ze commercialquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:50 schreef Autoreply het volgende:
Jah, ook ik ben op zoek naar een paar nummers:
* Een megabekende Franstalige rap-hit, ergens tussen `92 en `98, geen flauw idee wanneer precies. Het was echt een megahit ook in Nederland, maar ik heb geen idee welke tekst of artiest erbij hoort.
Manau - Le Tribu de Dana
*Het deuntje uit de Hi-reclame (vrijdagmiddag bellen) is volgens mij gebaseert op een "theme" van een oude kinderserie. Weet iemand toevallig welke?
Thnx!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Manau - Le Tribu de Dana
Grtz. Iggy
Je bedoelt vast de 4 New House Remixes van Shut Up? Daar is een vinyl van, misschien dat je die ergens kunt aanschaffen*? Ze zijn wel grappig trouwens.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:57 schreef Jaystified het volgende:
Hmm.. Kzoek NOG steeds naar die dance remix van Black Eyed Peas - Shut up..
Suggesties?
Bon Jovi is het niet (niet wat ik zoek tenminste) de rest zal ik even op Kazaa-enquote:Op donderdag 25 maart 2004 01:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bron: letssingit.com
Een van deze nummers:
Mark Morrison - Moan and Groan
Jon B. - This Ain't A Love Song
Jon Bon Jovi - This Ain't A Lovesong
Dankner - Will I Ever
Dat vroeg ik ook al en ik kreeg dit antwoord:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:37 schreef babba het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat op de achtergrond draait in de reclame van In Qontrol ?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik denk: Sa.Vee.Oh - Loop Hole
Probeer maar eens,
Iggy
Meredith Brooks - Bitch [1997]quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand van wie het nummer is van i'm a bitch i'm a lover still not feel the same
of in die richting iig
Thanksquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:57 schreef Muziekstad2000 het volgende:
M
[..]
Meredith Brooks - Bitch [1997]
De eerste single ‘Musicology’ gaat op 29 maart in première op radioquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:56 schreef -Marjo- het volgende:
En weet iemand perongeluk de titel van de nieuwe single??
Ja, had ik al gevonden maar thanx anyway...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:01 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
De eerste single ‘Musicology’ gaat op 29 maart in première op radio
http://www.16inchrecords.com/inner.php?pageID=35quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:10 schreef simonsvision het volgende:
iemand gisteren toevallig bij HQ geweest in de melkweg?
hoe heet dat laatste nummer dat Tom Harding draaide,
om even een geweldige beschrijving te geven...![]()
whep whep whedewhepwhepwhep
whep whep whedewhepwhepwhep
wil de plaat kopen.. thenx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |