Ach, ik koop ze toch wel op DVDquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:51 schreef wizarddragon het volgende:
Stout hoor![]()
That's the spirit jaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Vervelend voor je Jerre
Maar ja vermaak je maar met ons dan, maakt je avond hopelijk nog een klein beetje goed
Da's wel cool ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, ik koop ze toch wel op DVD
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh vermaakt zich altijd prima met de markiemark, de wizarddragon, the yahtzeequeen de techmaster en cybeeb, maa rik moet ff me best doen met yahztee want ik sta op verliezen.
euh....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh vermaakt zich altijd prima met de markiemark, de wizarddragon, the yahtzeequeen de techmaster en cybeeb, maa rik moet ff me best doen met yahztee want ik sta op verliezen.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh vermaakt zich altijd prima met de markiemark, de wizarddragon, the yahtzeequeen de techmaster en cybeeb, maa rik moet ff me best doen met yahztee want ik sta op verliezen.</div></blockquote>
Heeft Jerruh zich nog niet in je msnlijst genesteld dan? Daar issie gek op, gaat ie proberen met allerlei spelletjes van je te winnen enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:04 schreef blublub het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh vermaakt zich altijd prima met de markiemark, de wizarddragon, the yahtzeequeen de techmaster en cybeeb, maa rik moet ff me best doen met yahztee want ik sta op verliezen.</div></blockquote>
</div></blockquote> wat hij zegt
maar ja, ik ben newbie, dus ik heb excuus
* gezamelijk in koor*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
Ik ook...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wil ook zo'n buik....met van die harde blokjes![]()
Lieverd dat willen we allemaal welquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
dat was mijn anwtwoord op jouw vermaakverhaalquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Altijd jaloers wordt op de sportschool
neequote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 22:04 schreef blublub het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef NathaN het volgende:
</div></blockquote> wat hij zegt
maar ja, ik ben newbie, dus ik heb excuus</div></blockquote> Heeft Jerruh zich nog niet in je msnlijst genesteld dan? Daar issie gek op, gaat ie proberen met allerlei spelletjes van je te winnen enzo
![]()
Je moet ook niet jaloers worden, maar gewoon observerenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Altijd jaloers wordt op de sportschool
een buik zoals wie?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
lief zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat was mijn anwtwoord op jouw vermaakverhaal.
.
doe jij maar eerst lief zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
lief zijnanders bind ik je straks vast in de Zeeman
Je mag mij wel vastbindenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
lief zijnanders bind ik je straks vast in de Zeeman
Jerruh tochquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe jij maar eerst lief zijn.
Met boxers van de H&M?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:18 schreef wizarddragon het volgende:
Je mag mij wel vastbinden
Spuit 11 is ook weer wakkerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met boxers van de H&M?
Ook goed als ie het wilt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met boxers van de H&M?
Eerst die cappella cd en nu weer dit, je bent echt te goed voor mijquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ook goed als ie het wilt.
you can do it, Angel... Don't you worry 'bout a thing!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Holy fok..... ik hoorde dus NET pas dat we de hele frigging dans van juli moeten doen
Als in: vrijdag zei ie nog de helft dus we hebben maar de helft geoefend... en dat was de makkelijke helft
HEEEEEEEEEEEEEELP! Dat wordt een ramp!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou jah...moet wel lukken, gewoon positief blijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Holy fok..... ik hoorde dus NET pas dat we de hele frigging dans van juli moeten doen
Als in: vrijdag zei ie nog de helft dus we hebben maar de helft geoefend... en dat was de makkelijke helft
HEEEEEEEEEEEEEELP! Dat wordt een ramp!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen camera en al andere afspraken, helaas....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:29 schreef Jerruh het volgende:
jij niet nathan?
joh, je zult zien dat t achteraf toch wel lukt allemaal, is wel klote idd, maar komt vast goed, positief blijvenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:29 schreef Ang3l het volgende:
I dunno.. dat wordt deze week heel vaak de videoband bekijken (en ik haat mezelf zien op band) en vrijdag enorm hard trainen om dat laatste stuk d'r nog in te stampen. Nieuwe stuk met de nieuwe jongens staat strak, eerste helft vande oude dans met de oude jongens gaat wel, laatste stuk... thehehe.... uh .... no way.
Als ik IEMAND van hier met een videocam zie dan doe ik zo steetdancekickerig hoppa tegen die cam aanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:28 schreef NathaN het volgende:
En voor het geval dat: wie gaat er video-opnames maken?
Improvisatie en talent. Gewoon stralen, troetelbeertjequote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:29 schreef Ang3l het volgende:
I dunno.. dat wordt deze week heel vaak de videoband bekijken (en ik haat mezelf zien op band) en vrijdag enorm hard trainen om dat laatste stuk d'r nog in te stampen. Nieuwe stuk met de nieuwe jongens staat strak, eerste helft vande oude dans met de oude jongens gaat wel, laatste stuk... thehehe.... uh .... no way.
*beaverhausen nomineer*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Als ik IEMAND van hier met een videocam zie dan doe ik zo steetdancekickerig hoppa tegen die cam aan
*weer noteer*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
*weer meld*
Improvisatie staat zo lullig als je met 5 man hetzelfde moet doen hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Improvisatie en talent. Gewoon stralen, troetelbeertje
*weer uitgumt*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
*weer noteer*
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
*beaverhausen nomineer*
Die's toch onbekend
Die AH heeft vast beveiligingscamera'squote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
![]()
*geen videocamera heeft*
*G_E nomineer*
tis toch bij zijn AHtje
UTFS!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:
STFU!
Bestaat "De Leukste Thuis" nog, eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:
STFU!
Wil je't in de groep gooien?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:47 schreef Vlarp het volgende:
*moe is*
Gatverdamme wat was werk kut!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:48 schreef Ang3l het volgende:
wilde eerst typen: we hebben 't over mij, ga weg. Maar wist niet of je de humor er van in kon zien![]()
Ik ben ook nicht, ook ik wil aandacht!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je't in de groep gooien?
*opvangbak neerzet*
wilde eerst typen: we hebben 't over mij, ga weg. Maar wist niet of je de humor er van in kon zien![]()
Nog ff en het ruikt hier naar dooie beverquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! We kunnen natuurlijk ook Waxje er op af sturen. Als pers zijnde.
En hij kent ook vast wel een cameraman
Neh. Die's er toch al ff?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
is dat een nieuwe afkorting?
Good For You! toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Die's er toch al ff?
Go Fuck Yourself, ofwel engels voor iemand masturbatie toewensen.
Eigenlijk best lief!
Not on your best day, huppelbarbiequote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog ff en het ruikt hier naar dooie bever
dat valt me tegen van jequote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik kom op de mogelijkheden: Go Fuck Yourself en Good For You.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:53 schreef Cazman het volgende:
Ik ken 't niequote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat valt me tegen van je.
hey cazzy!!!
Fucking is niet wanking, babe. Dat verschil zou je toch moeten weten als aandachtsgeile nichtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Neh. Die's er toch al ff?
Go Fuck Yourself, ofwel engels voor iemand masturbatie toewensen.
Eigenlijk best lief!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Not on your best day, huppelbarbie
"Go Fuck Yourself"quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik kom op de mogelijkheden: Go Fuck Yourself en Good For You.
Het een sluit het ander overigens niet per definitie uit, afhankelijk van hoe letterlijk je het interpreteert. Maar hier zullen weinig Preacher-lezers zitten
*huppelbarbie aan kugari-ken koppel*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
Not on your best day, huppelbarbie
maar hoe kan je jezelf anders fucken?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Fucking is niet wanking, babe. Dat verschil zou je toch moeten weten als aandachtsgeile nicht
Nou je moet er wel een van elastiek hebben wil je jezelf kunnen neuken hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Fucking is niet wanking, babe. Dat verschil zou je toch moeten weten als aandachtsgeile nicht
tis Go Fuck Yourselfquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ken 't nie
Hey Jerre
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
"Go Fuck Yourself"
"Been there, done that, soiled the t-shirt
"Good For You"
De Preacher-methode was wat hardhandiger. Maar als je dat wil lezen moet je het zelf maar kopenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Nou je moet er wel een van elastiek hebben wil je jezelf kunnen neuken hoor!
*aai*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
... hey wacht!
Owww, ik doe dan gewoon dit: http://www.amishrakefight.org/gfy/quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis Go Fuck Yourself.
ey alles bueno?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*aai*
12:30-13:30, 14:00-15:00 en 15:30-16:30 was het toch?
klinkt saai maar precies zoals bij jou hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
Owww, ik doe dan gewoon dit: http://www.amishrakefight.org/gfy/
Alles is bueno. relatie goed, school gaat aardig. Nu nog dat de sportschool doorgaat en ik ben superhappy
En met jou?
lolquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klinkt saai maar precies zoals bij jou haha.
alleen tim is weer ziek..
En je was nog niet op het idee gekomen doktertje te gaan spelen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:11 schreef Jerruh het volgende:
alleen tim is weer ziek..
*grootscheeps applaus inzet*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:13 schreef Markie-Mark het volgende:
m'n cappella cd'tje is af met dank aanwizarddragon
tuurlijk is het wat...japanse cd die nooit is uitgebracht hier en hij klinkt goedquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
*grootscheeps applaus inzet*
is het wat?
Daar begint het meequote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga een fenomeentje bekijken in bed!
(De film Nathan... de film!!!)
Wat?!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga een fenomeentje bekijken in bed!
(De film Nathan... de film!!!)
hij heeft al meer dan een jaar last van buikpijnen en loopt nu zelfs bij de internist...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
lol.
Tim weer ziek?. wat heeft ie nu?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
Nathan, The Movie
Al die arme mensen die buiten in de regen staan te wachten tot de Nathan, The Movie in premiere gaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
oeh, das niet zo leuk. vervelend dat t altijd zo lang duurt voordat ze iets weten bij zon internist....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij heeft al meer dan een jaar last van buikpijnen en loopt nu zelfs bij de internist....
Klinkt niet goed. Wens em Beterschap !quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij heeft al meer dan een jaar last van buikpijnen en loopt nu zelfs bij de internist....
ze staan in de rij voor de wcquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Al die arme mensen die buiten in de regen staan te wachten tot de Nathan, The Movie in premiere gaat.
[afbeelding]
Sluit ik me bij aan, ook al ken ik hem nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:28 schreef Cazman het volgende:
Wens em Beterschap !
Ah, 't is een ontwerp van jou?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:28 schreef Jerruh het volgende:
ze staan in de rij voor de wc.
Dag Nathan, oogjes dicht en snaveltjes toequote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:32 schreef NathaN het volgende:![]()
* wizarddragon draait speciaal voor IKBENGEWELDIG ... LOU - LET'S GET HAPPYquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
*gaap*
quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizarddragon draait speciaal voor IKBENGEWELDIG ... LOU - LET'S GET HAPPY
kut nr!quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizarddragon draait speciaal voor IKBENGEWELDIG ... LOU - LET'S GET HAPPY
Ben ik hardgrondig met je een 44PJ3!quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:58 schreef 44PJ3 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizarddragon draait speciaal voor IKBENGEWELDIG ... LOU - LET'S GET HAPPY</div></blockquote> kut nr!
ik kwam eigenlijk alleen kijken, hoe dat nou is: dat homo zijnquote:Op woensdag 17 maart 2004 01:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 00:58 schreef 44PJ3 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizarddragon draait speciaal voor IKBENGEWELDIG ... LOU - LET'S GET HAPPY</div></blockquote> kut nr!</div></blockquote> Ben ik hardgrondig met je een 44PJ3!
Ach ja, wat kan ik er over zeggen. Ik vind het wel lekker eigenlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:05 schreef 44PJ3 het volgende:
ik kwam eigenlijk alleen kijken, hoe dat nou is: dat homo zijn
Ach ja na een paar glaasjes pisang ambon vind je het wel leuk...neem het maar van mij aanquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:58 schreef 44PJ3 het volgende:
kut nr!
nou, als ik eerlijk moet zijn heb ik denk ik ook wel een "ander kant". Alleen uit ik die niet. Me gedachten zijn er soms wel. Ik weet ook niet wat ik er mee moetquote:Op woensdag 17 maart 2004 01:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ach ja, wat kan ik er over zeggen. Ik vind het wel lekker eigenlijk.
'T is maar net wat je d'r zelf van maakt natuurlijk, leuk dat je even komt kijken
Naja, je moet gewoon lekker doen waar je zin in hebt natuurlijk, misschien dat je je 'andere kant' ook es een kans moet geven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:10 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
nou, als ik eerlijk moet zijn heb ik denk ik ook wel een "ander kant". Alleen uit ik die niet. Me gedachten zijn er soms wel. Ik weet ook niet wat ik er mee moet
Praat me er niet van. Het wordt elke dag moeilijker voor me, nu het einde in zicht is....quote:Op woensdag 17 maart 2004 07:05 schreef Cybart het volgende:
en toen was het ochtend
Nog maar een paar dagen, dan ben je er vanafquote:Op woensdag 17 maart 2004 07:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Praat me er niet van. Het wordt elke dag moeilijker voor me, nu het einde in zicht is....
wat nou bijna middag....quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:00 schreef XMN8R het volgende:
en toen was het alweer bijna middag... wat vliegt de tijd he...
Vreemde definitie van 'middag' hou jij er op na zeg... Maar ja, we zijn allemaal wel een beetje vreemd...quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:00 schreef XMN8R het volgende:
en toen was het alweer bijna middag... wat vliegt de tijd he...
komt die gipsykings cd toch nog van pas!quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
Goedemorgen! Wat een weertje!
*alle beschikbare zomernummers opzet*
Ja..het wordt vandaag weer lekker zonnig (en hopelijk blijft het ook zo)quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
Goedemorgen! Wat een weertje!
*alle beschikbare zomernummers opzet*
Als onderzetter voor m'n bier?quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
komt die gipsykings cd toch nog van pas!
waarschijnlijk welquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:43 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Als onderzetter voor m'n bier?
Nou jah...last van temperatuurverschillen ofzo??quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben ziek
Je zou beter moeten weten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel
geen bamboleeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooooooo voor jou dus?
Zolang het hier maar zonning blijft...fuck de rest.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..het wordt vandaag weer lekker zonnig (en hopelijk blijft het ook zo)
quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:46 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Zolang het hier maar zonning blijft...fuck de rest.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:46 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten.
nee echt ziek...quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:44 schreef Cybart het volgende:
schoolziek zeker
maar nu leterlijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee echt ziek...Ik ben gewoon een misselijk ventje vandaag
Geen idee nog. Ik ga iig even op het terras lunchen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
true true
dus dat wordt vanmiddag lekker eerder ophouden voor je en op terrasje gaan zitten?
Koortsachtig hotquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:55 schreef Cybart het volgende:
ziek zijn is dus helemaal hot vandaag!
Bij Kugari-Ken gegeten?quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:54 schreef NathaN het volgende:
Ik ben semi-ziek. Grieperig en daarom gewoon thuis aan het werk.
ik ga hier denk ik het idee opperen om op z'n helliemunds een kratje buiten voor de deur te zetten (en dat dan natuurlijk nuttigen, niet het kratje maar de inhoud van de fles in het kratje.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:56 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ik ga iig even op het terras lunchen.
Nee, ik ben maandag al ziek naar huis gegaan, gister ook thuis gewerkt en ben intussen redelijk beterend.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:57 schreef ysklontje2000 het volgende:
Bij Kugari-Ken gegeten?
Hmm, een vijver bij het bedrijf...dat klinkt als goed vertoeven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga hier denk ik het idee opperen om op z'n helliemunds een kratje buiten voor de deur te zetten (en dat dan natuurlijk nuttigen, niet het kratje maar de inhoud van de fles in het kratje.
scheelt dat we hier op het bedrijf geen kratjes beir hebben, maar tap & fust, maar dat moet ook te doen zijn, dan moeten we maar op het terras bij de vijver gaan zitten
nouja, een cafe in bet bedrijf klinkt beter dan die vijverquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:02 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hmm, een vijver bij het bedrijf...dat klinkt als goed vertoeven.
*al heb*quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:37 schreef Twoflower het volgende:
[spam]
[TK] James Bond DVD box (20 stuks)
[/spam]
quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:42 schreef Cybart het volgende:
ze zijn gewoon dom
BARTJUH!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:42 schreef Cybart het volgende:
Moguh Jer!
Vrouwen zijn NIET technisch
althans degene die ik vanmorgen allemaal aan de telefoon heb gehad.
nouja niet technisch?
ze zijn gewoon dom, even de batterij van je telefoon halen en wat codes doorgeven is lastig...
anywyaz.yeah BBNation in mijn cdspelerke gefrot.
klinkt heeeel technischquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:42 schreef Cybart het volgende:
gefrot.
*grin*quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:44 schreef Jerruh het volgende:
de eeuwige student uithangen
ik zie mezelf heerlijk genietend van een leffe op het grasveld zitten met me studieboek op mijn schootquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
*grin*
Ik zie ineens zo'n corpsbal bungelen aan een vlaggestok
Je neemt een spiegel mee?quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:46 schreef Jerruh het volgende:
ik zie mezelf heerlijk genietend van een leffe op het grasveld zitten met me studieboek op mijn schoot.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:43 schreef blublub het volgende:
[..]
![]()
nieuwe comics?quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
zal ik gewoon naar Eindhoven gaan vandaag?
neej, morgen hoef ik pas weer.
Ze prevereren de term: "minder bedeeld in de bovenkamer."quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
VROUWEN ZIJN DOM
ik ben dan ook tegen emancipatie van vrouwen!
nee heb geen kratjequote:Op woensdag 17 maart 2004 11:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
BARTJUH!!!.
allles goed eej daaro met je kratje bier?.
ik heb zin om vanmiddag naar het terras te gaan, maar het is tentamentijd dus eigenlijk moet ik leren en omdat het tentamentijd zijn, zijn vel vrienden niet op school, omdat die volgende week pas tentamens hebben. argh!!!! ik ga met mijn kratje voor het gebouw zitten en de eeuwige student uithangen
that's mequote:Op woensdag 17 maart 2004 11:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
klinkt heeeel technisch
die zin is veel te moeilijk voor zequote:Op woensdag 17 maart 2004 11:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ze prevereren de term: "minder bedeeld in de bovenkamer."
quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
VROUWEN ZIJN DOM
stoer, mannelijk, technisch, maar zonder kratjequote:Op woensdag 17 maart 2004 11:50 schreef Cybart het volgende:
that's me
New X-men 154, laatste Morrison nummertje, en X-treme X-men, oeh, niet te vergeten My Faith in Frankie, en misschien ff kijken of ik ergens "Bear" kan ritselen, en als "Bear" me niet lukt, dan koop ik gewoon een echt leesboek.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
nieuwe comics?
het feit dat je op mijn opmerking hapt, duidt in de richting van het tegenovergestelde?quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:50 schreef blublub het volgende:
[..]
IK BEN HELEMAAL NIET DOM!
euhm, zullen we het daar op houdenquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
stoer, mannelijk, technisch, maar zonder kratje
't is prefereren, meid.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ze prevereren de term: "minder bedeeld in de bovenkamer."
maar ik hap altijdquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
het feit dat je op mijn opmerking hapt, duidt in de richting van het tegenovergestelde?
Voor mij ligt nu Fallen Angel #9 klaar. Geen idee wat er verder nog voor me uitkomt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
New X-men 154, laatste Morrison nummertje, en X-treme X-men, oeh, niet te vergeten My Faith in Frankie, en misschien ff kijken of ik ergens "Bear" kan ritselen, en als "Bear" me niet lukt, dan koop ik gewoon een echt leesboek.
nouja, in ieder gevalquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:54 schreef blublub het volgende:
[..]
maar ik hap altijd
Ah, Captain Marvel #21 en Transformers: War Within #5.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:54 schreef NathaN het volgende:
*check*
ik ben Blublub, en wie ben jij?quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, in ieder geval
hoi !
en u bent?
Ik weet nu al hoe New X-men afloopt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:54 schreef NathaN het volgende:
Voor mij ligt nu Fallen Angel #9 klaar. Geen idee wat er verder nog voor me uitkomt.
*check*
nouja, die informatie had ik ook wel kunnen vinden dat u Blub Blub was....quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:57 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben Blublub, en wie ben jij?
ja wat wil je weten danquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, die informatie had ik ook wel kunnen vinden dat u Blub Blub was....
Heb ik ook gedaan. Maar da's ook omdat ik meer aan dvd's ben uit gaan geven en intussen ook op mezelf woon. Ik had tijden van ca. 30-40 titels per maand...quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik weet nu al hoe New X-men afloopt.
Ergens ben ik blij, maar ik ben niet helemaal overtuigd. Ik kijk wel uit naar Reload, maar ik denk toch dat ik wat ga minderen, of me meer ga richten op indy spul en trades.
als donderdag=studentenweekendbegin dan volgt dat woensdag=weekeindigt. reden genoeg, toch?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:02 schreef WAik het volgende:
bleh, veels te brak en teveel rsi om wat te kunnen doen
tis ook nog geen donderdag=studentenweekendbegin zodat ik met huisgenoten ff een anti-brak-biertje kan drinken in de zon![]()
![]()
![]()
Of dat je echte haarkleur is?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:02 schreef blublub het volgende:
ja wat wil je weten dan
mijn haar is donkerblond (van nature) en in de zomer gaat er een natuurlijke coup soleil inkomen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Of dat je echte haarkleur is?
donderdag middag is het begin meestalquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
als donderdag=studentenweekendbegin dan volgt dat woensdag=weekeindigt. reden genoeg, toch?
Emancipatie van vrouwen is pas volmaakt als de pisbakken op de dames wc's hangen!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
VROUWEN ZIJN DOM
heb jij nog nooit van die vrouwenpisbakken gehoord???quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Emancipatie van vrouwen is pas volmaakt als de pisbakken op de dames wc's hangen!!
*kuch*
Jawel, maar die is volgens mij nog nooit echt doorgevoerd haha!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:24 schreef blublub het volgende:
[..]
heb jij nog nooit van die vrouwenpisbakken gehoord???
Die draaide je gisteren ook al!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:06 schreef Xiance het volgende:
Karma karma karma karma karma chameleon
You come and go
You come and go
Loving would be easy if your colors were like my dream
Red, gold and green
Red, gold and green
*stuiter*
De gemiddelde Nederlander is toch al te dikquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:01 schreef NathaN het volgende:
En zoiets post je onder lunchtijd?
sulle we gaydanse dan??quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Die draaide je gisteren ook al!
Volgens mij zijn de meeste posters hier niet echt giga-overgewichtig. Eerder het tegendeel...quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:08 schreef Mexoryl het volgende:
De gemiddelde Nederlander is toch al te dik.
Ikke? Danse? Whahahahahahahahahahahahahaha.... *snif* *niet meer bijkom*quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
sulle we gaydanse dan??
quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Pauze
Oeh, net naar buiten geweest
Mouwen opgestroopt, zonder jas
Hmm, heerlijk weer
mannen...quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ikke? Danse? Whahahahahahahahahahahahahaha.... *snif* *niet meer bijkom*
Naäper!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Pauze
Oeh, net naar buiten geweest
Mouwen opgestroopt, zonder jas
Hmm, heerlijk weer
Nou, in dit geval slaat het echt alleen op mij hoor. Ik kan er zo wel een paar opnoemen die wel eens in dit topic komen en wél dansen...quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
mannen...
mannen in t algemeen dansen niet / weinigquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, in dit geval slaat het echt alleen op mij hoor. Ik kan er zo wel een paar opnoemen die wel eens in dit topic komen en wél dansen...
BEAVERLEIN!! MEIN SCHATZIE!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
*topic binnen dans*
*rond spring*
*stap* *stap* *stap*![]()
![]()
wil jij met mij stijldansen beaverlein?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
Stuitertje!!!!![]()
![]()
![]()
ik kan dansen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
wil jij met mij stijldansen beaverlein?
alle anderen kunnen niet dansen![]()
ik zag je ook nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kan dansen.
je vroeg niks.
Stijldansen? Op Karma Kameleon?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
wil jij met mij stijldansen beaverlein?
alle anderen kunnen niet dansen![]()
nee skatzie, ik wil speciala voor jou wel Sarah brightman uit de kast halen,quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stijldansen? Op Karma Kameleon?
als je de volgende keer make up gebruikt, vergeet dan niet je ogen open ff dicht te doen tijdens het plamurenquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zag je ook niet
och kind, mn mascara is uitgelopen, tis ZO'N RAMP!! *met handen gebaar doe*quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je de volgende keer make up gebruikt, vergeet dan niet je ogen open ff dicht te doen tijdens het plamuren.
voor de rest alles goe xi?
niet wapperen met je handen!! da is slecht voor je nagellak en je handfoundation!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
och kind, mn mascara is uitgelopen, tis ZO'N RAMP!! *met handen gebaar doe*
maar verders alles ok, met jou??
![]()
ik heb geen nagellak, da's alleen voor feesten en partijenquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet wapperen met je handen!! da is slecht voor je nagellak en je handfoundation!!!
ja lekker!!! tentamens leren gaat zooo super!!!
* wizarddragon smijt een koud pilsje naar Jerruhquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:44 schreef Jerruh het volgende:
hey wizarddragon.
gooi eens een koud pilsje naaar me, dat mis ik hier wel.
Man, ik zit tot over m'n oren in de glazen bier.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:44 schreef Jerruh het volgende:
hey wizarddragon.
gooi eens een koud pilsje naaar me, dat mis ik hier wel.
haha dankje!quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizarddragon smijt een koud pilsje naar Jerruh
Ey...ik wacht nog op m'n vloek
zijn ze gevuld?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:51 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Man, ik zit tot over m'n oren in de glazen bier.
Net nog wel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zijn ze gevuld?.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:54 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Net nog wel.
Ik heb er net weer één voor je besteld...als je snel bent mag je hem opdrinken.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
egoist
.
kan ik m downloaden?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:08 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik heb er net weer één voor je besteld...als je snel bent mag je hem opdrinken.
*save as*quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan ik m downloaden?.
Me in action:quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:39 schreef Xiance het volgende:
mannen in t algemeen dansen niet / weinig
Euh, heb geen mail gezien van een afzender die aan jouw kenmerken zou kunnen voldoen...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:28 schreef Troel het volgende:
SUNJAMMER!!!!
Had je pas mijn mailtje nog gehad?
bijna good!!quote:
Ik dans liever met stijl, dan dat ik stijldans.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:56 schreef Xiance het volgende:
bijna good!!
nu nog een net pak, 2 mooi gelakte dansschoenen, en een beetje meer stijl
dan stijldans je..
met mijn nieuwe stereoquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:52 schreef Jerruh het volgende:
dankje ysbeeb *proost*
ow bart, zet m hard, dna kan ik genieten.
wrom niequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
met mijn nieuwe stereo
(nouja de oude van pa en ma koop ik over, dolby surround systeempje, pa en ma hebben een home cinema set gekocht...maar ik kan hem pas morgen aansluiten omdat ik vanavond dus niet thuis ben)
en Collin is dood(wist ik eigenlijk al, had de spoilers al gelezen)
maar toch...onderstaand figuur schrijf je toch zomaar niet na 1 seizoen uit een serie
[afbeelding]
zelfs nie voor mij??quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik dans liever met stijl, dan dat ik stijldans.
Hij's al bijna getrouwd, dan zie je dat niet meerquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:06 schreef Cybart het volgende:
hunk alert enzo
aaaah verblind door de liefde enzoquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij's al bijna getrouwd, dan zie je dat niet meer
Al of niet vrijwilligquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:08 schreef Cybart het volgende:
aaaah verblind door de liefde enzo
ohquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
hunk alert enzo
je moest eens weten wat ik allemaal nog ziequote:Op woensdag 17 maart 2004 16:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij's al bijna getrouwd, dan zie je dat niet meer
zoietsquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaaah verblind door de liefde enzo
operatie deels misluktquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:12 schreef Jerruh het volgende:
warom is ie dood?.
ik val toch voor de wat rijpere manquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:13 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
"Hoi, ik ben Mike, en ik kom bij je wonen"
natuurlijk!quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:13 schreef Semisane het volgende:
Verdomme! De verdoving is uitgewerkt!!Dat doet dus meer pijn dan ik dacht...
)
Zielterig ben ik hè Krijg ik nu een ijsje??![]()
![]()
hahaquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:14 schreef Xiance het volgende:
[..]
zoiets
quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:21 schreef Jerruh het volgende:!!!!!
quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
blaquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:24 schreef Jerruh het volgende:
. stoor me niet in het verwerken van dit gegeven! waarom heb ik in hemelsnaam everwood gemist gister
. ik volgde het ntoa bene
>!!!!
ach gFyquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
bla![]()
you firstquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:41 schreef Jerruh het volgende:
ach gFy.
Hey, Geweldenaarquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:51 schreef ikbengeweldig het volgende:
Hallo, hallo
in t vorrge topic staat een pic ;-)quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha
de rijpere man...nou en wat versta je daar onder
(pics enzo please)
Whoei, onze dagelijkse dosis Limburgquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:55 schreef beaverhausen het volgende:
tralala
Jerruh!quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:56 schreef Jerruh het volgende:
ikbengeweldig!
hey beaver!
quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:56 schreef NathaN het volgende:
Whoei, onze dagelijkse dosis Limburg
Limburg is ok, met mate.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Whoei, onze dagelijkse dosis Limburg
Deze is voor ons niet-bezettenquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:02 schreef Jerruh het volgende:
ik krijg al genoeg doses limburg (H)
quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:58 schreef beaverhausen het volgende:
![]()
Ik zal niet te vaak langskomen danquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Limburg is ok, met mate.
Ik had het over limburg, niet over jou beavquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zal niet te vaak langskomen dan
wie eerste bij de 3 isquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
*Jerruh genadeloos inyahtzeet*
hmmzquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wie eerste bij de 3 is.
Whoeiiquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik had het over limburg, niet over jou beav
jij mag zo vaak langskomen als je wilt
quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:16 schreef NathaN het volgende:
*heel actief vaatwasser uitgeruimd, ingeruimd en aangezet heb*
*neig*quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
www.pann.nlquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:29 schreef xman het volgende:
Nathan is er op de dag van de meet geen Pann feest?
Cool! Dan moeten we daar zeker naartoe met z'n allen!quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
www.pann.nl
geen idee
ff gekeken: yup, inderdaad.
Ik ben niet zo'n pann-ganger, overigens...
*afmeld*quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:34 schreef xman het volgende:
Cool! Dan moeten we daar zeker naartoe met z'n allen!
Suggesties?quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:30 schreef NathaN het volgende:
Ik ben niet zo'n pann-ganger, overigens...
Als ik in Utrecht uitga, ga ik meestal richting Roze Wolk. Maar gezien het pann-feest zal het daar wat rustiger zijn dan normaal. Da's op zich wel een voordeel voor degenenen die nog niet heel bekend zijn met homo-uitgaan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:40 schreef xman het volgende:
Suggesties?
Ga maar eens een keer mee, dan zie je het vanzelfquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:39 schreef wizarddragon het volgende:
Nathan toch...sinds wanneer doe je aan gogodansen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |