Kom je 'm hier brengen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:12 schreef Xiance het volgende:
^^ masseur ^^
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:20 schreef Cybart het volgende:
X...ik zit op kantoor
hier lopen mensen langs
als ik m had had je m niet gekregenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kom je 'm hier brengen?
Jammer...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
als ik m had had je m niet gekregen
maar k heb m nie
Dat-ie dan zoveel moet uitleggen als er een nagenoeg naakte vent op zijn scherm staatquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:24 schreef Xiance het volgende:
ik heb m ook met kleren aanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat-ie dan zoveel moet uitleggen als er een nagenoeg naakte vent op zijn scherm staat
Warme douche, straal net even wat heter zetten als je hem op je nek richt en daarna gewoon je nek met wat simpele oefeningen oprekken. Scheelt al enorm. En anders bijspringen met een warme kruik...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:27 schreef Twoflower het volgende:
Jammer...
Ik zit hier al weer een tijdje op mijn werk...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Warme douche, straal net even wat heter zetten als je hem op je nek richt en daarna gewoon je nek met wat simpele oefeningen oprekken. Scheelt al enorm. En anders bijspringen met een warme kruik...
wij hebben helemaal geen warm water meerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik zit hier al weer een tijdje op mijn werk...
De warme douche heb ik al wel genomen, al weet ik niet of het geholpen heeft.
Waterkoker?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:39 schreef Xiance het volgende:
wij hebben helemaal geen warm water meer
ketel stoek
dat douched zo moeilijk..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waterkoker?
Badderen, daarentegen...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:54 schreef Xiance het volgende:
dat douched zo moeilijk..
gaat ook moeilijk..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Badderen, daarentegen...
maar dan heb je wel een badquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:58 schreef Xiance het volgende:
gaat ook moeilijk..
eer dat we een bad aangelegt hebben hebben we ook vast een nieuwe ketel!
Ik ben er ook maar snel voorbijgescrolleld. Ik zit bij een klant.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:20 schreef Cybart het volgende:
X...ik zit op kantoor
hier lopen mensen langs
*kietel*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:23 schreef ajuu het volgende:
haha...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:24 schreef tech het volgende:
[..]
Ik ben er ook maar snel voorbijgescrolleld. Ik zit bij een klant.![]()
dat nummer ken ik!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha...
dan houdt ik het wel tekstueel bij wat ik nu in mijn kop, en op mijn kop (mp3) heb
I’ll be your sexual freak
Of the week
I’ll be your inspirational brother
Yo mama can’t you see
I’ll be your sexual freak
Of the week
I’ll be your educational lover
Your one fuck fantasy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |