Oei!!! *Matrix-achtige wegduik maak*quote:*amer aanneemt van nathan en semi de hersens inslaat*
grapje :p.
*Ook duim voor Jerruh*quote:ow duimen we samen! ik moet trouwens vanmiddag tentamen maken.
Die sporen we meer aan, dan dat we puur voor ze duimenquote:Op maandag 15 maart 2004 11:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
tellen mensen die allerlei opdrachten en practica moeten maken/inleveren ook mee?
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die sporen we meer aan, dan dat we puur voor ze duimen
Ben je al klaar met je tentamen? Of moe je nog beginnen?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:36 schreef wizarddragon het volgende:
Hallo iedereenen duimen voor Jerruh ja
Ik ben al klaar..... Tentamen was bagger, maar ik denk ongeveer 50/50, dus erg spannend.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je tentamen? Of moe je nog beginnen?![]()
![]()
Voor als je nog moet beginnen.
Hoe ging het? als je al klaar bent.
Nou vooruit dan maar....krijg jij ook eenquote:Op maandag 15 maart 2004 11:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Owh...das niet zo fijn dan....quote:Op maandag 15 maart 2004 11:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben al klaar..... Tentamen was bagger, maar ik denk ongeveer 50/50, dus erg spannend.
Hai.. Markie...hoe ist ie?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:45 schreef Markie-Mark het volgende:
*meeduimt voor iedereen*
Morguh allemaal
Hee Wizard...met mij is alles ok. Ik was van plan om vanochtend uit te slapen maar daar dacht de hond anders overquote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hai.. Markie...hoe ist ie?
Volgende week nog maar 2...dus het valt wel mee.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hee Wizard...met mij is alles ok. Ik was van plan om vanochtend uit te slapen maar daar dacht de hond anders over![]()
En verders voorlopig geen tentamens, pas de eerste week van April. Heb jij er nog veel deze week?
Valt mee dan...ik heb er ook maar 3 dit blok maar ik heb uberhaupt zelden tentamens bij mijn studiequote:Op maandag 15 maart 2004 11:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgende week nog maar 2...dus het valt wel mee.
Ow?? Ben je dan afhankelijk van projecten ofzo??quote:Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Valt mee dan...ik heb er ook maar 3 dit blok maar ik heb uberhaupt zelden tentamens bij mijn studie![]()
Dat zijn de betere studies, hequote:Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Valt mee dan...ik heb er ook maar 3 dit blok maar ik heb uberhaupt zelden tentamens bij mijn studie![]()
ik iedere 3 weken...quote:Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vier blokken per jaar alleen de meeste vakken bij onze studie worden afgesloten met een eindwerkstuk en een presentatie en haast nooit met een tentamen. Ik denk dat ik nu na 2.5 jaar studeren iets van 5 tentamens gehad hebquote:Op maandag 15 maart 2004 12:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow?? Ben je dan afhankelijk van projecten ofzo??
Wat lekker.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vier blokken per jaar alleen de meeste vakken bij onze studie worden afgesloten met een eindwerkstuk en een presentatie en haast nooit met een tentamen. Ik denk dat ik nu na 2.5 jaar studeren iets van 5 tentamens gehad heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |