quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:52 schreef beaverhausen het volgende:
* beaverhausen is playing: Candy Dulfer - Sax-a-gogo
Roze wolk is inderdaad wel leuk, maar we hebben de hele avond al om rustig aan te doen.quote:Als ik in Utrecht uitga, ga ik meestal richting Roze Wolk. Maar gezien het pann-feest zal het daar wat rustiger zijn dan normaal. Da's op zich wel een voordeel voor degenenen die nog niet heel bekend zijn met homo-uitgaan.
BodyTalk zou ik sowieso vermijden...
pann wordt een sta een uur in de rij-avondje...quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:53 schreef xman het volgende:
Roze wolk is inderdaad wel leuk, maar we hebben de hele avond al om rustig aan te doen.
En dan wordt het zo'n drink, saai, staar elkaar aan avondje.
"Hè kijk wat een lange rij daar!"quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
pann wordt een sta een uur in de rij-avondje...
Kan best gezellig zijn in de rij.. en het is het waard heb ik gehoord!quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
pann wordt een sta een uur in de rij-avondje...
Hangt er vanaf waar je van houdt. Ik persoonlijk vind het niet waard, maar ik ga sowieso amper ergens voor in de rij staan, qua uitgaan...quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:08 schreef xman het volgende:
Kan best gezellig zijn in de rij.. en het is het waard heb ik gehoord!
I don't do queues.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:08 schreef xman het volgende:
[..]
Kan best gezellig zijn in de rij.. en het is het waard heb ik gehoord!
Hmmm naja moeten we met z´n allen ff bekijken dan. Weet niet wat iedereen leuk vindt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je van houdt. Ik persoonlijk vind het niet waard, maar ik ga sowieso amper ergens voor in de rij staan, qua uitgaan...
Het is maar een half uur en het kan best gezellig zijn met z'n allen.quote:I dont do queues
Ach, ik heb sowieso nog niet besloten of ik wel of niet meega.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:17 schreef xman het volgende:
Hmmm naja moeten we met z´n allen ff bekijken dan. Weet niet wat iedereen leuk vindt.
Je komt maar..en ik weet waar je woontquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, ik heb sowieso nog niet besloten of ik wel of niet meega.
Je weet niet of ik dan thuis benquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:23 schreef xman het volgende:
Je komt maar..en ik weet waar je woont![]()
..en als ik weet waar je woont??quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je weet niet of ik dan thuis ben
Je weet niet of je daarna nog thuis komtquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je weet niet of ik dan thuis ben
Kom eerst maar langs, danquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:25 schreef wizarddragon het volgende:
..en als ik weet waar je woont??
Nee, wie weet ontmoet ik wel iemand met wie ik een heerlijke nacht door ga brengenquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:26 schreef xman het volgende:
Je weet niet of je daarna nog thuis komt![]()
Maar alles vrijwillig natuurlijk!!![]()
Nou dan krijg je ons vast wel snel binnenquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:25 schreef wizarddragon het volgende:
Rijen....bah..hallo ik ben overal en altijd een VIP![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:28 schreef xman het volgende:
Nou dan krijg je ons vast wel snel binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |