Ach, ik koop ze toch wel op DVDquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:51 schreef wizarddragon het volgende:
Stout hoor![]()
That's the spirit jaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Vervelend voor je Jerre
Maar ja vermaak je maar met ons dan, maakt je avond hopelijk nog een klein beetje goed
Da's wel cool ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, ik koop ze toch wel op DVD
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh vermaakt zich altijd prima met de markiemark, de wizarddragon, the yahtzeequeen de techmaster en cybeeb, maa rik moet ff me best doen met yahztee want ik sta op verliezen.
euh....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh vermaakt zich altijd prima met de markiemark, de wizarddragon, the yahtzeequeen de techmaster en cybeeb, maa rik moet ff me best doen met yahztee want ik sta op verliezen.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh vermaakt zich altijd prima met de markiemark, de wizarddragon, the yahtzeequeen de techmaster en cybeeb, maa rik moet ff me best doen met yahztee want ik sta op verliezen.</div></blockquote>
Heeft Jerruh zich nog niet in je msnlijst genesteld dan? Daar issie gek op, gaat ie proberen met allerlei spelletjes van je te winnen enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:04 schreef blublub het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh vermaakt zich altijd prima met de markiemark, de wizarddragon, the yahtzeequeen de techmaster en cybeeb, maa rik moet ff me best doen met yahztee want ik sta op verliezen.</div></blockquote>
</div></blockquote> wat hij zegt
maar ja, ik ben newbie, dus ik heb excuus
* gezamelijk in koor*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Jerruh het volgende:
Ik ook...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wil ook zo'n buik....met van die harde blokjes![]()
Lieverd dat willen we allemaal welquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
dat was mijn anwtwoord op jouw vermaakverhaalquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Altijd jaloers wordt op de sportschool
neequote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 22:04 schreef blublub het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef NathaN het volgende:
</div></blockquote> wat hij zegt
maar ja, ik ben newbie, dus ik heb excuus</div></blockquote> Heeft Jerruh zich nog niet in je msnlijst genesteld dan? Daar issie gek op, gaat ie proberen met allerlei spelletjes van je te winnen enzo
![]()
Je moet ook niet jaloers worden, maar gewoon observerenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Altijd jaloers wordt op de sportschool
een buik zoals wie?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
lief zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat was mijn anwtwoord op jouw vermaakverhaal.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |