Laat ik he tzo zeggen, ik ben een half jaar op zoek geweest om alleen maar uit te vinden wat voor wielen er onder een Dübener Ei zitten, dus ik hou nog wel even volquote:Op maandag 5 april 2004 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Mini-schopje danHet is wel aandoenlijk om te zien hoe goed de TS volhoudt
das de verkeerde schaal:Pquote:Op maandag 5 april 2004 21:13 schreef Timen het volgende:
Euhm 2cv...
Ga eens op vakantie naar Hongarije / Polen. Me vader heeft daar voor de lol een ECHTE Trabant gekocht
...
Als ik d'r in mei ben zal ik es voor je kijken :>
Voor de lol? Wat heeft ie er mee gedaan dan, ingevoerd in Nederland? Kon dat nog? Wat koste dat geintje?quote:Op maandag 5 april 2004 21:13 schreef Timen het volgende:
Euhm 2cv...
Ga eens op vakantie naar Hongarije / Polen. Me vader heeft daar voor de lol een ECHTE Trabant gekocht
...
Als ik d'r in mei ben zal ik es voor je kijken :>
Klik hier voor foto's van een Dübener Ei (helaas zitten er wieldoppen op de wielen). Hier een foto van een Trabant met Trabant-wielen (quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor de lol? Wat heeft ie er mee gedaan dan, ingevoerd in Nederland? Kon dat nog? Wat koste dat geintje?
Ontopic:
Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet, maar wat voor soort wielen zitten er onder een Trabant? Zijn die zo speciaal dat ze niet zelf na te maken zijn van een ander wiel? Trouwens, een Dubener Ei, is dat zo'n bolle caravan?
Het zou ook leuk zijn om zo'n 'halve-trabant-aanhanger' die je in het oostblok nog wel eens ziet te maken. Dan heb je anderhalve Trabant of zo
Aandoenelijk topic idd. Ik schop meequote:Op donderdag 8 april 2004 18:37 schreef 2cv het volgende:
Mijn welgetrainde en nagenoeg onvermoeibare been schiet nogmaals uit.
*schop*
meester in het omhoog kicken van een onderwerp!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 18:37 schreef 2cv het volgende:
Mijn welgetrainde en nagenoeg onvermoeibare been schiet nogmaals uit.
*schop*
quote:Op donderdag 8 april 2004 18:49 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
meester in het omhoog kicken van een onderwerp!!!
haha respect!![]()
Goed he ?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
![]()
Als jij daar Trabantwielen op schaal kan vinden, mag je ze van mij meenemen. 5 euro per wiel, maar ze moeten er wel goed uit zien.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
Melevend schopje.
Ik weet niet hoe veel geduld je hebt, maar in de zomer ga ik door Tsjechie/Slowakije/Oost-Duitsland rijden. Ik zal eens op een markt of zo rond kijken voor je, als je tegen die tijd nog niets hebt gevonden...
Uiteraard neem ik geen troep meequote:Op vrijdag 16 april 2004 13:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij daar Trabantwielen op schaal kan vinden, mag je ze van mij meenemen. 5 euro per wiel, maar ze moeten er wel goed uit zien.
Zeer graag! Alle hulp is welkom!quote:Op zondag 18 april 2004 07:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Uiteraard neem ik geen troep meeIk ga natuurlijk niet de hele vakantie lang iedere dag lopen zoeken, maar ik wil best even rondkijken
Nou, 1:87 is zo klein dat het haast niet te fotograferen is, maar ik zal op i-net ff wat foto's zoeken. Monumenteeltje.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:44 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Echt lijkende miniatuur wielen van een Trabant.
Zou je niet eens een duidelijke foto kunnen maken van je 1 op 87 schaal wielen?
kick
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:16 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Kom op Iedereen: Help 2CV uit de brand !!!
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:04 schreef 2cv het volgende:
Schop!
Ik sta nog steeds in de fik en die fik kan alleen met Trabantwieltjes geblust worden![]()
Ja, je moet toch wat zeggen he ?quote:Op donderdag 29 april 2004 01:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
Jups, ik blijf net zo lang schoppen tot ik ze heb. En bedankt voor het meeschoppenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
Nog niks gevonden?? Blijf je net zolang schoppen tot dat je het vind??
Ik schop mee![]()
'Helaas' heb ik die al jaquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:51 schreef PistonpenPaultje... het volgende:
Pfoe, das nou jammer....Ik had nog een H0 modelletje liggen (1:87). Maar helaas...
Mein Deutz ist kaput.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:48 schreef honest het volgende:
Al een poging gedaan op een duitstalig forum?
Groet en sterkte
Honest
Help je mee met een schopje....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:07 schreef 2cv het volgende:
En omhoog maar weer. Er zijn tenslotte allang weer 24 uur voorbij.
In mijn openingspost staat vrij duidelijk dat het om Trabantwielen op schaal gaat, maar misschien kan een Mod de topictittel even aanpassen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:40 schreef honest het volgende:
[..]
Help je mee met een schopje....
ook een vraag... heb je er al niet aan gedacht om je advertentie
aan te passen? ik dacht een hele tijd of het ging over een levensgrote Trabant![]()
misschien kun je vragen om een model trabant?
Groet en succes
Honest
Wattequote:Op donderdag 13 mei 2004 21:23 schreef JustusG het volgende:
oyuvgfopoep
Okay, bedankt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:44 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb de topictitel voor je aangepast, hoop dat je ze nog vindt!
Ik heb respect voor je vasthoudendheid!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Okay, bedankt.
Ennuh, de vraag is niet of ik ze vind maar wanneer ik ze vind
Ach, het is een hobby hequote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:01 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je vasthoudendheid!
Heb ik geen zin in (oftewel: dat vindt ik te duur). Daarbij moet ik eerst nog zien dat ik de maten van dat Dübener Ei kan vinden (er staat wel een tekening op internet, maar die klopt niet).quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:00 schreef Manweth het volgende:
Koop gewoon dat ding voor 30 euro
dit schiet ook niet op.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:00 schreef Manweth het volgende:
Koop gewoon dat ding voor 30 euro
dit schiet ook niet op.
[autotopic] Trabant <--- In dat topic staan wel foto's (in dit topic ook 1, op de vorige pagina).quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:32 schreef 303 het volgende:
Heb je geen foto van zo'n wiel in het klein, bijv. van die wielen die je nu hebt? Kan ik even kijken als ik straks naar polen en wit-rusland ga of ik iets zie liggen. Afgaande op de reeds geplaatste foto's kan ik het niet zien, ik zou zonder die foto's in de hand nog geen wiel van een mercedes kunnen onderscheiden van een trabant, laat staan als ze ook nog eens heel klein zijn (misschien kan je het ook nog in centimeters ofzo aangeven, die schaalverhouding is ook erg lastig om te rekenen als je dat wiel niet kent.
Ik hoef niet een krot, ik wil gewoon Trabantwieltjes op schaal. Waarom ik niet gewoon een nieuw schaalmodel van een Trabant koop ? Lees dit topic maar door, staat genoeg uitleg over hoe en waarom in.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:36 schreef Manweth het volgende:
Koop dat ding dan man.
Je loopt al een half jaar te schoppen. Niemand heeft dat krot.
Dankjequote:Op maandag 7 juni 2004 22:15 schreef Grudje het volgende:
pfff nou, ik wens je succes door ook een keer voor je te schoppen
Jeps, al eens in het eggie gezien. De juiste wielen zitten er onder. Ook al heel veel modelautowinkels gemaild om die wieltjes of een defect model voor een gereduceerde prijs. Helaas heeft niemand een kapotte Trabant op schaal :'( Verder hou ik natuurlijk overal waar ik kom mijn ogen open.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef honest het volgende:
*knip* Quote weg.
Heb je wel eens een schaalmodel in het eggi gezien ? en
zaten er dan de beoogde wieltjes onder?
Waarom vraag je gewoon niet om het complete schaalmodel.... met defect geen bezwaar ,
als de wielen er maar onder zitten![]()
trapje en aanhouder wint![]()
Honest
Nog een maandje, 2cv, dan vertrek ik. Nog een maandje....quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:29 schreef 2cv het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooly cow ! Al meer dan 48 uur voorbij !![]()
![]()
Waarom koop je in hemelsnaam nu niet dat schaalmodel voor 30 euro? Als je al 4 willen wil kopen voor 20 euro vind ik dat je onnodig vraag en aanbod loopt te verzieken door elke keer je topic maar onder de aandacht te brengen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:08 schreef 2cv het volgende:
Maximal 5 euro per wiel, maar verder zo laag mogelijk.
Hij wil niet vier wieltjes, hij wil er maar twee. En niemand heeft toch last van een topic dat af en toe in de topiclijst staat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:46 schreef 303 het volgende:
[..]
Waarom koop je in hemelsnaam nu niet dat schaalmodel voor 30 euro? Als je al 4 willen wil kopen voor 20 euro vind ik dat je onnodig vraag en aanbod loopt te verzieken door elke keer je topic maar onder de aandacht te brengen.
Hartelijk dank voor het omhoog schoppen van mijn topic en het verzorgen van een reden om mij te laten reageren waardoor het nog een keer omhoog geschopt wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:46 schreef 303 het volgende:
[..]
Waarom koop je in hemelsnaam nu niet dat schaalmodel voor 30 euro? Als je al 4 willen wil kopen voor 20 euro vind ik dat je onnodig vraag en aanbod loopt te verzieken door elke keer je topic maar onder de aandacht te brengen.
Ik geloof niet dat er een grote markt is voor modelauto's waar 2 wielen van missen ...quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:56 schreef 303 het volgende:
Verkoop je die andere 2 wielen toch weer op fok? Met een beetje topickicken vind je na een paar maanden wel een koper...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:52 schreef Grudje het volgende:
ja of je houd ze reserve voor als dr eentje lek gaat
Ja hequote:Op maandag 21 juni 2004 10:11 schreef Grudje het volgende:mooi dit
Ik slaap uitstekend hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:40 schreef Blapiet het volgende:
we zouden bijna een inzamelingsactie voor je beginnen. Allemaal een euro zodat je dat schaalmodel kan kopen en weer rustig kan slapen vannacht
Ik doe alsof ik verstandig ben en ga hier niet op in.quote:Op zondag 27 juni 2004 00:10 schreef Devils_Child het volgende:
Nou weet je wat je doet, koop zo'n model van 30 euro, schroef er 2 wielen anaf.
Jij blij.
Zoek dan nog ff 2 trabant wieltjes die je daaronder schroeft en verkoop dat model weer
sounds like an o.k. planquote:Op zondag 27 juni 2004 00:10 schreef Devils_Child het volgende:
Nou weet je wat je doet, koop zo'n model van 30 euro, schroef er 2 wielen anaf.
Jij blij.
Zoek dan nog ff 2 trabant wieltjes die je daaronder schroeft en verkoop dat model weer
Zo okee als een 2-takt motor die je zonder olie laat draaien.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:31 schreef Blapiet het volgende:
[..]
sounds like an o.k. plan
Hmz, is wel een slim idee. Nadeel: 's ochtends heb ik meestal geen of niet zoveel tijd. Maar bedankt voor de tip !quote:Op dinsdag 29 juni 2004 04:12 schreef Don_Tom het volgende:
Laat ik je maar even onder de aandacht brengen van de ochtendfokkers, je weet maar nooit!
suc6 met je zoektocht!
Je moet het natuurlijk ook anderen voor je laten doenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hmz, is wel een slim idee. Nadeel: 's ochtends heb ik meestal geen of niet zoveel tijd. Maar bedankt voor de tip !
Sja, das waar.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:19 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook anderen voor je laten doen![]()
Bovendien maakt de fabriek van trabant al jaren geen trabantjes meer, niet eens schaalmodellen. Ze maken alleen nog auto-onderdelen, alhoewel er wel ooit sprake was van een nieuw prototype dat misschien ooit in productie genomen zou kunnen worden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:12 schreef 2cv het volgende:
De fabrikant van Trabant staat ergens in voormalig Oost Duitsland en mijn duits is niet zo goed. Daarbij heb ik geen zin in dure portokosten.
Nog meer redenen om mezelf niet belachelijk te maken door in het Duits een brief op te stellen dusquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bovendien maakt de fabriek van trabant al jaren geen trabantjes meer, niet eens schaalmodellen. Ze maken alleen nog auto-onderdelen, alhoewel er wel ooit sprake was van een nieuw prototype dat misschien ooit in productie genomen zou kunnen worden.
Ik denk dat het topic al dicht is, maar dan openen we gewoon een vervolgquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:00 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik heb zo'n idee dat we jou over een jaar hier nog zien kicken
Ik denk dat ik ook maar een topic open over iets onvindbaars, gewoon een verkapt postopkrick-topicquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk dat het topic al dicht is, maar dan openen we gewoon een vervolg
Als je even zoekt op Dübener Ei ofzo dan weet je dat ik serieus die wieltjes zoek en dat dit niet is om mijn posts op te krikkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:54 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar een topic open over iets onvindbaars, gewoon een verkapt postopkrick-topic
Nou, ik moet de maten van die caravan ook nog 'even' hebben, dus die wieltjes zijn slechts stap 1. En ik durf te wedden dat binnen nu en 100 jaar er wel iemand is die die wieltjes heeft en aan mij wil verkopen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:10 schreef Rio het volgende:
Triest dit... Al hou je het omhoogkicken 100 jaar vol, ik durf er wel geld op te zetten dat NIEMAND dit heeft liggen. Ik zou het zo bekijken: geef 30 euro uit, is je queeste ten einde en kun je je zo geliefdeschaalmodel voltooien. En kun je verder met leven.
DAnkje ! Ik zal ze krijgen hoor ! Ooit ...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:48 schreef du_ke het volgende:
Pff. Heel veel succes in ieder geval!
Nee da's inderdaad een beetje jammer! Doe je zo'n moeite voor iemand en wat krijg je er voor terug?.......quote:Op maandag 12 juli 2004 23:07 schreef Blapiet het volgende:
maar niet eens even de decency van een berichtje, evengoed omhoog
zodra iemand ze nu aanbiedt koop ik ze gewoon directquote:Op dinsdag 13 juli 2004 02:05 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Nee da's inderdaad een beetje jammer! Doe je zo'n moeite voor iemand en wat krijg je er voor terug?.......
Weet je wat ook leuk is? 2 wieltjes die hij zoekt in de fik steken. En dan foto's maken en hier posten. Of zijn 2 wieltjes jatten en dan weer verkopen via fok! aan hem. Hij helemaal blij dat ie "compleet" is, pakt zn trabant erbij en komt er achter dat alle wielen ontbreken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:05 schreef Blapiet het volgende:
[..]
zodra iemand ze nu aanbiedt koop ik ze gewoon direct![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:05 schreef Blapiet het volgende:
[..]
zodra iemand ze nu aanbiedt koop ik ze gewoon direct![]()
goh, anders open je er even een topic voorquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:39 schreef Grudje het volgende:
stelletje triesto's allemaal. die wieltjes heeft vast wel iemand hoor!
Ja, JA JAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH ! ! ! Zeer graag !quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:38 schreef blink182gassie het volgende:
nou komt ie: Ik ken iemand die een schaalmodel trabant heeft.
Ik kan het vragen??
* 2cv duimt meequote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje duimt voor 2CV*
Dat zou dan dhr. Ley zijn ? Of zat je niet op de RSG? en zoja, rijdt ie nog steeds op die vouwfiets rond?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:10 schreef blink182gassie het volgende:
ik heb alleen 1 probleem:
Hij staat op mijn oude school (havo 5 net geslaagd) in het geschiedenis lokaal en hij is van mijn ex leraar geschiedenis.
Het trabantje ligt een beetje uit elkaar geloof ik door leerlingen, dus wie weet.
Maar kan er niet zo snel bij
JUIST!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:03 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Dat zou dan dhr. Ley zijn ? Of zat je niet op de RSG? en zoja, rijdt ie nog steeds op die vouwfiets rond?
officieel uit duitsland gehaald tijdens DDR tijd, verder geen idee. Een mailadres zou gunstig zijn.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:58 schreef 2cv het volgende:
Wanneer weet je of hij dat model kwijt wil ? Ik ben echt razend nieuwschierig ! En is het wel een echt schaalmodel en geen speelgoed met fantasie-wieltjes ?
Koop gewoon dat schaal modelquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk dat het topic al dicht is, maar dan openen we gewoon een vervolg
Als je de moeite had genomen om *alles* te lezen, had je gelezen dat er iemand is die mij waarschijnlijk aan die wielen kan helpen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:37 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Koop gewoon dat schaal model![]()
Ik vind je echt een cheap ass motherfucker sorry dat ik het zeg. Als dit echt een hobby van je is had je allang dat schaalmodel gekocht. Je weet heus wel dat je hier echt niet die wielen kunt vinden. Een hobby kost nu eenmaal geld![]()
Of je bent lid van de vrekkenclub, of je bent echt een nerd, of je zit ons gewoon te kutten met je wielen!!!!
Mag ik eens komen kijken dan ? Groetsels van Lelijke Eendquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:44 schreef patje74 het volgende:
He shit, ik kom net terug uit Tsjechië en daar waren Trabantjes in overvloed. Ik heb zelfs een schaalmodelletje meegenomen. Helaas zitten daar wielen onder met wieldopjes, zeg maar....
Had ik dit topic eerder gezien dan had ik daar wel voor je willen kijken. Sorry....
Ik zal in ieder geval mijn ogen even open houden, succes met je zoektocht!!!
Dankje !quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:53 schreef blup het volgende:
*schop*.
LangeJan de redder in nood.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:54 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb nog wel een niet afgemaakt bouwpakket van een Trabant liggen in de kast hiero, die nog niet af is.
Zitten ook losse wieletjes bij. Is dat wat je zoekt?
'Tuurlijk! We MSN-en nog wel even. We zouden toch nog eens wat afspreken toch? Wellicht even een stukje touren dan?quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:12 schreef 2cv het volgende:
Mag ik eens komen kijken dan ?
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:54 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb nog wel een niet afgemaakt bouwpakket van een Trabant liggen in de kast hiero, die nog niet af is.
Zitten ook losse wieletjes bij. Is dat wat je zoekt?
Is prima !quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:59 schreef patje74 het volgende:
[..]
'Tuurlijk! We MSN-en nog wel even. We zouden toch nog eens wat afspreken toch? Wellicht even een stukje touren dan?
Goetjes, Patrick
Nee, daar zitten speelgoedwieltjes onder. Evengoed bedankt hoorquote:
+1quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef 2cv het volgende:
Topickick nummer heelveel.
Yeah ! Wat kosten ze ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:29 schreef Rio het volgende:
Ik heb nog wel een paar van die wieltjes liggen...
Djee, in tijden niet zo gelachen zeg!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:56 schreef Rio het volgende:
Wehe, geintje!
Is in de schaduw gaan zitten naast die van @CVdenk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:23 schreef Rio het volgende:
(WTF is er met mijn usericon gebeurd?)
Die heb ik gesloopt. Das je strafquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:23 schreef Rio het volgende:
Ja, precies. Ondanks mijn waardeloze grap blijf ik je mentaal steunen.
(WTF is er met mijn usericon gebeurd?)
Het gaat heel specifiek om die wielen, dus als je twijfelt zou een foto welkom zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:57 schreef marchien het volgende:
ehm... ik heb ooit trabantjes verkocht voor de VBOKik heb er nog twee staan, ik weet niet of je ze kent, maar ze hebben wieltjes. Volgens mij zijn het wel een beetje speelgoedmodelletjes, maar ze zijn wel lief
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
Melevend schopje.
Ik weet niet hoe veel geduld je hebt, maar in de zomer ga ik door Tsjechie/Slowakije/Oost-Duitsland rijden. Ik zal eens op een markt of zo rond kijken voor je, als je tegen die tijd nog niets hebt gevonden...
Graag gedaan en zal voor je trabantwieltjes uitkijken als de situatie zich voordoetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:52 schreef 2cv het volgende:
Hmz, das jammer, maar bedankt voor het zoeken hoor !
Je hoeft natuurlijk niet te reageren..... De meetse users worden alleen maar ziek van een topik als er veel off-topic wordt gepost, zoals jouw reactie bijvoorbeeld.....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:07 schreef een zieke sj44k het volgende:
ik wordt een beetje ziek van dit topic, ik kijk een keer in de v en a en altijd zie ik dit topic.... misschien zijn er wel helemaal geen trabantwieltjes, en moet je kia wieltjes gebruiken!!!!!![]()
Het zijn echt Trabantwieltjes hoor !quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:07 schreef sj44k het volgende:
ik wordt een beetje ziek van dit topic, ik kijk een keer in de v en a en altijd zie ik dit topic.... misschien zijn er wel helemaal geen trabantwieltjes, en moet je kia wieltjes gebruiken!!!!!![]()
Jepz, heel erg bedankt ! (hier heb ik niets meer aan toe te voegenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:39 schreef patje74 het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te reageren..... De meetse users worden alleen maar ziek van een topik als er veel off-topic wordt gepost, zoals jouw reactie bijvoorbeeld.....
Maar desalnietemin bedankt voor het schopje namens Lelijk Eend. Zo staat hij tenminsten weer even bovenaan.![]()
Helaas, slecht advies ...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:13 schreef sj44k het volgende:
ik gaf naast een mening ook nuttifg advies hoormaar nu weer ontopique
Neehoor, ik heb hier namelijk 1 Trabant in 1:18 staanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:11 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Zucht, bel ander Spoorloos even...
"Spoorloos" duidelijk iets zonder wielenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:11 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Zucht, bel ander Spoorloos even...
Gezien deze opmerking meer dan %50 van je hele berricht omslaat en ik geen andere nuttige informatie kan vinden, lijkt het er op dat je dus eigenlijk niets nuttigs te zeggen had. Of zat jij om aandacht verlegen?quote:Op woensdag 1 september 2004 14:30 schreef Manweth het volgende:
In al die tijd dat jij hier hebt lopen kutten had je geld bij elkaar kunnen vinden op straat om dat ding gewoon te kopen.
Anders lees je ff het hele topic, 2cv heeft geen zin om 30 euro uit te geven voor 2 wieltjes en als ie ze op deze manier krijgt is het ook veel leuker.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:30 schreef Manweth het volgende:
Dit begint onderhand steeds meer op een "ik-wil-aandacht"-topic te lijken.
In al die tijd dat jij hier hebt lopen kutten had je geld bij elkaar kunnen vinden op straat om dat ding gewoon te kopen.
(laat fok eens een MyAT verwijder ding maken)
Ghehehehe, bedankt voor deze uitleg/ondersteuningquote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef BOKA het volgende:
[..]
Anders lees je ff het hele topic, 2cv heeft geen zin om 30 euro uit te geven voor 2 wieltjes en als ie ze op deze manier krijgt is het ook veel leuker.
Dankje voor kick nummer zoveelquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:36 schreef Fuxl het volgende:
Jezuz dit topic heeft veel kicks
Maar aan minuatuurwieltjes kan ik je niet helpen..
Danke !quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:57 schreef Don_Tom het volgende:
Sympathiek kickje nummer zoveel.....
Geen dank, graag gedaanquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Danke !![]()
Als je nou eens die wielen van die 1:18 na maakt in 1:43.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb hier namelijk 1 Trabant in 1:18 staanNu nog een Trabant in 1:43 en ik ben helemaal blij !
Goed plan, maar das te moeilijk.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:33 schreef Shagya het volgende:
[..]
Als je nou eens die wielen van die 1:18 na maakt in 1:43.![]()
Tijd heb je genoeg.![]()
Grijnzzz en schopquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:46 schreef BOKA het volgende:
Graag gedaan
Pleistertje ?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:44 schreef Grudje het volgende:
Auch dat was wel een hele harde schop...
Helaas nog nietquote:Op donderdag 23 september 2004 14:26 schreef Devils_Child het volgende:
heb je ze al
Zit die op Fok! dan ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:03 schreef BOKA het volgende:
Als je lief bent krijg je ze misschien wel van sinterklaas.
Is er wel een 1:43 Trabant?quote:Op maandag 27 september 2004 00:09 schreef 2cv het volgende:
Dan moet ie maar even vertellen waar ik die verrekte wieltjes in 1:43 kan vinden
Ja, goed he ?quote:Op maandag 27 september 2004 01:27 schreef GenesiZ het volgende:
Tjeez 2cv. Nog steeds bezig? Je hebt nu onderhand het grootste V&A topic allertijde:D
Jahoorquote:Op maandag 27 september 2004 02:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is er wel een 1:43 Trabant?
Bedankt voor het (blijven) kijken in ieder geval !quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
Nog even uitleg (en tevens een kickje): ik kon helaas geen goed schaalmodel vinden. Wel een aantal van die 'leuke' modelletjes voor toeristen, maar daar zitten uiteraard geen goede wieltjes onder. Verder zijn we niet in Oost-Duitsland of in veel grote plaatsen geweest, dus echt veel keus hadden we ook niet. Veel succes met zoeken verder (en ik blijf een oogje open houden)
Veel schoenen maken licht werk.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:33 schreef 2cv het volgende:
* 2cv parkeert schoen onder topic.
Dankje !quote:Op donderdag 30 september 2004 18:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Veel schoenen maken licht werk.
Jah kut he!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:05 schreef Miesjel het volgende:
Dat dit topic nog loopt joh...![]()
Jep, er rijden nog duizenden trabants in Hongarije rond, we wonen daar 50/50 en me pa vindt dat soort dingen gewoon leuk. Kostte 150 euro en rijdt echt als een tierelier...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor de lol? Wat heeft ie er mee gedaan dan, ingevoerd in Nederland? Kon dat nog? Wat koste dat geintje?
Ze zijn er echt wel hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:29 schreef Tasma het volgende:
jeeeeeeeeeeeez zoek je die dingen nu nog ALTIJD?
laat ze maken, of maak ze zelf ze zijn er niet blijkaar. Het blijkt dat er te weinig trabant freaks hier zijn.... :|
Geeft niet, het schoppen wordt wel door sympathisanten over genomen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:14 schreef 2cv het volgende:
Excuus voor het niet-schoppen, ik had het nogal druk.
Wordt dit een reeks?quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:08 schreef Don_Tom het volgende:
Hierbij verklaar ik dit topic officieel tot CULT-TOPIC
Ik heb het gemerkt. Mijn dank is grootquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:45 schreef patje74 het volgende:
[..]
Geeft niet, het schoppen wordt wel door sympathisanten over genomen.![]()
Koel !quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:08 schreef Don_Tom het volgende:
Hierbij verklaar ik dit topic officieel tot CULT-TOPIC
Voorlopig kan hier weinig aan tippen.....quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:09 schreef Shagya het volgende:
[..]
Wordt dit een reeks?
Idd. Ik heb 't geprobeerd maar tervergeefs.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:22 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Voorlopig kan hier weinig aan tippen.....
Ik zal me er eens aanmelden. Bedankt voor de tip !quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef roepdeman het volgende:
ik weet niet of het zal helpen maar alle beetje helpen!
of het toegestaan is is weer een nadere vraag maar kijk eens op
http://www.carforums.nl
Ik + alcohol = slecht idee. Wie wil mijn biertje ?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:01 schreef Grudje het volgende:
* 2cv zet een groen kratje neer, flesje als je schopt
[afbeelding]
Jups, heb je ze koud staan? Wanneer schikt het je?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:04 schreef 2cv het volgende:
Wie wil mijn biertje ?![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:08 schreef SvenThaMan het volgende:
Als je de volgende keer nou effe een krat bavaria neerzet kick ik misschien ook wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |