dat zijn dus echt die eerst 2 shots die ik gemaakt heb. Dat is het enige moment dat zij met haar vingers richting neus gingquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:53 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien ja, maar ik weet niet meer precies wanneer het was...ik weet in ieder geval zeker dat het niet na de 2e reclame was, volgens mij was het na de 1e reclame, maar wanneer precies weet ik niet meer...
ja doe ik.. momentquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Moet er geen mooie foto in de openingspost?
hmm dan was het misschien toch voor de 1 reclamequote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zijn dus echt die eerst 2 shots die ik gemaakt heb. Dat is het enige moment dat zij met haar vingers richting neus ging![]()
zo tevreden?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
Moet er geen mooie foto in de openingspost?
Nee, slechte kwaliteitquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:16 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
zo tevreden?
Supahquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:59 schreef funmaster het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe icoontje (met dank aan Yeahinho) ?
Grappig, dat nummer toont eerder het tegendeel aan. Het doet zelfs pijn aan mijn oren.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:55 schreef SynchroSteve het volgende:
Voor mij is dit nummer weer een bewijs dat Alice ook vocaal heel wat in haar mars heeft..
Als het goed was had ik het echt wel toegegeven, maar eerlijk gezegd wordt m'n koppijn er alleen maar erger vanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:55 schreef SynchroSteve het volgende:
In de lente van 2002 zong Alice het prachtige nummer "There Are Worse Things I Could Do" op de grote prijs in heerhugowaard.
Download: http://files.synchrosteve.com/mp3/alice hoes - worse things.mp3
Voor mij is dit nummer weer een bewijs dat Alice ook vocaal heel wat in haar mars heeft..
Ja mooie foto!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:16 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
zo tevreden?
Idd het bewijs dat Alice wel kan zingen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:55 schreef SynchroSteve het volgende:
In de lente van 2002 zong Alice het prachtige nummer "There Are Worse Things I Could Do" op de grote prijs in heerhugowaard.
Hmmz ik vind dit ook niet zo goed gezongen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:55 schreef SynchroSteve het volgende:
Verschrikkelijk! Ik wist dat ze slecht was, maar zo slechtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:59 schreef Tiemie het volgende:
Dat nummer werd in deel 1 van deze reeks ook genoemd. mooi nummer, het artikel stond er ook bij, maar die site is verhuist van http://www.wegman.to/ naar http://www.degroteprijs.nl/ dus dat artikel kan ik effe niet vinden
.
Dan moet je vijftig keer stemmen op de andere personen die er nog in zitten. Zeven keer vijftig is 350. Even sparen dusquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:34 schreef Silver_S het volgende:
Ik hoop a.u.b dat ze er zaterdag uit gaat !
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:46 schreef BVO het volgende:
Ik viond het wel aardig klinken eigenlijk dat fragmentje.
Voor mij niet, vond het vreselijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:55 schreef SynchroSteve het volgende:
Maar volgens mij is ze echt zo, ze wil gewoon echt graag. Dat is niet gemaakt, eerder dom.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:32 schreef miendobbelsteen het volgende:
Alice vind ik helaas gemaakt, ze wil te graag en daardoor komt ze nep over. Plus dat ik heb gehoord dat ze nogal een treiteraar schijnt te zijn, en ik hou niet van mensen die anderen zieken op school of waar dan ook![]()
Maar wat aangaande dat treiteren?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar volgens mij is ze echt zo, ze wil gewoon echt graag. Dat is niet gemaakt, eerder dom.
BTW.. voor de mensen die een beeetje verstand van muziek hebben. Ook in dit nummer heeft Alice duidelijk problemen met haar timing. Let op haar laatste uithaal en eerder al, als ze 'guys' zingt en de melodie start. En dat was 2 jaar geleden..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:01 schreef Magics het volgende:
[..]
Hmmz ik vind dit ook niet zo goed gezongen.
We gaan trouwens lekker met zn allen dezelfde avatar nemen
Ik steun Alice al zolang als ik haar ken.. (ongeveer 6 jaar..)quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:24 schreef mia_wallace het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik....
Anderhalve week geleden was Alice nog het grootste blèrwijf EVER volgens dit forum, en nu zie ik alleen maar bolle blonde toetjes in iedereens avatar!
Hoe zit dat gasten, gaan we nu ineens de underdog steunen?
Ouch, ik kreeg ik er kippevel van, maar niet omdat het zo mooi gezongen was... het is hetzelfde soort kippevel die ik kreeg als Robin z'n mond open deed... en da's niet goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:55 schreef SynchroSteve het volgende:
Niet alleen die laatstequote:Op woensdag 17 maart 2004 09:39 schreef CJ het volgende:
[..]
Aargh, die laatste uithaal... vals...
sorry hoor maar dit klonk echt verschrikkelijk..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd het bewijs dat Alice wel kan zingen!![]()
Daarover blijven de meningen natuurlijk verschillen..quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:52 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
sorry hoor maar dit klonk echt verschrikkelijk..
'kvin haar ook nep, ze doet zo ontieglijk dom, echtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:32 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Voor mij niet, vond het vreselijk.
Maar ik vind de foto in de openingspost wel erg mooi.
Alice vind ik helaas gemaakt, ze wil te graag en daardoor komt ze nep over. Plus dat ik heb gehoord dat ze nogal een treiteraar schijnt te zijn, en ik hou niet van mensen die anderen zieken op school of waar dan ook![]()
In positieve verhalen ben ik niet meer geinteresseerd als ik hoor dat ze een treiteraar is en haar tweelingbroer zo voor lul zetquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:03 schreef eileenvs het volgende:
Waarom is iedereen zo geintresseerd in het (negatieve) verleden van Alice? Tuurlijk is het handig om wat achtergrondinformatie te hebben over Alice, maar dat treiterverhaal is dan wel het minimale.
Vraag of zoek dan ook eens naar de positieve achtergronden van haar.
Om over de rest van het nummer maar te zwijgen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:39 schreef CJ het volgende:
[..]
Ouch, ik kreeg ik er kippevel van, maar niet omdat het zo mooi gezongen was... het is hetzelfde soort kippevel die ik kreeg als Robin z'n mond open deed... en da's niet goed.
Aargh, die laatste uithaal... vals...
neequote:Op woensdag 17 maart 2004 14:49 schreef TeazNutz het volgende:
Is dat Nick toevallig?
Toen Alice aan het begin van Idols zo populair was had ik dit fragment al gehoord en toen snapte ik alle ophef al niet. Dit is NIET GOED!!!!!!! En hier is ook heel goed te horen dat ze geen timing heeft!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:55 schreef SynchroSteve het volgende:
Dat zei ik al.. maar verder vind ik het mooi gezongen hoor. Op die timing na.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:22 schreef Day het volgende:
[..]
En hier is ook heel goed te horen dat ze geen timing heeft!!!!
Vind de zang ook niet denderend. En wat dat overtuigen betreft....aangezien Alice zwaar overtuigd is van zichzelf en ook niet naar het advies van de jury luistert, wens ik je heel veel sterkte!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:26 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Dat zei ik al.. maar verder vind ik het mooi gezongen hoor. Op die timing na.
Ik denk trouwens dat ik dit fragment ff naar alice ga mailen en dan uitleg hoe slecht haar timing op sommige plekken is. Misschien valt opeens het kwartje als ze het hoort van zichzelf.
She's a blond chick with short skirtsquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:22 schreef Day het volgende:
[..]
Toen Alice aan het begin van Idols zo populair was had ik dit fragment al gehoord en toen snapte ik alle ophef al niet.
Dat positief kritische kan ik inkomen, t zal wel iets worden als, je hebt beter gezongen als vorige week, of het genoeg is om door te gaan, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:05 schreef Zun het volgende:
Lijkt me dat Alice er alleen uitgaat als de jury een 'positief kritisch' verhaaltje houdt. Iets als:
"Ik denk toch dat het niks wordt"
of
"Je moet nog heel hard eraan werken"
Echter, ik vermoed dat HJ en de zijnen verder gaan met hun kruistocht en gewoon haar weer genadeloos af gaan zeiken.
Popcorn is al besteld =)
Heb net het liedje geluisterd, maar dat had ik beter niet kunnen doen, het is idd niet om aan te horen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:43 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Nou het liedje is echt niet zo geweldig gezongen: ik schrik soms van de tonen die ze produceert. Behalve dat het niet altijd zuiver is, vind ik het timbre van haar stem ook niet zo geweldig. Wel een hulde voor net achtergrondorkestje btw., of is het een band?
Ik niet, en ik stem voorquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:57 schreef typ-miep het volgende:
Ik ben echt ANTI alice - er moeten echt tegen stemmen komen!
Waarom ben je anti-Alice? De bedoeling van de show is dat je VOOR iemand bent hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:57 schreef typ-miep het volgende:
Ik ben echt ANTI alice - er moeten echt tegen stemmen komen!
Dan ben je toondoof. Ze zit er constant 1/8 of 1/4 naast. Timing is nog wel haar minste probleem.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:26 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Dat zei ik al.. maar verder vind ik het mooi gezongen hoor. Op die timing na.
Waarschijnlijk wel. Best wel zielig idd.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:10 schreef MyMilkshake het volgende:
Zooo hee had echt met Alice te doen, nu nog meer.
Toen Alice had gezongen kwamen Boris en daarna JK en ze was toen nog steeds niet terug backstage dus ze heeft gewoon uit boosheid en ongeloof een potje zitten janken.
mens, doe toch eens ff normaal!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:22 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
In positieve verhalen ben ik niet meer geinteresseerd als ik hoor dat ze een treiteraar is en haar tweelingbroer zo voor lul zet![]()
Dat allemaal maakt dat ze van mij door de grond mag zakken, de trut![]()
Mee eens, het is echt knettervals!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:18 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Grappig, dat nummer toont eerder het tegendeel aan. Het doet zelfs pijn aan mijn oren.![]()
Klopt dat je dat niet meer kunt vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:59 schreef Tiemie het volgende:
Dat nummer werd in deel 1 van deze reeks ook genoemd. mooi nummer, het artikel stond er ook bij, maar die site is verhuist van http://www.wegman.to/ naar http://www.degroteprijs.nl/ dus dat artikel kan ik effe niet vinden
.
Wauw! Ik heb haar gisteren nog live los zien rond lopenquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:54 schreef Komakie het volgende:
Alice Hoes???? Hoes?????
Toch geen familie van de legendarische Johnny Hoes????
Zou betekenen dat ik familie van haar ken
Het was soundmix, een band dus.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:43 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Behalve dat het niet altijd zuiver is, vind ik het timbre van haar stem ook niet zo geweldig. Wel een hulde voor net achtergrondorkestje btw., of is het een band?
1/8 of 1/4 toon? Hoe wou je dat doen? Klopt zeker dat de "That" in "That's the worse thing.." te hoog is. Ik had eerlijk gezegd nog niet helemaal tot het eind geluisterd. Lijkt mij trouwens eerder een halve toon.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:33 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
[..]
Dan ben je toondoof. Ze zit er constant 1/8 of 1/4 naast. Timing is nog wel haar minste probleem.
* mee eens is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:05 schreef RobinL het volgende:
Alice kan heus wel zingen... Gehoord hoe ze "Natural Woman" zingt tijdens de auditie? Hoe ze haar stukjes inzingt voor "I've got the music", de theaterrondes, Powerless tijdens de wildcardronde....
Wat er aan de hand is, is dat ze op de 1-of-andere manier de laatste weken erg schreeuwerige liedjes kiest + zich geen houding weet te geven in de show. Hierdoor gaat alle aandacht naar de performance en de outfit (Mmmmm korte rokjes...) Maar met de juiste begeleiding kan ze zeker wel zingen. Dat irriteert me dus ook: de jury zou meer opbouwend/helpend moeten zijn.
Wat doet -vooral die varken van een HankJan Smits- een onzeker kipje als Alice afbranden!
Sinsdien ben ik fan van Alice (ook vanwege haar leuke rokje hoor)... serieus: ze kan echt wel wat!
Eric zal dat nooit kunnen... Robin zal dat ook nooit kunnen...
Waar? Waar?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:45 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Wauw! Ik heb haar gisteren nog live los zien rond lopen![]()
Ik stem weer niet, omdat ik nog steeds neutraal tegenover Alice sta.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:37 schreef Magics het volgende:
De utlieme test, of er een omslag heeft plaatsgevonden sinds het groffe Jury-commentaar :
Poll: Hoe staat het er nu voor met Alice ?Ik ben PRO Alice Ik ben ANTI Alice
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Misschien wel, maar ze heeft gewoon niet genoeg talent en teveel negatieve dingen gehad nu om nog te winnen. Denk ik.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:32 schreef Magics het volgende:
Ligt het aan mij of merken meer mensen dat er steeds meer posters in dit forum niet meer zo erg anti-Alice zijn, maar dat er steeds meer mensen PRO-Alice zijn ??
Zal het tij zich dan toch nog keren ??
Prima, zolang je zaterdag maar op haar stemtquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
...omdat ik nog steeds neutraal tegenover Alice sta..
De enige twee kandidaten die mijn stem waar zijn zijn Marlies en Irma.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:09 schreef SynchroSteve het volgende:
Prima, zolang je zaterdag maar op haar stemt![]()
Nu weer welquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:03 schreef Magics het volgende:
heeft er iemand met mijn pol lopen kloten ofzo ? Ik vind het wel frappant, elke keer als kijk hebben er wel meer mensen gestemd maar het blijft PRECIES 50-50 op de stem af. ik heb 3x ff gecheckt vandaag. Wel frapant. Toeval ?
-edit- Zul je zien, heb ik net gepost is het ineens niet meer zo
Volgens mij heb jij een trucje ontdekt waardoor je vaker kan stemmen en trek jij alle negatieve stemmen weer recht met een tegenstemquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu weer wel
De meningen zijn gewoon nogal verdeeld
Zo fan ben ik nou weer niet van Alice hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:14 schreef Magics het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een trucje ontdekt waardoor je vaker kan stemmen en trek jij alle negatieve stemmen weer recht met een tegenstem? Of niet?
Dan haalt ze het wel jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:20 schreef SynchroSteve het volgende:
Als 50 % van de kijkers nou zaterdag ook voor Alice stemt..
Dank u voor de info.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:47 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Het was soundmix, een band dus.
En jij hebt nog nooooooit van je leven iemand gepest? Ook niet uit onzekerheid of zo?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:22 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
In positieve verhalen ben ik niet meer geinteresseerd als ik hoor dat ze een treiteraar is en haar tweelingbroer zo voor lul zet![]()
Dat allemaal maakt dat ze van mij door de grond mag zakken, de trut![]()
Zeker een wijf om op te rukkenquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:01 schreef L-X het volgende:
Wat een rukwijf.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:25 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Mee eens, het is echt knettervals!
Ze eindigt ook een halve toon te hoog. Het laatste zinnetje "the worse thing I could do" zit ze een halve toon hoger dan de muziek die invalt, dit probeert ze overigens wel te corrigeren, maar zonder succes.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:48 schreef SynchroSteve het volgende:
1/8 of 1/4 toon? Hoe wou je dat doen? Klopt zeker dat de "That" in "That's the worse thing.." te hoog is. Ik had eerlijk gezegd nog niet helemaal tot het eind geluisterd. Lijkt mij trouwens eerder een halve toon.
Ach.. ze was nog maar 16.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze eindigt ook een halve toon te hoog. Het laatste zinnetje "the worse thing I could do" zit ze een halve toon hoger dan de muziek die invalt, dit probeert ze overigens wel te corrigeren, maar zonder succes.
Toen had ze het dus net niet... vorig jaar niet... waarom zou ze "het" nu dan wel hebben?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:04 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ach.. ze was nog maar 16.
Had Jamai het al in de wieg?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Toen had ze het dus net niet... vorig jaar niet... waarom zou ze "het" nu dan wel hebben?
Kruisje.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:29 schreef SynchroSteve het volgende:
Voor de geinteresseerden:
[afbeelding]
Zo hier zag ze er trouwens nog behoorlijk anders uit..
voor de eerste of voor de tweede reclamequote:Op woensdag 17 maart 2004 23:10 schreef MyMilkshake het volgende:
(het neuspeutershot was trouwens in de blueroom nadat Ron het had over het motownthema. Hij had het over dat de originele songs heel hoog waren, daarna kwam alice in beeld).
Ik kan de foto nog steeds niet zien hoor!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:40 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
opgelost
quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:48 schreef SynchroSteve het volgende:
1/8 of 1/4 toon? Hoe wou je dat doen?
Ze was ook in Heerhugowaard bij De Grote Prijs 2004quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:49 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Waar? Waar?
Ik ben gister uurtje in utrecht geweest.. stiekum hoopte ik dat ik haar tegen zou komen. Maar viel tegen
Ahaaa.. mn zus was daar ook. Ik hoorde dat Alice vrij nadrukkelijk liet weten dat ze te laat was..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze was ook in Heerhugowaard bij De Grote Prijs 2004![]()
Nog 1 nachtje he lieverd (hopelijk haalt ze het)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:02 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vanmiddag naar de repetities, ff sabotage plegen gnagnaquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:34 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Nog 1 nachtje he lieverd (hopelijk haalt ze het)
Dankzij Alice is er juist een huwelijk Juliaatjequote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:49 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar de repetities, ff sabotage plegen gnagna![]()
Ik heb wel het gevoel dat Alice tussen ons in staat Louie.... dit is toch geen basis voor een huwelijk![]()
Ja I knowquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:05 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Dankzij Alice is er juist een huwelijk Juliaatje
Wie van de Idols kandidaten neem jij als getuige?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:09 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Ja I knowbeetje jammer, maar dan heeft ze in ieder geval iets goeds gedaan
![]()
Geen idee, zou best kunnen. Ik zat de hele avond "achter" de schermenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:32 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ahaaa.. mn zus was daar ook. Ik hoorde dat Alice vrij nadrukkelijk liet weten dat ze te laat was..
Ehm ik denk Henkjan, ik wil niet dat zo'n broekie mn huwelijk bezegeld. En Henkjan is de enige van de jury die nog gelukkig getrouwd is, dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Wie van de Idols kandidaten neem jij als getuige?
Ik heb m'n keuze al gemaakt
Begrijp ik hieruit dat jij haar nummer hebtquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:25 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ik steun Alice al zolang als ik haar ken.. (ongeveer 6 jaar..)
Neuj. Ik heb haar nummer niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:13 schreef Kretzzzer het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij haar nummer hebt![]()
![]()
Ik denk dat ze vooral bedoelen dat Alice net zo doet op het podium, zelfde bewegingen, zelfde gebaren, als bekende artiesten. Das gewoon haar stijl. Niet iets om iemand op af te kraken vind ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:30 schreef BVO het volgende:
Ik snapte woensdag wel beter wat ze bedoelden met dat neppe. Het komt bij haar ogenschijnlijk minder uit het hard dan bij bijvoorbeeld Boris.
Als je haar vergelijkt met Boris, JK, Maud, Marlies en Irma, vind ik het bij deze laatste 5 veel echter en daardoor ook veel beter overkomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:38 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral bedoelen dat Alice net zo doet op het podium, zelfde bewegingen, zelfde gebaren, als bekende artiesten. Das gewoon haar stijl. Niet iets om iemand op af te kraken vind ik.
Welke poll?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:49 schreef Magics het volgende:
In de pol staat nu PRO Alice voor. En er hebben 104 mensen gestemd. Das wel veel ineens. Volgens mij loopt er toch iemand te sjoemelen. Ik verdenk nu Synchro Steve omdat hij wel heeeeeel erg enthousiat is voor Alice. Any comments Steve ??
Deze poll:quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:56 schreef funmaster het volgende:
[..]
Welke poll?
Word ik niet meer verdacht?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:49 schreef Magics het volgende:
In de pol staat nu PRO Alice voor. En er hebben 104 mensen gestemd. Das wel veel ineens. Volgens mij loopt er toch iemand te sjoemelen. Ik verdenk nu Synchro Steve omdat hij wel heeeeeel erg enthousiat is voor Alice. Any comments Steve ??
Haha NEE , jij bent verdachte-af.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Word ik niet meer verdacht?![]()
![]()
Helaas wordt de uitslag van de liveshows niet behaald aan de hand van deze poll..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:28 schreef Magics het volgende:
[..]
Haha NEE , jij bent verdachte-af.Bij nader inzien heb je geen goed motief om met die Poll te willen sjoemelen. SynchroSteve wel, omdat hij Alice al 6 jaar kent en mega-fan is.
DUh, dat snappen wij ook wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:32 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Helaas wordt de uitslag van de liveshows niet behaald aan de hand van deze poll..
Zag je dat toch ookquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:42 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik had de indruk tijdens de videochat dat Alice wel heel veel de microfoon wou hoor..
Ook Ron en Maud konden er wat vanquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:43 schreef Magics het volgende:
[..]
Zag je dat toch ook
Het viel mij ook ja. Ron en Alice. Irma kwam ook vaak aan de beurt, maar niet op een vervelende manier.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:48 schreef BVO het volgende:
Ik heb alleen de eerste 2 weken goed meegekeken, toen viel het me idd op dat Ron en Alice hem heel graag wilden hebben.
ik vind het ook vreemd. Er moet haast wel een manipulerende kracht achter zitten. Ik kan gewoon niet geloven dat het echt PRECIES evenredig verdeeld is.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:20 schreef MyMilkshake het volgende:
raar hoor die poll
blijft maar op fifty fifty staan
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar!
<---
Ik vind alleen die middelste niet echt super..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch vind ik haar op die allerlaatste foto, dus zonder Idols make-up en kledij, een stuk mooier!
Gelijk hartslag van 250 na het lezen van je post. Ik geloof er trouwens niets van.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
Alice vanavond eruit.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
Alice vanavond eruit.
Ik heb liever dat Alice eruit gaat dan Eric..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:16 schreef SynchroSteve het volgende:
Ben ook erg benieuwd vanavond. Wat ik hoop: Alice verrast iedereen met een keigoede performance, en gaat er dus wéér niet uit. Eric moet het veld ruimen omdat hij weer slecht is. Mensen hebben het nu wel gezien.
Nee Eric is lekker charmant. Met zijn rare wenkbrouwen en clownshoofd. Hij doet me denken aan zo'n clown uit zo'n wasmiddelreclame, van Sunil of zo.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Alice eruit gaat dan Eric..
Bij Eric hoef ik alleen maar het geluid uit te zetten en bij Alice zowel het geluid als het beeld.. dus ja
Liever een clown dan een heksquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee Eric is lekker charmant. Met zijn rare wenkbrouwen en clownshoofd. Hij doet me denken aan zo'n clown uit zo'n wasmiddelreclame, van Sunil of zo.
Hmm die laatste foto van mij hierboven bevestigd dat aardig..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vandaag weer een boel verhalen opgevangen dat Alice een behoorlijke arrogante bitch is.
hey ik wist niet dat jij dat was! Haha.....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:12 schreef OurLadyPeace het volgende:
die is gemaakt door mij![]()
Ik vind haar op die foto trouwens erg lelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:07 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Hmm die laatste foto van mij hierboven bevestigd dat aardig..![]()
Niet mee eens.. ik vind haar daar juist goed uitzien.. (als je dat arrogante wegdenkt)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind haar op die foto trouwens erg lelijk.
haha ja, ik zag ook dernet pas dat jij het wasquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey ik wist niet dat jij dat was! Haha.....
ordinaire opmerkingquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:38 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Niet mee eens.. ik vind haar daar juist behoorlijk zaadvragende-ogen hebben..
Speciaal voor jou aangepast..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:02 schreef MyMilkshake het volgende:
[..]
ordinaire opmerking![]()
Ik voel alleen nu al een inkopper van Henk Jan aankomenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:48 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Superstar is op zich wel een geschikt liedje voor haar: beetje uptempo, niet zo heel moeilijk te zingen. Ik denk dat het wel mogelijk is om daar een aardige performance van te maken. Alice is eigenlijk een beetje de Marieke van vorig jaar: niet zo'n goeie stem, wel erg enthousiast, en een uiterlijk dat bij veel mannen in de smaak valt. Marieke kwam tot plek 5 ofzo vorig jaar? Zoiets zou er voor Alice ook wel in kunnen zitten, top drie materiaal is ze natuurlijk zeker niet.
Superstar?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:12 schreef BVO het volgende:
Ik voel alleen nu al een inkopper van Henk Jan aankomen.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:15 schreef Toeps het volgende:
Ik denk dat ze beter Come Clean van Hilary Duff kan zingen. Ik denk dat Superstar niet gaat klinken.
ben ik het ook mee eens ja...maar helaas he...naja wie weet lukt Superstar der ook wel...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:15 schreef Toeps het volgende:
Ik denk dat ze beter Come Clean van Hilary Duff kan zingen. Ik denk dat Superstar niet gaat klinken.
Een rustiger nummer dan haar vorige twee lijkt me ook een goed plan.. Volgens mij kan ze dat veel beter..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
ze moet een ballad zingen/.//
Ik zou zeggen: vertel t ons eens!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vandaag weer een boel verhalen opgevangen dat Alice een behoorlijke arrogante bitch is.
Gevonden!quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor de eerste of voor de tweede reclame
Nee, niet alleen iig, het gaat om het grootste Idol.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:48 schreef tara21 het volgende:
sorry dat ik het moet zeggen hoor, maar dat kind kan toch gewoon niet zingen. neem nou boris, die ziet er mischien niet uit, maar hij kan teminste wel zingen. daar gaat het toch om of nie dan??
Nee.. nu maak jij een vergissing. Ze zijn NIET op zoek naar de beste zanger(es) maar naar een idool...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:48 schreef tara21 het volgende:
sorry dat ik het moet zeggen hoor, maar dat kind kan toch gewoon niet zingen. neem nou boris, die ziet er mischien niet uit, maar hij kan teminste wel zingen. daar gaat het toch om of nie dan??
Shit dan klopt het tochquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:47 schreef BVO het volgende:Ze zit wel ordinair in haar neus te boren zeg
Haha die blik in haar ogen op de eerste fotoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
NMaaruh misschien had ze wel jeuk??? Mijn nagel op mijn pink is ook langer dan de rest van mijn nagels.....dus als ik jeuk heb aan mijn neus, dandoe ik het ook met mijn pink....![]()
Idd een nogal gulzige blik.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:55 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Haha die blik in haar ogen op de eerste fotoEcht zo'n blik van: "Hmm hij moest hier toch ergens zitten.."
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:11 schreef tara21 het volgende:
ja dat snap ik, maar volgens mij betekent idool nog steeds dat je ook goed moet kunnen zingen, en niet dat je er alleen maar goed uit moet zien.![]()
![]()
henkjan zei vorige week iets anders tegen Ericquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:11 schreef tara21 het volgende:
ja dat snap ik, maar volgens mij betekent idool nog steeds dat je ook goed moet kunnen zingen, en niet dat je er alleen maar goed uit moet zien.![]()
![]()
ja maar het is toch wel duidelijk dat henkjan geen verstand heeftquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
henkjan zei vorige week iets anders tegen Eric
nee tuurlijk niet...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:26 schreef Sannuhdegekste het volgende:
Heey mensjes...
Ik moest hier mn topic afmaken ofzo...
Wat denken jullie is deze cu2 wel of niet echt van alice??
www.cu2.nl/princess-alice
Ik hoop dat ze er in blijft vanavond!!
Met zn alle stemmen
dat vind jij!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:50 schreef Christine het volgende:
Alice is powerless...
Wij zijn het niet vaak eens he?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat vind jij!![]()
Ja gezellig hequote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Wij zijn het niet vaak eens he?![]()
Het achtergrondkoortje was veel indrukwekkender.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef wizarddragon het volgende:
Nou nou mensen.. Alice had het gepresteerd om alle noten allemaal naast te zingen..
Naar zaad?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Idd een nogal gulzige blik.
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef wizarddragon het volgende:
Nou nou mensen.. Alice had het gepresteerd om alle noten allemaal naast te zingen..
Zaagvragend? Zo van "zaag me, zaag me"?quote:(als je geilt op zaagvragende blikken dan, want dat is alles ze doet, proberen mensen op te geilen).
Nee, zo van 'stem op mij, dan zal ik je pijpen"quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef Kwint het volgende:
[..]
Zaagvragend? Zo van "zaag me, zaag me"?
* Ook bang is *quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:42 schreef Kwint het volgende:
Ik ben bang dat er meer SMS-ers zijn die geilen op een ordinair Aktueel-bekkie als Alice, dan keurige jongedames als Maud.
ik wist wel dat ik geen spoken zag...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:52 schreef Magics het volgende:
[..]
Shit dan klopt het toch
Beetje wanhopig???quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:26 schreef brotherlouie98 het volgende:
Alice!!!! Stem allemaal op haar, ze is het enigste lekkere wijf van Idols!!
Jammer he hahahahahhahahaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:40 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Beetje wanhopig???![]()
Jij hebt echt niet goed opgeletquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Absoluut het dieptepunt van de avond. Wat een dra-ma.
Doe er nog maar wat van mij bij.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:53 schreef schatje het volgende:
Alice![]()
![]()
.
Omdat die muts blijkbaar meer stemmen heeft gekregen van het publiek dan de rest. En jij noemt je helder licht??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Inderdaad
[afbeelding] Wat doet die muts in godsnaam in de finale? Het is een verschrikking
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:00 schreef Ingridh007 het volgende:
Goed gedaan meiske
Wedden dat ze volgende week die suffe Maud eruit butst
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij hebt echt niet goed opgelet
Heb je Irma, Marlies en Maud wel gehoord?
Maud? Keurig? Sorry hoor, maar het is een hockeymeisje. prototype sl#t dus!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:42 schreef Kwint het volgende:
Ik ben bang dat er meer SMS-ers zijn die geilen op een ordinair Aktueel-bekkie als Alice, dan keurige jongedames als Maud.
En de rest van Nederland ook nietquote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak.
alice heeft een corpsvriendje. prototype slet dus!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maud? Keurig? Sorry hoor, maar het is een hockeymeisje. prototype sl#t dus!
Irma, Maud en Marlies zitten er nog in. De rest heeft wel smaak.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
En de rest van Nederland ook niet??
oh please...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Alice goed
Nog wel ja...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Irma, Maud en Marlies zitten er nog in. De rest heeft wel smaak.
euh, Boris zie ik persoonlijk toch nog echt wel heel ver komen, eigenlijk....quote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef -Jean- het volgende:
nou nou nou jullie hakken haar letterlijk de achtergrond in
de rest was nou ook niet bepaald je van het vond ik. Sterker nog, slecht. Allemaal, ook alice. Het zal voor geen van hun verder komen dan een nationale top 10. En Alice vond ik van de slechte nou niet de slechtste. Ron en dat mens wat moest gaan pissen vond ik minder boeiend.
Maar eigenlijk is er geen 1 boeiend. Laten we eerlijk zijn. Het zal nooit wat met hun worden
Een idol hoeft niet perse over uitmuntende zangcapaciteiten te beschikken (zie de artiesten die de hitlijsten bestormen) maar zolang je een omgeving naar je hand kan stellen, mensen kan beinvloeden met je sociale vaardigheden en kan entertainen met je uiterlijk, danspasjes etc ben je een idol. En nu zal ik vast een hoop vergeten, maar goed dit schiet me te binnen.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef -Jean- het volgende:
nou nou nou jullie hakken haar letterlijk de achtergrond in
Maar eigenlijk is er geen 1 boeiend. Laten we eerlijk zijn. Het zal nooit wat met hun worden
Oke, maar ze weet blijkbaar wel zo het publiek naar haar hand te zetten dat er wel genoeg op haar wordt gestemd des ondanks de jury haar de grond in hakt. Die omgeving zet ze dus naar haar hand?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef hensenhans het volgende:
[..]
Een idol hoeft niet perse over uitmuntende zangcapaciteiten te beschikken (zie de artiesten die de hitlijsten bestormen) maar zolang je een omgeving naar je hand kan stellen, mensen kan beinvloeden met je sociale vaardigheden en kan entertainen met je uiterlijk, danspasjes etc ben je een idol. En nu zal ik vast een hoop vergeten, maar goed dit schiet me te binnen.
Conclusie is voor mij snel getrokken, Alice voldoet - inderdaad de jury heeft gelijk - hier aan totaal niet!
Boris doet het goed bij de vrouwtjes, maar goed, ik zou zeggen wijk er vanaf! Mijn mening is dat die beter bij de gipsy kings kan gaan zingen. Hij lijkt trouwens enorm op die VJ bij MTV! Ik ga een topic openen whahahaquote:Op zondag 21 maart 2004 00:20 schreef blublub het volgende:
[..]
euh, Boris zie ik persoonlijk toch nog echt wel heel ver komen, eigenlijk....
en Alice was wel degelijk stukken slechter dan ron hoor!
Heel goed punt Jean, ze weet naadloos enkele honderden mensen extra naar haar hand te zetten. Maar daar verbaas ik me dan ook over dat het haar lukt... Maar tja, niet alles gaat zoals je het wil, laten we deze finale zien als de strijd tussen Bush en Gore...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:27 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Oke, maar ze weet blijkbaar wel zo het publiek naar haar hand te zetten dat er wel genoeg op haar wordt gestemd des ondanks de jury haar de grond in hakt. Die omgeving zet ze dus naar haar hand?
en hij kan gewoon supergoed zingenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:29 schreef hensenhans het volgende:
[..]
Boris doet het goed bij de vrouwtjes, maar goed, ik zou zeggen wijk er vanaf! Mijn mening is dat die beter bij de gipsy kings kan gaan zingen. Hij lijkt trouwens enorm op die VJ bij MTV! Ik ga een topic openen whahaha
"niet uitmuntend"? Het was gewoon slecht. Net als Boris en Marlies (en Maud) die het niet goed deden.quote:Op zondag 21 maart 2004 03:55 schreef Magics het volgende:
Ik keek net nog eens haar filmpje en het was inderdaad niet uitmuntend, maar ze was wel heel beheerst deze week. En dr was genoeg positiefs over te zeggen. Ze is echt wel wat ingedimd. Jammer dat Henk-Jan niet profesioneel genoeg was om zijn persoonlijke antipathie tegen Alice niet te laten blijken. Was weer een steek onder water die hij haar gaf. Als hij haar in de clip zag snapte hij wel dat mensen dachten dat ze het had, maar als ze zingt niet. Dus ze heeft wel de idool-uitstraling. Dan doet ze toch niets maar dan ook NIETS onder voor Eric, maar de jury elke keer weer zo laaiend over is. Ik snap niet wat er dan zo byzonder aan hem is hoor. Ik ken heel veel jongens met een leuke uitstraling. Ik ken minder meisjes die zich zo durven laten gaan als Alice.
Vologens mij mis je iets hoor!quote:Op zondag 21 maart 2004 09:40 schreef Vom het volgende:
Jezus wat is dit te erg voor woorden
Die Alice bakte er weer helemaal niks van en nu kegelt ze al 2 weken achter elkaar iemand uit die beter is...Alice
![]()
Jij bent dus precies de reden waarom een dom kind als Alice in Idols blijft, ach wat zielig dat ze wat harde kritiek krijgt, duh dat wist ze van te voren als ze vorig jaar gekeken had.quote:Op zondag 21 maart 2004 09:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
Vologens mij mis je iets hoor!
Zij bestaat alleen, komt haar liedje zingen en doet haar best. Krijgt een emmertje stront van een waardeloze jury over zich heen, dat weet ze op voorhand en is onafhankelijk van enige prestatie een zekerheid.
Dan mag Nederland (jawel, de mensen in het land weet je wel!!! ) stemmen en blijft Alice dus! Dat is rot want volgende week maakt het niet uit wat ze doet. De jury vult zijn emmer stront ondertussen wel en zij moet weer dat podium op. Petje af voor Alice, over iedere week groeien gesproken!
Wil jij dat niet?
Dan zou ik als ik jou was op ALLE andere kandidaten stemmen! Heel veel stemmen op ALLE anderen! Want dat is de enige manier om wat aan het lot van de kandidaten te veranderen!
En misschien telt een gewaarschuwd iemand voor twee? Ik bel ook! Voor Alice!
Daar ben ik het niet mee eens. Ik de audities kun je misschien afgezeken worden, maar vorig jaar werd er in de liveshows niet zo gedaan. Het is ook raar, ze hebben haar er zelf laten komen.quote:Op zondag 21 maart 2004 09:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Jij bent dus precies de reden waarom een dom kind als Alice in Idols blijft, ach wat zielig dat ze wat harde kritiek krijgt, duh dat wist ze van te voren als ze vorig jaar gekeken had.
Als jij dat niet ziet vind ik dat zielig voor jou
In de liveshows vorig jaar zijn ook harde kritieken te horen geweest.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik de audities kun je misschien afgezeken worden, maar vorig jaar werd er in de liveshows niet zo gedaan. Het is ook raar, ze hebben haar er zelf laten komen.
Ja doe dat maar, het lijkt of je je persoonlijk aangevallen voelt. Er zijn heel veel mensen trouwens, die lopen te schelden alsof Alice hun laatste boterham heeft afgepakt. Het is maar een tv programma hoor.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:09 schreef Vom het volgende:
[..]
In de liveshows vorig jaar zijn ook harde kritieken te horen geweest.
En ooit gehoord dat je een mening over iemand kan veranderen?
Maar ik kap maar met posten hier ffies voor ik helemaal ga lopen schelden![]()
Een typisch gevalletje van 'zie mij eens ff vent zijn'. Hoe groter de vent zijn woorden, hoe kleiner zijn pik.quote:Op zondag 21 maart 2004 09:23 schreef khazad het volgende:
[..]
"niet uitmuntend"? Het was gewoon slecht. Net als Boris en Marlies (en Maud) die het niet goed deden.
Ik vond het knap van Henk-Jan dat ie niet schroomde om Alice nog een keer onderuit te halen, na de felle reacties in de media over zijn commentaar van vorige week.
Dat positieve over Eric snap ik ook niet van de jury, ik zie er iig niks in
Kritiek is niet erg, als die ergens op gestoeld is, en als je verbetertips meekrijgt. 'Je hebt het niet'. Nou, als goede talentscout met enige ervaring zou je toch na drie, vier optredens wel moeten kunnen zien of iemand het in zich heeft of niet. In de wildcardronde werd ze de hemel ingeprezen, dus in mijn ogen is Henk Jan WAARDELOOS in zijn vak!quote:Op zondag 21 maart 2004 09:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Jij bent dus precies de reden waarom een dom kind als Alice in Idols blijft, ach wat zielig dat ze wat harde kritiek krijgt, duh dat wist ze van te voren als ze vorig jaar gekeken had.
Als jij dat niet ziet vind ik dat zielig voor jou
Ze maakt de tongen wel los, die Alice!quote:Op zondag 21 maart 2004 11:27 schreef Magics het volgende:
Het 9e topic is in zicht.....
Ja het was op t randjequote:Op zondag 21 maart 2004 11:41 schreef SynchroSteve het volgende:
Gisteren voor het eerst op alice gesmst. En ze had het nodig ook.
Hieraan gaat Idols kapot.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:41 schreef SynchroSteve het volgende:
Gisteren voor het eerst op alice gesmst. En ze had het nodig ook.
Best grappig. Ik had het zingen gekeken. Na marlies ben ik gelijk naar een vriend gegaan om bier te drinken. Vervolgens heb ik al mn vrienden die daar waren (6) 2 euro gegeven om 2x met hun mobiel te smsen.. Niet voor niks dus. Volgende week doe ik het weer. Al gaat mn maandsalaris er aan op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |