abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17758800
Plaats hier uw kritische blik op modereeracties van de moderatoren, of kaart aan waar een mod zou moeten ingrijpen.

Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum

Klachten over de moderatie of dubbele topics kan je hier kwijt. Mailen mag ook, kozzmic@fok.nl of sizzler@fok.nl.

klachten over actie van users graag via het uitroepteken van dit topic of van het topic welke het betreft. Graag ook met link en quote. Dit om een FB-topic vol over en weer verwijt tegen te gaan.

Denk je dat de discussie een persoonlijke wordt dan kan je hem of haar mailen / msm'en of op de #pol aanspreken. Of irl een biertje met hem of haar drinken natuurlijk.

[ Bericht 45% gewijzigd door sizzler op 16-03-2004 19:28:22 ]
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_17758832
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17758841
In dit topic Donner en De Geus zijn foto's van de patienten van nl verwijderd. Waarom Het was totaal ontopic.
pi_17758858
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 18:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[Overleg] Modder in politiek 2

Ik was eerder .
Met je moslimgebash ja.
pi_17759976
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 18:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[Overleg] Modder in politiek 2

Ik was eerder .
Zie sluitpost.
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:00:42 #6
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_17782759
Kun je nu eindelijk eens iets tegen dat gebash van Dora doen. Of mag hij wel alles zeggen?
pi_17782906
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:00 schreef Silmarwen het volgende:
Kun je nu eindelijk eens iets tegen dat gebash van Dora doen. Of mag hij wel alles zeggen?
Boehoehoehoe... snik. Meester, hij pest me!

Je doet zelf net zo hard mee meissie. Gebash, kom nou.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 19:10:52 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17783004
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:00 schreef Silmarwen het volgende:
Tja, je doet wel lekker mee, daar heeft Dora een punt. Laat je niet zo gek maken. Ik hou van je.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17783059
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Boehoehoehoe... snik. Meester, hij pest me!

Je doet zelf net zo hard mee meissie. Gebash, kom nou.
Persoonlijke aanvallen zijn sowieso niet gewenst. Aan beide dan maar het verzoek niet meer te bashen. Het gaat om de argumenten, niet de persoon. Net als bij een sportwedstrijd: maak elkaarmaar finaal af op het veld, maar dan wel op een eerlijke manier. Da's toch ook een stuk leuker?
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:13:52 #10
54772 Silmarwen
pi_17783074
Als iemand tegen mij begint dan heb ik toch zeker wel het recht om wat terug te zeggen? Aangezien ik steeds geen moderater zie.

Spotten met iemand beroep en spellingsprobleem is geen geintje meer. Vooral niet op die toon.

Hij weet heel goed wanneer hij iets wel of niet kan maken. Ik geloof niet dat hij achterlijk is of ik moet me vergissen. Zeg het me maar.
pi_17783265
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:13 schreef Silmarwen het volgende:
Als iemand tegen mij begint dan heb ik toch zeker wel het recht om wat terug te zeggen? Aangezien ik steeds geen moderater zie.

Spotten met iemand beroep en spellingsprobleem is geen geintje meer. Vooral niet op die toon.

Hij weet heel goed wanneer hij iets wel of niet kan maken. Ik geloof niet dat hij achterlijk is of ik moet me vergissen. Zeg het me maar.
Modjes kunnen niet 24/7 aanwezig zijn. En dat zou ook niet nodig moeten zijn. Als je ergens op de zelfde manier tegen ingaat is dat prima, maar dan ontneem je wel een beetje je recht van spreken. Dus ipv er tegen in te gaan, vraag gewoon of hij dat niet meer wil doen.

Maargoed, beide dus het vriendelijke verzoek niet persoonlijk te worden.

Ohja, en wat hierboven staat:
quote:
klachten over actie van users graag via het uitroepteken van dit topic of van het topic welke het betreft. Graag ook met link en quote. Dit om een FB-topic vol over en weer verwijt tegen te gaan.
pi_17783296
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:13 schreef sizzler het volgende:

[..]

Persoonlijke aanvallen zijn sowieso niet gewenst. Aan beide dan maar het verzoek niet meer te bashen. Het gaat om de argumenten, niet de persoon. Net als bij een sportwedstrijd: maak elkaarmaar finaal af op het veld, maar dan wel op een eerlijke manier. Da's toch ook een stuk leuker?
Ja hoor, prima.
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:24:49 #13
54772 Silmarwen
pi_17783319
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:22 schreef sizzler het volgende:

[..]

Modjes kunnen niet 24/7 aanwezig zijn. En dat zou ook niet nodig moeten zijn. Als je ergens op de zelfde manier tegen ingaat is dat prima, maar dan ontneem je wel een beetje je recht van spreken. Dus ipv er tegen in te gaan, vraag gewoon of hij dat niet meer wil doen.

Maargoed, beide dus het vriendelijke verzoek niet persoonlijk te worden.

Ohja, en wat hierboven staat:
[..]

Ik snap dat jullie er niet 24/7 kunnen zijn maar dit is al meerdere keren voorgekomen. Maar goed. Ik doe mn best.
pi_17785393
Een kandidaat voor een enkeltje ONZIN: Zat al-Qaeda achter 13 mei 2001?
pi_17785985
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een kandidaat voor een enkeltje ONZIN: Zat al-Qaeda achter 13 mei 2001?
Merci.
pi_17798303
Kamer laat hoofddoek ongemoeid
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hear hear, moslimterrorist. Moet je vooral iedereen gelijk in de hoek van extreem-rechts drukken. Kneus.
pi_17798336
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zie je wel huilie..
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:33 schreef What het volgende:
Nee hoor, ze gaan janken dat ze zielig zijn enzo, onderdrukt weetjewel..
Discriminatie!
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 12:46:45 #18
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17798358
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]

Je kunt wel klagen, maar je maakt jezelf continue schuldig aan gebash naar mensen die dan wel rechts mogen zijn, maar niet extreem-rechts. Kijk eens goed naar jezelf, voordat je weer het zielige slachtoffer gaat uithangen. Jij provoceert continue met je "Herr Wilders" en "NVU en NR".

zie je laatse wapenfeit nog maar eens:
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Wat mij betreft mag je rustig zeggen dat je sympathie hebt voor NR en NVU. Daar zal niemand je om bannen, dunkt mij.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17799267
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je kunt wel klagen, maar je maakt jezelf continue schuldig aan gebash naar mensen die dan wel rechts mogen zijn, maar niet extreem-rechts. Kijk eens goed naar jezelf, voordat je weer het zielige slachtoffer gaat uithangen. Jij provoceert continue met je "Herr Wilders" en "NVU en NR".

zie je laatse wapenfeit nog maar eens:
[..]

Inderdaad. Ik, en met mij velen, word schijtziek van die hypocriete huilebalk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 18 maart 2004 @ 13:28:02 #20
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_17799352
Beetje pot verwijt de ketel. Jullie zijn wat dat betreft geen haar beter dan de ander.

Waar ik me echt aan erger is dat de hoofddoek gelijk gesteld wordt aan het hakenkruis. Dat is in mijn ogen een extremistisch standpunt, en het getuigt van onwil om een fatsoenlijke discussie aan te gaan. Dicht dat topic.
pi_17799416
Kunnen jullie elkaar niet gewoon met rust laten? Dat kleuterachtige gejengel en gescheld over en weer verpest de sfeer voor users die wel een serieuze discussie willen. Je kunt erop wachten dat er in een keer een groep users voor lange tijd de toegang tot POL wordt ontzegd als het zo doorgaat.
pi_17799420
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 13:28 schreef Leonardo1504 het volgende:
Dat is in mijn ogen een extremistisch standpunt,
Dat klopt. Een hoofddoek is in zoverre extremistisch dat het te vergelijken is met het fenomeen 'kettinghond'.
Schande, afschaffen.
pi_17799490
quote:
Beetje pot verwijt de ketel. Jullie zijn wat dat betreft geen haar beter dan de ander.

Waar ik me echt aan erger is dat de hoofddoek gelijk gesteld wordt aan het hakenkruis. Dat is in mijn ogen een extremistisch standpunt, en het getuigt van onwil om een fatsoenlijke discussie aan te gaan. Dicht dat topic.
Je hoeft niet op elk argument te reageren. En als je je er aan stoort beargumenteer dan maar waarom een hoofddoekje niet gelijk kan worden gesteld aan een hakenkruis.
pi_17799550
quote:
Want?

Volgens mij is het aantal bijdragen van mij aan POL te verwaarlozen. KB daarentegen helpt elk topic om zeep met de meest krankzinnige vergelijkingen en huilpartijen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 18 maart 2004 @ 13:44:55 #25
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_17799699
Ik vind het een slechte zaak dat dit topic gesloten is.

De insteek "De overheid die het integratiebeleid verwaarloost, is indirect schuldig aan het feit dat de algemene mentaliteit tov buitenlanders slechter wordt." lijkt me een valide uitgangspunt voor een discussie.

En het dan afdoen in 2 woorden als bagger vind ik helemaal niet kies.
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')