Wat is jouw definitie van Moslim dan en waar haal je dit "aantal" vandaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het aantal criminele moslims zijn te verwaarlozen.
Zo kan ik ook statistieken veranderen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
99% van de Marokkanen en Turken zijn geen moslim
Dus alleen atheisten zijn slechtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
99% van de Marokkanen en Turken zijn geen moslim. Het aantal criminele moslims zijn te verwaarlozen. Net zoals je een christen of jood niet zo snel op een criminele daad zult betrappen.
Zolang dit misverstand niet van tafel is, is er geen discussie mogelijk.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
99% van de Marokkanen en Turken zijn geen moslim.
Ik ben toch wel benieuwd naar zijn argumentatie eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Mensen, dit topic gaat niet over de islam. Kappen svp.
http://www.eltawheed.nl/nl/articles/islam-guide/pilaren.htmlquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van Moslim dan en waar haal je dit "aantal" vandaan?
Doe dat maar hier:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar zijn argumentatie eigenlijk.
Nee, deze zijn niet minder crimineel met het gewone werk, ze laten het grote criminele werk over aan de moslims.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
99% van de Marokkanen en Turken zijn geen moslim. Het aantal criminele moslims zijn te verwaarlozen. Net zoals je een christen of jood niet zo snel op een criminele daad zult betrappen.
En daar voldoet 99% dus niet aan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
http://www.eltawheed.nl/nl/articles/islam-guide/pilaren.html
Dus van het kleine aantal Marokkanen en Turken dat van het moslim geloof afvalt, wordt een zeer groot deel crimineelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niet allen van de 99% van de Marokkanen en Turken zijn moslim. Het aantal criminele moslims zijn te verwaarlozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |