Osama ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:16 schreef SnookieMJ het volgende:
jan-peter is dan ook geen gebrukelijke engelse naam.
De achternaam van Saddam.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:19 schreef Hawk het volgende:
Correctie: Hij kon de naam van Colin Powell niet onthouden.
Dat later ze zeker nog een keer zien. Als het journaal een kans ziet om Balkenende of Bush in de zeik te zetten, doen ze dat vol overgave.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:31 schreef Darklight het volgende:
Idd een afgang, heb het ook gezien.
Zouden ze het bij het 8uur journaal nog een keer laten zien, of wordt dat eruit geknipt?
natuurlijk is dat wel raar, want hij heeft z'n huiswerk dus duidelijk niet gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:49 schreef freako het volgende:
[..]
Overigens is het niet zo raar dat Bush de voornaam niet kent. Ik neem aan dat jij wel alle 200 regeringsleiders in de wereld met volledige naam kent?
Ik neem aan dat als jij iemand op bezoek krijgt je weet wat z'n naam is.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:49 schreef freako het volgende:
[..]
Dat later ze zeker nog een keer zien. Als het journaal een kans ziet om Balkenende of Bush in de zeik te zetten, doen ze dat vol overgave.
Overigens is het niet zo raar dat Bush de voornaam niet kent. Ik neem aan dat jij wel alle 200 regeringsleiders in de wereld met volledige naam kent?
Ben ik president van de USA?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:49 schreef freako het volgende:
[..]
Dat later ze zeker nog een keer zien. Als het journaal een kans ziet om Balkenende of Bush in de zeik te zetten, doen ze dat vol overgave.
Zonder z'n huiswerk te maken is ie wel president geworden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ben ik president van de USA?
Je mag toch minimaal van Bush verwachten dat ie zn huiswerk doet, maar zelfs dat doet ie niet :/
Wow.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:03 schreef maxso het volgende:
Jan peter ellende![]()
![]()
kerel,wat maak jij ons toch belachelijk...
...ruige vent ... flikker toch eens snel op harry shitpotter(potter in belgie betekend homo trouwens
![]()
![]()
) Bush,kom ff hier lekkere beer van me zo kan ik ff je reet likken
![]()
heee petertje
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:09 schreef DaZeggiK het volgende:
Kok had tenminste nog uitsraling...dat kunnen we van ons petertje niet zeggen...
Het was een foutje van de technicus die de Auto-Cue bediendequote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:09 schreef pberends het volgende:
Denet bij het journaal zag je de laatste 5 seconden van Bush voordat hij Balkenende voor de 2e keer ontmoette.
Bush zei: "I can't remember his name"
Na info van informatiegozerd: "Hi, Jan Peter"
LOL![]()
![]()
wtfquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:12 schreef JoshyJos het volgende:
Bush wijst naar de stoel en zegt Jan Peeder, opeens rent Balkende naar de stoel
Bush zegt: sit down........Balkenende zit gelijk.
Dat zag er niet uit!
Whahaha.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:20 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het was een foutje van de technicus die de Auto-Cue bediende
de man is inmiddels ontslagen![]()
Bush was tenminste opper relaxed, leuker was Balkenende die schaapachtig kijkend met z'n benen stijf tegen elkaar en z'n handen op z'n knietjes ging zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:06 schreef Hawk het volgende:
Mijn God, wat een onwaarschijnlijke boerenpummel is die Bush.
Heeft die vent ooit een etiquette-cursus gevolgd?
Nadat hij Potter een hand had gegeven liet hij zich met een luide kreun wijdbeens in z'n stoel vallen.
Wat een Neanderthaler!
Voor ze op de stoelen gaan zitten, wanneer de pers vragen ging stellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:52 schreef deantoine het volgende:
[..]
wtf![]()
wanneer was dat?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:09 schreef DaZeggiK het volgende:
Kok had tenminste nog uitsraling...dat kunnen we van ons petertje niet zeggen...
Relaxed? Kom op zeg, het leek erop alsof hij elk moment z'n broek los ging maken en een boer ging laten. Er is wel een groot verschil tussen relaxed en onbeschaafd zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:58 schreef speknek het volgende:
Bush was tenminste opper relaxed
Dat het woord charisma wel eens in 1 zin met Bush gebruikt wordt heb ik nooit begrepen.quote:Er valt (heel) veel aan te merken op Bush, maar z'n charisma blies Balkenende weer eens mooi de Oval Office (en compleet Pennsylvania Av.) af.
6 uur journaal van gisteravondquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Welke uitzending van het NOS journaal was dat eigenlijk?
NOu zeg. Dat was wel een heel lange stropdasquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:24 schreef HarigeKerel het volgende:
Als je stropdas maar goed zit![]()
ja met zakgeld kan ik ook dingen kopen enzo. kijk pappie eens lief aan, ff bij mijn vriendjes slijmen en ik kan ook een american party houden waarbij iedereen dingen meeneem en ik zelf geen fuck doequote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder z'n huiswerk te maken is ie wel president geworden.
Dat is een erecode onder de opper-homo's... om te voorkomen dat hij per ongeluk uit genot de namen roept van rebelse leiders. Tjah en zo gaat een alliantie natuurlijk niet door he.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:13 schreef Hawk het volgende:
Laat maar weer eens zien wat voor een mongool Bush is.
Hij kan zelfs de namen van z'n enkele hielenlikkers niet onthouden....
Dat zei Bush nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:09 schreef pberends het volgende:
Denet bij het journaal zag je de laatste 5 seconden van Bush voordat hij Balkenende voor de 2e keer ontmoette.
Bush zei: "I can't remember his name"
Na info van informatiegozerd: "Hi, Jan Peter"
LOL:'(
Dat werd Cook uit respectquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
Kok is natuurlijk makkelijker te onthouden
"De VVD = Rechts"quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:26 schreef Elusive het volgende:
lees het topic nou is door eikels, het ging helemaal niet om harry
NOS-Journaal = links bolwerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |