Moet ik m voor je kicken of wil je m persé in ONZ?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
Meer iets voor GC dit Tokay..
If you think so, go your gang!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
Meer iets voor GC dit Tokay..
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:21 schreef BrauN het volgende:
Tanga strings uit de kast! Cockrings uit de kast! Jaa!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:25 schreef Insomaniac het volgende:
En nu even normaal reageren. Want we zijn in GC..
Topicvoetbal! Be my guest dear.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:25 schreef nikky het volgende:
[..]
maar hij moet naar uitgaan en vrije tijd
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Topicvoetbal! Be my guest dear..
bij voorkeur witbier zónder citroen oid erinquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:27 schreef Adelante het volgende:
op een warme dag, drink je bier
--> ONZ
tis vandaag dinsdag hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:57 schreef Geminis het volgende:
ik ben morgen vrij... damn slechte timing :|
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 01:01 schreef nikky het volgende:
maar ik hoorde dat het donderdag ook heel mooi weer word![]()
L1 (lokale zender in Limburg) had 't vanavond nog over 21°C hier in't zuiden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:16 schreef Tokay het volgende:
Het KNMI voorspelt dat het in Limburg 19°C gaat worden, en in het midden van het land 17°C.
Ik vind dit duidelijk meer een GC topic eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:25 schreef nikky het volgende:
[..]
maar hij moet naar uitgaan en vrije tijd
He dat terras op de foto is in ameland...toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:16 schreef Tokay het volgende:
Het KNMI voorspelt dat het in Limburg 19°C gaat worden, en in het midden van het land 17°C.
Zalig!
Wat gaan jullie doen die dag?
Vrij nemen van je werk?
Spijbelen van school/studie?
In ieder geval lekker naar buiten, en koffie drinken op een terras!
[afbeelding]
Ik (TS) ben het wel met Dr. Daggla eens, eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 02:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind dit duidelijk meer een GC topic eerlijk gezegd..
Voor de tijd van het jaar, begrijp dat dan!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:04 schreef Mexoryl het volgende:
19°C bloedheet? De temperatuur moet wel wat hoger zijn, wil het bloedheet zijn.
*Zuid oosten Meldtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:54 schreef Tokay het volgende:
Meest recente vooruitzicht van de KNMI-site:
Woensdag verdwijnt de bewolking goeddeels en maken we met een
beetje geluk kans op een vrij zonnige en zeer zachte dag. De
middagtemperatuur kan in het zuidoosten oplopen tot boven 20
graden, aan zee wordt het dan ongeveer 15 graden.
Dus: weg met de sjaals en de winterjassen!
[afbeelding]![]()
hier al begonnenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:32 schreef Newien het volgende:
Breezersletjes checken![]()
HEHHe goed planquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:55 schreef super_honda het volgende:
* super_honda vult de tank van zijn motor vast
YES EINDELIJK MOOI WEER!!!!!
dankje, en ik denk dat ik een boel Fun ga hebbenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:57 schreef MissHobje het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 11:55 schreef super_honda het volgende:
* super_honda vult de tank van zijn motor vast
YES EINDELIJK MOOI WEER!!!!!</div></blockquote> HEHHe goed planga ik morgen weer es doen
Have fun met je ritje![]()
Zeg nou maar gewoon dat je stiekem best heimwee hebt naar dat Nederlandse kwakkelweer!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:14 schreef maartena het volgende:
19 graden noemt men tegenwoordig al "bloedheet" in Nederland?![]()
![]()
... bla bla bla ...
Doe me een lol zeg..... 19 graden "bloedheet"
Helaas.. vrij + za 80% kans op regen en zondag niet veel beter... :'(quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:15 schreef LaPluche het volgende:
Als het mooie weer nou even aanhoudt tot het weekend hebben de werkenden onder ons er ook nog wat aan.
Elke dag zon went heel erg snel!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:51 schreef Tokay het volgende:
Zeg nou maar gewoon dat je stiekem best heimwee hebt naar dat Nederlandse kwakkelweer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |