Ik zag dat Knut de eerste dicht had gegooid, dus leek een tweede me geen goed idee.. die eerste ging natuurlijk niet zomaar op slot.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:02 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Inso!!
Mijn topic , wat doe je..!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:44 schreef Maanvis het volgende:
Even een tip voor dat BFQRS68 geval.
Ga zo door en je kunt hier niet meer posten.
Heb jij gedronken ofzo?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:44 schreef Maanvis het volgende:
Even een tip voor dat BFQRS68 geval.
Ga zo door en je kunt hier niet meer posten.
Koffie.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 06:34 schreef Dagonet het volgende:
Ja, als jij vroeg opstaat, waarom veeg ik het hier dan een beetje schoon? En check de topicnotes
En goedemorgen trouwens
Hou het dan ook bij je eigen forum!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 06:34 schreef Dagonet het volgende:
Ja, als jij vroeg opstaat, waarom veeg ik het hier dan een beetje schoon?
get in line!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:26 schreef FlyingFox het volgende:
Inso, zou ik met U de liefde eens mogen bedrijven? [afbeelding]
Rigth alsof jij een kans maaktquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
get in line!
Zie mijn sig, tijdens mijn nachtdiensten moet ik hier ook een beetje een oogje in het zeil houden van mijn meesteres.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hou het dan ook bij je eigen forum!
Maar het staat er wel netjes bij hoor.
Jij bent sowieso mod-onwaardig.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:16 schreef Knut het volgende:
Ray.
Niet zeuren.
Je 1e topic ging door mij dicht om dezelfde reden.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:31 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Jij bent sowieso mod-onwaardig.
Tradities moet je in ere houden.
Wehehe dies wel uberquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:06 schreef SuperUli het volgende:
TipTop-plaatje!
[afbeelding]
Host die eens op Fok!.
Een reeks start je niet, een reeks ontstaat omdat een groepje users elkaar opblijft zoeken....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:52 schreef Briefcase het volgende:
Is het een idee om een nieuwe reeks op te starten in ONZ ? Inhoud nader vorm te geven.
nee is geen reden oetlul.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:55 schreef Knut het volgende:
Nee.
ok fout geformuleerd, maar toestaan dan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een reeks start je niet, een reeks ontstaat omdat een groepje users elkaar opblijft zoeken....
Slotpost niet duidelijk genoeg ?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:41 schreef oling.org het volgende:
Mijn dankbetuiging werd niet gewaardeerd?![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:42 schreef Knut het volgende:
[..]
Slotpost niet duidelijk genoeg ?
Oe! Is de reeksenkwestie weer gaande? Jottem!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:42 schreef Knut het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in WEER een reeksen discussie.
Antwoord is nee.
Punt.
Wij alledrie begrijpen toaal niet waar je het over hebt maar FF houdt van je en ik vind je een geweldige user!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:20 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kunnen jullie niet een nieuwe regel invoeren?
-Of je doet mee met een topic , of je lurkt en reageert niet met een totaal waardeloze nietszeggende post?
Uitgezonderd topics die er voor bedoeld zijn dan , maar dat moge duidelijk zijn welke topics dat zijn.
Merk toch wel dat het behoorlijk begint te vervelen/storen.
Groetend,
VAC
Druipen is zwak uitgedrukt. Het spat van het scherm als pus van een allang weer vergeten Idols kandidaat.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
Prachtig, Sidekick. Het druipt er gewoon van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |