Hoe ziet die Derde Wereldoorlog er uit en waarom denk jij dat die plaats gaat vinden?quote:Op zondag 14 maart 2004 17:46 schreef Robert_Jensen het volgende:
De 3e wereldoorlog is in 2014 in volle gang bezig.
Die 3e wereldoorlog is tussen de VS en de EU enerzijds, eventueel aangevuld met Japan en Rusland, tegen het Midden-Oosten en West-Azie.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoe ziet die Derde Wereldoorlog er uit en waarom denk jij dat die plaats gaat vinden?
Wat kan het Midden-Oosten nou uitvoeren? Hoe moet China ooit verder dan Zuid-Oost-Azië komen?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:01 schreef Robert_Jensen het volgende:
Die 3e wereldoorlog is tussen de VS en de EU enerzijds, eventueel aangevuld met Japan en Rusland, tegen het Midden-Oosten en West-Azie.
Ja, achteraf zag men die aankomen. Zo zag men van tevoren ook de oorlog tussen Amerika en de Sovjet-Unie aankomen, maar die is niet gekomen.quote:Waarom die plaats gaat vinden? Simpel, die aanloop is al jaren bezig. Dat ziet iedereen. De 1e en 2e wereldoorlog zal je ook al jaren van te voren aankomen, de 3e ook.
Terrorisme wordt gefinancieerd, gesteund en gepland vanuit het MO. Vooral SA.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat kan het Midden-Oosten nou uitvoeren? Hoe moet China ooit verder dan Zuid-Oost-Azië komen?
Nee, al lang voor WOI en WOII zag men die oorlogen aankomen. Of is het toeval dat NL zijn defensie richte op het oosten?quote:Ja, achteraf zag men die aankomen. Zo zag men van tevoren ook de oorlog tussen Amerika en de Sovjet-Unie aankomen, maar die is niet gekomen.
Retorische vragen stellen is zoooo 2001.... je weet het best.quote:Maar welke aanloop is dat dan?
Ik ga het toch proberen.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:07 schreef Robert_Jensen het volgende:
Retorische vragen stellen is zoooo 2001.... je weet het best.
Ik heb dit 3 jaar geleden al eens geroepen, dat was toen reden voor een ban.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:01 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Die 3e wereldoorlog is tussen de VS en de EU enerzijds, eventueel aangevuld met Japan en Rusland, tegen het Midden-Oosten en West-Azie.
Waarom die plaats gaat vinden? Simpel, die aanloop is al jaren bezig. Dat ziet iedereen. De 1e en 2e wereldoorlog zal je ook al jaren van te voren aankomen, de 3e ook.
www.johntitor.comquote:Op zondag 14 maart 2004 17:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoe ziet die Derde Wereldoorlog er uit en waarom denk jij dat die plaats gaat vinden?
Precies, denk het ook eigenlijk.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:31 schreef Oud_student het volgende:
Een willekeurige greep uit de krantenkoppen over 10 Jaar:
Europeesch Parlement in spoedzitting bijeen over hoogte presentiegeld.
Aantal Autochtone Nederlanders in grote steden onder 30%
20 doden bij aanslag op bus in Tel Aviv
Accijns op benzine volgend jaar omhoog
Dollar op nieuw dieptepunt
Zalm weer beschikbaar voor minster financien
Schiphol vervoerde dit jaar 90 miljoen passgiers
Er is dus niets veranderd
Volgens mij is het nog geen vaststaand feit dat Al Qaeda achter de aanslagen in Madrid zit, maar los hiervan, van welke aanslagen in Europa kunnen we Al Qaeda nog meer de schuld geven, en waar baseer je dit op?quote:Op zondag 14 maart 2004 17:44 schreef mwh het volgende:
Naar wij mogen veronderstellen dat dit niet de eerste aanslag door de Al Qaeda in Europa zal zijn vroeg ik me af hoe jullie over de toekomst denken.
Donderdag vond er een aanslag plaats door waarschijnlijk de Al Qaeda. En http://www.nu.nl/news.jsp?n=291440&c=19.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog geen vaststaand feit dat Al Qaeda achter de aanslagen in Madrid zit, maar los hiervan, van welke aanslagen in Europa kunnen we Al Qaeda nog meer de schuld geven, en waar baseer je dit op?
Leer vooral schrijven zou ik zeggen. "Niet de eerste keer zal zijn" suggereert nog steeds dat het niet de eerste keer is, maar goed Europa over 10-20 jaar.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:56 schreef mwh het volgende:
[..]
Donderdag vond er een aanslag plaats door waarschijnlijk de Al Qaeda. En http://www.nu.nl/news.jsp?n=291440&c=19.
Verder gebruik ik "zal zijn" dus spreek ik van vermoedens. Leer vooral lezen he! En ook actueel blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |