Ik werk hier nu 3 jaar en het is nooit anders geweest dan ditquote:Op maandag 15 maart 2004 10:12 schreef minoes1967 het volgende:
Lekker Beaker,ben je weer klaar mee![]()
Als er iemand ook wat denkt tte horen,word er weer een heel verhaal omheen verzonnen,kijk maar uit.
Succes maar weer![]()
Groetjes,Minoes![]()
Weet het, heb ook geantwoord of ik mijn pilkosten bij hun voortaan kan indienen.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:25 schreef minoes1967 het volgende:
Jolene......ze mogen dit niet eens vragen hoor!![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 12:28 schreef jolene het volgende:
[..]
Weet het, heb ook geantwoord of ik mijn pilkosten bij hun voortaan kan indienen.
Dit vonden hun weer niet grappig dus het onderwerp wordt momenteel stilgezwegen.
Hmm niet erg prettig werken lijkt mij.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:34 schreef Beaker het volgende:
[..]
![]()
Die moet ik onthouden
Geinig normaal gesproken word er aan mij nooit echt gevraagt hoe het met me gaat () en nu ineens wel
word daar zoooooooo treurig van!
ik lach altijd zelfs als ze heeeel onaardig doen tegen me, ik blijf gewoon lachen en dat stellen ze niet erg op prijs ze vinden het leuker als ik is flink uit mijn dak ga, maar ik wil in hun gewoon geen energie stoppen![]()
Och meis,quote:Op maandag 15 maart 2004 14:51 schreef Beaker het volgende:
Weet je wat het is, al zou ik onder de tram lopen mijn collega's zullen me echt niet missen!
Ze doen er alles aan om je naar beneden te halen of om je dwars te zittengewoon te treurig voor woorden echt waar!
En nou zit het lichamelijk natuurlijk ook al niet echt mee dus dat maakt het nog is extra ingewikkeld voor mezelf!
Vandaag heb ik voor het eerst gedacht en hard op gezegt voor mij hoefd het zo niet meer
Nogmaals die hormonen![]()
Ik kijk wel rond, maar het is niet eenvoudig om weer iets te vinden met net zo'n goed salaris, bonus uitkering etc. en een vast contract te niet vergeten!quote:Op maandag 15 maart 2004 15:11 schreef jolene het volgende:
[..]
Och meis,
is het werk zo leuk dan..of is het moeilijk in jou tak van werk, werk te vinden
is helemaal normaal hoor!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef Merisse het volgende:
Hij snapte niks van de heftigheid van mijn reactie want hij dacht dat ik er nu toch wel overheen zou zijn (miskraam is nu 5 weken geleden).
Ben ik nou normaal of komt hij gewoon van Mars en ik van Venus?
[offtopic]Ow ik weet ZO hoe je je voelt!!! [/offtopic]quote:Op maandag 15 maart 2004 14:51 schreef Beaker het volgende:
Weet je wat het is, al zou ik onder de tram lopen mijn collega's zullen me echt niet missen!
Ze doen er alles aan om je naar beneden te halen of om je dwars te zittengewoon te treurig voor woorden echt waar!
En zo is het maar netquote:Op maandag 15 maart 2004 16:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
[offtopic]Ow ik weet ZO hoe je je voelt!!! [/offtopic]
Laat ze maar, zolang jij de waarheid maar weet toch? En als jij problemen krijgt omdat je baas via via heeft gehoord dat jij zwanger bent (of ander afval (zo noem ik roddels)), dat regel je fijn met je baas. Daar hebben je collega's dus echt helemaal geen ene sikkepit mee te maken.
*weer lurken gaat*
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 maart 2004 16:20 schreef Stiekemurd het volgende:
Hoi Meiden,
Hier even een positief berichtje van mij. Vorige week dinsdag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben!![]()
In het begin van dit topic zag ik dat jullie het over ovu testen hebben gehad, Ik kan je vertellen dat het bij mij ook gewerkt heeft!!!
Ik wens jullie onwijs veel succes toe en zie jullie graag in het volgende topic!!!!!!!![]()
LadySquote:Op maandag 15 maart 2004 16:22 schreef LadyS het volgende:
Beaker, wat een stomme collega's![]()
![]()
![]()
Oei nee das inderdaad niet echt leukquote:Op maandag 15 maart 2004 16:28 schreef LadyS het volgende:![]()
Ik heb niks bijzonders gedaan van het weekend...
Beetje rondgetoerd in de auto zondag.. dat was het zo een beetje
Met BabyS is alles goedik vind hem of haar natuurlijk alleen een stuk minder lief als ie snachts op mijn blaas staat te dansen alsof ie in een discotheek staat
![]()
Zaterdag pretecho wrs
hee te gek, ik ben ook gek op kipjes! maar onze tuin is veel te klein. we wonen wel aan een dijkje dus had al met mijn vriendje bedacht om kipjes op het dijkje te gaan houden. maar we waren bang dat onze hond (jack russel) ze zou gaan aanvallen. dus hebben kipjes idee maar laten varen.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:32 schreef Beaker het volgende:
Hebben wel besloten om kipjes te nemen in de tuin![]()
Owhhhhh...was jij datquote:Op maandag 15 maart 2004 16:36 schreef LadyS het volgende:
peter is ook dol op vliegeren, die heeft er zelf eentje gemaakttoen ging ik er een keer mee, en ten eerste werd ik het hele strand over gesleurd
en vervolgens ging ie rakelings langs wat wandelaars
en vervolgens stort ie met een bloedgang op de grond...
kapot
die vlieger is ongeveer net zo hoog als ik ben
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:39 schreef jolene het volgende:
Tjee slaapmeisje, dat is minder nog 35 dagen wachten.
Maar de rest was positief.
Nou inderdaad Stiekemurd, je doet je naam eer aan, zeg dat wel LadyS. Stiekem zwanger worden zonder ons op de hoogte te stellen! Gefeliciteerd hoor! Super! Geniet ervan!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:20 schreef Stiekemurd het volgende:
Hier even een positief berichtje van mij. Vorige week dinsdag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben!![]()
Het was bij jou dus geen menstruatie... Maar wat was het dan wel???quote:Op maandag 15 maart 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:
Ja Flugeltje, theoretisch kan dat. Is mij namelijk ook overkomen. Maar het bleek geen menstruatie te zijn. Dus ja, testje is goed idee, laat je het wel even weten morgen?![]()
Minoes,quote:Op maandag 15 maart 2004 19:47 schreef minoes1967 het volgende:
Merisse.....WACHT OP MIJ.......IK WIL DIE TESTEN OOK........
Hahahaha,das no.3 ,die er meteen zwanger van is,zeg wat voor merk is dat?????????
Stiekemerd......wouw,wat een nieuws,pffffff,ben blij voor je ,hoor!
Maarre....waarom vertel je dat nu pas?
Groetjes.Minoes![]()
ow sorry, ik dacht dat omdat het eitje nu goed was dat een goed teken was.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
jolene het is weer 35 dagen wachten tot mijn volgende eisprong. Pas dan kunnen we weer een samenlevingstest laten doen. De rest is ook niet zo positief omdat de test negatief was
![]()
Martineke, zijn dat van die softcupgevallen die je kan gebruiken i.p.v. tampons? Ik heb ze een keer gebruikt en vond ze verschrikkelijk. Het is een drama om in te brengen(ze zijn echt GROOT!), ze lekken (werd ermee wakker in een bloedbad!) en je kunt ze er ook niet uihalen zonder te knoeien.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:27 schreef Martineke het volgende:
ik heb ze trouwens gekocht bij babybrabbel, prijs ben ik even kwijt (totale bestelling, 15 testen en 2 softcupgevallen was 29 nog wat, incl verzendkosten) was niet zo heel duur anyway.
Tjonge Beaker, ik heb er wel eens van gehoord dat sommige vrouwen meerdere eisprongen per maand hebben, maar dat niet menstrueren van jou is wel het grootste raadsel.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:24 schreef Beaker het volgende:
Beaker voelt zich goed vandaag qua borsten pijn
Vraagje aan Slaapmeisje Ik heb dat slijm ongeveer 2 in de maandIk neem aan dat dat niet goed is toch
of juist wel
![]()
ik snap mijn eigen lichaam niet echt! Want ff voor de duidelijkheid na je eisprong moet je ongesteld worden?! Ik heb dus wel een eisprong,maar geen menstruatie
Hmmmmm.....weer een vraag op mijn lijstje voor de ha![]()
(Dan moet ik natuurlijk wel iets in het berichtje schrijven...)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:39 schreef Beaker het volgende:
Stiekemerd![]()
Wat lief dat je zo aan je omgeving denkt![]()
Maar toch, ik vind het leuk om te horen dat er weer iemand zwanger is!
Beaker gaat dat homeopatiese middeltje ook gebruiken, is vast beter dan al die hormonen
ff de naam opschrijven!
Onbewust heb je een goede tip gegeven
jolene, het geeft niets hoor. Ik begreep meteen dat je het zo niet bedoelde. Dat het eitje lekker groot was en dat we op het juist moment hadden geklust is natuurlijk goed nieuws, helaas was de samenlevingstest negatief waardoor het bij ons niet uitmaakt of we het nou op het juiste moment doen omdat mijn cervixslijm en Slaapvriendjes zwemmertjes niet matchen en meteen worden afgemaakt voordat ze de kans krijgen om voorbij mijn baarmoedermond te komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:54 schreef jolene het volgende:
Slaapmeisje nogmaals was nietzo bedoeld, dacht van dat eitje dat het goed betekende nogmaals sorry.
Beaker is liefquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:58 schreef Beaker het volgende:
Ben je dan juist heel erg vruchtbaar of juist helemaal niet?
Slik nu nog Primolut tot maandag dus ik kijk eerst is wat dat voor resultaat bied
Blijkt dat niks te zijn ga ik over op andere middeltjes!
Heb jij dat ook wel is op Slaapmeis? En hoe was jou ervaring daarmee?
Volgens mijn ha is mijn cyclus direct weer zoals de oude, terwijl ik verhalen lees (zelfs de bijsluiter) dat dat niet het gaval is
Beaker vergeet te zeggen dat ze het erg leuk vind dat Slaapmeisje er weer is![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:10 schreef Sugar het volgende:
Hello Slaapmeisje!!!Ik leef nog steeds met je mee! Hou vol en probeer altijd, altijd, altijd je koppie omhoog te houden, hè?
Even over monnikspeper: ik ben dat ook gaan slikken toen ik niet ongesteld werd (ook op adviesje van Slaapmeisje). Mij heeft het NIET geholpen en later hoorde ik ook in dit topic van iemand dat het wordt afgeraden als je zwanger wilt worden. Het schijnt toch te werken als een soort "natuurlijke pil"...! Beaker, weet niet of je nu echt nog niet zwanger wilt worden of stiekem eigenlijk al lang wel, maar denk daar dus even aan...!
Trouwens, Beaker, je hebt mazzel dat je huisarts je nu al primolut geeft! Ik werd (zoals gezegd) ook heel lang niet ongesteld (en een vriendin van mij ook!) en onze beide huisartsen gaven zeer duidelijk aan dat het, hoe vervelend ook, gewoon heel vaak voorkomt als je stopt met de pil.
Niet te druk maken zou ik zeggen! Ik weet hoe lastig dat is, maar ik wilde een kindje en jij niet (in principe, toch?). Misschien scheelt dat iets? Je klachten zijn natuurlijk kut, dat begrijp ik wel...
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:10 schreef Sugar het volgende:
Hello Slaapmeisje!!!Ik leef nog steeds met je mee! Hou vol en probeer altijd, altijd, altijd je koppie omhoog te houden, hè?
Even over monnikspeper: ik ben dat ook gaan slikken toen ik niet ongesteld werd (ook op adviesje van Slaapmeisje). Mij heeft het NIET geholpen en later hoorde ik ook in dit topic van iemand dat het wordt afgeraden als je zwanger wilt worden. Het schijnt toch te werken als een soort "natuurlijke pil"...! Beaker, weet niet of je nu echt nog niet zwanger wilt worden of stiekem eigenlijk al lang wel, maar denk daar dus even aan...!
Trouwens, Beaker, je hebt mazzel dat je huisarts je nu al primolut geeft! Ik werd (zoals gezegd) ook heel lang niet ongesteld (en een vriendin van mij ook!) en onze beide huisartsen gaven zeer duidelijk aan dat het, hoe vervelend ook, gewoon heel vaak voorkomt als je stopt met de pil.
Niet te druk maken zou ik zeggen! Ik weet hoe lastig dat is, maar ik wilde een kindje en jij niet (in principe, toch?). Misschien scheelt dat iets? Je klachten zijn natuurlijk kut, dat begrijp ik wel...
thanx!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:54 schreef Merisse het volgende:
Hartje, had ik al gezegd dat ik het superbalen voor je vind dat je weer ongi bent geworden?
Hoi Merisse en andere 2e streepjesdames (ook goed om Slaapmeisje af en toe weer voorbij te zien komenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:37 schreef Merisse het volgende:
[knip]
Ik las in het andere topic dat jij met Moeders voor Moeders mee gaat doen maar komen die dan in een MvM-autootje voorrijden iedere dag? Dat zou me toch tegenhouden hoor dat heel de straat het al zo vroeg zou weten.
Het lijkt me prima dat je even wacht tot je iets meer zekerheid hebt. Je kunt je immers aanmelden tot de 11e week en alles is meegenomenquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:42 schreef Merisse het volgende:
Pigletje, Ik denk dat ik, mocht ik ooit nog in de gelukkig omstandigheid komen, graag mee wil doen maar niet voordat ik een echo heb gehad met 9 weken. Daarna heb je toch een beetje meer zekerheid en mag ook de buurvrouw het best weten. Jij bent toch ook pas mee gaan doen vanaf een week of 10/11 als ik goed tel?
Heb het even nagekeken en deelnemen kan van de 6e tot de 16e week en aanmelden tm de 11e week.
ook super dat jij meedoet natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:43 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik vind het al zo "echt" allemaal!En ik ben het ook met Piglet eens dat het zo een goed doel is en alles op de koop toeneem!
Op dit moment hebben ze geen beren-servies, maar met poppetjes van Dick Bruna. Ik vond het er geweldig uitzien, maar ik heb het nog niet in huis dus ik weet niet of dat ook in het echt zo isquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:04 schreef hartje het volgende:
[..]
ook super dat jij meedoet natuurlijk![]()
en over dat "echt" gesproken. dat had ik toen ook; de doktersassistente liet de MvM info aan me zien & toen zij ze: als je meedoet krijg je dit leuke bordje & bekertje. nou, die vond ik heel lelijkwas niet mijn smaak, met beren erop enzo. toen dacht ik, wat moet ik nou in met zo'n bordje??? en toen dacht ik gelijk daarna; o ja, voor die BABY natuurlijk!!!! echt heel stom
![]()
maar het is dan allemaal nog zo onwerkelijk, dus dat moest nog ff tot me doordringen.
ps. maar nu hoop ik dat ik dat beren-servies snel in mijn kast heb staan!
Minoessie, tot nu toe zaterdag, zondag en dinsdag KvK. Alleen maandag niet dus. Ik wil gewoon de eisprong niet missen. Maar ik denk niet dat we het vanavond redden want ik ben zooooww moe. Geeft niet, dan donderdag maar weer want om de dag is volgens mij goed/prima/beter.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:50 schreef minoes1967 het volgende:
Verder doen we hier maar weer braaf om de dag(tot nu toe)KvK en/of FfF,dan zitten we altijd goed,geloof ik.
Ow ja,Merisse,klus jij niet te vaak?zag dat je al enthousiast 3 dagen achter elkaar aan het KvK was???.
Nou dat niet, maar het valt toch altijd erg rouw op je dak!quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:44 schreef LadyS het volgende:
beakerWat rot voor je
das dan toch jouw oom? of zie ik dat verkeerd?![]()
Owh......quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:45 schreef jolene het volgende:
Beaker , tjee zeg, het is ook allemaal hard. Veel te jong nog.
En ook al een kindje verloren. pfff.
Morgen is het bij ons thuis elf jaar geleden, dat mijn zus overleed. De pijn blijft altijd, het krijgt een plekje maar toch.
Beaker heel veel sterkte
Ach ja, joh. Geeft toch niet, de andere dingen vond ik ook niet echt super. En misschien vind jij het boek wel wat! Het servies is niet met Nijntje er op maar een poppetje in dezelfde stijl (dacht ik).quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:22 schreef Stiekemurd het volgende:
sjit nu heb ik dat boek besteld...... ik vond dat speelkleed niks aan en die knuffel ook niet. Dat serviesje was toch van Nijntje? Weet niet meer precies....
Ik had ook precies hetzelfde dat ik bang was dat de test nu ineens negatief zou zijn!
Dank je jij ook Beakerquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:51 schreef minoes1967 het volgende:
Beaker......wat erg zeg en zo jong nog en vooral in die gezinssituatie,wat een drama..... :'(
Jolene.....voor jou word morgen dus een moeilijke dag,veel sterkte![]()
![]()
Ow ja,Jolene....ik geloof dat githa,net als ik eigenlijk zou doen,haha,een time-out had genomen van dit forum,dus ik weet niet,of ze zich nog komt melden de komende tijd.
Groetjes,Minoes![]()
Shitje Martineke maar ook wat dat betreft synchen we weer!quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:33 schreef Martineke het volgende:
kheb trouwens weer over zon ding heen gepiest maar ik zie nog steeds geen streepje
Ze kent me langer als vandaagquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:44 schreef jolene het volgende:
Beaker , fijn dat de HA zo enthousiast was.
Veel plezier en tot maandag.
Stiekemurd, just curious, welke dag was bij jou de LH-piek en hoe lang was je cyclus. Je weet wel in een vroeger pre-zwanger leven?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Merisse, een eisprong is nooit bij iedereen halverwege een cyclus. Je moet geloof ik al op dag 9 of 10 na je eerste dag testen, net zo lang tot streepje hebt. Daarom zitten er ook 7 teststrookjes in. Misschien morgen meer succes!![]()
sub tussen haakjes ervoor en /sub tussen haakjes erachterquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:55 schreef Renegate het volgende:
Ohw k hoop zo dat me ei zondag springt dan is het dag 10...
ff tussendoor hihi, hoe doen jullie die ini mini lettertjes eigenlijk?
[sub] als eerste en daarna een [sub] met een "/" (zonder aanhalingstekensquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:41 schreef LittleWoodstock het volgende:
WHOAAh hahaha,
nou dat is dus niet gelukt! Dus lieve Merisse, kum je het misschien iets uitgebreider uitleggen voor deze domoor?![]()
he merisse, super!quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:06 schreef Merisse het volgende:
YES! Dit maal wel een duidelijk tweede streepje op de ovulatietester.
*kuch*quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:32 schreef minoes1967 het volgende:
En FfF=Fucken voor fun....ennne....die dingen heb ik niet verzonnen ,hoor.Da's een andere dame in heat geweest,hahaha.
nee heb er ook geen meer, allemaal op! gisterenavond ook KvK gedaanquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:49 schreef minoes1967 het volgende:
Martineke en Merisse..........
Hebben jullie vandaag weer over die dingen heen staan te piesen???en,en,en,en......???
Phluphyquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:56 schreef phluphy het volgende:
(ik had bijna gefeliciteerd met je onderjurk getypt, zat aan je trouwJURK te denken toen ik onderTROUW typte) ...![]()
quote:Op maandag 22 maart 2004 09:31 schreef Beaker het volgende:
Jullie og wat leuks gedaan het weekend?
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:48 schreef Martineke het volgende:
.. 2 stukjes monchoutaart op...
pfff, wat een ongeloofelijke sukkels.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:32 schreef Beaker het volgende:
Nou ja zeg!!![]()
Belachelijk! ff iets heel anders dan een tweede streepje, maar op mijn wekr is het niet zo gezellig en nu probeerd iemand mji al een tijdje te bereiken en er word gewoon gezegt dat ik hier niet meer werk
Stelletje huftersMaakt me zo pissig!
Waarom doen mensen dat toch vraag je je af![]()
Kan ik ze aanklagen wegens pesten op het werk ofzowat een stumpertjes zeg
![]()
sorry hoor![]()
hormonen hej.......![]()
Hee Jolene, wat lees je dan? Schrijf het gerust van je af hier hoor. Ik zit ook heel vaak met traantjes hier te lezen, veel aangrijpende zaken hier in OUD, soms heel verdrietig maar ook ontroerend mooi. Vanmorgen had ik het weer toen ik een paar mooie buiken zagquote:Op maandag 22 maart 2004 15:42 schreef jolene het volgende:
Zit hier achter mijn peecee te huilen na een topic van vorig jaar te lezen.
bah.
Ik las mee in het topic bloedverlies tijdens zwangerschap, en heb toen de link genomen van melonovy en dat is echt hartverscheurend.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:54 schreef Merisse het volgende:
[..]
Hee Jolene, wat lees je dan? Schrijf het gerust van je af hier hoor. Ik zit ook heel vaak met traantjes hier te lezen, veel aangrijpende zaken hier in OUD, soms heel verdrietig maar ook ontroerend mooi. Vanmorgen had ik het weer toen ik een paar mooie buiken zag :')
Beaker, goed nieuws, laten we hopen voor je dat het doorzet, de![]()
![]()
Wat ik wel leuk grappig (weet het niet echt te benoemen) iedereen moet vlot achterelkaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:56 schreef Martineke het volgende:
en ook ik kan niet wachten tot april zegduurt allemaal veels te lang.
gisteren vroeg vriendlief of ik al een zwangerschapstest kan doen om te kijken of ik zwanger benveels te vroeggggggg dies net zo erg as ikke
Nou daar duim ik anders al hard genoeg voor en denk een hoop andere met mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:19 schreef Martineke het volgende:
ja dat is wel leuk ja, achter mekaar door. en dan maar hopen dat het ook achter mekaar door goed nieuws is
Xanthequote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:04 schreef Xanthe het volgende:
Martineke ik zie dat jij ook aan het atkinsonnen bent , ik ook
Ben vorige week begonnen en in het begin gingen de kilo's heel hard (2,5 kilo) maar nu zit ik vlak onder mijn begin punt![]()
Maar merk wel dat broeken losser zitten dan eerst![]()
Hier gaat alles zijn gangetje , bloeden is net afgelopen vrijdag eindelijk gestopt , dus we zijn al druk aan het klussen voor het geval dat....
Volgende week dinsdag hebben we een afspraak bij de gyn en dan weten we meer over hoe nu weer verder enzo....
Neenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:58 schreef minoes1967 het volgende:
Is het al 4 april????![]()
![]()
We blijven gewoon duimen op een heeeeeeeeeele goede maand april.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:18 schreef Martineke het volgende:
oe valt 4 april op zondag ohjaaaa das waar, druk weekend heb ik dan, en als het tegenzit nog een rood weekend ook2 april heb ik verjaardag(en me nod geloof ik) 3 april ook verjaardag en dan 4 april minoes 4 nod
Kijk dat hoor ik graagquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:42 schreef Martineke het volgende:
haha nee hoor, ik post trouw dezelfde dag (ook int weekend)
uhmm ja wij ook helaasquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:11 schreef jolene het volgende:
[..]
Kijk dat hoor ik graagmaar ja nu moet ik nog steeds wachten
![]()
Je hebt gelijk dat we er niet te veel aan moeten vast pinnen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:12 schreef Martineke het volgende:
ik weet niet hoor waar ik vanuit moet gaan, ik heb maar 2 april neergezet als nod das de gulden middenwegis me cyclus als vanouds 26 dagen (du 31 mrt nod) of 28 dagen (2 april nod) of 30 dagen net zoals laatste na miskraam (4 april) ik denk dat ik zeker wacht tot 4 april met testen (en dan zul je zien dat ik ineens op dag 33 ongesteld word
)
maaaaaaar ik post elke dag trouw(soort van meldplicht onder de 2e streepjes ipv zwangeren)
ik hoop snel ach maar ff afwachten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:21 schreef Martineke het volgende:
when wil jouw vriendlief(of manlief) een x aan kleintjes gaan denken?? (dat was jij toch dat je jij wel wil maar vriendlief nog nie?)
dat lijkt me echt moeilijk om dat te hebben, ik heb wel gevoelens gehad iets meer dan jaar geleden en vriendlief toen nog niet maar 2 maanden daarna of zo ging het uit(vriendlief wist dat toen ook niet)
huh ben ook aan het werk, maar ja om rsi te voorkomen moet je ook af en toe ontspannen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:27 schreef Martineke het volgende:
duim voor je dat hij ook kriebels krijgt
ik ga voor de verandering maar eens werken (lekker te laat) niet mijn schuld hoor, leg aan me collega
Zometeen ga je ons vertellen dat je het voor doordeweeks zelf gaat invriezenquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:52 schreef Renegate het volgende:
Ik ga zooo ontzettend hopen dat manlief superzaad heeft dat het minstends 3 dagen in leven blijft..
Maar ik ga dervanuit dat poging 16 mislukt is, dus w8ten op de rode duvels en dan hopen dat ie wel in het weekend wil vallen hihihi
had het vanochtend al gezien, dacht dat het expres wasquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:26 schreef Martineke het volgende:
whaaaaaaaaaaa waar is me sig??? heb ik dat gewist?? gvd
*gaat gelijk aan de slag*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |