en alice was vorige week slechter en vandaga nóg slechter, dus dat zou terecht zijn geweest.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:03 schreef ranja het volgende:
Robin was vorige week ook al slecht, vandaag weer dus erg terecht
Robin zong slecht, maar wat Alice daar op dat podium deed was écht horrible!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:03 schreef Jerruh het volgende:
haha geslaagde opmekring tussnedoor
alice moet er snel uit want ze is niet de beste, maar robin was gewoon niet goed: beter dat ie er nu uitflikkert dan dat ie straks als modepopje doorgaat..
Vorige week vond ik haar niet slecht...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en alice was vorige week slechter en vandaga nóg slechter, dus dat zou terecht zijn geweest.
De nederlandse media is zo subjectief als de pest. Sorry Roel.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik ga 't RTL Nieuws kijken. Dát is tenminste wel betrouwbaar.
301 posts.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Loesje29 het volgende:
Waarom is het vorige topic dicht?
ik houd niet van mensen belazeren. En dat is precies wat de programmamakers doen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Jerruh het volgende:
en miep es nie over doorgestoken kaart zeg!
kijk gewoon voor de leut naar da programma, da scheelt je weer 7 jaar eerder sterven door hartstress!.
Je vergeet slet.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Gaat lekker hier..![]()
Alice krijgt namen naar het hoofd geslingerd als "hoertje", "takketrol" enz enz enz...
Te triest voor woorden dit
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Robin zong slecht, maar wat Alice daar op dat podium deed was écht horrible!
Nu lul je je eigen stelling alleen maar tegen. Als ze echt zo slecht zou zijn, zouden Henk Jan en co haar echt niet dmv oplichterij door laten gaan, zeker niet na dat commentaarquote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en alice was vorige week slechter en vandaga nóg slechter, dus dat zou terecht zijn geweest.
Was vast vol.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Loesje29 het volgende:
Waarom is het vorige topic dicht?
Ja, dat is niet nodig.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Gaat lekker hier..![]()
Alice krijgt namen naar het hoofd geslingerd als "hoertje"
Te triest voor woorden dit
nou, de beelden van bijvoorbeeld een aanslag zijn wèl betrouwbaar. Dan denk je 't commentaar ff weg.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De nederlandse media is zo subjectief als de pest. Sorry Roel..
ik vond het nog meevallen: haar optreden was een stuk fleuriger dan da stijve gehark van robin!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Woopsquote:Op zondag 14 maart 2004 00:05 schreef funmaster het volgende:
[..]
301 posts.![]()
Nou..... heb ze wel lekkerder gezien.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je vergeet slet.
Maar ach, ik zou d'r ook nemen hoor.
Ik zei dat de jury haar afmaakte vanwege haar downloaden opmerking... en dat is volgens mij ook zo. En dat ze er toch niet is uitgevlogen heeft puur te maken met sympatie-stemmen. Ik had gehoopt dat dat zou gebeuren, maar niet verwacht. Het NLse publiek valt me dus weer erg mee!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:03 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Kan iemand nog even een compilatie maken van de "het staat al vast dat Alice eruitgaat, want ze zei iets over mp3's downloaden/de jury vindt haar irritant/de breezahmeisjes bellen alleen voor knappe jongens/ze hebben ontdekt dat zij de mol is/ze hebben op Fok gelezen dat iedereen haar irritant vindt en dus willen ze haar lozen"-postings?
Omdat Alice echt gewoon op 1 van die stoelen had moeten zitten. Dat ze het net gehaald zou hebben zou nog kunnen... .maar dit sloeg gewoon nergens op. En die Erik dan... die zong echt voor geen meter... zelfs ik zing beter (en dat is pas echt slechtquote:Op zondag 14 maart 2004 00:03 schreef BVO het volgende:
En waarom is dit doorgestoken kaart?
er zullen wel weer andere redenen zijn waarom robin er vandaag uit moestquote:Op zondag 14 maart 2004 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu lul je je eigen stelling alleen maar tegen. Als ze echt zo slecht zou zijn, zouden Henk Jan en co haar echt niet dmv oplichterij door laten gaan, zeker niet na dat commentaar
* Dizer is het met Ranja eens!!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:05 schreef ranja het volgende:
Vorige week vond ik haar niet slecht...
en ze heeft natuurlijk nu een hoop sympathiestemmen gehaaldal geloof jij dat vast niet.
Heb je ook wel weer gelijk in Jerruh. Maar het is traditie om te zeiken na Idols.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond het nog meevallen: haar optreden was een stuk fleuriger dan da stijve gehark van robin!
trouwens: er wordt ook altijd gezeken op stemmers, maar als robin er in was gebleven hadden we allemaal m assaal zitten miepen over de bakvissen die geen muzieksmaak hebben enzovoort senzovoorts!
Geweldig leuke bek heeftie inderdaad!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:05 schreef Noayla_ het volgende:
Ach, ik had idd ook Alice verwacht maar maar eerlijk is eerlijk; Robin is niet 1 van de meest briljantste zangers.
Erik natuurlijk ook niet maar die heeft zo'n aanstekelijk leuke en sympathieke kop; daar kan ik uren naar kijken.![]()
![]()
nomaals: als het aan de jury had gelegen, was alice eruit gevlogen vanavond en niet robin...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef SplitErwt het volgende:
[..]
Omdat Alice echt gewoon op 1 van die stoelen had moeten zitten. Dat ze het net gehaald zou hebben zou nog kunnen... .maar dit sloeg gewoon nergens op. En die Erik dan... die zong echt voor geen meter... zelfs ik zing beter (en dat is pas echt slecht)
Oow, vertel....Ik snap echt niet hoe je hier nou weer bij komtquote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
er zullen wel weer andere redenen zijn waarom robin er vandaag uit moest
Ik mag haar wel. Ze is een lekker ding... kan redelijk zingen. En dat ze soms wat maf overkomt heeft duidelijk te maken met zenuwen. Maar ja, zo ziet iedereen iets anders.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er echt geen hol van dat Alice niet op die stoel kwam.....
Klopt volgens mij ook écht niet. Als ik de mensen moet geloven is er echt bijna niemand die dat mens mag. En dan tóch door...................
oeh oehquote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef dunn0w het volgende:
Alice blijft een domme doos! grrrr
Ja verwacht toch alle Break-Out stemmen op hem of niet soms?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat nou doorgestoken kaart?
Robin zingt gewoon niet goed.
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nou, de beelden van bijvoorbeeld een aanslag zijn wèl betrouwbaar. Dan denk je 't commentaar ff weg.
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in Jerruh. Maar het is traditie om te zeiken na Idols.. En ja, Robin was slecht, maar Alice was waardeloos.
nou, ik heb liever dat 't publiek objectief kijkt naar het optreden en niet vanwege een opmerking van een jurylid die later totaal irrelevant is. Als ze iedere week met geluk doorgaat en zelfs nog zou winnen, gaat ze als 'idol' keihard op haar bek.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zei dat de jury haar afmaakte vanwege haar downloaden opmerking... en dat is volgens mij ook zo. En dat ze er toch niet is uitgevlogen heeft puur te maken met sympatie-stemmen. Ik had gehoopt dat dat zou gebeuren, maar niet verwacht. Het NLse publiek valt me dus weer erg mee!
Inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef Jerruh het volgende:
nomaals: als het aan de jury had gelegen, was alice eruit gevlogen vanavond en niet robin...
waarom moet robin er dan uit als we denken aan het doorgestoken akart principe???
Neehoor... Eric en Robin zongen zeer vals en waren dus vele malen slechter.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje ook... Vooral als tie naast haar in bed zou liggen....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:05 schreef Noayla_ het volgende:
Ach, ik had idd ook Alice verwacht maar maar eerlijk is eerlijk; Robin is niet 1 van de meest briljantste zangers.
Erik natuurlijk ook niet maar die heeft zo'n aanstekelijk leuke en sympathieke kop; daar kan ik uren naar kijken.![]()
![]()
Dat geeft dan niet aan dat het doorgestoken kaart is, maar dat het publiek gewoon geen smaak heeft.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef SplitErwt het volgende:
[..]
Omdat Alice echt gewoon op 1 van die stoelen had moeten zitten. Dat ze het net gehaald zou hebben zou nog kunnen... .maar dit sloeg gewoon nergens op. En die Erik dan... die zong echt voor geen meter... zelfs ik zing beter (en dat is pas echt slecht)
compleet mee eens.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef dunn0w het volgende:
Alice blijft een domme doos! grrrr
Ja daarom ja.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er echt geen hol van dat Alice niet op die stoel kwam.....
Klopt volgens mij ook écht niet. Als ik de mensen moet geloven is er echt bijna niemand die dat mens mag. En dan tóch door...................
Bedankt voor het verder uitwerken van het doemscenarioquote:Op zondag 14 maart 2004 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nou, ik heb liever dat 't publiek objectief kijkt naar het optreden en niet vanwege een opmerking van een jurylid die later totaal irrelevant is. Als ze iedere week met geluk doorgaat en zelfs nog zou winnen, gaat ze als 'idol' keihard op haar bek.
Heb je geluisterd?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:09 schreef Frasier het volgende:
Alice is nu zeker niet de beste (vooral haar houding moet ze veranderen) maar is ze echt zo slecht?
Ja, dat ligt het meest voor de hand. Het publiek heeft gewoon medelijden gekregen met haar. Stomme Henk-Jan ookquote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice heeft gewoon veel medelijdensstemmen gekregen. Punt.
Robin ligt er semi-terecht uit.
Hij was niet beter en delft zowel wat uiterlijk als karakter betreft het onderspit tegen Eric wmb.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja verwacht toch alle Break-Out stemmen op hem of niet soms?
En hij was beter danErik
en die arrogante snol!
Ja hoor, en er waren er die slechter zongen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je geluisterd?
Uhuh.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er is iemand niet uit die er volgens velen wel uit had gemoeten en het wordt maar weer op doorgestoken kaart gegooid.
aaarch.... "in the pocket"....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uhuh.. Want nu gaat er volgende week extra veel op Maud en Irma gestemd worden. En al die cash zo 'in the pocket'.
Dat Boris wint zal bijna niemand aan twijfelen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:11 schreef flugeltje het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit...
Aan het eind zal Boris toch als winnaar uit de bus komen
Waarom zat Irma dan 2 weken achter elkaar op de kruk? Dan heeft vorige week geen stemmenimpuls voor deze keer gegeven.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:11 schreef Insomaniac het volgende:
Uhuh.. Want nu gaat er volgende week extra veel op Maud en Irma gestemd worden. En al die cash zo 'in the pocket'.
Winnen doet ze nooit. Ze houdt het nog 1, hooguit 2 weken volquote:Op zondag 14 maart 2004 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nou, ik heb liever dat 't publiek objectief kijkt naar het optreden en niet vanwege een opmerking van een jurylid die later totaal irrelevant is. Als ze iedere week met geluk doorgaat en zelfs nog zou winnen, gaat ze als 'idol' keihard op haar bek.
Doet niets af aan het feit dat het een stomme geit isquote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoor, en er waren er die slechter zongen.
Idd.. Boris lijkt mij ook de grootste kanshebber...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:11 schreef flugeltje het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit...
Aan het eind zal Boris toch als winnaar uit de bus komen
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice kreeg medelijdensstemmen.
Eric is knap en leuk en X-factor, die krijgt de bakvisjes.
Irma is niet populair genoeg bij de Idols-doelgroep.
Maud weet ik niet waarom die daar zat.
Robin zingt 2 weken achter elkaar niet goed genoeg en de meisjes lopen over naar Eric.
Sim-pel.
True. Maar ik heb Alice nog nooit goed horen zingen. Ze zingt wel aardig, maar te vaak uit de maat en te vaak ronduit vals. Het is gewoon niet prettig om naar te luisteren imo.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoor, en er waren er die slechter zongen.
Jullie zijn echt zielig. ok zeiken naar Idols mag. Vind ik best. Maar iemand met de dood bedreigen, iemand een kuthoer noemen, of snol. Vind ik een beetje te ver gaan. Ik snap niet waarom er niemand ingrijpt!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef khazad het volgende:
OMG, ik ben geen Robin fan, maar Erik raakt nog geen noot zuiver! Die enthousiaste houding is 1 keer leuk, maar de tenenkrommende zang mag van mij wel over zijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was niet beter en delft zowel wat uiterlijk als karakter betreft het onderspit tegen Eric wmb.
Je komt wel erg triest over zo, niet dat ik ooit de indruk had dat je dat niet wasquote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik ga 't RTL Nieuws kijken. Dát is tenminste wel betrouwbaar.
Nee, je moet 't es proberen te bekijken hoe 't is. Doe es niet zo goedgelovig.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er is iemand niet uit die er volgens velen wel uit had gemoeten en het wordt maar weer op doorgestoken kaart gegooid.
Ik vond hem vandaag echt ontzettend goed, maar op lange termijn zal hij het gaan verliezen van Marlies.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat Boris wint zal bijna niemand aan twijfelen.
aanvullinkje: misschien dat Mauds haar niet leuk gevonden werd of dat iedereen wel had verwacht dat ze genoeg stemmen zou krijgen en dus niet veel extra is gestemdquote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Robin zingt 2 weken achter elkaar niet goed genoeg en de meisjes lopen over naar Eric.
Sim-pel.
Dat weet je dus niet.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarom zat Irma dan 2 weken achter elkaar op de kruk? Dan heeft vorige week geen stemmenimpuls voor deze keer gegeven.
voor mij ook de enigste...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef SplitErwt het volgende:
[..]
Idd.. Boris lijkt mij ook de grootste kanshebber...
Moet dat nou weer?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef khazad het volgende:
dankje, ik vind jou ook liefquote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je komt wel erg triest over zo, niet dat ik ooit de indruk had dat je dat niet was
Dan moet Irma wel wat commerciele gaan zingen want zo ligt ze niet goed in de doelgroep blijkbaar. Wat wel zonde is.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat haar stem irritant overkomt komt imo. ook door haar vervelende houding.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
True. Maar ik heb Alice nog nooit goed horen zingen. Ze zingt wel aardig, maar te vaak uit de maat en te vaak ronduit vals. Het is gewoon niet prettig om naar te luisteren imo.
Ik ben dan al wel bijna 30... Maar ik ben blij met iemand als Boris...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef SplitErwt het volgende:
[..]
Idd.. Boris lijkt mij ook de grootste kanshebber...
Idd, het niveau is hier nog lager dan de zangkunsten van Eric...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn echt zielig. ok zeiken naar Idols mag. Vind ik best. Maar iemand met de dood bedreigen, iemand een kuthoer noemen, of snol. Vind ik een beetje te ver gaan. Ik snap niet waarom er niemand ingrijpt!
Anders neem jij dat woord even letterlijk?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn echt zielig. ok zeiken naar Idols mag. Vind ik best. Maar iemand met de dood bedreigen, iemand een kuthoer noemen, of snol. Vind ik een beetje te ver gaan. Ik snap niet waarom er niemand ingrijpt!
En Eric zingt 2 weken achter elkaar wel goed genoeg ?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sim-pel.
puberende geest?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben dan al wel bijna 30... Maar ik ben blij met iemand als Boris...
BORIS IS PURE SEX![]()
Ik snap er ook niets meer van en ga dus ook weg uit dit topicquote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het tussen die 2 gaat zal ik voor 'm stemmen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag echt ontzettend goed, maar op lange termijn zal hij het gaan verliezen van Marlies.
Jij denkt wel heel sterk dat het doorgestoken kaart is he? Als je zelf producent was van Idols zou je dan 'vals' spelen?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, je moet 't es proberen te bekijken hoe 't is. Doe es niet zo goedgelovig.
Ja, dat zal wel idd.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
dat iedereen wel had verwacht dat ze genoeg stemmen zou krijgen en dus niet veel extra is gestemd
als alle 10 een cd zouden uitbrengen, zou erik de minste verkopen, zeker weten..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:14 schreef Noayla_ het volgende:
Hallo jongens, het gaat toch niet alleen om zangkwaliteiten?
Erik is een lekker uitziend joch. Het feit dat hij wat minder goed zingt maakt hij dubbel en dwars goed door zijn leuke lach en ogen.
Nee hoor....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
puberende geest?
Tsja, ik probeer dus steeds voorbij die houding te kijken, maar het lukt niet.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat haar stem irritant overkomt komt imo. ook door haar vervelende houding.
ja idd....ik ook niet. Ik snap niet dat mensen zo doen. Ik weet het ik ben ook geen liverdje, maar ga iemand niet zeggen dat ze dood moet. Ook ga ik niemand kuthoer noemen of snol.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets meer van en ga dus ook weg uit dit topic
Ik bekijk het zoals ik het zie.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, je moet 't es proberen te bekijken hoe 't is. Doe es niet zo goedgelovig.
Precies, die Irma had er vorige week al uitgestemd moeten wordenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:03 schreef Dizer het volgende:
Xcuse ME?! Irma op de kruk? WTF is er aan de hand met Nederland??
Nouwww, het gejuich bij Boris was er niet minder om..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag echt ontzettend goed, maar op lange termijn zal hij het gaan verliezen van Marlies.
Gewoon wachten tot degene die je eruit wil hebben onderaan staatquote:Op zondag 14 maart 2004 00:16 schreef Skwish het volgende:
Wat is dat nou van Idols een zwak smoesje. 'Oh oh, het is zo 'close' met de stemmen omdat alles heel dicht bijelkaar ligt'
Jaja dikke harry. Je gooit alle 'lijnen' dicht en de computer telt alles bij elkaar in 1 keer en maakt er een uitdraai van.... niks geen 'alles ligt zo dicht bijelkaar'
Laat het toch maar achterwege voortaan.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:14 schreef khazad het volgende:
[..]
Anders neem jij dat woord even letterlijk?
*zucht*
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd....ik ook niet. Ik snap niet dat mensen zo doen. Ik weet het ik ben ook geen liverdje, maar ga iemand niet zeggen dat ze dood moet. Ook ga ik niemand kuthoer noemen of snol.
Sorry dit gaat te ver! Het niveau daalt wel heel erg. Waar zijn de modjes????
als je nou zelf ermee kapt, stopt het...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd....ik ook niet. Ik snap niet dat mensen zo doen. Ik weet het ik ben ook geen liverdje, maar ga iemand niet zeggen dat ze dood moet. Ook ga ik niemand kuthoer noemen of snol.
Mensen ophitsen om nog vaker op hun favoriet te stemmen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik bekijk het zoals ik het zie.
Net als vorig jaar: vertel mij eens op welke manier Idols er baat bij heeft om iemand die niet de minste stemmen had eruit te krijgen? Als je me dat kan duidelijk maken kan ik misschien die "DOORGESTOKEN KAART!" kreten begrijpen.
Echt goed is het inderdaad niet. Ze zal Idols ook zeker niet gaan winnen. Maar ver gaat ze wel komen denk ik. Ze heeft blijkbaar iets om haar heen dat mensen toch op haar stemmen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsja, ik probeer dus steeds voorbij die houding te kijken, maar het lukt niet.. En als ik mijn ogen dicht doe en echt naar de zang luister, is het nog steeds waardeloos.
dat wachten kon wel toen de lijnen nog open stonden. Maar dat was niet het geval (tenminste dat zeiden ze).quote:Op zondag 14 maart 2004 00:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot degene die je eruit wil hebben onderaan staatDacht ik ook aan toen ja, maar dan hadden ze nooit Robin onderaan laten staan. Tenzij Maud onderaan stond, dan kan dat wel...
Ja, op de moment dat de jury hun oordeel gaf wist ik al dat Alice door zou gaan.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:18 schreef Vamos het volgende:
hehe, heerlijk dat de jury zichzelf zo in de voeten schoot door Alice als enige finalist zo compleet af te kraken.
Want het echt heel erg om iemand snol te noemen?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stoppen ik mag mijn mening toch wel geven!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
als je nou zelf ermee kapt, stopt het...
nou...ehmn..ik vind m niksquote:Op zondag 14 maart 2004 00:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tis toch zo![]()
Mee eens!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben dan al wel bijna 30... Maar ik ben blij met iemand als Boris...
BORIS IS PURE SEX![]()
Tja... a sad excuse for a man...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:14 schreef miss_bleu het volgende:
...
Zei het in het begin al: dit jaar is de winnaar vrouwelijk vorige jaar was een man.
...
Als je zo naar wil doen over Irma, gebruik dan aub niet mijn quotequote:Op zondag 14 maart 2004 00:17 schreef erikh het volgende:
[..]
Precies, die Irma had er vorige week al uitgestemd moeten worden
Maar wat? Ik hoor alleen maar negatieve geluiden.. Meelijstemmen is het enige wat ik kan bedenken.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echt goed is het inderdaad niet. Ze zal Idols ook zeker niet gaan winnen. Maar ver gaat ze wel komen denk ik. Ze heeft blijkbaar iets om haar heen dat mensen toch op haar stemmen.
Dus laten ze Robin, iemand die qua looks goed verkoopt, eruit gaan?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
Mensen ophitsen om nog vaker op hun favoriet te stemmen.
je werkt het zelf in de hand... maargoed blijf lekker bij je koppige houding..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stoppen ik mag mijn mening toch wel geven!Ik vind dit gewoon te ver gaan!
die mening wordt door meerderen gedeeld.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar wat? Ik hoor alleen maar negatieve geluiden.. Meelijstemmen is het enige wat ik kan bedenken..
Kan me bij het sex-appeal van Boris wel wat voorstellen, totdat ie gaat pratenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:19 schreef Noayla_ het volgende:
Mee eens!![]()
Hij kijkt zo broeierig uit zijn ogen!![]()
Ik heb het allang aangepast hoor.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet ik helpen als ik wat tegen kom?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tja sorry, maar het is natuurlijk wel een beetje hectisch nu. Maar je kunt linkjes naar posts die wij over het hoofd zien altijd kwijt in ons feedbacktopic.
Iets aandoenlijks denk ik dan inderdaadquote:Op zondag 14 maart 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar wat? Ik hoor alleen maar negatieve geluiden.. Meelijstemmen is het enige wat ik kan bedenken..
-edit- Gewoon doorbabbelen over die stomme Idols -edit-quote:Op zondag 14 maart 2004 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stoppen ik mag mijn mening toch wel geven!Ik vind dit gewoon te ver gaan!
En zo is het cirkeltje rond. Want Jamai heeft vorig jaar ook gewonnen door meelijstemmen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
die mening wordt door meerderen gedeeld.
vieze sletquote:Op zondag 14 maart 2004 00:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou...ehmn..ik vind m niks.
geef mij maar robin dan, en maud of marlies!!!!.
Alle hulp is welkom!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:21 schreef Insomaniac het volgende:
Moet ik helpen als ik wat tegen kom?
Nokken nu.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je werkt het zelf in de hand... maargoed blijf lekker bij je koppige houding..
Dag hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 00:22 schreef R_ON het volgende:
[..]
Huillie
Ik wil anti alice stemmen, lieten ze dat maar eens toequote:Op zondag 14 maart 2004 00:23 schreef dunn0w het volgende:
nou volgende week iedereen op maud stemme![]()
I rest my case.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:23 schreef dunn0w het volgende:
Hoewel hij vorige week wel sexier was.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:19 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Mee eens!![]()
Ehm..en ik ben 35![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Nokken nu.
Dat roep ik ook al steeds. Gewoon het BB-systeem.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik wil anti alice stemmen, lieten ze dat maar eens toe
whahahaquote:Op zondag 14 maart 2004 00:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
vieze slet![]()
-edit- Lief doen R_ON-edit-quote:Op zondag 14 maart 2004 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dag hoorik ben weg hier. Het was gezellig deze avond, tot een paar mensen het kwamen verzieken voor sommige anderen!
![]()
Ja, en dan gaan wij weer mooi af bij World Idol.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En zo is het cirkeltje rond. Want Jamai heeft vorig jaar ook gewonnen door meelijstemmen.. Stom volk zijn we ook, stemmen op mensen die we 'zieluuuuuuuuug' vinden.
.
Mensen hebben het niet in de gaten dat dit alleen maar in haar voordeel werkt.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik wil anti alice stemmen, lieten ze dat maar eens toe
Ik zou ook van mijn leven geen cd kopen van die jongen (van geen van de kandidaten overigens aangezien mijn muzieksmaak totaal anders is) .quote:Op zondag 14 maart 2004 00:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
als alle 10 een cd zouden uitbrengen, zou erik de minste verkopen, zeker weten..
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dag hoorik ben weg hier. Het was gezellig deze avond, tot een paar mensen het kwamen verzieken voor sommige anderen!
![]()
Maar waarom? Dus je wilt niet dat iemand wint, maar diegene wel steunen? Rare zaak, alsof het niets kost.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En zo is het cirkeltje rond. Want Jamai heeft vorig jaar ook gewonnen door meelijstemmen.. Stom volk zijn we ook, stemmen op mensen die we 'zieluuuuuuuuug' vinden.
.
Is dan de hele essentie van een forum niet verdwenen?? Ow kut nu doe ik het ookquote:Op zondag 14 maart 2004 00:24 schreef schatje het volgende:
Vriendelijk verzoek om niet meer op elkaar te reageren.
uh uhquote:Op zondag 14 maart 2004 00:19 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
het iq gehalte is niet erg hoog... stel dat eric nou wint.. niemand koopt zijn cd's, etc... redelijke gevolgen...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:25 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ik zou ook van mijn leven geen cd kopen van die jongen (van geen van de kandidaten overigens aangezien mijn muzieksmaak totaal anders is) .
Maar ik denk dat de meeste stemmers daar helemaal niet mee bezig zijn; die zien een leuke kop en vinden dus dat hij hun stem verdient.
Iddquote:Op zondag 14 maart 2004 00:23 schreef dunn0w het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:26 schreef SplitErwt het volgende:
[..]
Is dan de hele essentie van een forum niet verdwenen?? Ow kut nu doe ik het ook![]()
![]()
Die uitstraling is helemaal niet weg. Jij bent een vent; daar heb jij geen verstand vanquote:Op zondag 14 maart 2004 00:24 schreef TimmyAsd het volgende:
verder snap ik niet dat eric niet weg is, die "uitstraling" is wel weg, en kan domweg niet zingen...
Precies. In de rest van de landen stemmen ze vaak op de mensen met de beste stem en niet op die éne waar de jury zo lullig tegen deed. Of die ene lieve jongen met dat schattige brilletje.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan wij weer mooi af bij World Idol.
Als we Marlies of Boris nou op zo'n manier als vanavond op World Idol zouden hebben, dan zouden we een keertje normaal over komen t.o.v. de rest van de wereld.
Ze wacht al op je snikkel daar om je te belonen omdat je op haar gestemd heb zo te zien.quote:
Ooohw wat simpelquote:Op zondag 14 maart 2004 00:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
uh uh![]()
Zat vanavond met een vriendinnetje (ook bijna 30) bijna van de bank af te glijen...
Dat is nu zo leuk aan Boris, hij is ook leuk voor de wat "oudere" kijker....
Als er nog een show komt dat de kijkers een lied mogen kiezen, mag Boris van mij "I want your sex" van George Micheal zingen...
Brrr.quote:
Ben je dom of doe je alsof je dom bent??quote:Op zondag 14 maart 2004 00:26 schreef SplitErwt het volgende:
[..]
Is dan de hele essentie van een forum niet verdwenen?? Ow kut nu doe ik het ook![]()
![]()
Doe is liefquote:Op zondag 14 maart 2004 00:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je alsof je dom bent??
Ik bedoel dat je het gewoon over Idols moet hebben.
denk dat je daarin wel gelijk hebt.. ik zal het wel niet zien bij de mannen..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:26 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Die uitstraling is helemaal niet weg. Jij bent een vent; daar heb jij geen verstand van
Tsja. Vorig jaar hoorde ik allemaal mensen om me heen roepen dat ze op Jamai gingen stemmen omdat Jim 'toch al zoveel mee had'. Ik snap het ook niet hoor.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar waarom? Dus je wilt niet dat iemand wint, maar diegene wel steunen? Rare zaak, alsof het niets kost.
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze wacht al op je snikkel daar om je te belonen omdat je op haar gestemd heb zo te zien.
Dacht ik ook meteen. Maar dan wel Boris! Alleen in NL had Jamai ook kunnen winnen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan wij weer mooi af bij World Idol.
Als we Marlies of Boris nou op zo'n manier als vanavond op World Idol zouden hebben, dan zouden we een keertje normaal over komen t.o.v. de rest van de wereld.
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doe is lief![]()
![]()
Erg verassendquote:Op zondag 14 maart 2004 00:29 schreef BVO het volgende:
Toch vond ik het een heerlijke aflevering vanavond.
Zaagvragende ogenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
]
I rest my case.
same here... ze is gewoon lelijk...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:30 schreef SplitErwt het volgende:
[..]
Die pics zijn echt te slecht man!!! Ik lig hier echt helemaal dubbel!!
![]()
Ja, toen ik Boris vanavond zag, dacht ik echt van: Stel nou dat dit World Idol zou zijn, dan zou hij nu toch de hele wereld aan zn voeten hebben liggen?! Konden we van Jamai niet echt zeggenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:29 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen. Maar dan wel Boris! Alleen in NL had Jamai ook kunnen winnen.
Jij hebt het over gisteravond?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
laat ik maar mijn mond houden hierover he schatje..
Rare Nederlanders.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsja. Vorig jaar hoorde ik allemaal mensen om me heen roepen dat ze op Jamai gingen stemmen omdat Jim 'toch al zoveel mee had'. Ik snap het ook niet hoor..
Hou nou eens op met die *** foto!!quote:
Precies, anders maak ik opnieuw gehakt van je.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
laat ik maar mijn mond houden hierover he schatje..
Het doet toch wat met je he, dat Idols.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:31 schreef R_ON het volgende:
FOKREL NA UITSLAG IDOLS!
van een verslaggever
Na de uitslag van Idols liepen de gemoeder op het FOKFORUM hoog op. De spanning tussen een aantal users was om te snijden.
Het ging zelfs zo ver dat ingrijpen door een extra moderator, in de vorm van Insomaniac gewenst was.
Gelukkig bleek het later storm in een glas water. Na een ruzie werd een middenweg gevonden en sloten de users zich huilend in elkaars armen. "Het spijt me" was een veelgehoorde uitspraak.
Ja, ondanks dat ik een grote Hind-fan ben, heb ik het hele vorige jaar niet met zoveel spanning gekeken als vanavond.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:30 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Idd, dit was al spannender dan de 'semi-finale' tussen Hind en Jim vorig jaar.
Ik vond hem vandaag equally sexy hoor!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hoewel hij vorige week wel sexier was.![]()
AHHH! Precies die bek is wat me zo stoort aan haar!quote:
Nou dat blijktquote:Op zondag 14 maart 2004 00:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het doet toch wat met je he, dat Idols..
Precies. HJ deed gemeen tegen Alice en dat vinden wij zieluuuug, dus mag de arme schat nog een weekje blijven.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Rare Nederlanders.![]()
Er zit iets in met zogenaamd de mindere medemens ook iets gunnen ofzo.
We gaan het zelfs nog via de Islam spelen hier johquote:Op zondag 14 maart 2004 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die *** foto!!
IK word er niet goed van!!
HET IS EEN MOMENTOPNAME!!!
Dat ze niet de beste is, allah!!
Maar dat ze zo zwaar afgezeikt wordt snap ik gewoon niet...
Snappen jullie niet dat door al dat afzeik gedoe en al dat nare commentaar haar JUIST dichterbij de nummero uno brengt!! Nederland stemt uit Medelijden!!! KIJK NOU NAAR JAMAI!!
Zou nog eerder een cd van Alice kopen dat van Jamai
Ik denk dat ze nog wel langer blijft als een weekjequote:Op zondag 14 maart 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precies. HJ deed gemeen tegen Alice en dat vinden wij zieluuuug, dus mag de arme schat nog een weekje blijven..
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
Robin is zowat de Jim van deze Idols editie, klopt al niks van dat hij eruit is
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Juist wel. Jim had vorig jaar ook niet eens bij de laatste 10 moeten zitten.
waarom denk je dat die dikke won in Engeland.. als ze ook maar ietsiepietsie slechter zou zingen, zou ze er in de 1e ronde al uitliggen.. die is trouwens alsnog een flop.. dat terzijde..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precies. HJ deed gemeen tegen Alice en dat vinden wij zieluuuug, dus mag de arme schat nog een weekje blijven..
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel langer blijft als een weekje
Knap staaltje reversed psychology van de juryquote:Op zondag 14 maart 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, vorige week met "touch if you will my stomach.." toen hij zo naar beneden keek gleed ik wel van mn stoel!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:32 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag equally sexy hoor!
Heb je ook gezien hoe zijn lipjes af en toe opkrullen tijdens het zingen?![]()
Lekker ding voor zo'n jong jochie hoor!![]()
Doe je best en stem tegen!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
. Neen. Dat wil ik niet.
Precies. Ze werd helemaal afgezeken door Simon en toen dacht Engeland; och, ze is een dikkerdje, maar ze zingt zo leuk en ze wil het ook graag. Net Nederlanders die lui.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
waarom denk je dat die dikke won in Engeland.. als ze ook maar ietsiepietsie slechter zou zingen, zou ze er in de 1e ronde al uitliggen.. die is trouwens alsnog een flop.. dat terzijde..
Hind en Dewi vorig jaar goed, Boris, Marlies, Maud, Irma en Ron dit Jaar, mijn conclusie is dat dit jaar het niveau toch hoger ligt...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:35 schreef Sweetlay-d het volgende:
ik vond de kandidaten van vorihg jaar trouwens veel beter, vooral hind en dewi, alleen boris vind ik nog supergoed bij deze kandidaten
me2, ben verkouden en heb hoofdpijn. Deze uitslag heeft het alleen maar erger gemaakt.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
God, wat ben ik moe.
Ik ga zo naar bed.
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:34 schreef BVO het volgende:
[..]
We gaan het zelfs nog via de Islam spelen hier joh.
Nee, dat is niet okee. Krijg ik nou billenkoek ofzo??quote:Op zondag 14 maart 2004 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
SCHATJE: edit je ook ff jezelf? of dat is wel okee?
Idd, niveau is dit jaar hoger...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hind en Dewi vorig jaar goed, Boris, Marlies, Maud, Irma en Ron dit Jaar, mijn conclusie is dat dit jaar het niveau toch hoger ligt...
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:36 schreef -Hans- het volgende:
Mensen Hind op TMF! kijk die kan echt zingen.
Ik stem niet meer. Boris en Marlies redden het ook wel zonder mij. Moet ik dan opquote:Op zondag 14 maart 2004 00:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doe je best en stem tegen!![]()
-edit-quote:Op zondag 14 maart 2004 00:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet okee. Krijg ik nou billenkoek ofzo??
ONTOPIC NU.
Oh no, please, pretty please, no!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel langer blijft als een weekje
Ja, het kwartje valt steeds snellerquote:Op zondag 14 maart 2004 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bijpassende smilie..Vat je hem?
JK is echt een "ster"... die gata nog wel ver komen, als hij eens wat anders doet.. vond hem een beetje tegenvallen..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik stem niet meer. Boris en Marlies redden het ook wel zonder mij. Moet ik dan opJK
of
erik
ofzo gaan stemmen?
Hind is echt gaaf, toen zij eruit moest was ik net zo verbaasd als vanavond. Naja toen was ik toch nog meer verbaasd, maar jah ze is gelukkig goed terecht gekomen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind
Ik ga binnenkort weer ns naar een optreden van dr
De uitstraling heeft hij wel ja, ik vind zn stem alleen niets bijzonders.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
JK is echt een "ster"... die gata nog wel ver komen, als hij eens wat anders doet.. vond hem een beetje tegenvallen..
Precies, en het is gerelateerd aan de "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" mentaliteit in Nederland. Over het algemeen houdt het Nederlanse volk niet van mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken, en voelen we vaak mee met de underdog. In tegenstelling tot Amerika waar men juist heel erg van een "winner" houdt, en zodra iemand populair wordt krijgt die alleen maar meer fans omdat men daar graag bij het kamp van de winnaar zit. Zie bv. die John Kerry die vanuit het niets ineens alles naar zich toe trok. Meelij stemmen zal denk ik in de VS veeeeel minder gebeuren dan hier. Als iemand slecht is en en het niet verdient om te winnen gaan mensen daar er ook niet voor stemmen. Raar volk zijn wij Nederlanders...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
.
Dat idee heb ik ook... ik kan me een aantal van die kneuzen al niet meer herinneren... maar iemand zoals Marieke van Ginneken of die Zosja (o.i.d.)... die sloegen de plank ook volledig mis.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hind en Dewi vorig jaar goed, Boris, Marlies, Maud, Irma en Ron dit Jaar, mijn conclusie is dat dit jaar het niveau toch hoger ligt...
dat zeg ikquote:Op zondag 14 maart 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De uitstraling heeft hij wel ja, ik vind zn stem alleen niets bijzonders..
Maud is ook wel oke.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik stem niet meer. Boris en Marlies redden het ook wel zonder mij. Moet ik dan opJK
of
erik
ofzo gaan stemmen?
Beeh, echt een ster? Hij is imho de zoveelste "gangsta" alleen toevallig nu met een iets beter strot..En zelfs dat vind ik nog mee vallenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
JK is echt een "ster"... die gata nog wel ver komen, als hij eens wat anders doet.. vond hem een beetje tegenvallen..
Precies. En ik maak me er zelf ook schuldig aan.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:39 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Precies, en het is gerelateerd aan de "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" mentaliteit in Nederland. Over het algemeen houdt het Nederlanse volk niet van mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken, en voelen we vaak mee met de underdog. In tegenstelling tot Amerika waar men juist heel erg van een "winner" houdt, en zodra iemand populair wordt krijgt die alleen maar meer fans omdat men daar graag bij het kamp van de winnaar zit. Zie bv. die John Kerry die vanuit het niets ineens alles naar zich toe trok. Meelij stemmen zal denk ik in de VS veeeeel minder gebeuren dan hier. Als iemand slecht is en en het niet verdient om te winnen gaan mensen daar er ook niet voor stemmen. Raar volk zijn wij Nederlanders...![]()
Hahaquote:Op zondag 14 maart 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, het kwartje valt steeds sneller
die vond ik nog wel meevallen, types als bas en Joel, die waren pas slecht, of beter gezegd: die zijn slecht, die clip van hunquote:Op zondag 14 maart 2004 00:39 schreef SplitErwt het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... ik kan me een aantal van die kneuzen al niet meer herinneren... maar iemand zoals Marieke van Ginneken of die Zosja (o.i.d.)... die sloegen de plank ook volledig mis.
ga jij es ff snel wat beter opletten op wie er nu wel en geen gangsta is... JK is duidelijk geen gangsta...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Beeh, echt een ster? Hij is imho de zoveelste "gangsta" alleen toevallig nu met een iets beter strot..En zelfs dat vind ik nog mee vallen
Ik hoor heus wel dat ze een goede stem heeft, maar op de een of andere manier vind ik er geen flikker aan. En die droevige pogingen van de stylisten om haar 'vlot' over te laten komen, brengen bij mij het schaamrood op de kaken.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maud is ook wel oke.
Hahahaha... dat bedoel ik dus met "het niet herinneren van die kneuzen"quote:Op zondag 14 maart 2004 00:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
die vond ik nog wel meevallen, types als bas en Joel, die waren pas slecht, of beter gezegd: die zijn slecht, die clip van hun![]()
![]()
![]()
Maud is zeker okequote:Op zondag 14 maart 2004 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maud is ook wel oke.
Nee. En het zo zomaar kunnen gebeuren zeg. *rilquote:Op zondag 14 maart 2004 00:41 schreef schatje het volgende:
Zul je meemaken dat Alice uiteindelijk toch hoger gaat eindigen dan Maud en Irma.
Ja, hier ben je alleen maar arrogant als je denkt dat je ver komt. Dat merkt je ook bij Boris dat hij zich inhoudt in zn antwoorden om niet arrogant over te komen. Maar met zelfverzekerdheid is niets mis en dat vinden Amerikanen blijkbaar ook.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:39 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Precies, en het is gerelateerd aan de "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" mentaliteit in Nederland. Over het algemeen houdt het Nederlanse volk niet van mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken, en voelen we vaak mee met de underdog. In tegenstelling tot Amerika waar men juist heel erg van een "winner" houdt, en zodra iemand populair wordt krijgt die alleen maar meer fans omdat men daar graag bij het kamp van de winnaar zit. Zie bv. die John Kerry die vanuit het niets ineens alles naar zich toe trok. Meelij stemmen zal denk ik in de VS veeeeel minder gebeuren dan hier. Als iemand slecht is en en het niet verdient om te winnen gaan mensen daar er ook niet voor stemmen. Raar volk zijn wij Nederlanders...![]()
ze heeft weinig uitstraling, dieze met haar stem een beetje verbergt...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik hoor heus wel dat ze een goede stem heeft, maar op de een of andere manier vind ik er geen flikker aan. En die droevige pogingen van de stylisten om haar 'vlot' over te laten komen, brengen bij mij het schaamrood op de kaken.
Dat stylen schiet inderdaad niet op. Laat Maud gewoon haar zelf blijven. Daar komt ze uiteindelijk veel verder mee.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik hoor heus wel dat ze een goede stem heeft, maar op de een of andere manier vind ik er geen flikker aan. En die droevige pogingen van de stylisten om haar 'vlot' over te laten komen, brengen bij mij het schaamrood op de kaken.
JK is een stomme flapdrol.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ga jij es ff snel wat beter opletten op wie er nu wel en geen gangsta is... JK is duidelijk geen gangsta...
Dat zou wel héél erg zijnquote:Op zondag 14 maart 2004 00:41 schreef schatje het volgende:
Zul je meemaken dat Alice uiteindelijk toch hoger gaat eindigen dan Maud en Irma.
Precies. Het is gewoon een onopvallend typje en ze zag er ook helemaal niet blij uit in het felroze met een rare pony.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat stylen schiet inderdaad niet op. Laat Maud gewoon haar zelf blijven. Daar komt ze uiteindelijk veel verder mee.
iig geen gangsta... hij gedraagd zich als een ster, terwijl hij dat nog lang niet is... verder ben ik niet onder de indruk van hem qua zang, maar uitstraling heeft ie wel..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:43 schreef schatje het volgende:
[..]
JK is een stomme flapdrol.
Oh sorry, was ik in de war met 50 cent?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ga jij es ff snel wat beter opletten op wie er nu wel en geen gangsta is... JK is duidelijk geen gangsta...
Als we toch gaan vergelijken, vond David vorig jaar veel beter!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:43 schreef schatje het volgende:
[..]
JK is een stomme flapdrol.
Iedereen in Nederland moet bescheiden zijn. Dus als Boris nu gaat zeggen dat hij zichzelf heel goed vindt (wat ook zo is) verliest hij een hoop stemmen omdat hij dan 'arrogant' zou zijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, hier ben je alleen maar arrogant als je denkt dat je ver komt. Dat merkt je ook bij Boris dat hij zich inhoudt in zn antwoorden om niet arrogant over te komen. Maar met zelfverzekerdheid is niets mis en dat vinden Amerikanen blijkbaar ook.
Niet te verwarren met de misplaatse arrogantie van Alice!
Saai is niet altijd saai (Johan Cruijf uitspraakquote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precies. Het is gewoon een onopvallend typje en ze zag er ook helemaal niet blij uit in het felroze met een rare pony.. Dan maar saai hoor.
.
Als de jury haar genadeloos blijft afkraken wel. Dat levert idd stemmen op. Die zielige Alice enzoquote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dat zou wel héél erg zijn![]()
vastquote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh sorry, was ik in de war met 50 cent?
Inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, hier ben je alleen maar arrogant als je denkt dat je ver komt. Dat merkt je ook bij Boris dat hij zich inhoudt in zn antwoorden om niet arrogant over te komen. Maar met zelfverzekerdheid is niets mis en dat vinden Amerikanen blijkbaar ook.
Niet te verwarren met de misplaatse arrogantie van Alice!
Vond haar haar en kleding wel beter dan vorige week. Vind het ook onzin dat ze die opmerking over "meer Maud zien" maar steeds uit de kast blijven trekken.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Maud is zeker oke.
Alleen hebben ze haar zo vreselijk toegetakeld. Kind ziet er niet meer zo beeldig uit. Zonde.
mee eens...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als we toch gaan vergelijken, vond David vorig jaar veel beter!
Strax komt Alice nog op tv met een clip... AAAAAAAAARRRRRHHHHH.. ik kan nu al niet meer slapenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dat zou wel héél erg zijn![]()
Stom volk zijn wij.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Als de jury haar genadeloos blijft afkraken wel. Dat levert idd stemmen op. Die zielige Alice enzo![]()
![]()
.
offtoptic:quote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh sorry, was ik in de war met 50 cent?
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Saai is niet altijd saai (Johan Cruijf uitspraak).
Ik niet. Ik vond David vorig jaar erg goed hoor, maar zowel qua uitstraling als stem vind ik hem minder.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als we toch gaan vergelijken, vond David vorig jaar veel beter!
wat een koppel is dat zegquote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
. Ze is iig niet saai genoeg voor Frank.
.
Idd, kom maar hierheen Maudquote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wat een koppel is dat zeg
Ha! Frank! Waar was hij vandaag?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Frank is lachwekkendquote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Was mooi om te zien idd.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:46 schreef Dizer het volgende:
Vonden jullie het ook zo leuk dat Alice zo uitgebreid met haar neus zat te spelen?
Ik vind de engelse uitspraak van JK niet echt goed, wel een goede zangstem en duidelijk een entertainer, maar moet echt werken aan zijn uitspraak..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond David vorig jaar erg goed hoor, maar zowel qua uitstraling als stem vind ik hem minder.
Maud snap ik wel. Frank niet.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wat een koppel is dat zeg
Begrijp niet wat ze in 'm ziet.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Werd er niet warm of koud van.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:46 schreef Dizer het volgende:
Vonden jullie het ook zo leuk dat Alice zo uitgebreid met haar neus zat te spelen?
soort zoekt soort ofzow..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Begrijp niet wat ze in 'm ziet.
Frank is okay. Hij zou eigenlijk in de finale moeten. Payback-time voor Jim.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Frank is lachwekkend
Als Alice nou gewoon met d'r zelf gaat spelen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ik begrijp niet wat hij in haar ziet.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Begrijp niet wat ze in 'm ziet.
Ha ha, ik zat samen met mijn vrouw te kijken, en hoewel zij (als allochtone) wel een beetje een zwak voor JK heeft, was dat iets wat ze meteen opmerkte: slechte uitspraak van z'n Engels.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:48 schreef Dizer het volgende:
Ik vind de engelse uitspraak van JK niet echt goed, wel een goede zangstem en duidelijk een entertainer, maar moet echt werken aan zijn uitspraak..
Leuk he.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:50 schreef NiNi het volgende:
Ben trouwens zelf verbaasd over het heftige gevoel wat zo'n doosje op tv in mij losmaakt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |