mag wel. telt alleen niet meer mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:38 schreef stay_fun het volgende:
oh we mogen niet meer bel-luh
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
mag wel. telt alleen niet meer mee.
combinatie van beiden denk ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:39 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af of de 'voorspelling' van de jury is wat zij denken of wat zij hopen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:39 schreef R_ON het volgende:
Ik heb mijn Zwaai-smiley voor Alice Eric al klaar staan
Hoop dat die vanavond al gebruikt kan worden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:39 schreef R_ON het volgende:
Ik heb mijn Zwaai-smiley voor Alice al klaar staan
wat ik zei.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Meiden bellen nou eenmaal meer dan jongens en stemmen vooral op uiterlijk en veel minder op zangtalent.
Anders ik welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat die vanavond al gebruikt kan worden.
Mja die was idd niet best, het zal tussen Alice en Eric gaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:39 schreef Intronic het volgende:
Hoop dat Eric er uit gaat.
Jij hoopt echt dat mensen gaan happen he?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Maar dat zal niet gebeuren denk ik. Het is vast wel : Alice![]()
Meiden bellen nou eenmaal meer dan jongens en stemmen vooral op uiterlijk en veel minder op zangtalent.
Marky my words.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik lach me dood als Alice inderdaad heel veel sympatie-stemmen heeft gekregen en niet eens op de kruk belandt.
Maar dat zal niet gebeuren denk ik. Het is vast wel : Alice![]()
Ik ben ook bang dat Alice nog niet weggaatquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Marky my words.
Alice gaat (nog) niet weg.
ze verwwacht dat volgens mij zelf ook niet.
misschien wel op de kruk maar ze vond zichzelf erg goed.
wat een schreeuw wijf is die tooske toch
Ik hoop Borisquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:42 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Mm, wie zal er uit vliegen: Boris of Marlies? Dat wordt spannend.
Vertel dat maar aan de gouverneur in Floridaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Alsof het nog handmatig geteld moet worden![]()
we hebben computers RTL4
naja dan volgende week.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat Alice nog niet weggaat.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop Boris![]()
ROFLquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:44 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de gouverneur in Florida
LoLquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:45 schreef R_ON het volgende:
Reinout heeft zich voor de show afgetrokken. Ik zie het aan z'n gezicht.
En Tooske heeft de Tarzan gebruikt.
ik hoop het en dat Boris er dus uitligt!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:46 schreef stay_fun het volgende:
Wat een prutsers, zouden ze een computer storing hebben
Ja, dus? Alle stemmen worden toch geteld? Of het verschil nu 1 of 10000 stemmen is, boeit he-le-maal niets.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:44 schreef stay_fun het volgende:
bullshit, op een stem kan er heus wel iemand afvallen
Zoiets jaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:46 schreef Magics het volgende:
Het duurde langer, de eerlijke uitslag was niet naar wens dus er moest wat gesjoemeld worden
Dat bedoel ik juist, dan hebben ze toch echt wel een uitslag direct klaar liggen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dus? Alle stemmen worden toch geteld? Of het verschil nu 1 of 10000 stemmen is, boeit he-le-maal niets.
Nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:48 schreef schatje het volgende:
Hmmz, niet terecht.
komt vooral door het vrouwelijke publiek dat stemt. Daarom hebben internationaal maar weinig vrouwen gewonnen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar! Komen er wéér 3 meiden op de stoel???
Maud is al onterecht
Ik niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit te shaken hier......ik hoop zo dat Alice door is!
nou ja ik hoop hetquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
eric op de kruk
ik zweer het
top he!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:51 schreef Magics het volgende:
JAAAAAAAAAAAA Alice door !!!
En inderdaad. Maud, Irma, Robin op de stoel. Van die drie vond ik Robin verreweg het slechtst, hopen maar dat die eruitvliegt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:50 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Het lijkt erop dat de fans van Erik en Alice door hadden hoe afgrijselijk slecht ze waren, en dus echt HEEL erg veel hebben gestemd. Waardoor nu Maud en Irma op de stoel terechtkomen
Well duuuhhhquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Jaaaaaaa! Het is nu wel duidelijk dat die lui frauderen.. Bloody Alice meer stemmen dan Irma??!!
.
Duidelijk fraude. Ik was zo naief om te geloven dat Idols de stemming NIET manipuleerde, maar dat is dus mooi wel zo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
en dit snap ik dus he-le-maal niet.
Alice is al bezigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef _bigmac_ het volgende:
haha al die breezersletjes gaan huilen.
Ja.. Alice kreeg de "pitty-vote"...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Denk toch dat iedereen medelijden had met AliceBtw
Alice had er nu uitgemoeten. Volgende week Erik en dan pas Robin.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
WIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ik scheet in m'n broek. Maud en Irma op de krukken. En dan. Robin.
. eruit. Ik hou van Idols.
Nou dat kan je wel zeggen jah! ik had dit zeker niet verwacht.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef Jerruh het volgende:
deze avond ging mijn verrassing te boven!
Zou nog best eens waar kunnen zijn ook. Iedereen uit het dorp is al over dr heen geweest.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef BB-King het volgende:
Alice heeft alle gozers die voor haar bellen beloofd te pijpen schijnt het gerucht te zijn.
dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef BB-King het volgende:
Alice heeft alle gozers die voor haar bellen beloofd te pijpen schijnt het gerucht te zijn.
IRMA op de kruk sloeg imho echt nergens op, maar jah ik had deze uitslag ook echt NIET verwacht.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Robin zong vorige week al heel slecht... deze week kreeg hij wonderlijk genoeg een herkansing. Zong opnieuw heel slecht, dus zeer terecht eruit. Ik ben blij dat het NLse bellende publiek toch nog een beetje smaak heeft, al had Irma natuurlijk niet op die stoel moeten zitten, maar Erik of Alice.
Juist wel. Jim had vorig jaar ook niet eens bij de laatste 10 moeten zitten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
Robin is zowat de Jim van deze Idols editie, klopt al niks van dat hij eruit is
Lieve Inso. Het maakt niet uit! Irma had eruit kunnen liggen. Of Maud.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
Alice had er nu uitgemoeten. Volgende week Erik en dan pas Robin..
Ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef -Wepeel2- het volgende:
Irma heeft denk ik een te volwassen uitstraling voor Idols.
En dat verwende geblaat moeten aanhoren. Dat is nog veel erger.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef pluisje het volgende:
WTF??
Nog een week tegen die plofkop van Alice aankijken?
Je blaat onzin.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist wel. Jim had vorig jaar ook niet eens bij de laatste 10 moeten zitten.
ja ik ook!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:56 schreef Magics het volgende:
Ik ben echt blij dat ik dat smsje voor haar gestuurd had!
Anders ik welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:58 schreef Magics het volgende:
Ik ben ECHT blij dat Irma er nog is !!
Als ik dat had geweten had ik ook even gebeldquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef BB-King het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook!
Wie zei dat ook alweer???? Sms-en voor alice is weggegooid geld???
NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Robin!
![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:54 schreef -Wepeel2- het volgende:
Robin eruit en Alice niet eens op de stoel!
Als Irma eruit gegooid zou zijn, dan zou ik niet eens meer kijken.
Hoewel, nu misschien ook niet meer. Kom op zeg: ALICE!
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef Solinski het volgende:
hebben ze wel snel gemonteerd trouwens, dat afscheidsfilmpje van m
Was jij ook zo zenuwachtig en bang?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:58 schreef Magics het volgende:
Ik ben ECHT blij dat Irma er nog is !!
Ze gaf vorige week ook al toe dat Robin niet zo goed zong.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:59 schreef Loesje29 het volgende:
Wat zal Irene Moors over de zeik zijn.
Als de uitslag volgens het publiek was gepakt, was dat inderdaad weggegooid geld. Nu hebben ze de keuze van de programmamakers genomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook!
![]()
Robin!
![]()
![]()
Doe even normaal joh!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:59 schreef R_ON het volgende:
hoertje Alice.
Ik ben echt nog nooit zo zenuwachtig geweest bij een Idolsuitslagquote:Op zondag 14 maart 2004 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Was jij ook zo zenuwachtig en bang?
Ja Robin ja ....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:00 schreef Els_saai het volgende:
Oh nee, niet Robin.
Het smeert wel de keel, gaat ze misschien toch nog beter zingenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef BB-King het volgende:
Nee hoor. Ze kreeg zeer terecht stemmen omdat ze zo zeer onterecht finaal werd afgemaakt door HJ. Ik had zelf al bijna voor haar gebeld, terwijl ze voor mij ook eigenlijk op de kruk had gemoeten. Misschien dat HJ hiervan leertquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef Loesje29 het volgende:
Dat Alice niet op één van de krukken zat, is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Nepzooi.
Ik heb voor IRMA gestemd vandaag hoor, niet voor Alicequote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook!
![]()
Robin!
![]()
![]()
Wie is er nou de hoer dan? Marlies toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:59 schreef R_ON het volgende:
hoertje Alice.
Lieve Tom, het is belachelijk dat Irma op die kruk zat. Het is belachelijk dat ik over een week wéér naar dat gejengel van Bloody Alice moet luisteren.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lieve Inso. Het maakt niet uit! Irma had eruit kunnen liggen. Of Maud.
Nou, dan toch veel liever dat nonzangtalent Robin.
Tuurijk, jury kraakt Alice af en ze komt niet op de kruk, moet wel doorgestoken kaart zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:59 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Inderdaad!
Voor mij is t een feit: Idols is doorgestoken kaart!!!!!!!!![]()
Het evenaarde Hind - Jim vorig jaar.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:00 schreef BVO het volgende:
Ik ben echt nog nooit zo zenuwachtig geweest bij een Idolsuitslag
Jerruh! Het goede beeld wat ik van je had!? Wat doe je?! Meikequote:Op zondag 14 maart 2004 00:01 schreef Jerruh het volgende:
ik mis meike.
haha geslaagde opmekring tussnedoorquote:Op zondag 14 maart 2004 00:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jerruh! Het goede beeld wat ik van je had!? Wat doe je?! Meike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |