Ik kan wel goed Photoshopquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:43 schreef Lortnoc het volgende:
photoshop hattrickers die hier aan mee willen werken?
Ben ook wel voorstander om jouw logo te gebruikenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:07 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
Ik kan wel goed Photoshop
dus als ik ergens mee van dienst kan zijn
zet logo eens in de begin post
Done. Weet alleen niet door het ontbreken van de faq hoe je 'm clickable kunt maken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:07 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
Ik kan wel goed Photoshop
dus als ik ergens mee van dienst kan zijn
zet logo eens in de begin post
[ url = adres om naar toe te linken ] [ img ] adres van plaatje [ /img ] [ /url ]quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:39 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Done. Weet alleen niet door het ontbreken van de faq hoe je 'm clickable kunt maken.
Heb jij ook ondersteuning voor PHP en een MySQL database? Ik wil wel even kijken wat ik inelkaar kan zetten voor een mooi Fok!Fed website, heb het over een week of 2 een stuk minder druk met school en dan moet ik wel tijd kunnen maken om ermee bezig te gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:55 schreef Grumpey het volgende:
ik kan ook nog wel website hosten, heb ruimte voor +/- 120 mb...
maar zo'n ding in mekaar knutselen gaat me slechter af
Deze? :pquote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Tips met ... of een verkiezing van Kantinejuffrouw van de week (= lekker wijf met wat foto's).
idd.. hij scoort er nu al 2,5 per wedstrijdquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:26 schreef GRUMBLER het volgende:
in minder wedstrijden ook nog dan....
ja zoietsquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:27 schreef Grumpey het volgende:
2,5? die halve zijn mislukte penalties ofzo?
haha oepsquote:Op maandag 22 maart 2004 13:41 schreef engessa het volgende:
En ik ben dus zo handig geweest om 2x een jaar te betalen..
dat kan je toch wel laten terugstorten?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:41 schreef engessa het volgende:
En ik ben dus zo handig geweest om 2x een jaar te betalen..
Ik tel er nog steeds maar negenquote:Op maandag 22 maart 2004 13:38 schreef GRUMBLER het volgende:
huh kan toch alleen maar per jaar??
(btw de fokfederatie heeft vanaf nu 10!! leden...ghi)
je vergeet toto-competitie?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:32 schreef Lortnoc het volgende:
Over de site: Hebben er mensen ideeën over een goede menustructuur (kopjes e.d. / volgorde, namen v.d. links), de volgende dingen moeten er iig in:
-home
-introductie
-leden (verhaaltje over alle leden / hattrickende fokkers)
-fok! cup
-fok! rankings
-fok! ladder
-fok! hattrick @ irc
-fok! hattrick @ forum
-fok! fed
-links
Als je nog meer zaken hebt die erop moeten komen...laat maar horen. Als we er een beetje uit zijn wil ik difference graag vragen een mooi menu in elkaar te shoppen, bijv. met dat lettertype uit het logo.
Wil nu toch wel een beetje concreet aan de gang gaan met de site en als die klaar is met bijv. een ladder en rankings.
leuk leuk leukquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:32 schreef Lortnoc het volgende:
Over de site: Hebben er mensen ideeën over een goede menustructuur (kopjes e.d. / volgorde, namen v.d. links), de volgende dingen moeten er iig in:
-home
-introductie
-leden (verhaaltje over alle leden / hattrickende fokkers)
-fok! cup
-fok! rankings
-fok! ladder
-fok! hattrick @ irc
-fok! hattrick @ forum
-fok! fed
-links
Als je nog meer zaken hebt die erop moeten komen...laat maar horen. Als we er een beetje uit zijn wil ik difference graag vragen een mooi menu in elkaar te shoppen, bijv. met dat lettertype uit het logo.
Wil nu toch wel een beetje concreet aan de gang gaan met de site en als die klaar is met bijv. een ladder en rankings.
oh vandaar.. tja, ik vond het er gewoon apart uitzienquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:28 schreef Lortnoc het volgende:
Dat latijn is gewoon standaard opvulling wat veel devvers gebruiken bij het ontwerpen van pagina's. De site is ook nog in aanbouw dus he.
[ot]quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:04 schreef nicomart het volgende:
kijk maar (rare teksten ook op sommige pagina's)
laat ik het zo zeggen het moet imo vooral niet op de GOTsite lijken, alleen om plagiaat te voorkomenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
leuk leuk leuk
volgens mij kunnen we dit veel beter als de GOT-hattrickers
![]()
kijk maar (rare teksten ook op sommige pagina's)
500 jaar? oh gelukkig heb ik dan nix gemistquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:36 schreef qyn het volgende:
[..]
[ot]
Dat zijn geen rare teksten.. Lorem Ipsum gebruiken we al praktisch 500 jaar als dummy-tekst
[/ot] -edit- te laat
De inhoud is vooralsnog prima om mee te beginnen.. Met 11 leden wordt het ook wat met de federatie! Nog even en we zijn de grootste van Nederland
![]()
gokje: fotosoepquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:46 schreef TimmyAsd het volgende:
kan geen logo maken helaas... hoe heb je dta gedaan?
Had daar zelfs een verzamelplaatje van gemaakt. Zal 'm straks posten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:05 schreef nicomart het volgende:
ik vind het trouwens wel leuk om te zien welke logo's de supporters hier van Fok! hebben...
hier alvast de mijne
[afbeelding]
leuk... hoe lang duurt straks bij jou?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:35 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Had daar zelfs een verzamelplaatje van gemaakt. Zal 'm straks posten.
Uploaden ging vrijdag niet helemaal lekker en ik ben verder het weekend weg geweest. Als ik morgen weer op m'n kamer ben zal ik nog eens kijken.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
leuk... hoe lang duurt straks bij jou?![]()
hehe.. just kiddingquote:Op maandag 29 maart 2004 21:53 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Uploaden ging vrijdag niet helemaal lekker en ik ben verder het weekend weg geweest. Als ik morgen weer op m'n kamer ben zal ik nog eens kijken.
Je bent bij deze toegelaten tot de Federatiequote:Op vrijdag 2 april 2004 22:17 schreef Gabberhead het volgende:
Ik heb mezelf er ook maar eens ingeschopt
Voorlopig bevalt het supporteren me wel...
Top!quote:Op maandag 5 april 2004 19:58 schreef Grumpey het volgende:
ik ga mijn ratings-competitie denk ik maar eens uitwerken, het blijft een amateur systeempje uiteraard, maar dat maakt het niet minder leuk denk ik....
hehe, ik was ook begonnen met wat vragen op te stellen voor het team v/d week onderdeel maar dit komt zoveel overeen dat ik m'n lijstje maar schrapquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:15 schreef Lortnoc het volgende:
Nog een paar vragen erbij zou leuk zijn, dus bedenk wat! Wie wil volgende week de eerste zijn die alles gaat beantwoorden (sowieso post hier maar ff als je interesse hebt om ooit mee te doen, wat uitgebreidere antwoorden zijn wel leuk natuurlijk)?
BTW We hebben weer een nieuw lid in de fed!
Neede-Radicals (143076), uit de V nog wel
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:07 schreef Fugie het volgende:
zo, ik heb ff de site van lortnoc onder handen genomen. De basisstructuur is veranderd en ik wou high flying knoppies maken maar dat is niet gelukt dus zijn ze maar gaar en troep.
http://home.planet.nl/~linde308/fokfed/
Beide nieuwe gedeelten zien er gaaf uit!quote:Op zondag 16 mei 2004 14:24 schreef Fugie het volgende:
oja, kan diegene die het logo heeft gemaakt dat misschien iets breder maken. Dan vult het de kop wat meer![]()
*site geupdate, leden en team van de week sectie zijn gemaakt.
bij mij komt ie ook vrij klein over.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:10 schreef Grumpey het volgende:
ik zoou wel het kader van team van de week ietsje groter maken....komt op mijn scherm nogal klein over, weet niet of het aan mijn browser ligt, dat kan natuurlijk ook
ja dat vondt ik zelf ook niet niet helemaal goed staan, maar ik had ff geen idee om het anders te doenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:06 schreef Vision het volgende:
[..]
bij mij komt ie ook vrij klein over.
Als ik kampioen word meld ik mezelf ook aan als HT Supporter
Ik zou in ieder geval de tekst [Elke week .. interview] en de tekst daaronder (ARCHIEF en links) mee laten scrollen op de 'team v/d week' pagina, dan is het voorlopig wat beter leesbaar..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat vondt ik zelf ook niet niet helemaal goed staan, maar ik had ff geen idee om het anders te doen
gewoon een topic openenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:32 schreef sir_dalord het volgende:
JOEHOE!!!
ben supporter vanaf vandaag
en heb maar meteen gesolliciteerd voor de federatie
ps,
is er iemand die een logo voor me wilt maken?
Welkom, 18e lid!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:32 schreef sir_dalord het volgende:
JOEHOE!!!
ben supporter vanaf vandaag
en heb maar meteen gesolliciteerd voor de federatie
Nico! Snel! Er staat een sollicitatie klaar voor de Federatie! Doe je verhaal!quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:40 schreef nicomart het volgende:
wanneer mag de oprichter van de federatie nou zijn verhaal doen?![]()
![]()
oy, fugiequote:Op woensdag 9 juni 2004 21:54 schreef Fugie het volgende:
leuk id maar hou wel rekening met divisies enzo, scheelt ontzetten natuurlijk want op dit moment zou een team van de week dus gewoon het team van tikie terug zijnKzou het niet zo gecompliceerd maken, gewoon elke week een ander Fok! Fed allstar team maken, en gewoon 1 persoon, want rouleren gaat echt niet werken.
maar we kunnen bijvoorbeeld ook 1 speler per team doen..quote:Maar wat als 1 team elke week de beste spelers heeft![]()
Elk team kan per week maar maximaal 2 spelers in het team van de week hebben. Dus er zijn kansen genoeg om 1 van je spelers in het team te hebben
lange dag gehadquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oy, fugie
[..]
maar we kunnen bijvoorbeeld ook 1 speler per team doen..
tis wel handig om iemand achter de hand te hebben jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:07 schreef sir_dalord het volgende:
[quote]Op woensdag 9 juni 2004 22:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
lange dag gehad![]()
![]()
[/quote
![]()
misschien heb je wel gelijk in dat 4 coachen systeem...
misschien 1 hoofdcoach en een assistent-coach? altijd leuk extraatje...
of draaf ik nu door?![]()
wat dacht je van deze opzet? Ik heb het aantal spelers en het aantal coaches veranderdquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
tis wel handig om iemand achter de hand te hebben ja
ik ga ff kijke of ik iets leuks kan doen in de fed site ervoor
gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:27 schreef Fugie het volgende:
doe eens msnen tegen mij, email staat in profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |