abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17668733
- Bezuinigingen op reclassering (preventie van criminaliteit en dus van kosten).

- Accijnzen sterke dranken verhogen, terwijl er daarna minder accijns werd opgehaald.

- Sommige medicijnen niet meer vergoeden zoals paracetamol. Vandaag werd bekend dat dokters nu duurdere medicijnen voorschrijven, die wel vergoed worden.

Dus ik zeg: kabinet ga zo door met deze zogenaamde besparingen, en dit hele land gaat naar de klote inclusief de extra overheidskosten als gevolg van deze zogenaamde besparingen. Wie heeft er nog meer van dit soort voorbeelden, en vinden jullie het net zo kortzichtig.
pi_17669052
Ik heb hem al vaker genoemd: onderwijs. Gevolg is dat we geen goed geschoold personeel meer hebben in de technische sector, deze bedrijven verhuizen dus allemaal naar het buitenland. Ook in andere sectoren kunnen mensen steeds minder.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 17:26:10 #3
52608 dr.strangelove
Wo ist mein fahrrad??
pi_17671219
Ik denk dat verder bezuinigen een averechts effect heeft.
Als de kosten van de burger stijgen daalt zijn koopkracht. wanneer zijn koopkracht daalt delft de economie het onderspit. We zitten met de rug tegen de muur financieel gezien. Dus onze afdracht europa lijkt me geschikt om te halveren.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 22:54:07 #4
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_17697676
Dat weten ze in Den Haag ook wel man, maar op papier moeten we toch onder die 3% blijven. Het lijkt wel een mantra van dit kabinet. Iets wat ik helemaal niet begrijp overigens maar das weer off topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')