Wat een bullshit. Ik ben in juni in Calabrie helemaal geen Nederlanders tegen gekomen. Is toch ook Europa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet in Europa op vakantie, dan kom ik teveel Nederlanders tegen.
Verder nooit moeite om goede restaurants te vinden als je de aloude truc toepast eet waar de locals eten en loop door als je toeristen ziet zitten.
Leuk voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik ben in juni in Calabrie helemaal geen Nederlanders tegen gekomen. Is toch ook Europa.
Uh, oke. Ik maak zelf wel uit waar ik naartoe ga op vakantie, maar toch bedankt voor de suggestie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker! Ga jij lekker naar Thailand met al die andere "avontuurlijke" Nederlanders.
Ja, ik bedoel dat je van die ongefundeerde onzinnige meningen neer zet. Er zijn genoeg plaatsen in Europa waar je geen Nederlanders tegen komt, en heel veel plaatsen buiten Europa waar je ze wel tegenkomt. Dan slaat zo'n opmerking nergens op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, oke. Ik maak zelf wel uit waar ik naartoe ga op vakantie, maar toch bedankt voor de suggestie.
Ach, het is slechts 1 van de argumenten die meetellen. Maar als ik voor ieder statement allerlei nuanceringen moet aanbrengen (en de rest van fok dat ook zou doen) wordt het niet echt een leesbaar geheel he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat je van die ongefundeerde onzinnige meningen neer zet. Er zijn genoeg plaatsen in Europa waar je geen Nederlanders tegen komt, en heel veel plaatsen buiten Europa waar je ze wel tegenkomt. Dan slaat zo'n opmerking nergens op.
Je kan het wel eens proberen tog, kan weinig kwaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, het is slechts 1 van de argumenten die meetellen. Maar als ik voor ieder statement allerlei nuanceringen moet aanbrengen (en de rest van fok dat ook zou doen) wordt het niet echt een leesbaar geheel he?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zullen we Knut lekker op zijn zolderkamer laten schuimen en het weer over Sicilië gaan hebben?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef SeLang het volgende:
Maar goed, hier moet je dus naartoe
[ afbeelding ]
Ik herinner me dat daar ook een meisje lag van een jaar of vijf. Dat zag er echt uit of ze maar net een paar uur dood was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
oeeh fascinatingquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Zie oa. video in mijn post hierboven.en http://en.wikipedia.org/wiki/Capuchin_catacombs_of_Palermoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeeh fascinatingben in rome ook in een cappucijner cripte geweest maar dat waren skeletten, dit zijn mummies
tell me more, hoe heet het en waar vind ik het
kan m even niet bekijken, ben @ workquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zie oa. video in mijn post hierboven.en http://en.wikipedia.org/wiki/Capuchin_catacombs_of_Palermo
Weet je iig. waar je nu voor werkt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan m even niet bekijken, ben @ workmaar in palermo dus
ik ga erheen volgende week
preciesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Weet je iig. waar je nu voor werkt.
lijkt me sowieso ook wel gaaf om een stuk met de trein te reizen ( ondanks dat we een auto hebben) dus misschien is dat wel een optie als we naar palermo gaan. auto parkeren bij een treinstation n stuk verderop en t laatste stukje treinen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef Hyperdude het volgende:
Bij een Centro Storico waar je niet in mag met de auto, is parkeren meestal goed geregeld.
Als je bv. Palermo niet in durft, ben je al snel op buitenwijken/industrieterreinen aangewezen. Of P+R bij een station indien aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |