dat is tegen het schurenquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Aaaahhhh, springt erin!!Shit, wie heeft er zoveel vet opgesmeerd
Want?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Goeienavond!
We drinken er één op Midas Dekkers.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG heeft oude Thunderdome cassettes gevonden voor morgen in de bus!![]()
Omdat die er weer eens in geslaagd is mij hard te laten lachen. Op de vroege ochtend nog wel, kort interviewtje in AD waarin hij reageert op het LPF-voorstel bestialiteit strafbaar te maken. Volgens Midas is het niet erg om af en toe een aantrekkelijk schaap te nemen, als je niet aan de dochter van de buurman mag zitten.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Want?
Bluezz heeft met haar onmetelijke voetbalkennis natuurlijk niet doorgehad dat dat een ajax-shirtje moest zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:53 schreef pfaf het volgende:
AAAHHHHH
PSV shirt in de OP
vannacht om half 7 zie ik je hier weer??quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:42 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond. Kom net thuis, moet ovber 50 minuten al weer in t café zitten om PSV te zien. Wil eigenlijk ff slapen, maar moet ook nog douchen en tanden poetsen enzo (vannacht niet thuis geslapen, nee niet wat jullie willen denken). Pfff, het leven is vermoeiend. En vannacht gaat het weer laat worden op het binnenstebuiten achterstevoren op zn kop feest ofzoiets...
het leven:
Wat hebben die studenten van tegenwoordig toch een zwaar leven.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:42 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond. Kom net thuis, moet ovber 50 minuten al weer in t café zitten om PSV te zien. Wil eigenlijk ff slapen, maar moet ook nog douchen en tanden poetsen enzo (vannacht niet thuis geslapen, nee niet wat jullie willen denken). Pfff, het leven is vermoeiend. En vannacht gaat het weer laat worden op het binnenstebuiten achterstevoren op zn kop feest ofzoiets...
het leven:
Hee!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Studenten moeten ze korten op hun stufi.
Nee vroeger, toen hadden ze het zwaar! Nu houdt mn stufi al na vijf jaar op! En laat ik maar niet over Nijs gaan beginnen, want dan loopt het hier uit de hand...quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat hebben die studenten van tegenwoordig toch een zwaar leven.
Dank jequote:Op donderdag 11 maart 2004 19:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat vervelend allemaal Erik
Enjoy!
Jij verwijst nu naar stufi uit het zwart-wit tijdperk toen de vissen nog rechtop liepenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee vroeger, toen hadden ze het zwaar! Nu houdt mn stufi al na vijf jaar op!
Dat zegt mn moeder ook altijd over mijquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Studenten zijn zelfdestructief, dat moet je niet promoten.
Een echte student drinkt Jager of Pitt bier!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:54 schreef ErikT het volgende:
Hee!Hoe komt Heineken dan aan z'n omzet (Heineken en Interbrew zijn gewoon de twee meest door de overheid gesponsorde bedrijven in Nederland, alleen op slinkse wijze
)
Kijk, met jou kan ik altijd pratenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Een echte student drinkt Jager of Pitt bier!
Dat is goedkoper en beter te drinken dan Heineken!
Justcock Teasing TongNeusBeebquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:52 schreef tong80 het volgende:
Kampioenen topic en dan een foto van een PSV Baby ?
Ik vergeef het Bluezz. Met moeite.
Inderdaad .. als jij Heineken drinkt kan er nog best gekort wordenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
krijg ik toch ineens een dronken ideequote:Op donderdag 11 maart 2004 19:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik altijd praten![]()
Gisteren en eergisteren Pitt gedronken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb ik al eens over gedacht, een cafe waar ze alleen cheapy bier van de tap hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:07 schreef ErikT het volgende:
Zou wat zijn, voor 50 cent een glaasje Pitt
WHAHAHAquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb ik al eens over gedacht, een cafe waar ze alleen cheapy bier van de tap hebben.
Een soort van indrink-cafe!
Enige probleem is dat je dan dus ongetwijfeld ook alcoholisten en zwervers binnen zult krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:09 schreef pfaf het volgende:
strak plan.
Iedereen mee eens?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:11 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we de prijs verlagen in Hools?
Bierrrrrrr voor 50 € cent
Sssst, daarom!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Nou, dat is nog al wat...
er zitten er maar 3
Moet je geen ER kijken?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Nou, dat is nog al wat...
er zitten er maar 3
Jouww krijgt ik nog wel joggie op 3 áprilquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:28 schreef Eilanden het volgende:
Moet je geen ER kijken?
* Eilanden schuift 1 Cool over de bar naar Inquistor87quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:30 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik wil er ook wel 1.
* Eilanden fluistert naar Bloesie dat de mini meet op 3 april isquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jouww krijgt ik nog wel joggie op 3 ápril
Dat is laag Bloes! Snel de datum veranderenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden fluistert naar Bloesie dat de mini meet op 3 april is![]()
Dat zegt ik.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:32 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden fluistert naar Bloesie dat de mini meet op 3 april is![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden schuift 1 Cool over de bar naar Inquistor87
Je vroeg er zelf om .. "doe mij er ook maar eentje"quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:34 schreef Inquistor87 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 22:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden schuift 1 Cool over de bar naar Inquistor87</div></blockquote>
Wat is een cool
.
Maar wat is een coolquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:37 schreef Eilanden het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 22:34 schreef Inquistor87 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 22:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden schuift 1 Cool over de bar naar Inquistor87</div></blockquote>
Wat is een cool
.</div></blockquote> Je vroeg er zelf om .. "doe mij er ook maar eentje"
Heb je tog lieffer dat ik me bloes verlaagt dèn?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:33 schreef Eilanden het volgende:
Op donderdag 11 maart 2004 22:32 schreef Eilanden het volgende:
[me=Eilanden]fluistert naar Bloesie dat de mini meet op 3 april is![]()
Dat is laag Bloes! Snel de datum veranderen
![]()
K heb de Indiana Jones DVD's, de 24 collection, en Dances with wolvesquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond iedereen.Nog 9 dagen wachten totdat ik miss. de Indiana Jones DVD's krijg. (Ik hoop het.)
Mind the . achter miss(chien)quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:45 schreef Eilanden het volgende:
Miss De Indiana Jones? Is dat een lekker wijf?
Pure luiheidquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mind the . achter miss(chien)
Neem even een kijkje in het meeting-topic, Doc.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:13 schreef Doc het volgende:
De arbeid zit er voor vandaag weer op. Biertje graag
-edit-quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Enne, Bluezz, ging ie wel goed vanmorgen?
Met die enorme paal! Je weet wel!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je topic in KLB.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik krijg ze morgenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond iedereen.Nog 9 dagen wachten totdat ik miss. de Indiana Jones DVD's krijg. (Ik hoop het.)
En ik heb ze alquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik krijg ze morgen![]()
![]()
Beter 1 mietje in je bed, dan 10 aan de paalquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:10 schreef DutchGooner het volgende:
mietje
Ook goedennacht,nog een ZA?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beter 1 mietje in je bed, dan 10 aan de paal
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
vannacht om half 7 zie ik je hier weer??
telt wakker blijven???quote:Op vrijdag 12 maart 2004 02:38 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft moeite met slapen.
Staat maar weer op en wacht tot het schaatsen begint. Althans probeert ie.
Meer van die gekken ?
Gitaarles om 4 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 04:05 schreef pfaf het volgende:
ik krijg op het moment gitaarles![]()
leraar en leerling goed bezopen, toch klinkt stairway to heaven mooi
JustMuts is beetje aan het eind van de week!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 06:21 schreef tong80 het volgende:
Trouwens goedemorgen alvast. Ben ik eens eerder dan justmuts.
Ja ja rustig weekend. Op de club waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:47 schreef just me het volgende:
[..]
JustMuts is beetje aan het eind van de week!
Nog even werken en dan heerlijk rustig weekend!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ja rustig weekend. Op de club waarschijnlijk.
Heb je het niet saaier ?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rustig weekend hier houdt zoveel in als om 16:55 korfballen, morgen, en huiswerk maken.
Dat zou het zijn geweest als ik niet moest korfballen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het niet saaier ?
het betere werk!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:59 schreef mitt het volgende:
zow, ik ga maar bijna even lekker een weekendje weg
Limburgquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
het betere werk!Waar ga je naar toe?
Sterkte Bjoro!!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:29 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro hijst zich in somber pak, grijs overhemd en zwarte stropdas en maakt zich klaar om met lood in de schoenen naar een begrafenis af te reizen !
Zie topic. Ik bedenk me nu dat dat volgens mij een werkweekend van vrouwlief is. In dat geval zeker geen SCUm-ARS voor mij...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:59 schreef DIGGER het volgende:
Wat doet DD met Ars-Scum? (zie meeting topic)?
helaas lopen er teveel mafkezen op deze wereld....echt niet normaal dit !!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Net een bekende via de mail gesproken uit Madrid. Zijn zus licht gewond door glas, verder alles goed. Hij is pislink, dat wel...
* Dylan Dog denkt weer terug aan zijn vakantie op Bali toen die bomaanslag was... Brrr.
Goede term digger !!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:29 schreef DIGGER het volgende:
Ik snap niet hoe 'mensen' anno 2004 denken dat ze goodwill voor hun doel/idealen kweken dmv dit soort aanslagen, waarbij juist de opinie van de media en het publiek zo vreselijk belangrijk zijn.
Erg goed! We hadden geen topplaatsen en ik vond dat de zanger even moest opwarmen, maar heb een zeer goede avond gehad! Thanks!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Sterkte Bjoro...
Hee DD, hoe was het concert van de Counting Crows?
En je hebt niet meer de leeftijd om je met een grote bek, al beukend en met de ellenbogen werkend een top plek te verschaffen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Erg goed! We hadden geen topplaatsen en ik vond dat de zanger even moest opwarmen, maar heb een zeer goede avond gehad! Thanks!
Nieuwe single wordt een NL-EN duet.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Las net dat Bløf ook van de partij was, moet mooi zijn geweest
En zonder noemenswaardige files ter plekke gearriveerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:23 schreef golfer het volgende:
* golfer duikt de auto in om Bloemendaal weer eens te verruilen voor Utrecht.
Welke allemaal?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heerlijk dat reviewen, dat was de 3e cd deze week
Flip Kowlierquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Welke allemaal?
Ik was ook al bezigquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
Leuk topic:
FOK! album top100 allertijden 2004
Hoe is de nieuwe Flip? Ocharme Ik was één van de beste platen van 2002.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Flip Kowlier
New Sector Movements
Twista
Gevarrieerd dus
Benieuwd naar jouw lijstje.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig
Van hoog niveau, al is het wederom totaal niet te verstaanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Hoe is de nieuwe Flip? Ocharme Ik was één van de beste platen van 2002.
Houd je me opde hoogte?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:12 schreef DIGGER het volgende:
Fiorentina - Palermo worden.
Da's toch je kroegquiz vriendinnetje?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:56 schreef ErikT het volgende:
Weekend!!!! Jammer dat ik in het weekend geen leven heb...o nee!! Winterstop afgelopen! Zondag hockeyen! En, jawel, morgen weer een date![]()
. Na ja date, dat meisje in Amersfoort, meer gewoon een vriendin. Leuk dus
. En vandaag nog alleen maar niksen
.
edit: bah, geen Mystic River en geen Elephant in Amersfoort. Iemand nog een bioscooptip? LIT heb ik al gezien.
Zal kijken of het lukt, want kan zijn dat ik vanaaf thuis langer doorwerk omdat er dit weekend verder niet vreselijk veel van zal komen ivm m'n programma.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Houd je me opde hoogte?Much appreciated!
Ach, als je eenmaal aan de dictie gewend bent, valt dat best mee vond ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Van hoog niveau, al is het wederom totaal niet te verstaan
Ja. Anderhalf nummer overleef je wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
DD, heb je Blöf overleefd?
Einde van de avond een uitslag satisfies me... En lukt het niet, ook geen probleem!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal kijken of het lukt, want kan zijn dat ik vanaaf thuis langer doorwerk omdat er dit weekend verder niet vreselijk veel van zal komen ivm m'n programma.
2 regels doen mij al rillen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja. Anderhalf nummer overleef je wel.
* Dylan Dog is niet zo ant-blof als jij, een paar nummers kan hij horen. Maar dan is hij het Zeeuwse geneuzel zat
Ik zal er aan proberen te denken als er van't zomer weer een hittegolf komt: Blof opzetten voor Methodmich.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
2 regels doen mij al rillen.
Das minder.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:06 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik heb volgende week toetsweek (de 22e) en k mocht 2 weken van te voren niet computeren om te leren. Ik heb vandaag pas mijn rooster gekregen van wat ik heb op welke dagen...... kortom dat wordt heel lang niet achter de pc
.
Precies! Jij let altijd wel goed op he? En dan ook nog een goed geheugenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's toch je kroegquiz vriendinnetje?
Ik heb ook iets gepost daar, 10 albums maar. De meesten bleken ook nog eens in die top 100 van vorig jaar te staan. Ben ik nou zo standaard?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
Leuk topic:
FOK! album top100 allertijden 2004
Niet bepaald, ik wil zelf, als ie uitkomt, naar Troy, maar dat is het voorlopig dan ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Precies! Jij let altijd wel goed op he? En dan ook nog een goed geheugen
Maarreh, niemand een bioscooptip?
Dat is dan wel weer goed.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zal er aan proberen te denken als er van't zomer weer een hittegolf komt: Blof opzetten voor Methodmich.
Big Fish schijnt heel goed te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb ook iets gepost daar, 10 albums maar. De meesten bleken ook nog eens in die top 100 van vorig jaar te staan. Ben ik nou zo standaard?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:06 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik heb volgende week toetsweek (de 22e) en k mocht 2 weken van te voren niet computeren om te leren. Ik heb vandaag pas mijn rooster gekregen van wat ik heb op welke dagen...... kortom dat wordt heel lang niet achter de pc
.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:42 schreef SCH het volgende:
Dag popjes, het is hier 25 graden, en bij jullie?![]()
Missen jullie me erg?
Ga je in Utrecht? In Rembrandt draait Runaway Jury en een vriend van me heeft hem destijds in de US gezien en was er erg enthousiast overquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Big Fishquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:07 schreef ErikT het volgende:
Ik ga dus in Amersfoort. Anders had ik het wel geweten: Elephant of Mystic River. Maar die draaien dus niet in Amersfoort. Runaway Jury ook niet.
Ben bang dat je dan toch een keuze moet maken uit films zoals Paycheck, Mona Lisa Smile of Cold Mountain....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:07 schreef ErikT het volgende:
Ik ga dus in Amersfoort. Anders had ik het wel geweten: Elephant of Mystic River. Maar die draaien dus niet in Amersfoort. Runaway Jury ook niet.
Ik heb eerst een voorselectie van ongeveer 400 albums gemaakt, nu is het een kwestie van wegstrepen, de top 30 staat wel zo ongeveer vastquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:13 schreef ErikT het volgende:
Ik heb ook iets gepost daar, 10 albums maar. De meesten bleken ook nog eens in die top 100 van vorig jaar te staan. Ben ik nou zo standaard?
Je bedoelt waarschijnlijk Seabiscuit?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:18 schreef ErikT het volgende:
Er was ook nog iets over een renpaard...na ja anders laat ik haar wel beslissen, doe ik het volgende keerZe heeft trouwens eindelijk een kamer gevonden in Utrecht, dus ik ga haar wel vaker zien en dat vind ik wel leuk
Damn zoveel heb ik er nog niet eens in m'n leven gehoordquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik heb eerst een voorselectie van ongeveer 400 albums gemaakt, nu is het een kwestie van wegstrepen, de top 30 staat wel zo ongeveer vast
Tot gauw SCHatquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:02 schreef SCH het volgende:
tot snel lievie
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
DD, heb je Blöf overleefd?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
* Dylan Dog is niet zo ant-blof als jij, een paar nummers kan hij horen. Maar dan is hij het Zeeuwse geneuzel zat
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
2 regels doen mij al rillen.
Wel goed genoeg om door een voorselectie te komen. 400 cd's is niet eens 1/3 van mijn collectiequote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:22 schreef ErikT het volgende:
Je kan toch niet 400 albums helemaal goed vinden???
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wel goed genoeg om door een voorselectie te komen. 400 cd's is niet eens 1/3 van mijn collectie
Ik heb ook veel moeten schrappen. Volgens mij is mijn voordeel wel dat ik vele stromingen niet interessant vind. Jij vindt volgens mij alles leuk, dan is het nog moeilijker.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wel goed genoeg om door een voorselectie te komen. 400 cd's is niet eens 1/3 van mijn collectie
Counting Crows heeft ook afgedaan voor mij nu.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat gezeik op Bløf, maar ondertussen spelen ze in Cuba met de Buena Vista Social Club, hebben ze met Heather Nova een hele mooie bewerking van Mooie Dag opgenomen, hebben ze prachtige Fado-bewerkingen van hun nummers opgenomen, brengen ze samen met de Counting Crwos een nummer uit, worden ze door collega's als Frank Boeijen en The Scene buitengewoon gerespecteerd etc etc...
Dank! Jouwe mocht er ook zijn, alleen die nummer 1...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:01 schreef PogueMahone het volgende:
leuke lijst, methodmich!
Alles behalve house en nietszeggende top40 meukquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Ik heb ook veel moeten schrappen. Volgens mij is mijn voordeel wel dat ik vele stromingen niet interessant vind. Jij vindt volgens mij alles leuk, dan is het nog moeilijker.
Ik had nu al pijn met strepen soms.
1300+quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:59 schreef Inquistor87 het volgende:
Hoeveel nummers albums enz. heb je dan wel niet.
Volgend jaar neem ik weer een andere nummer 1 maar Born To Run vind ik nu een superplaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dank! Jouwe mocht er ook zijn, alleen die nummer 1...
Ik dacht dat jij wel van folk-dingen hield...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ik heb niets van Bruce en dat wilde ik graag zo houden.
Ja doe ik ook wel, maar ik ben niet zo voor Bruce. Weet niet waarom eigenlijk, dat beeld van de stadionrocker zal me wel tegen staan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:14 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van folk-dingen hield...
Zal ik wel fout hebben
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
1300+
waarvan het overgrote deel gekocht is
Muziekcrimineel!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:16 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
K mag blij wezen als ik 1 gekochte CD kan vinden.
Het is gewoon allemaal veels te duur!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Muziekcrimineel!
Wellicht zal ik die ooit eens aanschaffen dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:17 schreef PogueMahone het volgende:
Dat Born In The USA-imago zit hem behoorlijk dwars, alles voor Born In The USA is erg goed, daarna was het, euh, minder
Maar Nebraska is door Bruce alleen met gitaar opgenomen, geen partyrockers maar liedjes in de stijl van de vroege Dylan, heel anders dus.
dat vind ik dus zo'n gelul...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:18 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal veels te duur!.
Als je jezelf niet kietelt, wie moet het dan doen he?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:48 schreef just me het volgende:
just me wat ben je goed!!
![]()
* herrinert zich TM's cd-kast.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Damn, 100 albums is dus eigenlijk wel heel erg weinig
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:24 schreef pfaf het volgende:
* herrinert zich TM's cd-kast.
inderdaad![]()
En ze zuigt ook nog onder de dekens.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:46 schreef Inquistor87 het volgende:
<Inquistor> een bierzuipende voetbalkijkende, gamende mama, dat wil ik ook
<JustMe> hahahaha
<JustMe> ik doe ook schoonmaken en koken hoor
<Inquistor> nog beter!
<JustMe> en ik sta idd ook in weer en wind langs de lijn
<Inquistor> Je bent geweldig!
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:49 schreef just me het volgende:
zal ik je dan maar adopteren
Dat gaat me dan net weer iets te verquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze zuigt ook nog onder de dekens.
heb ik mij laten vertellen
verkeerde info.. ik slaap nooit onder dekensquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze zuigt ook nog onder de dekens.
heb ik mij laten vertellen
Warcraft 1?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Duh.
Ff kijken of ik nog wat potten kan breken in Warcraft, later.
Dat is een heel fout nummerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:20 schreef Vom het volgende:
JustMe wat is dat eigenlijk met dat kontebonke in je avater?
FOUT!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:20 schreef Vom het volgende:
JustMe wat is dat eigenlijk met dat kontebonke in je avater?
Zie ik nog wel meer users mee, Tiemie ook bv....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dat is een heel fout nummer![]()
Mwah liedjequote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Zie ik nog wel meer users mee, Tiemie ook bv....
Maar hoe bedoel je fout nr? Wou je zeggen dat dat een liedje is?
Nee, 3.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Warcraft 1?
* ErikT schiet helemaal vol
http://www.janvis.nl/nl/lyric.php?HitsID=248&ArtistNameID=487quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Zie ik nog wel meer users mee, Tiemie ook bv....
Maar hoe bedoel je fout nr? Wou je zeggen dat dat een liedje is?
Jezus wat zieligquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.janvis.nl/nl/lyric.php?HitsID=248&ArtistNameID=487
![]()
Carnaval en Brabandersquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Jezus wat zielig![]()
Echt weer iets voor brabanders he
Jammer voor jou. 1 is beter.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 13 maart 2004 10:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Warcraft 1?
* ErikT schiet helemaal vol</div></blockquote> Nee, 3.
2 is ook heel goedquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:42 schreef ErikT het volgende:
Warcraft 1?
* ErikT schiet helemaal vol</div></blockquote> Nee, 3.</div></blockquote> Jammer voor jou. 1 is beter.
Brabanders maken meer kapot dan je lief is...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:34 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Carnaval en Brabanders.
een of andere maloot ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:54 schreef manny het volgende:
sneu om een sporthal af te branden. Dat slaat echt nergens op.. ETA of El Quaida ?
Das minder.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een of andere maloot ofzo![]()
topic van vorig jaar Kleine impressie Zwarte Cross 2003 [modem alert!]quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:59 schreef manny het volgende:
[..]
Das minder.
Is er overigens een Zwarte Cros Topic ?... Ze hadden vorig jaar aan de A18 ook weer dat briljante bord: Zwarte Cross: ook voor blanken
* just me is limbo en nep-brabo maar wel liefquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Jezus wat zielig![]()
Echt weer iets voor brabanders he
1 was moeilijker en daardoor beterquote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:45 schreef Inquistor87 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 13 maart 2004 11:42 schreef ErikT het volgende:
Warcraft 1?
* ErikT schiet helemaal vol</div></blockquote> Nee, 3.</div></blockquote> Jammer voor jou. 1 is beter.</div></blockquote> 2 is ook heel goed
.
Hehe ja dat liedje is triest hequote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is limbo en nep-brabo maar wel lief
dank je wel nu kan ik weer met een gerust hart dat toch iemand me nog lief vind naar het voetbalveldquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:08 schreef Vom het volgende:
Maar je hebt wel gelijk JM, je bent wel lief
je maakt je wel geliefd he!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:08 schreef Vom het volgende:
Naja Brabanders eigenlijk ook wel
Ik heb 1 en 2 ook, alleen 1 doet het niet hier.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:42 schreef ErikT het volgende:
Deel 3 is, ik heb een hero van lvl20 en ik win allesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb 1 en 2 ook, alleen 1 doet het niet hier.
In 3 is het tenminste niet zo "mass units, attack move, en winnen maar"(Al komt het er soms wel op neer.
)
pas maar op dat ie jou niet wakker meptquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:02 schreef golfer het volgende:
Mogguh.![]()
Zo maar eens wakker worden op het honkbalveld waar Vegeta zijn eerste oefenwedstrijd van het seizoen gaat spelen.
he leren jijquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:02 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Deel 3 is, ik heb een hero van lvl20 en ik win alles.
aaawwww, kom maar hier hoor, stoute pascal ook hè, je mag best nog ff je fristietje opdrinken hoor knul, en dan weer gauw aan het werk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:23 schreef Inquistor87 het volgende:
Hmm, lvl 10 is het max, en het hoogste dat ik ooit in een ladder (voor een 'echte' win) heb gehad is 9, maar dat potje duurde dan ook 50 minuten. Meestal blijf je lvl 5 ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:02 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Deel 3 is, ik heb een hero van lvl20 en ik win alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |