Grote jongenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:20 schreef Mr.Zed het volgende:
Een keertje links en een keertje rechts...![]()
![]()
Mag 20x per dag ook?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:28 schreef trekdrop het volgende:
[..]
dat wordt toch nooit saai? verliefd zijn is![]()
Van mijn part post je het elke dag
My eyes! MY EYES! I am blind! BLIND!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:30 schreef DarkElf het volgende:
Ik blijf hierbij:
Hupseflupserig!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Neequote:Op donderdag 11 maart 2004 16:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mag 20x per dag ook?
Hopeloos verliefd ding...quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:24 schreef QyRoZ het volgende:
Het wordt saai, sorry zwaaibaai en Cosmic-V, maar ik ben nog steeds hopeloos verliefd..
Echt niet vrolijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:39 schreef Party_P het volgende:
niet echt vrolijk
Aaah sterkte Hertquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:59 schreef Hert het volgende:
Kut....m'n konijn is dood
Waarom dan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:44 schreef yindey het volgende:
![]()
Mijn leven is echt stom soms...
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:59 schreef Hert het volgende:
Kut....m'n konijn is dood
maakt de rest kapotquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:14 schreef Party_P het volgende:
wat ik maak...
dat herken ik heel erg, vooral de laatste tijd, afstand nemen is me te moeilijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:19 schreef hardsilence het volgende:
Ik mis iemand, maar dat doet er allemaal niet meer toe. Niks doet er toe, laat me maar langzaam kapot gaan, laat me maar lijden, en dan uiteindelijk is het een hele opluchting voor mij
welke keer niet dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:56 schreef mummel het volgende:
net zo fuckedup als de andere 209 kere dat dit topic werd gestart.....
Hee, weerbabe.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 02:51 schreef MissHobje het volgende:
Mega vrolijkmaar wel moe.. dus maar slapie doen ofzo..
![]()
![]()
Al weer beter?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Die verhuizing was toch pas over 2 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:16 schreef diannetjhu het volgende:
Moe
En moet naar de tandarts zo .... nahja, daarna, verdoofd en al, kruip ik lekker bij mn vriend in bed..
(mjah je moet toch wat he als er klotekijkers naar je huis komen kijken en je, 'omdat dat niet algemeen is' verdomme niet eens je eigen huis en kamer in mag... kloteverhuizing)
Gaat wel weer wat beter, maar Maandag maar eens even wat dingen uitspreken en rechtzetten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:08 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Al weer beter?
Kopop he!
OT:
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 02:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hee, weerbabe.
In wat voor een band speel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me leeg.
Wilde dat ik weer wat had om naar uit te kijken.
Heb morgenavond een optreden, maar zelfs dat laat me op de een of andere manier koud.
Ik mis het 'quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik had vandaag nog niet mijn walgelijke vrolijkheid tentoongesteld hè?
Bij deze.
Ben je het nog?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik had vandaag nog niet mijn walgelijke vrolijkheid tentoongesteld hè?
Bij deze.
Ska natuurlijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:20 schreef trekdrop het volgende:
[..]
In wat voor een band speel je?
Waar moet je optreden? En tuurlijk wil je wel, ska is leukquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ska natuurlijk!
zie mijn sig
En ik voel me eventjesIk ben helemaal klaar met alle vergaderstukken voor volgende week!
En dat voelt goooooeeeeed!
Oberhausenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:38 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Waar moet je optreden? En tuurlijk wil je wel, ska is leuk
Wtf? weekend? grmblquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oberhausenjaja, we gaan internationaal
![]()
OT: nog steeds goed. Nog een half uurtje werken en dan is het weekend. En de zon schijnt en en en en ....
Vrolijk? Ja!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:20 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Ben je het nog?
mooiquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vrolijk? Ja!
Verliefd? Ja!
Happy? Ja!
Dat klinkt als een echte piece-of-cake als je hoofd er naar staatquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:27 schreef BloodyLotte het volgende:
De dokter heeft vanmorgen het stickertje 'overspannen' op mijn voorhoofd geplakt.
En nu mag ik van hem fijn hoofdstukken afsluiten, knopen doorhakken, keuzes maken en daarbij ook rustig aan doen.
Oh, dolletjes!
ze gaat toch niet trouwen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Van het lezen van een heleboel teksten op de computer....crisis wat een boel informatie... en nog een heleboel te gaan... Droge ogen en wat hoofdpijn tot gevolg
Net mijn zus gesproken, was wel even leuk maar met 1 minder leuk nieuwtje
![]()
Ze heeft en had geen trouwplannen. Het gaat om iemand anders..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:36 schreef trekdrop het volgende:
[..]
ze gaat toch niet trouwen?
Kun je in plaats van je continue gemekker over "baggersoftware" de volgende keer niet eens gewoon kijken wie is ingelogd?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:27 schreef micha het volgende:
Alles gaat eigenlijk hartstikke goed (eindelijk) heb alleen één probleem (het zal ook eens niet). Geen idee hoe ik dat nu weer moet gaan oplossen
edit: en dit was een post van texelonia, lang leve de nieuwe baggersoftware
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb het zeg maar gehad voor vandaag, heb ook best veel gedaanNu lekker naar huis en weekend vieren
![]()
Aaahhh zo moe?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:16 schreef yindey het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn bed instappen... Maar doe toch maar niet
Nu weet ik het! Faithy is een kloon van jou <grin>quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:41 schreef DarkElf het volgende:
*woei ende bounce*
<grin>
*wijntje inschenkt*
Life is great
ze mocht willen dat ze verwant was aan mijquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nu weet ik het! Faithy is een kloon van jou <grin>
Ohwjee je hebt nu het gesprek... Suc6 dan maar...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:23 schreef KamikazeKoe het volgende:
[..]
Aaahhh zo moe?
k kan voorlopig nog niet... eerst het gesprek nog ....
Hoi!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:44 schreef yindey het volgende:
[..]
Ohwjee je hebt nu het gesprek... Suc6 dan maar...
Jij anders ook hoor!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:46 schreef Subterranean het volgende:
[..]
Hoi!Wat was u stil op MSN
![]()
Koe: Succes!
Ja, dat klopt...Ik dacht ik wacht eens af, kijken of jij wat zou zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:59 schreef yindey het volgende:
[..]
Jij anders ook hoor!
Maarja denk maar dat ik zo met de honden uitmoet![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:55 schreef -Marjo- het volgende:
...zucht...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:10 schreef yindey het volgende:
Hmm ik ga nu de hele dag schilderen! Ik heb er eerlijk gezegd niet zo'n zin in...Maarja we gaan er maar voor!
Ik dacht dat je juist de laatste tijd zo lekker in je vel zat met je fotografie als hobby. In ieder geval sterkte en ik hoop voor je dat je snel weer uit dit dalletje kunt klauterenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:04 schreef VixenFromHell het volgende:
het gaat niet echt geweldig
Dat wilt iedereen welquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze mocht willen dat ze verwant was aan mij
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:36 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat wilt iedereen wel
Sjees, make up your mind before posting! (hehe, dat zou een goede voor de policy zijn)quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:18 schreef milagro het volgende:
ik voel me, denk ik, uitstekend.
sterker nog, ik weet het wel zeker.
nog sterkerderder ik voel me meer dan uitstekend.
Goh jij ook al?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:30 schreef KamikazeKoe het volgende:
voel me.... in een 'bui'
hier ook, soms wil ik gewoon niet meer denken, maar het lukt gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:09 schreef Xilantof het volgende:
owhja, ik ben trouwens wel fout bezig in mijn hoofd
gaan foute gedachtes door
Knuffel geeft...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:14 schreef Desolate het volgende:
Ik voel me verdrietig...
Ik mis je zo...
Hè?quote:Op zondag 14 maart 2004 04:29 schreef Oblivion het volgende:
Dat hoop ik ook voor je gekke_sandra.... Want het leven is hier en nu.. Geniet ervan!!![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 04:49 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hè?Ik was vandaag aan de Tequilla en Wiskey
was best te doen! Hoe meer je drinkt, hoe beter t word!
Voel de alcohol nog steeds in mn lichaam zitten
keb t warm
Ssst: maak in je ondertitel van quit eens quid.quote:Op zondag 14 maart 2004 12:37 schreef Heli0s het volgende:
Geweldig!
Gister een super avond gehad!!!
En nu ga je dus op dezelfde manier verder, jammer.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:03 schreef texelonia het volgende:
Jezus, wat een gezeik weer! Echte, sommige mensen...
kan je geen dinge gaan doen op zondag dan..?quote:Op zondag 14 maart 2004 16:38 schreef Desolate het volgende:
Ik voel me kut.
Standaard Zondag-gevoel, plus een ontzettend alleengevoel...
Nerveus, angstig. Ik ben bang, dat een bepaald iets compleet over is...en dat beseffen voelt als een toekomst die in het water valt.
Jij slecht? Nou ik vind van niet hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 17:54 schreef KamikazeKoe het volgende:
Oeh, ik ben echt te slecht ....
programmeer mij eensquote:Op zondag 14 maart 2004 18:45 schreef DuchessX het volgende:
Druk hoofd, heb mijn hersens teveel gekraakt door proberen al mijn kennis terug te vinden m.b.t. programmeren e.d.Maar het resultaat is redelijk te noemen.
Jij bent voor de gevorderdenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:46 schreef milagro het volgende:
[..]
programmeer mij eens
Ja, dat is zwaar balen, maar toch een 'welkom thuis'. Het lukt je vast wel om alle leuke dingen, ervaringen en noem maar op nog een hele tijd vast te houden, zodat je daar nog volop van kunt na-genieten. En zo langzaam te wennen aan het weer terug zijn. Heb je nog leuke kliekjes?quote:Op zondag 14 maart 2004 13:33 schreef Pheno het volgende:
Kut, ben weer thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |