quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:59 schreef Xlarge het volgende:
je hoeft er geen kaartje voor te kopen, je kunt ook gewoon niet gaan , als je er geen zin in hebt.
Misschien moet je wat meer verschillende stijlen concerten doen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:23 schreef Love Mae King het volgende:
Concerten vervelen nooit...
Heuh?! Heb je het tegen de LMK?quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer verschillende stijlen concerten doen.
nee, tegen TS. Jouw quote ik alleen omdat ik het daar mee eens ben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:31 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Heuh?! Heb je het tegen de LMK?
Wat vond jij nu van al die mensen die al vanaf halverwege het optreden op het podium bleven staan? Ik vond dat wel zooo dom he. Dat ze zoiets bij het laatste nummer doen oke, maar toch niet zo?! En roger miret was een suf voorprogrammaquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:48 schreef =HellFire= het volgende:
M'n laatste was Dropick Murphy's in de 013.... binnenkort Good Riddance dus. En daarna Groezrock denk ik... elke maand 1 of 2, 3 concerten max. Wordt je er ook niet zo snel moe van.
PPS gezien op pukkelpop, wel geinig maar lijkt me meer een kleine venueband dan een festival band.
Ja, dat vond ik ook op een end gewoon irritant worden. Al die kinders (en wat van die skinheads die graag de show stelen (wat ze dus echt niet lukttequote:Op donderdag 11 maart 2004 15:55 schreef headfirsttohell het volgende:
[..]
Wat vond jij nu van al die mensen die al vanaf halverwege het optreden op het podium bleven staan? Ik vond dat wel zooo dom he. Dat ze zoiets bij het laatste nummer doen oke, maar toch niet zo?! En roger miret was een suf voorprogramma
Puh, zijn nog wel politiek-correctere bands denk ik zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:28 schreef fetcher het volgende:
Dat komt ook wel omdat BR erg correct is misschienEr is in ieder geval over de teksten nagedacht
![]()
Da's waar ik in de Melkweg graag sta. Bij de 1e paal als het ff kan. Niet goed voor je oren, maar je ziet wel alles.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:20 schreef headfirsttohell het volgende:
Of op de 1e tree van de trap, sta je ook goed. Toch dicht bij en je kunt alles goed zien.
Ik vond zelf de neger die meezong met NOFX's 'Kill all the white men' best interessant.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
Bij BR heb ik overigens voor het eerst een niet-white-trash punkrockfan gezien. Er liep daar een Turk rond, in een Gray Race t-shirt.Vond ik wel cool om te zien.
Ik ben geboren in 1980 en nu nog 23. Hoezo?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:45 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Da's waar ik in de Melkweg graag sta. Bij de 1e paal als het ff kan. Niet goed voor je oren, maar je ziet wel alles.
Hoe oud ben je overigens?
Dat doe ik wel als ik 30 benquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:57 schreef method21 het volgende:
omg .... open er een topic over ...
Hehe, uit 78 hier. 25 dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:36 schreef headfirsttohell het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 1980 en nu nog 23. Hoezo?
Aan de ene kant snap ik precies wat je bedoelt, aan de andere kant... toen wij net naar concerten gingen, wat denk je dat de oudere gasten toen van ons dachten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:54 schreef headfirsttohell het volgende:
Erg he, we zijn godverdomme al oud. Nondeju. Weet je wat nou het ergste is? Dat je op sommige concerten (Zebrahead/Heideroosjes e.d.) mannekes tegenkomt die net boven je navel uitkomen en daar rondlopen alsof ze al jaren meegaan en dat je maar voor ze uit de weg moet. De brutaliteit!
No offense tegen zebrahead en heideroosjes
Ja dat is ook zo, hoewel ik in 96 ook weinig echt oude mensen (zoals wij nuquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:22 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik precies wat je bedoelt, aan de andere kant... toen wij net naar concerten gingen, wat denk je dat de oudere gasten toen van ons dachten.
Ik had er inderdaad wel meer last van bij hardcoreconcerten. Veel oudere, grote stoere sterke jongens. Maar ik dacht, wacht maar, later als ik groot ben, kom ik je opzoeken in de pit. En nu? Nou zijn ze d'r nog steeds en nog steeds groter en sterker godverdomme! Not fairquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:29 schreef Jimmy het volgende:
Ja, heideroosjes dan noem je ook wat.
Bij concerten in de Melkweg waar ik in die tjid heen ging waren ook wel wat meer oudere gasten. Niet veel op zich, het 'nieuwe' punkpubliek was wel vrij jong toen.
Wat zijn er toch een hoop grote brede kale zweterige gasten op de wereld.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:32 schreef headfirsttohell het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad wel meer last van bij hardcoreconcerten. Veel oudere, grote stoere sterke jongens. Maar ik dacht, wacht maar, later als ik groot ben, kom ik je opzoeken in de pit. En nu? Nou zijn ze d'r nog steeds en nog steeds groter en sterker godverdomme! Not fair![]()
Die het af en toe ook nodig vinden om hun shirt uit te doenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:34 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een hoop grote brede kale zweterige gasten op de wereld.
Dat heb je als je naast een 13 jarig jochie staat en samen naar bv. de Heideroosjes kijkt ja...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:49 schreef Seborik het volgende:
23 en nu al ouwelullenpraatjes!
Choke is cool!!haha, laatst in eindhoven toen hij die chocomel over de drummer heen spuugde. Geweldig!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:04 schreef Kletz het volgende:
oud? haha deze vent is pas oud en je kan godse lachen om die vent
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |